TDI odhlučnění
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#1 TDI odhlučnění
Zdarec,
jak všichni víme TDIčko je řádná vibrující a hlučná traktořina, dost to ubírá na komfortu S80tky. Jedna věc se ale dá asi řešit, alespoň částečně, a to je odhlučnění.
Má s tím někdo zkušenost? Ten hlukově izolující matroš stoují spoustu peněz, tak se ptám na zkušenosti, jestli to má smysl.
V plánu by bylo odhlučnit kapotu pod kobercem, dát izolující materiál mezi motor a palubku (pod stěrače), nějak vylepšit samotný kryt motoru, polepit spodní dekl motoru. Všechno s ohledem na tepelnou odolnost, aby mi to ještě neblaflo.
jak všichni víme TDIčko je řádná vibrující a hlučná traktořina, dost to ubírá na komfortu S80tky. Jedna věc se ale dá asi řešit, alespoň částečně, a to je odhlučnění.
Má s tím někdo zkušenost? Ten hlukově izolující matroš stoují spoustu peněz, tak se ptám na zkušenosti, jestli to má smysl.
V plánu by bylo odhlučnit kapotu pod kobercem, dát izolující materiál mezi motor a palubku (pod stěrače), nějak vylepšit samotný kryt motoru, polepit spodní dekl motoru. Všechno s ohledem na tepelnou odolnost, aby mi to ještě neblaflo.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#2 TDI odhlučnění
Siletbloky motoru ok?
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#3 TDI odhlučnění
Materiálů je spousta, stejně tak nemusí stát spoustu peněz.
Záleží co od toho čekáš.
Záleží co od toho čekáš.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#4 TDI odhlučnění
Měnil jsem všechny podtlakovky k nim, nikdy nic neteče a motor neleží na nosníkach, tam jsem si říkal, že jsou OK. Horní je nový.pepa.paur píše:Siletbloky motoru ok?
Pořád je proti tomu Ofce F 1,9 jak TSIčko.
Za poslední rok jsem strávil desítky hodin tím, že jsem odtlumoval interier. Největší práce byla s tapcema, ale zatím se zdá, že v rámci možností je to ok, ale motor v některých otáčkach prostě vibruje a při rozjezdu atd...Materiálů je spousta, stejně tak nemusí stát spoustu peněz.
Záleží co od toho čekáš.
Nějaký návrhy na material odhlučnění?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#5 TDI odhlučnění
Jestli ti to vibruje, tak bych fakt skouknul ty silentbloky...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#6 TDI odhlučnění
Je to diesel no... Prostě traktor. A co na nich uvidím? Jak jsem psal. Vyteklé nejsou a motor na nosníkach neleží. Tak co z toho poznám?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#7 TDI odhlučnění
Vyprdl bych se na to prodal a koupil D5 !!Tarkin píše:Je to diesel no... Prostě traktor. A co na nich uvidím? Jak jsem psal. Vyteklé nejsou a motor na nosníkach neleží. Tak co z toho poznám?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#8 TDI odhlučnění
Právě že nic, musí se odzkoušet. Ty seš nepolepšitelnej exot.Tarkin píše:Je to diesel no... Prostě traktor. A co na nich uvidím? Jak jsem psal. Vyteklé nejsou a motor na nosníkach neleží. Tak co z toho poznám?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#9 TDI odhlučnění
Tak dvouhmoťák, hlavní řemenice, vstřikovače, nastavení předvstřiku?
Ten motor je 1.9TDI s válcem navíc, pokud je technicky v pořádku, tak by měl být tišší.
Ten motor je 1.9TDI s válcem navíc, pokud je technicky v pořádku, tak by měl být tišší.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#10 TDI odhlučnění
pepa.paur píše:Tak dvouhmoťák, hlavní řemenice, vstřikovače, nastavení předvstřiku?
Ten motor je 1.9TDI s válcem navíc, pokud je technicky v pořádku, tak by měl být tišší.
Byla dělaná spojka, v AV mi řekli, že dvouhmota je úplně v cajku. Předvstřik se nastavoval.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#11 TDI odhlučnění
AV trochu zjednodusuju, casto novy zotrvak vyrazne znizil vibracie, hoc technicky aj stary sa zdal OK, menim ho ked majitel na neho ma rozpocet a nik sa zatial nestazoval na vyhodene peniaze :c) ale svoje robia aj nove zdvihadka ci vycistenie vstrekov. ked ,mas vsetky silentbloky nove...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#12 TDI odhlučnění
Vyčištění vstřiků je blbost !! aspoň u TDi-čka kde stojí nová tryska (špička) pár korunkwiko píše:AV trochu zjednodusuju, casto novy zotrvak vyrazne znizil vibracie, hoc technicky aj stary sa zdal OK, menim ho ked majitel na neho ma rozpocet a nik sa zatial nestazoval na vyhodene peniaze :c) ale svoje robia aj nove zdvihadka ci vycistenie vstrekov. ked ,mas vsetky silentbloky nove...
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#13 TDI odhlučnění
Jasne, nikomu nazor neberiem, ja vravim len zo svojich skusenosti, ktore su ze 80e za spicku ktora aj funguje sa mi nezda par korun, pretoze ine nove po 10-20 tis. km su na tom horsie nez tie origo po vycisteni. A D5 motor po napriklad 500 tis. km dat opat do super stavu je rozpocet na ine auto, TDI tam toho moc nema ani po 700+tis km :cD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#14 TDI odhlučnění
Poprosím o klid tady. Taková možnost nepřipadá v úvahu, pokud někdy bude změna, tak za benzín + LPG.karelvolvo píše:Vyprdl bych se na to prodal a koupil D5 !!Tarkin píše:Je to diesel no... Prostě traktor. A co na nich uvidím? Jak jsem psal. Vyteklé nejsou a motor na nosníkach neleží. Tak co z toho poznám?
Neprojevuje se to jako špatný setrvačník a vůle prý byla naprosto minimální. A měnit věc za 16k jen tak z rozmaru asi nebudu.AV trochu zjednodusuju, casto novy zotrvak vyrazne znizil vibracie, hoc technicky aj stary sa zdal OK, menim ho ked majitel na neho ma rozpocet a nik sa zatial nestazoval na vyhodene peniaze :c) ale svoje robia aj nove zdvihadka ci vycistenie vstrekov. ked ,mas vsetky silentbloky nove...
Silentblok je nový jen horní, zbytek je původní jak jsem auto minulý rok koupil. Jak jsem psal, vyteklé nejsou a nic na ničem neleží, nevím jak více to mám "otestovat".
Spíš časem přejdu na 764 s nějakým custom čipem.Jasne, nikomu nazor neberiem, ja vravim len zo svojich skusenosti, ktore su ze 80e za spicku ktora aj funguje sa mi nezda par korun, pretoze ine nove po 10-20 tis. km su na tom horsie nez tie origo po vycisteni. A D5 motor po napriklad 500 tis. km dat opat do super stavu je rozpocet na ine auto, TDI tam toho moc nema ani po 700+tis km :cD
Pointa tohohle téma byla čistě o zvuk izolujícím materiálu.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#15 TDI odhlučnění
O podtlakovejch silentblokách asi uslyšíš prvně. A máš co testovat.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#16 TDI odhlučnění
Jak na to? Každopádně jak jsem psal, tohle téma mělo být o odhlučnujícím materiálu, seděl jsem už i v jiném Volvu v TDI, ten motor se choval podobně, je prostě hlučný a to je to, co bych chtěl nějak řešit.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#17 TDI odhlučnění
Podtlakové silentbloky se zdají být OK, řešil tu někdo hluk izolující material v motorovým prostoru?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#18 TDI odhlučnění
Těch možností je několik. Osobně bych volil armaflex + alu folii.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#19 TDI odhlučnění
Já se obávám, že tímhle se vibrací nezbavíš. Já jsem nakonec přešel na benzín a konečně jsem spokojenej. Nafta bude nějak vibrovat vždycky, obzvlášť traktor jako tdi. Mě to pak začalo vadit i u D5, která je obecně hladší. Podotýkám, že všechny silentbloky byly měněné a v pořádku, vstřiky byly taky otestovány a v pohodě. Za mě teda nejlepší možnost, jak se u tdi zbavit vibrací je poslat to pryč a přejít na benzín/lpg nebo to neřešit a jezdit.
