S60 2.4T - automatická převodovka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S60 2.4T 2001
- Bydliště: Plzeň
#1 S60 2.4T - automatická převodovka
Zdravím všechny,
jsem novým vlastníkem S60 rv 2001, 2.4T a již jsem projel téměř všech 41 stran na tomto fóru, kde jsem se toho dost dozvěděl. Z toho, co jsem se dočetl to vypadá, že automat, který má najet 260 tisíc zřejmě začíná pomalu odcházet. Začíná se to projevovat po ujetí cca 30 km a zejména ve městě, kde auto více řadí. Ze začátku to řadí krásně sametově a prakticky nejde cítit přeřazení rychlostí, po nějaké době začne tuším mezi 3 a 4 docházet nepravidelně k lehkému a krátkému prokluzu, vylétnutí otáček a následnému škubnutí při zařazení. Navíc při přechodu mezi D a R dochází k cca půlsekundové prodlevě a následnému bouchnutí a škubnutí s celým autem, což se za studena vůbec neděje. Auto je z Belgie, serviska komplet Volvo servisy, ale o průplachu či výměně oleje v převodovce tam není nic. Vypadá to, že se pojedu podívat do Prahy buď k Marrovi nebo Davidu Patočkovi.
Při testovací jízdě jsem to samozřejmě nemohl zjistit, neboť jsem ujel cca 15 km, navíc jsem při tom, kolik to má najeto, počítal s nějakými mouchami.
Díky za rady.
jsem novým vlastníkem S60 rv 2001, 2.4T a již jsem projel téměř všech 41 stran na tomto fóru, kde jsem se toho dost dozvěděl. Z toho, co jsem se dočetl to vypadá, že automat, který má najet 260 tisíc zřejmě začíná pomalu odcházet. Začíná se to projevovat po ujetí cca 30 km a zejména ve městě, kde auto více řadí. Ze začátku to řadí krásně sametově a prakticky nejde cítit přeřazení rychlostí, po nějaké době začne tuším mezi 3 a 4 docházet nepravidelně k lehkému a krátkému prokluzu, vylétnutí otáček a následnému škubnutí při zařazení. Navíc při přechodu mezi D a R dochází k cca půlsekundové prodlevě a následnému bouchnutí a škubnutí s celým autem, což se za studena vůbec neděje. Auto je z Belgie, serviska komplet Volvo servisy, ale o průplachu či výměně oleje v převodovce tam není nic. Vypadá to, že se pojedu podívat do Prahy buď k Marrovi nebo Davidu Patočkovi.
Při testovací jízdě jsem to samozřejmě nemohl zjistit, neboť jsem ujel cca 15 km, navíc jsem při tom, kolik to má najeto, počítal s nějakými mouchami.
Díky za rady.
_________________
S60, 2,4T Geartronic, 2001
S60, 2,4T Geartronic, 2001
#2 S60 2.4T - automatická převodovka
to ze se to deje ta tepla je tim, ze volej je po zahrati krapetko ridsi....
stejne mas prevodovku s malou hrideli, takze te repase (resp vymena za vetsi hridel a odpovidajici viko nemine...), zacal bych vycistenim rozvadece a pripadne muzes hledat unik tlaku oleje, tipuju hridel vs. viko.... obvykla vec u prevodovek rocniku 01 a 02...
vem to k Davidovi nebo k Richardovi, nejlepsi mozna volba...
stejne mas prevodovku s malou hrideli, takze te repase (resp vymena za vetsi hridel a odpovidajici viko nemine...), zacal bych vycistenim rozvadece a pripadne muzes hledat unik tlaku oleje, tipuju hridel vs. viko.... obvykla vec u prevodovek rocniku 01 a 02...
vem to k Davidovi nebo k Richardovi, nejlepsi mozna volba...
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 352
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
#3 S60 2.4T - automatická převodovka
Zdarec, chtěl bych se zeptat profíku ohledně toho automatu. Momentálně najeto 200000km. Automat absolutně bez problému. Výměna oleje v AT proběhla při 185000km. Nevím jestli i proplach nebo jen výměna, faktura z autorizáku je na 5500kč. Je třeba s tím něco dělat, prevence ? Je to moje první Volvo a vůbec první automat.
Díky moc za příspěvky
Díky moc za příspěvky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 378
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#4 S60 2.4T - automatická převodovka
Autorizák proplachy nedělá, páč by tu řachu zákazník nezaplatil. Vypustí a nalejou nový.
Jinak prevence je olej měnit po 60t Km nebo po 4letech.
P.S. Na proplach minimálně 15l oleje, ideál koupit 20l sud. Je toho popsané celé fórum, stačí hledat.
Jinak prevence je olej měnit po 60t Km nebo po 4letech.
P.S. Na proplach minimálně 15l oleje, ideál koupit 20l sud. Je toho popsané celé fórum, stačí hledat.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 352
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
#5 S60 2.4T - automatická převodovka
Jde mi o to jestli ten proplach vůbec dělat nebo bude stačit další výměna po ujetí dalších 60k km od poslední výměny. Jestli jsem dobře pochopil z fóra, tak proplach je někdy na škodu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#6 S60 2.4T - automatická převodovka
Já bych to propláchnul
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#7 S60 2.4T - automatická převodovka
ja bych to vyměnil a podle barvy se rozhodl. Když to řadí v pořádku a nepoteče z toho černota tak bych to neřešil.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#8 S60 2.4T - automatická převodovka
Já taky, a snad je na to taky BéGéčko, ne?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 S60 2.4T - automatická převodovka
Vyškubni měrku a koukni jak olej na ní vypadá, měl by být malinový. Pokud bude černý, tak vyměnit s proplachem a BG.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 S60 2.4T - automatická převodovka
No, vypadá to, že byl opravdu při těch 185 kkm měněný. Takže další výměna při 245 kkm.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 S60 2.4T - automatická převodovka
Pokud clovek nevi jak byl menen, tak bych dal BG a proplach... A nezda se mi zas tak ta barva uplne pekna, by to chtelo videt spis na bilem papire a slusnem (idealne dennim svetle).
Stav oleje je jedna vec, ale stav filtru je vec druha a tam je jedine sance rozpustit to, co jde...
Stav oleje je jedna vec, ale stav filtru je vec druha a tam je jedine sance rozpustit to, co jde...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#13 S60 2.4T - automatická převodovka
Pokud nevím, tak bych to nechal vyměnit.
Malinová barva měrky je dobré základní znamení, ale to trochu někdy klame, protože bláto se drží dole.
Malinová barva měrky je dobré základní znamení, ale to trochu někdy klame, protože bláto se drží dole.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 663 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od frantaklika
-
- 10 Odpovědi
- 1191 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 24 Odpovědi
- 1021 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 7 Odpovědi
- 4074 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od much44
-
- 35 Odpovědi
- 3666 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko