S80 D5 2005 - nejde zařadit zpátečka

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 38
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 MY2005

#1 S80 D5 2005 - nejde zařadit zpátečka

Příspěvek od Moose »

Zdravím,
doufal jsem, že nebudu muset nikdy zakládat nový vlákno kvůli nějaký poruše, ale je to tady. Dneska po ujetí cca 150 km jsem zastavil před barákem a za Boha jsem nemohl zařadit zpátečku. Jak kdyby z tý kulisy prostě zmizela. Nakonec jsem auto musel prostě zatlačit. Netušíte, zda bych to mohl nějak vyřešit doma? Ostatní rychlosti jdou totiž řadit normálně hladce. Když to jezdí jen dopředu, tak je to dost nepraktický. :)
Mám S80 D5 120 kW 2005 manuál.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#2 S80 D5 2005 - nejde zařadit zpátečka

Příspěvek od David Patočka »

Doporučuji kontrolu řadících táhel, případně řadícího mechanismu u řadící páky.
Dále pokud se odpojí táhla u převodovky, a ručně přímo na převodovce to nepůjde zařadit, tak převodovka musí ven.

Ještě mě napadlo, zda tam není Construct, nebo Defend Lock.
Nebyl by si první, kdo ho zamknul , když tam nebyla zpátečka, tudíž si ji zablokoval :D
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 38
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 MY2005

#3 S80 D5 2005 - nejde zařadit zpátečka

Příspěvek od Moose »

David Patočka píše:Doporučuji kontrolu řadících táhel, případně řadícího mechanismu u řadící páky.
Dále pokud se odpojí táhla u převodovky, a ručně přímo na převodovce to nepůjde zařadit, tak převodovka musí ven.

Ještě mě napadlo, zda tam není Construct, nebo Defend Lock.
Nebyl by si první, kdo ho zamknul , když tam nebyla zpátečka, tudíž si ji zablokoval :D
Táhla jsem teda neodpojoval, ale zkoušel jsem řadit přímo na převodovce a prostě tam něco vadí. A právě bylo cítít jako když se něco šprajcuje v převodovce. Páka má snahu jít. Kolem kulisy taky nic nevadí. Dopředu to zatím jede, tak s tím ještě dneska musím dojet do Prahy a v úterý to vezu do T6R, tak se s převodovkou asi uvidíš, pokud nebude něco špatně s táhlama. Zamykání zpátečky nemám. Nejsem mechanik, ale trouba taky ne. :D
Jinak díky moc za odpověď.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“