Problém-Auto mi vaří ale počítač mi to neukazuje

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: Volvo s60

#1 Problém-Auto mi vaří ale počítač mi to neukazuje

Příspěvek od tondahajek1.2 »

Zdravím mám problém. Auto mi vaří ale počítač mi to neukazuje, nestalo se vám to někomu? Díky za odpovědi. Volvo S60 2005 93kw nafta

Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2902
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#2 Problém

Příspěvek od Tod2 »

Super název tématu...
No nejspíš jde vzduch do vody ne? Těsnění pod hlavou?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#3 Problém

Příspěvek od jancho »

Název tématu je na prd, o tom žádná, ale na druhou stranu je to nováček a je to jeho první příspěvek, tsk buďme, prosím, tolerantní :-)

Tondo Hájku, trochu specifikuj název tématu. Např.: D5 vaří a PC mlčí :-)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 Problém

Příspěvek od hajnej »

Jak jsi poznal, že auto vaří? Jaké jsou projevy?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: Volvo s60

#5 Problém

Příspěvek od tondahajek1.2 »

Jojo jsem nováček tak jsem nevěděl jak to chodí
Jedu úplně normálně a když jsem poprvé zhruba před měsícem zastavil a vypnul motor tak slyším bublání, otevřu kapotu a voda vaří jak v konvici, ale ručičky na PC úplně v normálu, to asi není úplně normální. Jo a voda se mi neztrácí.

pospak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 217
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Uherské Hradiště

#6 Problém

Příspěvek od pospak »

Je tam spravna koncentrace nemrznouci kapaliny. Tím se hodně meni bod varu...Já takhle jezdil na vodu, a vřel jsem pravidelne.
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: Volvo s60

#7 Problém

Příspěvek od tondahajek1.2 »

Jak to zjistím a jaká má být?

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#8 Problém

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 195
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007

#9 Problém

Příspěvek od resk181 »

Mě se tohle teď stalo na dovče při vysoké zátěži v Alpách (jízda seprentinama do kopce ve výškách kolem 2km) ... Ten samej signál - voda v expanzce bublá ale teplota motoru na PC je v normálu ... Jindy se mi to neděje, jen teď dvakrát při jízdě do vysokých výšek - voda se neztrácí

Takže je to jen tou koncentrací? Díkes
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Střední Čechy
Vůz: V70 II D5 120kw AWD 6q manual

#10 Problém-Auto mi vaří ale počítač mi to neukazuje

Příspěvek od Michal. »

Teploměr na palubní desce je opravdu hodně orientační, když ručička je v půlce (90 stupňů) tak reálná teplota vody je 73 stupňů. Třeba u VW je rozmezí 73-103 stupňů, spodní hranice je u volva stejná ale horní hranici jsem ještě nezkoušel. Pro vyřešení problému je diagnostika nezbytná,přečíst chybový kódy pak sledovat blok naměřených hodnot současně s kontrolou termostatu kdy otevírá a jestli vůbec (stačí rukou sáhnout na výstup), stejně tak na chladiči jak vstup tak výstup rozdíl max 5 stupňů. Otázka je jestli voda opravdu vaří nebo jde o vzduch. Zkus lépe popsat situaci, stalo se to jednou? Jak to probíhalo po vychladnutí a dalším startu? Topí, netopí? atd.. :)

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#11 Problém

Příspěvek od karelvolvo »

resk181 píše:Mě se tohle teď stalo na dovče při vysoké zátěži v Alpách (jízda seprentinama do kopce ve výškách kolem 2km) ... Ten samej signál - voda v expanzce bublá ale teplota motoru na PC je v normálu ... Jindy se mi to neděje, jen teď dvakrát při jízdě do vysokých výšek - voda se neztrácí

Takže je to jen tou koncentrací? Díkes
Koncentrace na to mít tak velký vliv nebude ! Důležitá je tlaková zátka pokud nebude držet tlak tak voda vaří při 100 stupních pokud je zátka ok do 120 st. je voda v klidu
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#12 Problém-Auto mi vaří ale počítač mi to neukazuje

Příspěvek od David Patočka »

Změřit obsah CO2 v chladící kapalině, a potom malovat čerta na zeď.
Příčin je mnoho, a toto je první krok, jak určit správnou diagnozu pacienta.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“