Protože jezdím většinou po klikatých silnicích při dodržování rychlostních limitů a klidně, tak mi automat drží otáčky motoru nejčastějí mezi 1800 a 2500 ot/min.
Proto občas "vyháním pavouky". Pod kopcem nechám auto zpomalit na cca 40 km/hod. a šlápnu plyn na podlahu. Automat pak nechá otáčky vyšplhat až k červenýmu.
Dneska jsem dal kick down, automat seřadil, otáčky šly ke 4000 a najednou spadly na 3000 a motor ztratil výkon. Přitom vyskočila hláška: High emissions required service. Od té doby motor nemá výkon.
Do 2000 otáček jede normálně
od 2000 do 2500 velice líně,
od 2500 do 3000 úplně mizerně
a nad 3000 se nevytočí.
Na co se mám připravit?
High emissions požadován servis
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#1 High emissions požadován servis
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#2 High emissions požadován servis
Na servis?
Vyhánět pavouky je fajn, ale rozumně a určitě ne do kopce pod plným plynem... respektive, tam dostává motor hroznou čočku.
Vyhánět pavouky je fajn, ale rozumně a určitě ne do kopce pod plným plynem... respektive, tam dostává motor hroznou čočku.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#3 High emissions požadován servis
Se servisem počítám, sám už roky na autě nic nedělám.
S tou "čočkou" by to snad němělo být až tak zlý. Každý občas šlápneme plyn na podlahu. Naposledy před dvěma týdny na technické. Raději jsem ten zvuk už zapomněl, protože mi při tom naskakovala husí kůže.
S tou "čočkou" by to snad němělo být až tak zlý. Každý občas šlápneme plyn na podlahu. Naposledy před dvěma týdny na technické. Raději jsem ten zvuk už zapomněl, protože mi při tom naskakovala husí kůže.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#4 High emissions požadován servis
OPRAVENO!
Děkuji tímto všem, kteří mi drželi palce.
Děkuji ale zejména jednomu zdejšímu členu fóra, který je pro své zemité vyjadřování občas stírán, leč služby jeho rodinné firmy jsou 100%. Neváhal po mém telefonátu přijet, (přesněji vyslat rychlou spojku) identifikovat závadu a na místě odstranit. Petře ještě jednou dík.
V neděli místo oběda!
A pro ty, které by potkal podobný malér prozradím, že vypadnul konektor EGR ventilu.
Děkuji tímto všem, kteří mi drželi palce.
Děkuji ale zejména jednomu zdejšímu členu fóra, který je pro své zemité vyjadřování občas stírán, leč služby jeho rodinné firmy jsou 100%. Neváhal po mém telefonátu přijet, (přesněji vyslat rychlou spojku) identifikovat závadu a na místě odstranit. Petře ještě jednou dík.
V neděli místo oběda!
A pro ty, které by potkal podobný malér prozradím, že vypadnul konektor EGR ventilu.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek