Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
#1 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
Zdarec,
nějaký čas přemýšlím o úpravách Kárensona. To auto mi přirostlo k srdci, baví mne a rád bych aby mne bavilo dál.
Zakládám toto téma zatím za účelem zisku alespoň základního přehledu o možnostech a relevantnosti případného upgradu na "malé Rko".
Trocha historie:
koupeno v T6R s najetými cca 180 kkm, se serviskou. Auto má druhý motor páč předchozí majitel prý trhnul vanu a zadřel ho. Olej v AT dle záznamů měněn (T6R předtím Auto Haase), jen při koupi když jsem automaticky chtěl výměnu oleje v AT, se pak na faktuře objevily obligátní 4 litry. Auto pak šlo k Márovi na "vstupní prohlídku", kde byl mimo jiné udělán průplach celý. Ostatní drobnosti při koupi v T6R vyřešeny na výbornou, včetně třeba pravého xenonu který se rozhodl zhasnout 31 den po koupi.
Jo Rko v manuálu stálo na prodej hned vedle, ale já chtěl AT a pak tam jsou ty nivomaty... Dnes bych se možná rozhodnul jinak, ale tehdy jsem to bral jako "nějaké auto s rozumným motorem" ... které mne ovšem dostalo.
Stav:
Nájezd 220kkm.
Na autě je FMIC od Snabbu + Simons (no vlastně BSR sport flow, ehm) a má to ARD stage 2 soft. To se událo v nějakých 200kkm.
Při této výměně preventivně udělán průplach AT s opakováním po cca 3000km. Ne že bych musel, chtěl jsem.
Za nějakých 15 kkm co zhruba za rok najedem průběžně doleju celkem 1,5 litru Mobil1 5w-40. Tím průběžně mám na mysli že si hlídám měrku a nečekám až se rozsvítí kontrolka.
Teď budu měnit škrtící klapku páč si o to říká.
Jinak chce jen "spotřební" servis.
Co byl kárenson na brzdě, tak zjištěné hodnosty jsou okolo 180kw, což je v souladu s očekáváním a beru to jako další ukazatel že železo je v cajku.
Teoretický plán úprav:
3"dp + kat - ať dokompletuju ten tok
brzdy (asi Rkový?) - když to pojede, musí to být i čím ubrzdit
vstřiky tlaky trubky hadice turbo podvozek - tady sem mimo mísu a moc informací jsem od nikoho nedostal
AT - tady mne performance repas nemine pokud nechci sbírat ozubený kolečka po silnici
Údajně 300 HP by mělo být bezpečně dosažitelných.
Zatím opravdu v teoretické rovně. Možná tu 3"dp s katem, ale mám pocit že už teď je to pro AT v hraničním stavu, kdy AT by dlouhodobě víc neunesla?
Některé projekty zde zveřejněné jsem pročítal. U sebe jsem vycházel z faktu že "skelet" a některé další věci jsou vlastně shodné s Rkem, tak by prostor pro úpravy být měl, když se "slabší" části vymění.
Rko kupovat nechci, jsem asi cíťa ale tenhle Volvík je prostě můj. (Leda by Rko bylo poface summum s AT a s křepčícím šamanem co přenese duši z jednoho auta do druhého ).
Máte s tímto někdo zkušenosti, poradite, či odradíte?
Jo a je asi jasný, že já to dělat nebudu. Musím to k někomu dát.
Dík.
nějaký čas přemýšlím o úpravách Kárensona. To auto mi přirostlo k srdci, baví mne a rád bych aby mne bavilo dál.
Zakládám toto téma zatím za účelem zisku alespoň základního přehledu o možnostech a relevantnosti případného upgradu na "malé Rko".
Trocha historie:
koupeno v T6R s najetými cca 180 kkm, se serviskou. Auto má druhý motor páč předchozí majitel prý trhnul vanu a zadřel ho. Olej v AT dle záznamů měněn (T6R předtím Auto Haase), jen při koupi když jsem automaticky chtěl výměnu oleje v AT, se pak na faktuře objevily obligátní 4 litry. Auto pak šlo k Márovi na "vstupní prohlídku", kde byl mimo jiné udělán průplach celý. Ostatní drobnosti při koupi v T6R vyřešeny na výbornou, včetně třeba pravého xenonu který se rozhodl zhasnout 31 den po koupi.
