je to 850 tam je klikam blikaci, fcr nevrati nic
Presostat sem zkousel, zapnu klimu, zvednou se otackym, odpojim presosat padnou zpet, takze bych rekl ze cely retezec je funcni a konci to u kompresoru, Opravdu je videt i malinkej pohled spojky. Ale neni slyset vubec zadnej zvuk. o druhyho auta kde mam funkcni klimu je ten pohyb vyraznejsi rekl bych a je slyset zretelne docvaknuti...
takze bude je moc velka bule nebo nepritahuje magnet? da se nejak zmeriot ten magnet?
Vypínání klimatizace při vyšší zátěži
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#26 Vypínání klimatizace při vyšší zátěži
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#27 Vypínání klimatizace při vyšší zátěži
Jednotka motoru, live data.dumi.cz píše:je to 850 tam je klikam blikaci, fcr nevrati nic
Dobré je propojovat nakrátko kontakty v konektoru a sledovat. Nebo proměřit odpor presostatu, při plné klimatizaci má být kontinuita. Ale to tady asi bude ok.dumi.cz píše:Presostat sem zkousel, zapnu klimu, zvednou se otackym, odpojim presostat padnou zpet, takze bych rekl ze cely retezec je funcni a konci to u kompresoru,
To by na to ukazovalo. Nevím jaký, je tam přístup, ale mohlo by jít rozpojit konektor u kompresoru a z baterky tam připojovat 12V (samozřejmě vypnutý motor). Na youtube jim to při sepnutí cinkne.dumi.cz píše: takze bude je moc velka vule nebo nepritahuje magnet? da se nejak zmeriot ten magnet?
Pokud se sundá řemen, mělo by jít poznat, zda se řemenice zablokuje. Je ale otázka, jestli zkouška rukou něco relevantního řekne, sílu na roztočení kompresoru si představuji poněkud vyšší...
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 399
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
- It’s my birthday
#28 Vypínání klimatizace při vyšší zátěži
Tak vůle na spojce klimakompresoru je 0.95 mm. Příčina je tedy jasná, jen doufám že tam bude ještě dost podložek na vyndání. Stáhnout kryt přes šroubky se zatím nepovedlo, snad se mi povede někde půjčit stahovák, nebo pevnější šroubky než 8.8.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1094 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od huntsmann
-
- 8 Odpovědi
- 417 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kamov
-
- 8 Odpovědi
- 1907 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 2 Odpovědi
- 1217 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sokatam
-
- 2 Odpovědi
- 176 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od paconni