leniva XC90 2,5 t

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#51 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Tak jsem si koupil radeji dve a udelal jsem dobre, pac byly dve v hajzlu...ted uz motor vrci jak ma, ale furt mi tam sviti chyba motoru a oranzovej trojuhelnik...a to jsem odpoijil a zapojil baterku, ale sviiti to furt...doufam, ze to je jen dusledek tech civek a ne ze tam ted neco vybehlo...kazdopadne to jede normalne a neni to v nouzovem rezimu...
Tak diky vsem za radu.

Svicko mi rekl, ze at se vyseru na repasi motoru a vymenim rovnou celej motor :-) :-) jenze jak mam vedet, co tam dam za jinou kasi a dam za to par desitek tis. Jeslti neni lepsi si ten motor necaht udelat..pak clovek vi, ze to je udelane...kdyz uz to resit
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#52 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Jasko »

Možno by som mal dany motor k dispozicii rozmyšlam či nerozobrať moju s80 awd auto pojazdne ku vyskušaniu pokiaľ by bola zaujimava ponuka tak by som ho asi rozpredal. Radšej by som ho ale nechal niekomu kto by nechal žiť.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#53 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od raolsa »

Chce to chyby vyčíst a pak smazat diagnostikou. Je skupina chyb, která nejde vymazat odpojením baterie. A možná je tam ještě něco špatně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#54 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Jasko píše:Možno by som mal dany motor k dispozicii rozmyšlam či nerozobrať moju s80 awd auto pojazdne ku vyskušaniu pokiaľ by bola zaujimava ponuka tak by som ho asi rozpredal. Radšej by som ho ale nechal niekomu kto by nechal žiť.
bavime se o tom samem motoru? v popisu mas motor s 125 kw...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#55 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Jasko »

Krasty píše:
Jasko píše:Možno by som mal dany motor k dispozicii rozmyšlam či nerozobrať moju s80 awd auto pojazdne ku vyskušaniu pokiaľ by bola zaujimava ponuka tak by som ho asi rozpredal. Radšej by som ho ale nechal niekomu kto by nechal žiť.
bavime se o tom samem motoru? v popisu mas motor s 125 kw...
Ano 154kw awd
Mam toho viac

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#56 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Takze kdyz mam nizke kompresni tlaky v motoru (vsechny kolem 8 amt), tak zrejme ventily???

auto zere olej tak tak 1 l na 10 tis km, takze v krouzkach to asi nebude.
Muze jeste nekde unikat tlak...respektive muze byt jeste nekde pricina uniku z valcu?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#57 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Urvanej »

Kroužky, ventily a těsnění, nic jinýho tam neni.
Ale pokud máš všechny válce zhruba stejný, tak bych netipoval ani ventily, jen kroužky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#58 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

To zni logicky...to by musely byt chyceny vsechny ventily stejne...
Co to obnasi za casovou narocnost ...mysleno cloveka, kterej uz sem tam nejaky motor delal...tu vymenu krouzku a co je na to tak nejak potreba, kdyz se to dela? ...neco ve smyslu, kdyz se tohle dela, tak se meni olej, tak se musi koupit nove tesenni pod hlavu atdatd (jen strilim).
Proste by mne zajimala plusminus castka, na kterou by to cca vyslo, kdyz by se neposralo nebo neukazalo posrane jeste neco dalsiho...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#59 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od raolsa »

Sada kroužků na jeden válec cca 1200,- těsnění pod hlavu cca 1000,- speciál tmel na těsnění vany a víka ventilů cca 400,- (?), rozvody 10000,- práce nevím střelím 10000, olej a filtr 1500,-. Tak to máme suma sumárum 30 tisíc.
Jo a zapomněl jsem na odzkoušení a srovnání hlavy a bloku, tam nevím na kolik to přijde.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#60 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Nemluve asi i o vubrusu valcu..a to je otazka, zda uz nebudou ovalny...pac auto uz ma neco kilometrove za sebou... Takze asi resume je jinej motor, co je na to lepe... Ale do te doby proste budu jezdit...
Diky za nastrel...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#61 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Fíla »

raolsa píše:Sada kroužků na jeden válec cca 1200,- těsnění pod hlavu cca 1000,- speciál tmel na těsnění vany a víka ventilů cca 400,- (?), rozvody 10000,- práce nevím střelím 10000, olej a filtr 1500,-. Tak to máme suma sumárum 30 tisíc.
Jo a zapomněl jsem na odzkoušení a srovnání hlavy a bloku, tam nevím na kolik to přijde.
Pokud to budeš dělat z bláta a ho..n tak jo. Jinak k tomu připočítej partu dalších těsnění (pod svody, pod sání, na svíčky, pod termostat, pod vodu, pod klapku, měděný pod olej, atd.), gufera na vačky, gufera ventilů, 12 šroubů hlavy a pár dalších věcí k tomu. Srovnat hlavu i blok, jak už bylo napsáno, práce kolem 30 hodin a 50 tisíc korun minimálně, pokud se to má udělat pořádně. Jo a ještě řádně vyčistit, lépe však rovnou vyměnit všechny hadice odvětrání kliky i víka.
Ale zase pak budeš mít hotový, udělaný motor. Kdežto když budeš shánět jiný, kde vezmeš tu jistotu, že to za pár kilometrů nebudeš nucen dělat taky? Protože co si budem namlouvat, speciálně např. těsnění pod hlavou je spotřební věc a kdo ho ještě na benzínovým motoru neměnil, toho to čeká. :)
Hodně štěstí přeji.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#62 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Krasty píše:Takze kdyz mam nizke kompresni tlaky v motoru (vsechny kolem 8 amt), tak zrejme ventily???

auto zere olej tak tak 1 l na 10 tis km, takze v krouzkach to asi nebude.
Muze jeste nekde unikat tlak...respektive muze byt jeste nekde pricina uniku z valcu?
Toto je poměrně důležitá informace. 1 litr na 10 tisíc.

Ten spodek je podle mně v pořádku. Mám stejnou spotřebu oleje.

Kolik to má najeto?

Jestli je to míň jak 250, tak je to ve ventilech. Za předpokladu, že to bylo správně změřeno.

Jestli ano, tak za to může nesprávně nastavené LPG. Jak jsem psal, chudá směs - ventily v p.či. To by ještě nebylo tak drahé.

Sundat hlavu, nové ventily a zabrousit sedla.

Nastavit vůle.

Hlavně SPRÁVNĚ nastavit LPG.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#63 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Najeto to ma na tachometru 260 tis, ale je stacenej min. o 150 tis neli vic...pry...a ono by to tomu odpovidalo...to auto je "vybydleny".
LPG je tam ca 80 tis km. Bylo to delane s privstrikem, takze jakoby s primazavanim.
Na benzin to jede skoro stejne jako na LPG...mysleno vykonostne. U benzinu spotreba kolem 12-13 l, na LPG 14-15 l.

Jinak co jsem zase nekde vypatral, tak stiraci krouzky muzou byt jakstaks v pohode, ze ten olej dokazou setrit, ale tesnici krouzky muzou byt v haji...pry. Tudiz unik tlaku tudy, i kdyz to olej nezere.
Mam tam Mobil 1 5w50...takze celkem hustota. Ten, od koho jsem to kupoval, tak rikal, ze kdyz to kupoval on s clovekem tady z fora, tak ze to olej zralo, ze tam byl pry nejaky kdo vi jaky, tak mu poradil tam dat ten 5w50 a olej to prestalo zrat..respektive jen ten ca. litrik na 10 tis.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#64 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od raolsa »

Můžeš zkusit před měřením komprese nalít do válce trošíčku nafty, pokud se tlak zvedne tak to jsou kroužky, pokud ne tak únik může být na ventilech nebo taky jenom špatný měřák.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#65 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

asi spise oleje, ne?
Jinak jasne, ze bych to nechal pred pripadnou GO premerit.
Ale myslim si, ze tomu tak bude..myslim, ze ty tlaky jsou nize, protoez to auto je lenive..viz porovnani s Romulem... ten da z 90 an 120 km za 11 vterin...ja za skoro 20. Pri tech samych otackach.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#66 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krystof P. »

Jak to startuje třeba teď v chladnu a jak zahřátý ?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#67 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Krystof P. píše:Jak to startuje třeba teď v chladnu a jak zahřátý ?
...max do dvou vterin vzdy na poprve zatim naskocil...od ledna do ted jak se zahratym motorem, tak i v mrazu se studenym...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: VOLVO XC90 2,5T

#68 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od chuan1000 »

Řešil jsem, také lenost mého motoru a došel jsem k nízkému plnícímu tlaku turba max.cca 0,4 bar. Chtěl jsem měnit turbo, ale nakonec byl problém v řízení tlaku turba . V turbu je klapka a jejím otvíráním se řídí tlak. No a u mě byl špatný ten podtlakový "klobouček" na konci táhla a klapka byla pootevřená. Po výměně toho "kloboučku" dává turbo tlak až 0,9 bar a auto jede úplně jinak :-)

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#69 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Hájčus »

chuan1000 píše:Řešil jsem, také lenost mého motoru a došel jsem k nízkému plnícímu tlaku turba max.cca 0,4 bar. Chtěl jsem měnit turbo, ale nakonec byl problém v řízení tlaku turba . V turbu je klapka a jejím otvíráním se řídí tlak. No a u mě byl špatný ten podtlakový "klobouček" na konci táhla a klapka byla pootevřená. Po výměně toho "kloboučku" dává turbo tlak až 0,9 bar a auto jede úplně jinak :-)
To je hodně pJekná vodpověď!!! :good: :beer: Díky!!! Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#70 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krystof P. »

Že by to mělo nízký tlaky, ale startovalo na drc ? Neměly by se projevit prvně horšíma startama a až potom na jízdě ?

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#71 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Startuje to bez tlaku, tak se to nepozná. On to má líné až v otáčkách, kdy to má tlakovat a ono to tlakuje málo.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#72 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Zprovoznil jsem diagnostiku, tak zmerim tlak turba a uvidim...
Ale ze by mi davaly valce spatne tlaky pri mereni tlaku pri startovani...tam taky ma nejakou funkci turbo, i kdyz nebezi motor?
Prave ze do mereni jsem se dal proto, ze to je line.
Kazodpadne to zkusim za jizdy kolik dava turbo...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#73 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Urvanej »

Tlaky ve válcích (komprese) a tlaky v sání (turbo) jsou kozy a vozy. :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#74 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Urvanej píše:Tlaky ve válcích (komprese) a tlaky v sání (turbo) jsou kozy a vozy. :-D
To mi je jasny, ale ze u mne jsou asi pricinou nizkeho vykonu tlaky ve valcich a nikoliv turbo, kdyz ty tlaky ve valcich maji hodnotu 8 pri mereni a ne jizde.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#75 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Trochu to oprasim...
Nechal jsem si zmerit tlaky lepsim merakem a k tomu v odbornejsich rukach...

Nejvyssi tlak je 9,5 a nejnizsi je 7,7...ostatni kolem 8,5.
Takze vzhledem k tomu, ze se mi neztraci olej a ty hodnoty jsou tak rozdilne, tak to budou ty ventily, pac ten borec predemnou udelal LPG, ale nedal primazavani, jen privstrik a ten stoji za hovno.
Vsichni rikaji, at s tim proste jezdim a resim to az ve chvili, kdy to fakt nepojede.

I kdyz to vsichni rikaji, tak stejne bych chtel vedet, jak by to bylo narocne a na druhou stranu, kdyz uz mam udelanej i ten primaz LPG, tak kdyz by to nebylo nejak financne narocny, tak bych asi do toho sel hned, at ma to auto vykon jaky ma mit a ne, ze budu mit furt formuli s dusi trabanta.

Jak financne narocne je vymenit jen ty ventily? Musi dolu hlava? Jsem analfabet, tak se nesmejte..

Diky
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“