Jo Rko v manuálu stálo na prodej hned vedle, ale já chtěl AT a pak tam jsou ty nivomaty... Dnes bych se možná rozhodnul jinak, ale tehdy jsem to bral jako "nějaké auto s rozumným motorem" ... které mne ovšem dostalo.
Stav:
Nájezd 220kkm.
Na autě je FMIC od Snabbu + Simons (no vlastně BSR sport flow, ehm) a má to ARD stage 2 soft. To se událo v nějakých 200kkm.
Při této výměně preventivně udělán průplach AT s opakováním po cca 3000km. Ne že bych musel, chtěl jsem.
Za nějakých 15 kkm co zhruba za rok najedem průběžně doleju celkem 1,5 litru Mobil1 5w-40. Tím průběžně mám na mysli že si hlídám měrku a nečekám až se rozsvítí kontrolka.
Teď budu měnit škrtící klapku páč si o to říká.
Jinak chce jen "spotřební" servis.
Co byl kárenson na brzdě, tak zjištěné hodnosty jsou okolo 180kw, což je v souladu s očekáváním a beru to jako další ukazatel že železo je v cajku.
Teoretický plán úprav:
3"dp + kat - ať dokompletuju ten tok
brzdy (asi Rkový?) - když to pojede, musí to být i čím ubrzdit
vstřiky tlaky trubky hadice turbo podvozek - tady sem mimo mísu a moc informací jsem od nikoho nedostal
AT - tady mne performance repas nemine pokud nechci sbírat ozubený kolečka po silnici
Údajně 300 HP by mělo být bezpečně dosažitelných.
Zatím opravdu v teoretické rovně. Možná tu 3"dp s katem, ale mám pocit že už teď je to pro AT v hraničním stavu, kdy AT by dlouhodobě víc neunesla?
Některé projekty zde zveřejněné jsem pročítal. U sebe jsem vycházel z faktu že "skelet" a některé další věci jsou vlastně shodné s Rkem, tak by prostor pro úpravy být měl, když se "slabší" části vymění.
Rko kupovat nechci, jsem asi cíťa ale tenhle Volvík je prostě můj. (Leda by Rko bylo poface summum s AT a s křepčícím šamanem co přenese duši z jednoho auta do druhého ).
Máte s tímto někdo zkušenosti, poradite, či odradíte?
Jo a je asi jasný, že já to dělat nebudu. Musím to k někomu dát.
Dík.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
Mazat topic je škoda, musíš být víc trpělivej.
Takhle se radí těžko, protože každej od auta chce něco jinýho. Co pro někoho jsou vyhozený peníze, protože to dá "jen" 50 koní navíc je pro druhého konečná a je spokojen.
I AT se enchá upravit, aby ustála leccos, takže ta by tě zastavit neměla.
Tydle motory asi nejvíc umí Marra, už ho znáš, byls tam, tak se s ním poraď, myslim, že velmi rád pomůže s výběrem.
Takhle se radí těžko, protože každej od auta chce něco jinýho. Co pro někoho jsou vyhozený peníze, protože to dá "jen" 50 koní navíc je pro druhého konečná a je spokojen.
I AT se enchá upravit, aby ustála leccos, takže ta by tě zastavit neměla.
Tydle motory asi nejvíc umí Marra, už ho znáš, byls tam, tak se s ním poraď, myslim, že velmi rád pomůže s výběrem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
2 Hauser
jsme koukám ve stejném stádiu - taky mám F-L B5254 T2 MY07 + ARD 2 a eRkovej vejfuk od BSR (3. a 2. díl)
Já svoje pokusy ukončím 3" dp se sportovnim katem, do88 coolerem s trubkama a pokud chcípne sériové
turbo, tak budu pátrat po něčem větším (16T nebo 19T), tím to zhasne. Pak už budu jen měnit komponenty,
které budou postupně odcházet za lepší/sportovnější kotouče, tlumiče atd.
jsme koukám ve stejném stádiu - taky mám F-L B5254 T2 MY07 + ARD 2 a eRkovej vejfuk od BSR (3. a 2. díl)
Já svoje pokusy ukončím 3" dp se sportovnim katem, do88 coolerem s trubkama a pokud chcípne sériové
turbo, tak budu pátrat po něčem větším (16T nebo 19T), tím to zhasne. Pak už budu jen měnit komponenty,
které budou postupně odcházet za lepší/sportovnější kotouče, tlumiče atd.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
#4 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
Dík za reakce. Já si říkal že to sem hodím a třeba někdo kdo si tím prošel (ať už sám, nebo si to nechal dělat) se podělí o zkušenosti, pořípadě varuje co nedělat ...
Jo Ejdou, máme to koukám podobně. Tenhle motor je fajn. A nemáš už to DOčko uvnitř? FMIC pomohl do veder, že to jede pořád stejně. Taková nenápadná ale pozitivní změna.
Me by se to líbilo cca takto - http://en.bsr.se/tuning-kits/t/2774/volvo-s60-25t-210hp-2005-2009. Toto je jejich kit pro manuál. Tak si říkám že když upravím AT a použiju DP pro AWD, tak by toto mohlo být reálné.
Protože ale netuším a rád bych to pořádně, tak hledám, co je třeba okolo.
Jo Ejdou, máme to koukám podobně. Tenhle motor je fajn. A nemáš už to DOčko uvnitř? FMIC pomohl do veder, že to jede pořád stejně. Taková nenápadná ale pozitivní změna.
Me by se to líbilo cca takto - http://en.bsr.se/tuning-kits/t/2774/volvo-s60-25t-210hp-2005-2009. Toto je jejich kit pro manuál. Tak si říkám že když upravím AT a použiju DP pro AWD, tak by toto mohlo být reálné.
Protože ale netuším a rád bych to pořádně, tak hledám, co je třeba okolo.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#5 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
Jen pro inspiraci co se z toho motoru da dostat a jaky hw je treba upravit....
http://atechmotor.com/volvo/v70n/25t/trimpaket/steg-4/
http://atechmotor.com/volvo/v70n/25t/trimpaket/steg-4/
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#6 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
tak to už mi zbejvá jen:
- 3" dp se sportovnim katem, který mi prý pan Kysela za smutný oči sežene za lepší cenu než na webu - se sportovní úpravou katu(100-200CPI), kde je technická vabank cca - 17% dolů
- do88 v setu s trubkama, pokud nechytnu slevu tak s dopravou krásnejch 20 000kč
- 19T turbo, který vyškemrám s velkym štěstim za 10 000kč od známého
- sportovní sání s tepelnym štítem a trubkou k turbu se slevou za dalších minimálně 8 000kč
- zelený vstřiky (i kdyby s BSR slevou) stejně minimálně 15 000kč
- cena SW Stage 4
- opravit AWD
......slušný vyhlídky
- 3" dp se sportovnim katem, který mi prý pan Kysela za smutný oči sežene za lepší cenu než na webu - se sportovní úpravou katu(100-200CPI), kde je technická vabank cca - 17% dolů
- do88 v setu s trubkama, pokud nechytnu slevu tak s dopravou krásnejch 20 000kč
- 19T turbo, který vyškemrám s velkym štěstim za 10 000kč od známého
- sportovní sání s tepelnym štítem a trubkou k turbu se slevou za dalších minimálně 8 000kč
- zelený vstřiky (i kdyby s BSR slevou) stejně minimálně 15 000kč
- cena SW Stage 4
- opravit AWD
......slušný vyhlídky
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
#7 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
Já už šetřím, jsa nemocen jsem celý druhý den na rohlíkách ...
U mne AWD dobrý (klepy klep na dřevo), ale zas mne čeká úprava automatu.
A u koho soft? Páč když jiný/vlastní železo tak soft musí být dělanej na něj...
U mne AWD dobrý (klepy klep na dřevo), ale zas mne čeká úprava automatu.
A u koho soft? Páč když jiný/vlastní železo tak soft musí být dělanej na něj...
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
#8 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
Tak jsem od toho z různých stran odrazován - z AT se prý víc dostat nedá (tak aby zůstala spolehlivá).
Zdraví auta rozhodně riskovat nebudu, takže tímto to padá.
Jdu si tedy alespoň namazat ten suchý rohlík
Zdraví auta rozhodně riskovat nebudu, takže tímto to padá.