Naposledy upravil(a) simons93 dne 12 srp 2018 14:23, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#20 TDI odhlučnění
Nebo rovnou elektriku
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#21 TDI odhlučnění
Jak se dá spolehlivě otestovat funkčnost uložení motoru? Jak jsem psal dříve, motor na ničem neleží, regulátor pierburg se v diagnostice také hlasí a přepíná. Horní silentblok je nový.
Jak dál se to může vyzkoušet, že uložení ještě plní úlohu?
Jak dál se to může vyzkoušet, že uložení ještě plní úlohu?
Proběhlo VIFem, patrně menší hlučnost a kouřivost, vibrace stejné.Vyčištění vstřiků je blbost !!
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#22 TDI odhlučnění
Ako ich chceš testovať? Vyberieš ich von z auta, pripojíš k nim nejaký vibromer, či merač dynamických vlastností gumy a parametre potom porovnáš s tabuľkovými hodnotami?Tarkin píše:Jak se dá spolehlivě otestovat funkčnost uložení motoru? Jak jsem psal dříve, motor na ničem neleží, regulátor pierburg se v diagnostice také hlasí a přepíná. Horní silentblok je nový.
Alebo si vari myslíš, že po dvadsiatich rokoch drncania v motore budú tie gumy v nich rovnako pružné ako v deň montáže vo fabrike? Jednoducho sú 20 rokov staré a majú o 20 rokov horšie vlastnosti. Všetky gumy v motore tvrdnú, krehnú, praskajú, v motore sú vystavené teplotným rozdielom, gumené hadice praskajú ale silentbloky sú imúnne?
Chcem tým napísať, že Ty sa s tým našpekuluješ... namiesto toho, aby si ich vymenil.
Spolu so silentblokmi nápravnice, lebo cez ňu sa vibrácie prenášajú, keďže v nej je motor uchytený.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#23 TDI odhlučnění
Ahoj, neviem ako to je u TDI, ale tuto mas navod ako otestovat ulozenia pri D5. Staci si zohnat pumpicku na meranie podtlaku a skusat. Tie ulozenia su urcite davno KO, ved je to stara guma, nemusia vytiect.
"
"
"
"
"
"
"
"
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#24 TDI odhlučnění
No tak samozrejme, že ak funkciou silentbloku je tesniť a neprepúšťať vákum, tak sa takto dá "otestovať" a byť potom spokojný, že ešte tesní. Na silentbloky mám však vyššie nároky ako len aby boli dobrým tesniacim štoplíkom na podtlakovom vedení. Samozrejme otestovať podtlak je užitočné ale nič to nevypovedá o aktuálnych tlmiacich či dynamických vlastnostiach toho kusa gumy pod motorom.
Ešte si aj myslím, že v prípade TDI, ktoré je trochu háklivé na temer akýkoľvek únik podtlaku, by to v prípade deravého silentbloku s radosťou hádzalo každú chvíľu nejakú ECM chybu spojenú s riadením motora.
Ešte si aj myslím, že v prípade TDI, ktoré je trochu háklivé na temer akýkoľvek únik podtlaku, by to v prípade deravého silentbloku s radosťou hádzalo každú chvíľu nejakú ECM chybu spojenú s riadením motora.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#25 TDI odhlučnění
Tak poradil som jednoduche riesenie, ktore sa da vyskusat hocikde a hlavne bezplatne, no tyka sa D5. V tych videach je to detailne popisane, treba si pozriet.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 29 Odpovědi
- 6327 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sadam
-
- 8 Odpovědi
- 825 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Laacoos
-
- 3 Odpovědi
- 311 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 208 Odpovědi
- 30265 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 10 Odpovědi
- 664 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa