XC90 přetypování z N1 do M1
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#1 XC90 přetypování z N1 do M1
ahoj, chci se zeptat jestli někdo řešil? Byl bych rád za praktické zkušenosti.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 595
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#2 XC90 přetypování z N1 do M1
chtel jsem to resit na me byvale xc90, ale podle toho, co jsem zjistil, to bylo zbytecne z jakehokoli duvodu, ale ted nevim, co je M1 a N1, ja proste z nakladniho chtel udelat osobak.pord se mi to plete.
ale mozne to je, presne postup ti reknout na doprave na meste, musel jsem byval myslim na technickou, tam mi napsali, ze se udelala prestavba, pak zpet na urad a tam za cenu asi 3000 kc to prepsali,ale uz si presne nepamatuju,ale pojistka stejna,autem vsude muzu, mriz jsem tam ani nemel, bo uz snad pry neni potreba, tak jsem to prestal resit a nechal to tak
ale mozne to je, presne postup ti reknout na doprave na meste, musel jsem byval myslim na technickou, tam mi napsali, ze se udelala prestavba, pak zpet na urad a tam za cenu asi 3000 kc to prepsali,ale uz si presne nepamatuju,ale pojistka stejna,autem vsude muzu, mriz jsem tam ani nemel, bo uz snad pry neni potreba, tak jsem to prestal resit a nechal to tak
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 93
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno / Liberec
- Vůz: V70 2008 D5 136kW
#3 XC90 přetypování z N1 do M1
Já mám taky N1, ale nepřišel jsem na důvod, proč chtít zpět M (kromě asi ne moc relevantního důvodu, že je někde zákaz stání/vjezdu pro náklaďáky a chybí tam dodatková tabulka nad 3,5 tuny). Mříž tam už být nemusí, tak se vlastně N a M liší jenom tím, co je v techničáku (možná taky teoreticky dražším povinným ručením u některé pojišťovny)
_________________
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 595
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#4 XC90 přetypování z N1 do M1
presne tak a me pojistka vychazela uplne stejne,tak jssem to pustil z hlavy
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#5 XC90 přetypování z N1 do M1
N1 nakladni automobil skrinový. Nevim co jsou vsechno nevýhody, zatím co jsem poznal ca o 1000kc pojistka, 100kc vic na STK...
+ veci ktere neresim zakaz vjezdu nakladnim automobilum, obytna zona... Auto se taky bude hur prodavat... a hlavne mi vadi ze to je nakladak
+ veci ktere neresim zakaz vjezdu nakladnim automobilum, obytna zona... Auto se taky bude hur prodavat... a hlavne mi vadi ze to je nakladak
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 595
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#6 XC90 přetypování z N1 do M1
nevím,kde ti počítali pojistku,já si nechal právě udělat obě a vyšly obě +- 10 kč.technickou bych neřešil 100 za dva roky,a prakticky já osobně jsem nenašel důvod to měnit zpět,starostia než se ti ten poplatek vrtátí, auto už dávno mít nebudeš...
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#7 XC90 přetypování z N1 do M1
Mám to samé na XC70 a neresim to.. Každému je jasné že je to osobní auto a jen debil to bude brát podle velkého technicaku.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek