Ahoj,
setkal jste se někdo se záměnou posilovače na autě které má pouze STC za posilovač s DSTC který má o konektor víc a ten tedy zůstane nepřipojený.. funguje to nějak nebo vznikne problém? Díky
záměna posilovače brzd STC/DSTC
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 14
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 2.5 tdi
#2 záměna posilovače brzd STC/DSTC
případně zda jste někdo měl odpojený konektor pro DSTC který je na posilovači, je to ten 5-ti pin a jak se auto při odpojení chovalo.. brzdilo normálně nebo tlačil moc... Děkuji za jakýkoliv poznatek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#3 záměna posilovače brzd STC/DSTC
Kdyz jsem menil posilovac, bylo mi receno, ze musim mit dle toho co tam je. Tedy STC na STC a DSTC na DSTC. V tomto pripade bych neexperimentoval.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 14
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberecko
- Vůz: V70 2.5 tdi
#4 záměna posilovače brzd STC/DSTC
máš pravdu, jedná se o pár stovek rozdílu s případným nebezpečím nesrovnatelné...
díky
díky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek