Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#1 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Ahoj, jak jsem psal do topicu s akceleraci 100-160km/h. Ani za boha se nemuzu dostat k 12s, zkouseno nekolikrat, nejlepsi vysledek je kolem 13,5s. Coz je skoro jak tdi bez chipu. Ja mam ale stage 1 od D5T5. Tenhle topic tedy bude o dostání TDI do kondice, časem možná i další upgrade, časem asi lepší trysky, větší tlak a intercooler.
Zrychlení měřeno na 225/50 R17 při teplotě 20°C. Takže +- stejné podmínky jak Igor.
Na autě se měnil TCV regulátor tlaku turba - Pierburg, snímač tlaku v sání. Sání se čistilo minulý rok. Nová trubka k sání, nové podtlakové hadičky k turbu a k TCV. Nikde viditelně nic neuniká, auto hulí v rámci normálu. Rozebrán a vyčištěn wastegate turba. Olej to bere zhruba 0,5l na 10 000km. Na autě je nová spojka, nové šrouby na kliku a nové olejové trysky.
EGR, KAT - ON (EGR čeká na zaslepení, KAT se uvidí)
Olejový filtr - MANN, olej Mobil 5W40.
Palivový filtr - měněn na podzim.
Vzduchový filtr - měněn za MANN před měsícem a půl.
Předvstřik - nastaven blíže k dolní mínusové hodnotě v zimě, nevím jestli výše by to bylo lepší.
Tlak ve válcích - nevím neměřeno, každopádně auto startovalo i v -19°C na první škrnutí, takže asi v pořádku, žhavičky BERU nové.
Dávka - 4mg
Turbo na diagnostice ukazuje tlak kolem 1,1baru, takze akorat na cip. Ale postupne klesa viz screeny.
Je tohle normální stav?
Zkoušel tu někdo na S80 v TDI narvat lepší Intercooler? Jaké rozměry se vejdou?
Zrychlení měřeno na 225/50 R17 při teplotě 20°C. Takže +- stejné podmínky jak Igor.
Na autě se měnil TCV regulátor tlaku turba - Pierburg, snímač tlaku v sání. Sání se čistilo minulý rok. Nová trubka k sání, nové podtlakové hadičky k turbu a k TCV. Nikde viditelně nic neuniká, auto hulí v rámci normálu. Rozebrán a vyčištěn wastegate turba. Olej to bere zhruba 0,5l na 10 000km. Na autě je nová spojka, nové šrouby na kliku a nové olejové trysky.
EGR, KAT - ON (EGR čeká na zaslepení, KAT se uvidí)
Olejový filtr - MANN, olej Mobil 5W40.
Palivový filtr - měněn na podzim.
Vzduchový filtr - měněn za MANN před měsícem a půl.
Předvstřik - nastaven blíže k dolní mínusové hodnotě v zimě, nevím jestli výše by to bylo lepší.
Tlak ve válcích - nevím neměřeno, každopádně auto startovalo i v -19°C na první škrnutí, takže asi v pořádku, žhavičky BERU nové.
Dávka - 4mg
Turbo na diagnostice ukazuje tlak kolem 1,1baru, takze akorat na cip. Ale postupne klesa viz screeny.
Je tohle normální stav?
Zkoušel tu někdo na S80 v TDI narvat lepší Intercooler? Jaké rozměry se vejdou?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#2 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Ten průběh tlaku turba je takhle v pořádku? Nejdřív nafouká na požadovaný tlak a pak to postupně klesá, i když je plyn pořád konstantně na plno?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#3 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Další měření, tentokrát i s polohou pedálu.
2 divné věci, tlak by měl asi skoro kopírovat křivku ideálního, často je o dost jinde a další věc poloha plynového pedálu podle grafu max 57%, i když to bylo až na podlaze.
2 divné věci, tlak by měl asi skoro kopírovat křivku ideálního, často je o dost jinde a další věc poloha plynového pedálu podle grafu max 57%, i když to bylo až na podlaze.
- Přílohy
-
- 32157965_1933595639983771_8267498426288046080_n.jpg (59.68 KiB) Zobrazeno 2340 x
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#4 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Někdo nějaké nápady?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#5 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
to ti musi napisat kto ti to cipoval...
pedal je tusim ok, a aj to chvanie je ok
pedal je tusim ok, a aj to chvanie je ok
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#6 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Nemá někdo prosím doma TDIčko a diagnostiku, že by to testnul a proměřil?
Jinak tenhle topic měl být o tom, jak motor D5252T nějak rozumně vyladit k vyšším výkonům, než je pouze stage 1. Snažím se už měsíc registrovat na dieselpower foru, ale asi tam nemají žádného admina na schválení, nebo netuším. Každopádně k věci. Nějaké rady o tom, co koupit, jak vyštelovat, co snese víc atd... Nějaký cíl by mohl být 200 koní.
Co jsem rozměrově měřil intercooler, tak má stejnou velikost jako silnější D5 nebo nejsilnější benzíny. Podle rozměrů je poměrně obrovský, ale nevím, kolik toho snese, kde má limit.
Turbo někde jsem četl, že může základní šnek dávat až 1,9 baru, ale nevím za jaké efektivity, životnosti atd.... ST1 má 1,1, má ještě nějaký smysl základní turbo hnát vejš?
Co vstřiky a čerpadlo? Kolik co snese?
Jinak tenhle topic měl být o tom, jak motor D5252T nějak rozumně vyladit k vyšším výkonům, než je pouze stage 1. Snažím se už měsíc registrovat na dieselpower foru, ale asi tam nemají žádného admina na schválení, nebo netuším. Každopádně k věci. Nějaké rady o tom, co koupit, jak vyštelovat, co snese víc atd... Nějaký cíl by mohl být 200 koní.
Co jsem rozměrově měřil intercooler, tak má stejnou velikost jako silnější D5 nebo nejsilnější benzíny. Podle rozměrů je poměrně obrovský, ale nevím, kolik toho snese, kde má limit.
Turbo někde jsem četl, že může základní šnek dávat až 1,9 baru, ale nevím za jaké efektivity, životnosti atd.... ST1 má 1,1, má ještě nějaký smysl základní turbo hnát vejš?
Co vstřiky a čerpadlo? Kolik co snese?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 262
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#7 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Me se podarilo dat vetsi celohlinikovej intercooler, je urcenej pro benziny, ale kdyz jsem daval jak vodni novej chladic , na klimu novej tak se tam vsechny tri nakonec vesly.
https://www.ebay.com/itm/FOR-Volvo-850-S70-V70-C70-Volvo-Turbo-Alloy-aluminum-Intercooler-/152777475586?hash=item23923f4602
Pocitove se to o neco zlepsilo. Chip od D5T5 mam, EGR mam off. Po instalaci chipu to bylo znat na vykonu. Po instalaci chladicu se to tak enjak o neco malo opet zlepsilo. Diagnostiku mam taky.
RH
https://www.ebay.com/itm/FOR-Volvo-850-S70-V70-C70-Volvo-Turbo-Alloy-aluminum-Intercooler-/152777475586?hash=item23923f4602
Pocitove se to o neco zlepsilo. Chip od D5T5 mam, EGR mam off. Po instalaci chipu to bylo znat na vykonu. Po instalaci chladicu se to tak enjak o neco malo opet zlepsilo. Diagnostiku mam taky.
RH
- Přílohy
-
- s-l1600.jpg (99.73 KiB) Zobrazeno 2067 x
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#8 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Mohl bys prosím proměřit průběh tlaku, viz můj první příspěvek. EGR OFF mám druhý den a nějak jsem si nevšimnl změny. Spotřeba, výkon stejný, hulí to také stejně. Motor se ohřívá jen o trošku déle, ale také zanedbatelně.
Plíšek mezi EGRem a sání + vypnutí v balíčku D5T5 čipu.
EDIT: Když jsme u toho EGRu, nestačí ho jen vypnout v ECU? Proč se tam dává plíšek, když EGR by měl být ovládaný přes jednotku?
Plíšek mezi EGRem a sání + vypnutí v balíčku D5T5 čipu.
EDIT: Když jsme u toho EGRu, nestačí ho jen vypnout v ECU? Proč se tam dává plíšek, když EGR by měl být ovládaný přes jednotku?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#9 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Viac ako 650 mg nafty na vstrek a na všetkých 4 valcoch...? Hm... To je "trochu dosť" veľa, nie?
Riadiaci je OK? Lebo niečo máš teda zle...
Veľa:
Dobre:
Riadiaci je OK? Lebo niečo máš teda zle...
Veľa:
Dobre:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#10 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Jak je to možný? Hodnoty jsou víc jak 200x větší.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#11 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Ale ja viem, čo tomu je... Je to pokazené
Tie hodnoty nie sú reálne. Možno ide o dosadené hodnoty nejakého maxima ak chýbajú hodnoty z ECM alebo ide o chybu diagnostiky, chybu komunikácie s ECM, chybu v samotnej ECM, chybu pri prenose dát, chybu riadiaceho vstreku atď., atď., viac neviem a chyba môže byť aj niekde inde. Napríklad v čipovaní, zlom nahratí softu atď... ale to sú len domnienky amatéra. Treba sa obrátiť na odborníkov.
U teba je stále niečo zle na tom aute, tak ťažko povedať, čo sa s ním deje a čo mechanici s ním prevádzajú, keď tak sem-tam čítam, že čo zase... V každom prípade to nie je dobre, lebo potom (podľa diagnostiky) ani nevieš ako sú na tom vstrekovače alebo dvojhmota a aké množstvo a rozdiel paliva medzi valcami je jednotkou vstrekovaný. Otázkou je, či ostatné hodnoty zobrazované diagnostikou sú potom ok. Preto by bolo asi dobre to dať nejak do poriadku a až potom riešiť nejaké zlepšienie výkonu tuningom. A možno, keď to dáš do poriadku, výkon príde s tým.
To len také oživenie tejto zapadnutej témy, lebo odkaz na tieto tvoje grafy som našiel na Dieselpower fóre, https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1206192
kde si sa pýtal, či je to normálny stav, ale nikto ti neodpovedal. Tak normálne to podľa mňa nie je.
Tie hodnoty nie sú reálne. Možno ide o dosadené hodnoty nejakého maxima ak chýbajú hodnoty z ECM alebo ide o chybu diagnostiky, chybu komunikácie s ECM, chybu v samotnej ECM, chybu pri prenose dát, chybu riadiaceho vstreku atď., atď., viac neviem a chyba môže byť aj niekde inde. Napríklad v čipovaní, zlom nahratí softu atď... ale to sú len domnienky amatéra. Treba sa obrátiť na odborníkov.
U teba je stále niečo zle na tom aute, tak ťažko povedať, čo sa s ním deje a čo mechanici s ním prevádzajú, keď tak sem-tam čítam, že čo zase... V každom prípade to nie je dobre, lebo potom (podľa diagnostiky) ani nevieš ako sú na tom vstrekovače alebo dvojhmota a aké množstvo a rozdiel paliva medzi valcami je jednotkou vstrekovaný. Otázkou je, či ostatné hodnoty zobrazované diagnostikou sú potom ok. Preto by bolo asi dobre to dať nejak do poriadku a až potom riešiť nejaké zlepšienie výkonu tuningom. A možno, keď to dáš do poriadku, výkon príde s tým.
To len také oživenie tejto zapadnutej témy, lebo odkaz na tieto tvoje grafy som našiel na Dieselpower fóre, https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1206192
kde si sa pýtal, či je to normálny stav, ale nikto ti neodpovedal. Tak normálne to podľa mňa nie je.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#12 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
V plánu je s výměnou paliváku i čištění vstřiků VIFem, uvidím, jestli se to pak pohne.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#14 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Možná je důležité říci, že při odečtení nějaké hodnoty, to +- sedí s hodnotama od tebe. Vstřiky nejsou rozhozené od sebe.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#15 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Aj tak sa dá diagnostikovať
Potom stačí od každej hodnoty v tvojich grafoch niečo odpočítať, pripočítať a ani sa nemusíš pýtať či je to dobre, alebo normálne. V škole sme to volali “Baltazárova konštanta”. Tá sa dosadila do vzorca vtedy, keď nevychádzal výsledok. A bolo. Čiže u teba je konštanta 652 a dostaneš správne hodnoty. A čo s Injection Quantity? Tam tiež odpočítaš -652mg?
Pri 650 mg na vstrek by si tam mal mať už nie trysku ale dieru ako slamka. Preto som písal, že sa to VIFom nepohne.
Potom stačí od každej hodnoty v tvojich grafoch niečo odpočítať, pripočítať a ani sa nemusíš pýtať či je to dobre, alebo normálne. V škole sme to volali “Baltazárova konštanta”. Tá sa dosadila do vzorca vtedy, keď nevychádzal výsledok. A bolo. Čiže u teba je konštanta 652 a dostaneš správne hodnoty. A čo s Injection Quantity? Tam tiež odpočítaš -652mg?
Pri 650 mg na vstrek by si tam mal mať už nie trysku ale dieru ako slamka. Preto som písal, že sa to VIFom nepohne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#16 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Jenže oba víme, že tahle hodnota nemůže být reálná. Nebo ne ve stejných podmínkách, protože by to bylo znát na chování, hulení atd...Pri 650 mg na vstrek by si tam mal mať už nie trysku ale dieru ako slamka. Preto som písal, že sa to VIFom nepohne.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#17 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
To je pravda, ale keď to "vieme", ty si predsa napísal že:
Čo je, uznaj sám, potom blbosť. Ale podstatné na tom grafe je, na čo si sa ale pýtal pôvodne, že ti to ukazuje úplne mimo hodnoty, takže diagnostika ich také zlé dostáva cez CEMku, pravdepodobne, kvôli nejakému problému, už od ECM. Ale inak o nič nejde a všetko je v poriadku.Tarkin píše:V plánu je s výměnou paliváku i čištění vstřiků VIFem, uvidím, jestli se to pak pohne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#18 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Na autě proběhlo čištění vstřiků VIFem, do filtru se z přepadů žádný bordel nevracel. Auto si kvedlalo 40 minut na plechovku zimního vifu, smrdělo to trošku jak na pouti, výsledek spíše prevence. Změřit korekce jsme bohužel nestihli.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#19 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Pol litra VIFu sa mi zdá byť málo a nechať to len tak na voľnobeh tiež. Prehnal som tým asi 1,5 l až 1,8 l VIFu a medzitým som to dobre povytáčal. Rozdiel bolo hneď počuť. To je len môj názor a opis, ako som to robil.
Ale z tými vadnými hodnotami korekcií to neurobí nič. Nie je to vec vstrekovačov ale chyba elektroniky.
Ale z tými vadnými hodnotami korekcií to neurobí nič. Nie je to vec vstrekovačov ale chyba elektroniky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#20 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
IgorS píše:Pol litra VIFu sa mi zdá byť málo a nechať to len tak na voľnobeh tiež. Prehnal som tým asi 1,5 l až 1,8 l VIFu a medzitým som to dobre povytáčal. Rozdiel bolo hneď počuť. To je len môj názor a opis, ako som to robil.
Ale z tými vadnými hodnotami korekcií to neurobí nič. Nie je to vec vstrekovačov ale chyba elektroniky.
Lehce jsme to naředili silně koncetrovanou naftou s VIFem, ve výsledku to mohlo mít tak 700ml. Také jsem to běhěm těch 40 minut několikrát vytáčel, na filtru ale nic nezůstalo.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#21 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Čistil som čistým VIFom, nenapadlo by mi ho riediť, ak to má byť účinné. Čo by asi malo ostať na filtri po 40 minútach? To by už musel byť poriadny maglajz aby si ho za ten čas uvidel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#22 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Včera jsme to zkoušeli znova proměřit přes diagnostiku. Hodnoty korekce jsou stále stejné. Dávka sedí, předsvtřik také.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#23 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Čus,
nezkoušel tu někdo z místních odpojit N75 regálator tlaku turba, předělat regulaci podtlakem na přetlak a používat pro to mechanický regulátor tlaku turba?
Teorie by měla být takový, že na trubičku wastegate se přidělá regulátor s pružinkou a postupně ladí tlak. Problém je v snímači tlaku v sání, kolik tlaku navíc pobere, než vyhodí chybu?
Teoreticky by to jít mělo, záleží kam pustí snímač tlaku v sání. Celé je to myšleno pouze orientačně kolik celý systém je schopen zvládnout před nějakým větším čipování.
nezkoušel tu někdo z místních odpojit N75 regálator tlaku turba, předělat regulaci podtlakem na přetlak a používat pro to mechanický regulátor tlaku turba?
Teorie by měla být takový, že na trubičku wastegate se přidělá regulátor s pružinkou a postupně ladí tlak. Problém je v snímači tlaku v sání, kolik tlaku navíc pobere, než vyhodí chybu?
Teoreticky by to jít mělo, záleží kam pustí snímač tlaku v sání. Celé je to myšleno pouze orientačně kolik celý systém je schopen zvládnout před nějakým větším čipování.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#24 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Nějakou dobu už jezdím se zvýšeným tlakem turba, jak se řešilo jinde, do 1,5 baru je to bez chyby, používám lehce přes 1,3 baru, subjektivně to jede o něco lépe. Každopádně do budoucna je v plánu custom chip a lepší intercooler.
Takže opět hledám.
Jak už jsem někde zmiňoval kopie Do88 - Jap parts. https://www.highperformanceparts.cz/intercooler-fmic-jap-parts-volvo-s80-vsechny-turbo-modely-2-4t,-2-5t,-d5,-2-4d-99-06.121201?gclid=EAIaIQobChMIwePEzpv05wIVheh3Ch0TRQj9EAQYASABEgKHkfD_BwE
Včera jsem narazil na sadu pro P2 v podobě FMIC - https://fmic.cz/intercoolery/149952-8053-montazni-sada-intercoolera-pro-volvo-s60-v70-s80-diesel-turbo-benzyna-tuning-doporucovana-sada-intercooleru.html
Za slušnou cenu, včetně hadic, každopádně to bude chtit nejaky upravy a montáž.
Takže opět hledám.
Jak už jsem někde zmiňoval kopie Do88 - Jap parts. https://www.highperformanceparts.cz/intercooler-fmic-jap-parts-volvo-s80-vsechny-turbo-modely-2-4t,-2-5t,-d5,-2-4d-99-06.121201?gclid=EAIaIQobChMIwePEzpv05wIVheh3Ch0TRQj9EAQYASABEgKHkfD_BwE
Včera jsem narazil na sadu pro P2 v podobě FMIC - https://fmic.cz/intercoolery/149952-8053-montazni-sada-intercoolera-pro-volvo-s60-v70-s80-diesel-turbo-benzyna-tuning-doporucovana-sada-intercooleru.html
Za slušnou cenu, včetně hadic, každopádně to bude chtit nejaky upravy a montáž.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#25 Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Jak může chladič zvýšit výkon?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek