automatická převodovka zápis do TP
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#1 automatická převodovka zápis do TP
Ahojte, nikde sem nenašel... Zkoušel jste někdo legálně přestavět V70 II z manuálu na automat? Díky
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2 automatická převodovka zápis do TP
Někdo se už ptal a skončilo to myslím na tom, že potřebuješ skoro celou novou elektriku i s řídícími jednotkami, takže téměř nereálné.
Jak to zapsat do TP nevím.
Jak to zapsat do TP nevím.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#3 automatická převodovka zápis do TP
+ povelení přestavby od Volva. Nedají. Prodat a koupit je nejjednodužší.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#4 automatická převodovka zápis do TP
Vice by mne zajimala obracena varianta. Zda je to realne udelat z automatu manual. Vybavenejsi auta jsou bohuzel uz jen s automatem
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#5 automatická převodovka zápis do TP
Jasné, takže k hovnu jako se vším, co není na autě z fabriky. Škoda, že to tam třeba nezapoměli napsat, jakou to má převodovku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#6 automatická převodovka zápis do TP
Technicky provést tuto změnu v zásadě není problém. Příruby jsou stejné, SW se naladí. U MT je třeba přidat pár sensorů (zpátečka, spojka a ještě něco). Už jsme to párkrát dělali, z toho jednou v CZ. Ale prodělat změnu papírově bylo (alespoň v roce 2016) zcela nemožné. Výrobce to nepotrvdí a tím bylo vymalováno.
Jedna paní však povídala, že se velmi nedávno změnilo nějaké nařízení či co, z převodovky se snad stal výměnný díl (podobně jako motor) či co a naopak by to mělo být velmi jednoduché. Opakuji, je to JPP. Vážný zájemce by se měl jít přímo zeptat na Odbor dopravy, STK, Dekru, případně jiného čerta a pak zde poreferovat.
Ovšem - tuto přeměnu opravdu doporučuji jen v naprosto nutných a odůvodněných případech, ne když se jedná "jen" o výbavu. Ač se to nezdá, je to finančně náročné.
/PL
Jedna paní však povídala, že se velmi nedávno změnilo nějaké nařízení či co, z převodovky se snad stal výměnný díl (podobně jako motor) či co a naopak by to mělo být velmi jednoduché. Opakuji, je to JPP. Vážný zájemce by se měl jít přímo zeptat na Odbor dopravy, STK, Dekru, případně jiného čerta a pak zde poreferovat.
Ovšem - tuto přeměnu opravdu doporučuji jen v naprosto nutných a odůvodněných případech, ne když se jedná "jen" o výbavu. Ač se to nezdá, je to finančně náročné.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#7 automatická převodovka zápis do TP
Měnit převodovku budu tak jako tak, a jelikož sem v tomhle autě línej tak mě to tak napadlo. Je mi jasné, že cenově to je trochu jinde.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 automatická převodovka zápis do TP
Ja bych ty "pani" i veril, v Lednu prihlasovana C70 z DE a ve TP, mozna dokonce ani ve VTP prevodovka uz neni uvedena...ok2ucx píše:Technicky provést tuto změnu v zásadě není problém. Příruby jsou stejné, SW se naladí. U MT je třeba přidat pár sensorů (zpátečka, spojka a ještě něco). Už jsme to párkrát dělali, z toho jednou v CZ. Ale prodělat změnu papírově bylo (alespoň v roce 2016) zcela nemožné. Výrobce to nepotrvdí a tím bylo vymalováno.
Jedna paní však povídala, že se velmi nedávno změnilo nějaké nařízení či co, z převodovky se snad stal výměnný díl (podobně jako motor) či co a naopak by to mělo být velmi jednoduché. Opakuji, je to JPP. Vážný zájemce by se měl jít přímo zeptat na Odbor dopravy, STK, Dekru, případně jiného čerta a pak zde poreferovat.
Ovšem - tuto přeměnu opravdu doporučuji jen v naprosto nutných a odůvodněných případech, ne když se jedná "jen" o výbavu. Ač se to nezdá, je to finančně náročné.
/PL
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#9 automatická převodovka zápis do TP
nedávno jsem se na to ptal ve Volvu, výměna MAN za AUT nelze..., alespoň u S60 2005, prostě ti nedají potvrzení
ale asi by se dala převodovka přehodit a pak zažádat o změnu kastle, tzn sehnat to samé auto s manuálem, zažádat o změnu kastle (jako že rez nebo bouračka), ve skutečnosti jenom hodíš manual do původního auta s automatkou a příjdeš s potvrzením od Volva na změnu kastle na Dekru, takže budeš mít původní auto ale s manuálem na papírech toho manualu
PS: možná je to úpná blbost a take záleží kolik mist VINka musí souhlasit, když chceš měnit kastly, pokud I číslo určující typ převodovky, pak to určitě nejde...
ale asi by se dala převodovka přehodit a pak zažádat o změnu kastle, tzn sehnat to samé auto s manuálem, zažádat o změnu kastle (jako že rez nebo bouračka), ve skutečnosti jenom hodíš manual do původního auta s automatkou a příjdeš s potvrzením od Volva na změnu kastle na Dekru, takže budeš mít původní auto ale s manuálem na papírech toho manualu
PS: možná je to úpná blbost a take záleží kolik mist VINka musí souhlasit, když chceš měnit kastly, pokud I číslo určující typ převodovky, pak to určitě nejde...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#10 automatická převodovka zápis do TP
Tak se zkuste někdo přeptat na úřadě, zda lze typ převodovky z TP vymazat? Stejně jako už dříve šlo vymazat sériové číslo motoru.
/PL
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#11 automatická převodovka zápis do TP
myslíš, že pak podle VINka nebudou dělat na SKT problémy? asi ne, na takové věci nekoukají, ale kdybyse něco stalo, můžou po tom jít, že byla udělána nějaká nelegální přestavba, zavolám na dopavku, jednou mě to čeká, chtěl bych automatku vyměnit, tak to musím nějak vyřešit
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#12 automatická převodovka zápis do TP
Prosimtě, nedělej to a kup si jiný auto.
Problém s papírama je v CZ neřešitelnej, a nepátrej po tom.
Na všech zastoupeních značek výrobců automobilů a motocyklů, sídlících v CZ, sedí Češi.
A ti už z principu nic radši nepovolí, protože by se po nich mohl v budoucnosti někdo vozit, a to by mohli přijít o flek.
Nedej bůh, aby si s tím přestavěným vozem zavinil smrtelnou nehodu, a u soudu argumentoval tím, že si si spletl pedály, protože jsi to po letech překopal na automat, a ještě sis na to nezvykl.
JÓÓÓ, tak pánové, s tím ja nechci mít nic společného.
Mám s tím vlastní zkušenost, když jsem k motocyklu BMW připojoval sidecar, a to je značka, která je k tomu počinu velice nakloněná. A víte kde je problém, hlavně na úřadech. Nikdo nic nechce podepsat, protože má strach, co by, kdyby
......a vyjádření certifikovaného inženýra, který to svařil.......vyjádření výrobce sidecaru, vyjádření dovozce motocyklu, štítek, osvědčení výrobce v EU, výzkumák a hlavně dost poplatků.
Veškeré stavby, přestavby, úpravy a pod. se dnes běžně vyrábí v CZ, a následně se vyvezou do zahraničí( nebudu jmenovat ) , tam se přihlásí, a následně dovezou zpět do CZ jako dovoz s povolenou přestavbou.
Je to k zblití, protože takto to praktikují i invalidé, kteří chtějí upravit čtyřkolku na cestování po světě.
Takže přestavovat něco, co jde běžně koupit, mi přijde zcela zbytečné.
Problém s papírama je v CZ neřešitelnej, a nepátrej po tom.
Na všech zastoupeních značek výrobců automobilů a motocyklů, sídlících v CZ, sedí Češi.
A ti už z principu nic radši nepovolí, protože by se po nich mohl v budoucnosti někdo vozit, a to by mohli přijít o flek.
Nedej bůh, aby si s tím přestavěným vozem zavinil smrtelnou nehodu, a u soudu argumentoval tím, že si si spletl pedály, protože jsi to po letech překopal na automat, a ještě sis na to nezvykl.
JÓÓÓ, tak pánové, s tím ja nechci mít nic společného.
Mám s tím vlastní zkušenost, když jsem k motocyklu BMW připojoval sidecar, a to je značka, která je k tomu počinu velice nakloněná. A víte kde je problém, hlavně na úřadech. Nikdo nic nechce podepsat, protože má strach, co by, kdyby
......a vyjádření certifikovaného inženýra, který to svařil.......vyjádření výrobce sidecaru, vyjádření dovozce motocyklu, štítek, osvědčení výrobce v EU, výzkumák a hlavně dost poplatků.
Veškeré stavby, přestavby, úpravy a pod. se dnes běžně vyrábí v CZ, a následně se vyvezou do zahraničí( nebudu jmenovat ) , tam se přihlásí, a následně dovezou zpět do CZ jako dovoz s povolenou přestavbou.
Je to k zblití, protože takto to praktikují i invalidé, kteří chtějí upravit čtyřkolku na cestování po světě.
Takže přestavovat něco, co jde běžně koupit, mi přijde zcela zbytečné.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#13 automatická převodovka zápis do TP
neházel bych všechny do jednoho pytle, minimálně v Mercedesu jsou velice ochotní. Nemají problém nechat zapsat jiný typ motoru, nebo převodovky ...David Patočka píše:Na všech zastoupeních značek výrobců automobilů a motocyklů, sídlících v CZ, sedí Češi.
A ti už z principu nic radši nepovolí, protože by se po nich mohl v budoucnosti někdo vozit, a to by mohli přijít o flek.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1190 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 24 Odpovědi
- 1021 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 12 Odpovědi
- 921 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 7 Odpovědi
- 4069 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od much44
-
- 35 Odpovědi
- 3653 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko