s60 2.4 Pardubický kraj

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 168
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Vraclav
Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG

#1 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od ochoda »

Ahojte, prvně se omlouvám pokud sem zvolil špatné téma, ale nevím kam s tím (připadně prosím adminy, zda by to šoupli do správného oddělení). Našel by se někdo z Pardubického kraje kdo vlastní s60 s atmosférickým 2.4 motorem? Zajímalo by mě, jak moc se s tím dá/nedá jezdit, jestli to není moc liný. Všem díky za pomoc!

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 34
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Vůz: S80 2.5Tdi, S60 2.4 125kw

#2 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od carlito »

Nevim co myslis tim da/neda jezdit... 2.4 atmoska se rika, ze byl jeden z nejpovedenejsich motoru. Ja ho mam v S60, chtel jsem prodat protoze potrebuju spis kombika, ale prodej porad oddaluju a uz ani nevim jestli bych vubec prodal. 105kw mi prijde malo, ale 125kw coz mam docela uz jede pekne. A ten zvuk 5ti valu si pochvaluje kde kdo. Dlouhodoba 8.8 a to mu obcas docela nalozim.
Koukni do kategorie S60, jsou tam obtom napsany kvanta...
_________________
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od hajnej »

103 i 125 kw jede do 3500 otáček stejně, rozdíl je znát až ve vyšších sférách.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#4 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od IgorS »

Išiel som s V70 103 kW a to bolo dosť zlé. Potom v ten istý deň, teraz už s našou S60 125 kW, a to bolo o poznanie lepšie. Testy len po meste, teda akcelerácie a rozbiehačky a kopec.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 77
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Bad Zwischenahn
Vůz: Volvo s60 2.4 103kw MY07 , chip na 135kw

#5 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od pozor0vatel »

Ja mám 103kw verziu a Volvodiely v Nitre mi tam nahrali soft zo 125kw verzie, plus dáky ekochip 10kw... A nemôžem povedať, žeby to išlo zle. Spotreba 8,2l.
_________________
Volvo S60 2.4 103kw 2006, MY07... chip 135kw, Simons exhaust

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#6 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od hajnej »

hajnej píše:103 i 125 kw jede do 3500 otáček stejně, rozdíl je znát až ve vyšších sférách.
Usuzuju tedy jen podle výkonových křivek z grafů.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#7 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od IgorS »

Možno to bolo ťažšou V70 alebo s tým motorom niečo bolo ale pri akceleráciách to bol lekvár.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 10
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70, 2.5t, 142kW, S60 2.4i 103kW

#8 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od JirkaS »

Ahoj. Vlastním S60 2.4, 103 kW přes rok a denně s ní jezdím do práce atd.. Přišel jsem k ní náhodu a dnes doopravdy nelituji, byť jsem měl dvě 2,5t V70 a výkonu se také trochu obával. Není nic smutnějšího než auto, které prostě nejede. Ano, 2.5t jsou skvělé, ale opravdu spíš jako služební auta. Běžně jsem s nimi jezdil okolo 11.5. Turbo fouká a noha na plynu klasicky tuhne a ten zvuk, super. Domů však radím střídmost a ač je to k nevíře, s 2.4 se dá jezdit do 8l/100. ( https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/467-S60.html?fueltype=2&constyear_s=2001&constyear_e=2008&power_e=105 )

Výkon je vlastně plně dostačující. Motor se až podezřele svižně zvedá z nízkých otáček a na dálnici "200" také jede, byť jen o vteřinky později, což reálně není problém, jako spíš to, o kolik bodů chceš časem přijít. I na dálnici je tento motor doopravdy nejstřídmější ze všech benzínu, které jsem ve Volvu měl. Do města a na okresky ok, zkrátka velice dobrý a spolehlivý společník na každý den. S60 má pro mne jedinou stinnou stránku - velice malý rejd. Parkování bez rejdu umí v pražských uličkách a titěrných místech v podzemních garážích, při každodenním shonu "potěšit".. .2.4 103kW se zkrátka neboj. Většině běžných aut s tím stehně ujedeš nebo budeš držet krok a ušetřené peníze za chip tuning nech a servis.. Držím palce s výběrem.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 168
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Vraclav
Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG

#9 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od ochoda »

Všem moc díky za pomoc! Nakonec sem zjistil že další kámoš má ve V70 2.4 103kw tak sem se byl svézt. Jede to vcelku vpohodě, jen asi od 5000ot. se už nic moc neděje a jen to hučí. Ta 124kw by na tom měla být trošku líp teda, co sem tak pochopil.

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#10 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od PeS »

Ahoj, mám chiplou 103kw V70 (viz podpis) a když potřebuju, tak umí jet pěkně svižně. A rozdíl před a po čipu jsem poznal pěkně. Takže pokud by nestačila, neboj se kontaktovat D5T5.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#11 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od Tod2 »

možná už na to po těch skoro čtyřek letech taky přišel :D
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 390
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#12 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od JaSk »

Určitě to méně žere, turbo si vezme 10 kombinovanou. Ale zas má 184kw místo 125kw :D

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#13 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od PeS »

Jezis, sorry, nechapu jak jsem se dostal na takhle stare tema :D
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 390
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#14 s60 2.4 Pardubický kraj

Příspěvek od JaSk »

Staré sice je, ale ekonomika provozu je v současné době velmi žhavé téma :D
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“