vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: SVK
- Vůz: S 80 2,8 DRAGSTER
#1 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
neja keskusenosi z vymenou za manual alebo z coho pasuje prevodovka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#2 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
Ano, zkušenosti jsou, nelze to udělat tak aby to fungovalo dobře.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: SVK
- Vůz: S 80 2,8 DRAGSTER
#3 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
as akou prevodovkou to skusaly ja skusim stastie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#4 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
Nezkoušej to, nejde o štěstí. V S80 jsou jednotky provázané a pokud tam nebude převodovka, bude to celé zmatené. Lepší bude posílit stávající převodovkou performance dílama a nakrmit motor velkym turbem.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1313
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#5 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
nenapisal si ci mas 2.9 hladky benzin alebo T6. ak hladky benzin ist by to mohlo ale tiez je to naprd robota. ak mas 2.9 turbo teda T6 tak to ani neskusaj je to nemozne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: SVK
- Vůz: S 80 2,8 DRAGSTER
#6 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
mam hladku 2,9 dam inu rj lenpotrebujem vediet aku prevodovku mozem pouzit a ake performence dieli mas na mysli nejaky popis dieelov bi nebol.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1313
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#7 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
tie performance by boli ak mas 2.9biturbo takze to neries. prevodovku ti treba M56. plus asi spojkpvy pedal nejake lanko. podla mna to je blbost robit ale sak skus
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
řj ti nepomůže, auto se nebude bavit s ostatními jendotkami. Musel bys vyměnit uplně všechno jednotky z jinýho auta, včetně např. dvou zrcátek, immo, atd, prostě bys z toho musel udělat jiný auto. No a to by pak na STK hlásilo jiný VINko, než je na kastli a máš problém...
Jak psali výše, kašli na to, prodej to a kup auto s manuálem, vyjde to levněji.
Jak psali výše, kašli na to, prodej to a kup auto s manuálem, vyjde to levněji.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: SVK
- Vůz: S 80 2,8 DRAGSTER
#9 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
ja to mam namontovane mojom drag aute astk neriesim a motor vykonovo ma uspokojuje len ten at ma slaby rozbeh.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: SVK
- Vůz: S 80 2,8 DRAGSTER
#10 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
a ta m 56 bude pasovat na sroby alebo treba dat medzikus
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
Tak na dragy je zrovna lepší automat
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: SVK
- Vůz: S 80 2,8 DRAGSTER
#12 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
tak to sa niektore nazory roschadzaju a bez urazky ja sa priklanam na stranu manualu a slic pneu.ale dakujem za vase nazory cenim sito.
#13 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
Dragster FWD to mne fakt pobavilo.karelsavel píše:ja to mam namontovane mojom drag aute astk neriesim a motor vykonovo ma uspokojuje len ten at ma slaby rozbeh.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#14 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
Aspoň mu nedvíha predok auta do vzduchu, pri akcelerácii
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
ceň si síto, nebo cokoliv jinýho, ale když se zamyslíš nad tím, že u manuálu musíš pustit plyn, kdežto automat jede furt pod plnym tahem...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#16 vymena prevodovky 2,9 z automatu na manual
Ono to má jen 4q automat ne? Co zkusit převodovku s více kvaltama ale pořád automat? Eventuelně menší kola, odpich bude rychlejší.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek