Čerpadlo na olej
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#1 Čerpadlo na olej
Zdar všem, toto čerpadlo za cca 300,-kaček bude příští týden v nabídce v Lidlu. Jaký je Váš názor na výměnu pomoci odsatí, klady a zápory, nebo je lepší klasická výměna s vypuštěním oleje z motoru.dík za názory j.
- Přílohy
-
- 203daa00634aea9196b402fe45488b41.jpeg (11.72 KiB) Zobrazeno 634 x
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13050
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Čerpadlo na olej
Taky jsem to loni pořídil, ale ještě nevyzkoušel.
Každopádně na výměnu oleje v motoru určitě ne.
Každopádně na výměnu oleje v motoru určitě ne.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#3 Čerpadlo na olej
A já bych to právě na výměnu oleje v motoru chtěl.
Jsem rozhodnut měnit olej dvakrát za rok, někdy na konci května a pak na konci října, protože jezdíme přes týden couračky, takže přes zimu olej odrovnáme. Takže já plánuji jednu výměnu přes čerpadlo (zvládnu doma před barákem včetně luxusně přístupného olejového filtru) a druhou u kamaráda standardně přes výpustní šroub (kamarád má totiž taxu za jakýkoliv úkon 500....) - ale zase dělá pořádně, celou dobu jsem u toho apod.
Jsem rozhodnut měnit olej dvakrát za rok, někdy na konci května a pak na konci října, protože jezdíme přes týden couračky, takže přes zimu olej odrovnáme. Takže já plánuji jednu výměnu přes čerpadlo (zvládnu doma před barákem včetně luxusně přístupného olejového filtru) a druhou u kamaráda standardně přes výpustní šroub (kamarád má totiž taxu za jakýkoliv úkon 500....) - ale zase dělá pořádně, celou dobu jsem u toho apod.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 Čerpadlo na olej
Dane cerpadlo mam, je dobre na odsati/naplneni tam kde neni vypustak, tj. uhlovka, rozvodovka, haldex, diferak, etc...
Olej z motoru pres merku odsavaj jen diletanti a line lemry, svepravny clovek by to nikdy neudelal...
Jeste by se dalo polemizovat o tom, pokud nejake auto ma na to koncipovanou vanu, aby byl nejnizsi bod(jeste nejlepe v provedeni jako sberna jimka) proti vyusteni merky.
Jinak hlaska s courackama me taky krapet pobavila, jako pokud tam davas nejlevnejsi olej s Penny/Kauflandu a podobne, tak bych to jeste teoreticky pochopil,
ale ve finale je znacne levnejsi, min narocne a defacto i pro motor priznivejsi pouzivat kvalitni olej, vymenit jednou do roka a je klid...
Olej z motoru pres merku odsavaj jen diletanti a line lemry, svepravny clovek by to nikdy neudelal...
Jeste by se dalo polemizovat o tom, pokud nejake auto ma na to koncipovanou vanu, aby byl nejnizsi bod(jeste nejlepe v provedeni jako sberna jimka) proti vyusteni merky.
Jinak hlaska s courackama me taky krapet pobavila, jako pokud tam davas nejlevnejsi olej s Penny/Kauflandu a podobne, tak bych to jeste teoreticky pochopil,
ale ve finale je znacne levnejsi, min narocne a defacto i pro motor priznivejsi pouzivat kvalitni olej, vymenit jednou do roka a je klid...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#6 Čerpadlo na olej
Som to mal asi 3 roky, a dost intenzivne pouzival na precerpavanie nafty, az sa vnom zacalo iskrit a chciplo. No raz za cas litrik oleja zvladne.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#7 Čerpadlo na olej
Děkuji velice Zajsoftu za odpověď.
Bohužel dost je rozdíl v TBNku mezi oleji typu A3/B3 (A4/B4) - které, soudě dle Tvého vozového parku používáš Ty, a oleji typu C2/C3, které mají tuto hodnotu téměř poloviční...
Bohužel dost je rozdíl v TBNku mezi oleji typu A3/B3 (A4/B4) - které, soudě dle Tvého vozového parku používáš Ty, a oleji typu C2/C3, které mají tuto hodnotu téměř poloviční...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5129
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#8 Čerpadlo na olej
No než sundá dekl a vypustí olej.....tak seš v tom za 2ku........shalibaba píše: (kamarád má totiž taxu za jakýkoliv úkon 500....) - ale zase dělá pořádně, celou dobu jsem u toho apod.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#9 Čerpadlo na olej
to už by pak kamarád nebyl
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5129
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#10 Čerpadlo na olej
Tak čerpadlo je doma, kdyby náhodou. No za ty prachy. Čekal jsem, že už nebude a ono jich tam cca 20ks
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 1089 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spunge
-
- 4 Odpovědi
- 613 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 9 Odpovědi
- 1541 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Libor Ozzy
-
- 1 Odpovědi
- 671 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss