leniva XC90 2,5 t

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#76 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od raolsa »

Ona je otázka jestli to vůbec vlastně nejede. XC90 je poměrně slušný mastodont a ta 2,5T s tím zase tak cvičit nebude.
Máš možnost svézt se jinou se stejnou motorizací? Nebo změřit výkon na válcích? Aby jsi tady nedával desetitisíce za opravy, které ve výsledku nebudou mít žádný efekt.
Jinak já nemám ani přimazávání ani přívstřik a motor šlape jak hodinky. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

GDPR_user

#77 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od GDPR_user »

ventily to určitě nebudou.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#78 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Tak ted nevim, jeslti se mam smat nebo brecet. Jeden rika, ze to jsou urcite ventily, druhy, ze to urcite ventily nejsou, oba se zivi opravama aut, tak ja fakt nevim.
Martine, co to tedy dle tebe je. VIm, ze to nejde napsat s urcitosti, kdyz to auto nemas k dispozici, ale kdyz vychazi ty tlaky ve valcich tak na hovno, tak to prece musi byt pricinou te lenivosti. Proste nekudy unika tlak, ktery by mel jit do pohonu. Budto ventily nebo krouzky (nebo oboji), ale olej se neztraci a je cisty, voda v expansce neni od oleje a taky se neztraci a ani nepribyva...tak snad ne foukla hlava.
Oleje, filtry menene, pneu nove, svicky a lpg vstriky nove.

to Raolsa....to, ze to je liny, to jsme si odzkouseli s Romulusem. ja dam z 90 na 120 kmh za skoro 20 vterin, on za 12. On teda sestikvaltovy manual, ja petikvalt automat, ale oba se stejnyma otackama pri tech rychlostech. A i kdyby tam byly nejaky vlivy, tak urcite ne, ze on to da za 12 a ja za 20 vterin. a to na lpg i na benzin.

A to, ze primaz je vyhoda, o tom snad psat nemusim..jen jsou motory, ktere ho potrebuji mene, nektere vice...LPG je proste suche a motory nici.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#79 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krystof P. »

Proč to nehodit do servisu, kde shoději hlavu a podívají se na pístní kruhy, oboje ventily, těsnění pod hlavou a a vačky ? Zas až taková položka to neni a můžeš to sfouknout třeba s výměnou rozvodů. Aspoň bys tady nemusel čekat na věštce.

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#80 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Fíla »

Zas až taková položka to není? 20 - 30t Kč? Závidím ti tvoji životní situaci.

Jinak Kryštof má pravdu, proč to radši nedat do servisu, než to tady bezvýsledně řešit už půl roku?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#81 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Fíla píše:Zas až taková položka to není? 20 - 30t Kč? Závidím ti tvoji životní situaci.

Jinak Kryštof má pravdu, proč to radši nedat do servisu, než to tady bezvýsledně řešit už půl roku?
Prave, ze to je takova polozka a hlavne uz se stava pravidlem, ze se to z nejakych predpokladanych 20 tis kc vysplha na 50.
A do servisu to davat nechci, protoze to podivani se prave bude stat treba 20 tis, pac kdyz uz se to rozebere, tak se musi nebo hodi vymenit to a ono. Resim to tu pul roku proto, protoze jen resim, nechci to vyresit, jen sbiram nazory.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#82 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od raolsa »

A koukal už někdo na hadičky podtlaků turba a nastavení tyčky wastegate? TCV jsi zkoušel vyměnit, nebo přehodit za 100% funkční?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#83 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

raolsa píše:A koukal už někdo na hadičky podtlaků turba a nastavení tyčky wastegate? TCV jsi zkoušel vyměnit, nebo přehodit za 100% funkční?
Nekoukal, ale jestli to muze byt duvod te lenivosti, tak to necham zkontrolovat. Ja mel za to, ze kdyz jsou tlaky na valcich na prd, tak ze pricina te lenivosti bude diky tomu.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

GDPR_user

#84 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od GDPR_user »

Krasty píše:Tak ted nevim, jeslti se mam smat nebo brecet. Jeden rika, ze to jsou urcite ventily, druhy, ze to urcite ventily nejsou, oba se zivi opravama aut, tak ja fakt nevim.
Martine, co to tedy dle tebe je. VIm, ze to nejde napsat s urcitosti, kdyz to auto nemas k dispozici, ale kdyz vychazi ty tlaky ve valcich tak na hovno, tak to prece musi byt pricinou te lenivosti. Proste nekudy unika tlak, ktery by mel jit do pohonu. Budto ventily nebo krouzky (nebo oboji), ale olej se neztraci a je cisty, voda v expansce neni od oleje a taky se neztraci a ani nepribyva...tak snad ne foukla hlava.
Oleje, filtry menene, pneu nove, svicky a lpg vstriky nove.

A to, ze primaz je vyhoda, o tom snad psat nemusim..jen jsou motory, ktere ho potrebuji mene, nektere vice...LPG je proste suche a motory nici.
Pokud by byly podpálené ventily,tak za dobu kdy s tím jezdíš by už byly upálené a to by tlak ve válvi byl nula.Pokud jsou tlaky nevyrovnané ,pak na 99,9% jsou zapečené,nebo opotřebované pístní kroužky. Evidentně v servise kde tlaky měřili,budou odborníci,jinak by věděli,že stačí do válce nalít trošku oleje a tím si potvrdí, že je problém opravdu v kroužcích.

Mimochodem tlaky měřili za studena,nebo za tepla? Na kolik otáček?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#85 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Diky moc za odpoved.
Tehdy rikali, ze to nemohli vyzkouset, ze by to ten merak nedal nebo co.
Takze asi stiraci krouzky fachaji dobre, pac se olej neztraci, ale problem bude v tech, co maji drzet tlak
Ted budu opet jen papouskovat... pry je nesmysl se asi do tech krouzku poustet, protoze se pry muze stat, ze valce uz jsou vysoupane do ovalu za tech xset tisic km a po zabroseni by uz na to nemusely byt adekvatni krouzky...tak nejak jsem to pochopil. Nebo to u techto motoru nehrozi?
Kazdopadne ale ta oprava by asi byla draha...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#86 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Urvanej »

Pokud máš na pětiválci 8, tak to se divim, že to v zimě nastartuješ... :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#87 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od peter cz »

Začal bych s tím co psal Martin, změřit tlaky, pak stříknout trochu oleje a znovu a máš jasno, to je základ... pokud to ukáže na kroužky, což je pravděpodobný, tak zkusit nějaký výplach (třeba BG 109 na pár hodin) a pak když tak řešit dál
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#88 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Startuje to celou dobu bez problemu. Za kazdyho pocasi do dvou vterin. Vlastne doba startu je furt stejna v zime v lete. BG to pry dostavalo drive a ja to pri vymene taky pouzivam.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 160
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Vůz: xc70
Bydliště: Tábor

#89 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od kozejk »

základ je jít na to systematicky a nestřílet od boku. Komprese je základ, jak už bylo řečeno, měřit bez oleje a pak s olejem ve válcích. Pokud se tlaky zlepší řádově o bary pak jsou to kroužky. Pokud to bude lepší o cca 0.5 kroužky jsou good a hledat v palici. Než ji sundávat najdi si někoho kdo je schopen pomocí mikrokamery juknout na ventily, pokud jsou podpálený jde to vidět.

Na přímaz ventilů kašli, je to nesmysl co ti zasere celý sání. Přívstřik benzínu je efektivnější a hlavně při zátěži chladí ventily což olej nedělá.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#90 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

kozejk píše:základ je jít na to systematicky a nestřílet od boku. Komprese je základ, jak už bylo řečeno, měřit bez oleje a pak s olejem ve válcích. Pokud se tlaky zlepší řádově o bary pak jsou to kroužky. Pokud to bude lepší o cca 0.5 kroužky jsou good a hledat v palici. Než ji sundávat najdi si někoho kdo je schopen pomocí mikrokamery juknout na ventily, pokud jsou podpálený jde to vidět.

Na přímaz ventilů kašli, je to nesmysl co ti zasere celý sání. Přívstřik benzínu je efektivnější a hlavně při zátěži chladí ventily což olej nedělá.
Rozhodne bych se nepoustel/nenechal nikoho poustet se do rozborky motoru podle nazoru zde na foru. Jen jsem proste sondoval a dotazoval se.
Dle Martina by se s podpalenyma ventilama dlouho nedalo jezdit a ja jezdim stale stejne uz asi 15 tis km. Uprimne stejne nevim, zda bych se poustel do opravy za ty prachy...asi spise jiny motor, pripadne jiny auto :-) Pac prevodovka taky neni v zazracne kondici (podle pana Patocky jeste neni k oprave, ze pry je jeste ok, ale ze to prijde), takze nevim, zda do toho 13 let staryho auta nasypat treba 100 tis kc...sice bych mel GO motoru a prevodovky, ale je tam jeste vice veci, co se muzou posrat.

Zase jsem jen clovek, co posloucha, ale zkusenosti nema. takze podle toho, co jsem slysel ohledne primazu si myslim, ze primaz je lepsi nez privstrik, kdyz se to vezme v souctu. Asi pri zatezi je lepsi privstrik, ale celkove je primaz lepsi.
Asi nejlepsi je primaz a privstrik soucasne. Pripadne privstrik, kdyz clovek jezdi jako prase.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

GDPR_user

#91 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od GDPR_user »

Krasty píše: Zase jsem jen clovek, co posloucha, ale zkusenosti nema. takze podle toho, co jsem slysel ohledne primazu si myslim, ze primaz je lepsi nez privstrik, kdyz se to vezme v souctu. Asi pri zatezi je lepsi privstrik, ale celkove je primaz lepsi.
Asi nejlepsi je primaz a privstrik soucasne. Pripadne privstrik, kdyz clovek jezdi jako prase.
Přímaz je lepší hlavně pro plynaře,protože Tě může zkasírovat o pár tisíc navíc.

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#92 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od raolsa »

Jj, přesně tak. Volvo má dost kvalitní ventily a sedla a přímaz je akorát na zasvinění sání.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 160
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Vůz: xc70
Bydliště: Tábor

#93 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od kozejk »

Přimaz vzešel z požadavků plynaru. Montuji jo aby se vyvarovali pozdějším reklamacím. Hlavně lidí slyší na mazání ventilů tak si nechali vyrobit šidítko kdy cena u výrobce je cca 2000 Kč montáž trvá cca 2 hodky a ty zaplatíš cca 6000 tisíc. No neberte to. Rozepisovat se jaký přínos má olej nebo benzín je na dlouho ale stačí selský rozum.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#94 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Je to asi auto od auta...pokud maji Volva kvalitni material, tak jak pisete, asi je to treba k nicemu. Na druhou stranu v mem okoli jsou dve auta - stejna motorizace, kdy jedno melo a druhe nemelo primaz...teda fabie a videl jsem na vlastni oci jak ten motor vypadal. Oba majitele to montovali defakto stejne... a oba majitele jezdili skoro stejnym stylem. Prave to resili. Ale to je fabka ne Volvo.
Neni problem to vypnout a hlavne az se ten motor posere, tak se cele LPG da vzit a hodit do jineho auta, kde se ten primaz hodi (bude vic slouzit nez skodit). Pac prece jen to cele stoji kolem 35 tis Kc
Ja mel a mam proste za to, ze bych tim primazem nemel skodit, ale kdyz tu pisete, ze u Volva je to uplne zbytecny a kor to jeste zasira sani, tak nevim.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#95 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od raolsa »

Přímaz je jenom nádobka se škrtícím ventilkem a hadička do sání. To se dá kdykoli dodělat kamkoliv.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#96 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

raolsa píše:Přímaz je jenom nádobka se škrtícím ventilkem a hadička do sání. To se dá kdykoli dodělat kamkoliv.
ja nemam to podtlakove, ale to elektronicke...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Ejdou Rotacak
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#97 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

nevím jak moc "sračkový a nekvalitní" je motor 3.3 a 3.6 v Chrysleru Grand Voyager, ale před 15 lety chtěla máti ušetřit pár korun, tak to nenechala do auta nainstalovat. Motor šel po roce do kytek :unknown: . Od té doby (každé cca 3,4 roky) kdykoli přiveze z CH jinýho Granda, vždycky nechá udělat přímaz. Žádnému autu to nikdy nevadilo a každý rok najely stabilně cca 50 000km/rok - žádný z kupců v budoucnu nikdy nevolal. Těch 5 000kč navíc v té investici nehraje žádnou roli - samotný aditivum navíc násobně zvedá životnost samotných LPG vstřikovačů. Vemte si, co je v LPG za sračky - aditivum rozpouští různé parafíny, oleje atd. Píšu o systému STAG
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#98 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Nechapu...
obcas, ale velmi zridka se stane, ze to jede jak ma...zrovna vcera...z 90 na 120 kmh na 5tku za nejakych 12 vterin s manzelkou a ditetem. Tenhle cas je ten "spravny". Standartne to dava tak za 20 vterin. Viz nase porovnani s Romulusem.
Tak a to jako opravdu to obcas muze mit normalni tlaky? Jakoze pri nejake vlhkosti vzduchu krouzky tesni a ventily taky?

Jinak stale jezdim, stale startuju bez problemu...teda obcas blbe, pac jsem blbec na jare natankoval plnou a jezdim na plyn, takze ten benzin asi stoji za to...
tak az budeme mit cestu do Prahy, tak dam plnou benzinu, pridam BG a vyjedu to naraz...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#99 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

tak zase neco pridam...natankoval jsem plnou benzinu a jezdim na benzin a auto lita jako prase..(90kmh->120kmh za 13 vterin na petku)
Na LPG to jezdi obcas taky tak, ale prevazne to je hodne liny... (90kmh->120kmh za 18 vterin na petku)
Na serizeni a novych mapach to bylo.
Jak je mozny, ze to LPG je line, ale ne furt, obcas, ale fakt ojedinele jede vykonne jako benzin?
Privstrik nemam...mam jen primaz.

Urcite navstivim znovu LPG mechanika, ale nesetkal se s tim nekdo?

A hlavne uz vubec nechapu ty tlaky...mizerny tlaky, ale auto jezdi obcas normalne jako treba Romulovi...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#100 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od imrija »

Tlaky nevím, ale zkusil bych to prohnat nějakým čistěním a natankoval kvalitní benzín (z osobní zkušenosti verva 100 z naší lemry která chcípala v křižovatce udělala slušně živé vozidlo). Další problém na škodovce který vedl k poklesu živosti byl únik podtlaku. Obojí je poměrně snadné a levné zkusit.

Edit: Vlastně už jsem i slyšel že po vyčištění usazenin z motoru se tlaky srovnaly (asi se pročistily dosedací plochy ventilů? Nevím, jsem amatér.)
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“