Jdu si tedy alespoň namazat ten suchý rohlík
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#9 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
zeleny vstriky se daji koupit za cca 1100,- kusEjdou Rotacak píše:tak to už mi zbejvá jen:
- 3" dp se sportovnim katem, který mi prý pan Kysela za smutný oči sežene za lepší cenu než na webu - se sportovní úpravou katu(100-200CPI), kde je technická vabank cca - 17% dolů
- do88 v setu s trubkama, pokud nechytnu slevu tak s dopravou krásnejch 20 000kč
- 19T turbo, který vyškemrám s velkym štěstim za 10 000kč od známého
- sportovní sání s tepelnym štítem a trubkou k turbu se slevou za dalších minimálně 8 000kč
- zelený vstřiky (i kdyby s BSR slevou) stejně minimálně 15 000kč
- cena SW Stage 4
- opravit AWD
......slušný vyhlídky
https://mlparts.cz/vstrikovaci-ventil-bosch-0280155968
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#10 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
Ahoj! Píšeš, "že ti FMIC pomohlo od veder". Myslíš tím tohle: https://fmic.cz/volvo/149952-8053-ford-focus-st-25t-225ps-mk-ii.html#/22-kolor-modra/30-intercooler-standardni."? Já se jich ptal, jestli se to vejde do S60 T5 a oni mi nebyli schopný odpovědět, jestli jo, nebo ne. (Já myslim, že se to vejde do jakýkoli S60 I.). Díky za odpověď.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
#11 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
Ha, mea culpa - ten SNABB už neplatí, asi bych si měl i upravit podpis - už nějaký čas jsem na DO88 - BIG-X70-UG.
Mkni sem https://www.do88.co.uk/index.php?cPath=1160_1172
Nejsem odborník, ale v tuto chvíli bych řekl že to je jedna z nejlepších možností s ohledem na poměr cena/výkon.
Mkni sem https://www.do88.co.uk/index.php?cPath=1160_1172
Nejsem odborník, ale v tuto chvíli bych řekl že to je jedna z nejlepších možností s ohledem na poměr cena/výkon.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#12 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
Čau! Dík za tip. Ale to je bohužel s poštovným o několik tisíc dražší, než bys koupil tadu u BSR. A i to se mi zdá předražený. Za ten samotnej cooler ani tak ne, ale ten kit - ty 2 lesklý trubky+4 kolena navíc, sami o sobě stojí asi o 7.000,-navíc!!! No..., a to já si tady svařim za 2hodky prakticky zadarmo....takže do toho určitě nejdu....každopádně díky. (Taky píšeš, že plánuješ 3" DP, nechceš pak vzít jednu ode mne, asi budu mít jednu Dp navíc na prodej...)
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#13 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
já bych jí asi vzal, pokud se nepřihlásí hauser, akorát si budu muset objednat kat z US (Magna Flow)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#14 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
Neni to zbytečný? Daj se normálně koupit i u nás https://www.sportovniautodoplnky.cz/performance-katalyzatory-magnaflow-obdii-55-60-67-78-mm/ (první odkaz co na mě vypadnul)
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#15 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
2 peter cz
děkuju za radu dosud jsem to nemerčil a žil v tom, že to v CZ neseženu
děkuju za radu dosud jsem to nemerčil a žil v tom, že to v CZ neseženu
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#16 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
To jsou katy s 200CPSI. To je furt hrozně moc. Sportovní katy jsou se 100 CPSI a stejně tě to brzdí. Já teda budu dělat downpipe zásadně bez katu-nemá to smysl.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#17 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
Sorry za ot v topicu hausere, pak ty komentáře označ vykřičníkem a modi ti to promažou, pokud budou mít chvíli.
Kishmicku ale to hrozně řve (pěti válec má sice hezkej zvuk, ale stejně pak budu jak ty 18 letý toyové s Golfama, co maji místo vejfucku lešenářský trubky)
Technická taky není jistota, co mi slibuje známej automechanik teď (že mi dojede s upravenym autem na STK) - nemusí za půl roku, 2 roky platit.
S 200 CPI by se snad s odřenejma ušima ještě dalo projít technickou, pokud bude motor čistej.
Kishmicku ale to hrozně řve (pěti válec má sice hezkej zvuk, ale stejně pak budu jak ty 18 letý toyové s Golfama, co maji místo vejfucku lešenářský trubky)
Technická taky není jistota, co mi slibuje známej automechanik teď (že mi dojede s upravenym autem na STK) - nemusí za půl roku, 2 roky platit.
S 200 CPI by se snad s odřenejma ušima ještě dalo projít technickou, pokud bude motor čistej.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#18 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
EJdou ex T5ka byla taky bez katu a nebylo to nic hroznyho.
Neco jinyho je kat a neco jinyho koncovej nebo jakejkoliv jinej tlumic...
Neco jinyho je kat a neco jinyho koncovej nebo jakejkoliv jinej tlumic...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
#19 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
Ejdou - Promazávat netřeba, dyť motor máš v základu stejnej, jen se lišíme převodovkou.
Kishmick - přímo porovnat ten starý fmic a DO88 IC nemůžu, protože jsem nebyl na válcích před a po výměně tohoto, ale subejkivně bych řekl, že v letních pařácích se to v točkách "unavuje" podstatě méně. I když bych odečetl 30% placebo, tak ten rozdíl tam je znát ve prospěch DO88.
Mě s tou 3"DP způsobujete tik v oku, ale jak jsem nahoře psal, mám strach o ten automat abych pak nesbíral ozubený kolečka po silnici. Uvažoval jsem o této, poněvadž AWD - https://en.bsr.se/product/ferrita-downpipe-406vok70412s/volvo-s60-i-25t-2002-2007-awd.
Jinak ten odkaz na DO88 (a teď i tu DP) jsem dal jen jako technickou referenci, řešil mi to Mára (marra.cz) a cena u něj byla podstatě příznivější. 3"DP bych řešil stejně Jako pořád jsem tu myšlenku neopustil, ale bojim se o ten automat. Obzvlášť když už tyhle staré 5q Aisiny není pomalu z čeho opravovat/repasovat. Děaly se Rka s 5q aisinama s geartronicem, než to zaměnili za jiný typ, ale obávám se že ty 5q pro R byly jiné a ty pro "nízkotlak" jsou "měkčí".
Kishmick - přímo porovnat ten starý fmic a DO88 IC nemůžu, protože jsem nebyl na válcích před a po výměně tohoto, ale subejkivně bych řekl, že v letních pařácích se to v točkách "unavuje" podstatě méně. I když bych odečetl 30% placebo, tak ten rozdíl tam je znát ve prospěch DO88.
Mě s tou 3"DP způsobujete tik v oku, ale jak jsem nahoře psal, mám strach o ten automat abych pak nesbíral ozubený kolečka po silnici. Uvažoval jsem o této, poněvadž AWD - https://en.bsr.se/product/ferrita-downpipe-406vok70412s/volvo-s60-i-25t-2002-2007-awd.
Jinak ten odkaz na DO88 (a teď i tu DP) jsem dal jen jako technickou referenci, řešil mi to Mára (marra.cz) a cena u něj byla podstatě příznivější. 3"DP bych řešil stejně Jako pořád jsem tu myšlenku neopustil, ale bojim se o ten automat. Obzvlášť když už tyhle staré 5q Aisiny není pomalu z čeho opravovat/repasovat. Děaly se Rka s 5q aisinama s geartronicem, než to zaměnili za jiný typ, ale obávám se že ty 5q pro R byly jiné a ty pro "nízkotlak" jsou "měkčí".
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#20 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
No AT se neni duvod bat, pokud se pri CHIPu zachova(ci jen rozumne posune) omezeni Nm na 1. a 2. kvalt...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
#21 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
Zajsoft - no, to je slovo do pranice. Díky. Nevím proč mne nenapadlo položit věc takhle, když už přece v základu jednotka na 1 a 2 krouťák ubírá. Chip tam je teď od D5T5 stage2 a vím že to teď kroutí o něco víc i dole (tak doufám že to je to rozumné posunutí). Předpokládám že po výměně DP je potřeba SW na ni stejně doladit.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#22 Možné úpravy S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 automat
No fungovat to bude samozrejme i bez upravy, ale nevyuzije se potencial naplno.hauser píše:Zajsoft - no, to je slovo do pranice. Díky. Nevím proč mne nenapadlo položit věc takhle, když už přece v základu jednotka na 1 a 2 krouťák ubírá. Chip tam je teď od D5T5 stage2 a vím že to teď kroutí o něco víc i dole (tak doufám že to je to rozumné posunutí). Předpokládám že po výměně DP je potřeba SW na ni stejně doladit.
Vetsi DP je priplatkova uprava pro ST2 - alespon teda primo u ARD. Jak je to pri odberu pres D5T5 netusim...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 212 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 413 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 25 Odpovědi
- 4592 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od doktor
-
- 14 Odpovědi
- 1215 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ejdou Rotacak
-
- 18 Odpovědi
- 986 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bighead