leniva XC90 2,5 t

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#26 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Takže z 0 -100 na LPG 1. stupeň do 40km/h a zbytek 2. stupeň (6.300ot) za 12 vteřin do mírného kopečka (2 osoby 140kg)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#27 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Tak to mame stejny...sice na benzin, ale ja mam nastanenou trochu chudsi smes na lpg. Prijde mi, ze zlobi asi nejvic ta 5ka...ta vubec netaha. Ted zrovna drepim v servisu na diagnostice, tak jsem zvedavej. Cekam, ze mi tu nekdo dokaze rict alespon dve tri zakladni priciny. Doufam, ze mi nezavrou hubu tim, ze lpg je vinikem. Na benzin to dela taky.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#28 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Co to znamená chudší směs na LPG? Bacha na to, aby ti neuhořely ventily. Správně by to mělo být jako benzín a ti co to chcou mít na beton tak to udělají trochu bohatší. Jak to hoří ve výfuku, tak je to špatně.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#29 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

ja tomu prd rozumim. vim, ze to zere o litr mozna i dva litry vice plynu a naopak mi to prijde lenivejsi na lpg. Ja to nenastavoval, tak jsem to koupil a ten predemnou na to ujel nejakych 70 tis km.
Jinak resume ze servisu je, ze Diagnostika nic neukazala, ale ze nasli to, ze profukuje vyfuk...zrejme pry mezi parohama a vyfukem..ze tam muze byt odfoukle tesneni. Tak si rikam, ze by to klidne mohlo byt ono...pak lambda asi neposila spravnou informaci...
Potom borec rekl, abych vymenil preventivne hadice do intercooleru (aleze podle pohledu poskozene nejsou) a treti veci je, zda to nema spatne tlaky...coz by byl nasledek LPG.
takze zacnu vyfukem a uvidim...
kolik by mely byt ty tlaky vevalcich? to neni nijak narocni mereni, ne? vysroubovat svicku a "nasroubovat" merak a protocitmotorem, jeslti se nepletu, ne?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#30 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

JJ, ale vyndat všechny svíčky a mít ucpanej jen ten měřenej. Mám dojem, že by tam mohlo být tak 12 atmosfér. Hlavně by všechny měly mít stejně plusmínus 0,5 atm.

Mě to žere 13l LPG a výkon je do 5ti koní mínus proti benzínu v celém spektru otáček.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#31 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

ja mam 14litru lpg dlouhodobou a teda jezdim tak nejak do 100 kmh, pac nejezdim po dalnicich. Si myslim, ze trochu roli hraje i manual vs.automat.
Pred chvili jsem byl pod autem a neprijde mi, ze by tam neco od vyfuju unikalo. Oni tam nejsou ty parohy, ale jeden svod.
Kazdopadne si myslim, ze je proste neco v haji. Zkousel jsem 0-100, tak na benzin za 12 a na lpg za 13...taky dvojkou do cervenyho, ale to uz asi motor trpi.
Tak ted babo rad. Asi zkusim ty tlaky. Pokud budou ty v haji, tak holt generalka motoru.

Asi jsem si koupil celkem srot.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#32 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od kwiko »

motor ako taky sa kazi inym sposobom...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#33 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

jsem se tu docetl, ze by i rozvody mohly byt pricinou? ...pac si myslim, ze mi to taky zere asi dost, pac jezdim hodne citlive a stejne neco malo pres 14 l plynu.

Zitra mi ma dorazit sada na mereni tlaku...tim alepson doufam vyloucim spatne tlaky (ventily atd)
Musim dat dohromady tu diagnostiku, protoze neverim, ze to vyhodilo jen airbagy (o tech jsem vedel, pac svitily) a spatnej kontakt na antene radia (mam tam jine radio). U Svicka mi to vyhodilo partu jinych hlasek...ono to vypadalo, ze to ma souvislost s LPG, ale kdo vi (tlaky cerpadla atd.)

Ale bolest stale pretrvava..
Uz jsem si rikal, ze bych se vydal na ten sraz ted o vikendu...na otocku v sobotu...jen si rikam, ze ten sraz neni o tom nekomu "opravovat" auto.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#34 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Tak mereni tlaku dopadlo celkem katastrofalne...rikam si, ze ta sada na mereni musi bejt asi nejaka spatna. Kazdopadne to bude asi ta pricitna te lenivosti...diky tem tlakum to ma u nizsich otacek vykon na prd.
a ted co s tim? Na kolik vyjde cca celkova GO motoru? jakoze kdyz uz, tak to udelat poradne..tak 30 tis kc??
Na druhou stranu premyslim, ze proste budu jezdit a hotovo...auto jsem nekupoval kvuli zavodeni, ale jako bezpecne auto pro rodinu.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#35 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Změřit vetilové vůle. Otevřít vačky, přitáhnout do uložení přípravkem a měřit.

Taky může být skočený rozvoďák, nebo vadné VVT. Nemyslím, že by to utíkalo spodem. Zkus dát přes olejové víčko gumovou rukavici, jestli se nebude nafukovat, ale to bych nečekal.

Udělat hlavu bude stát "pár litrů". Odpravený motor bude dražší. Jestli je to malými vůlemi, tak toho s tím už moc nenajezdíš. Prostě ty ventily na LPG uhoří a šmitec.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#36 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Dal jsem suspytlik pres hrdlo a ne ze by tam byl primo trvaly podtlak, ale vzdy pri otocenim motoru si to jakoby nasalo...
To, co si mi tu napsal, to je pro mne cista neznama. To asi nezvladne nikdo jen tak doma na dvorku, ne? To uz musi kazdopadne hlava dolu a do toho se ja poustet urcite sam nebudu.
Skoceny rozvodak nejak poznam? Neco jsem tu nekde cetl, ale nejak nesrozumitelne...jsou tam nejaky risky na tech ozubenych kolech, tkery k sobe musi vzdy pasovat?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12978
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#37 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od raolsa »

Ten pytlík tam dej při nastartovaném motoru a musí ho to vcucávat, ne nafukovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#38 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Jojo, motor byl nastartovanej a pytlik jakoby skakal dovnitr. Nenatahovalo ho to trvale ale pumpovalo to jakoby dovnitr.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#39 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Tak to je dobrý. Potvrzovalo by to mojí torii o ventilech. Kolik byly ty komprese? Pokud jsi to tedy měřil správně.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#40 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Za studena, vytoceny svicky, baterie nabita...no bohuzel jen kolem 8. Jak je nakladna oprava (vymena) tech ventilu? Mysleno sakum prdum cca? (asi nove tesneni pod hlavu, olej, apod...nejen ventily)
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#41 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krystof P. »

No počkej... Komprese na 2.5T budou tak kolem 9 ne ? Kolem 8 by nebyla taková tragedie za předpokladu, že jsou na všech válcích +- stejný.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#42 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Je tu ještě jeden háček, u karburátorů se měřila komprese s plným sešlánutím plynu (aby se tam dostalo co nejvíc vzduchu), jak je to s chováním škrtící klapky těchto motorů nevím.

Jakou polohu to má při startování?

A ten tlak mi přijde malý, čekal bych tak 12

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#43 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krystof P. »

http://workshop-manuals.com/volvo/xc90_2.5t_awd/l5-2.5l_turbo_vin_59_b5254t2/engine_cooling_and_exhaust/engine/compression_check/system_information/system_diagnosis/compression_test/

Vlevo dole máš pod "compression test" stránky, tak na to mrkni. Dělá se při otevřený klapce. Je tam i leak test. A jak píše Rom, zdá se, že to skutečně má být 11-13, ale zdá se mi to dost.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#44 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Dyk je to v podstatě "astmatik", tam musí být slušný kompresní poměr pro tyto výkony. Nízkotlaké turbo není žádný zázrak. Ve čtyřválci by to bylo usmolených 160 koní :D

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#45 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krystof P. »

Jojo, to máš recht, je to nízkotlak vlastně.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#46 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Dnes to zkusim zmerit znovu, tentokrat s plnym plynem. Snad to bude trochu vyssi. Vikend jsem se venoval oprave baraku...tentokrat koupelne.
Cetl jsem i z jine sekce, jak tu Thimy resi neco podobneho s nizkym tlakem...podle toho, co tam pise, tak to mame asi obdobne.
Ale jak mu tam Petr Chrpa radi...pokud auto startuje na prvni dobrou, nezere extremne olej a tlaky jsou podobne na vsech valcich...tak ze by to neresil...

Ja startuju na prvni dobrou, od vymene oleje mam tak 7 tis km a olej klesnul tak o 1 cm (mel jsem tam neco malinko pod horni ryskou), takze ted jsem uprostred mezi min a max., podobne tlaky teda overim s plne seslapnutym plynem, ale i pred tim byly skoro stejne... a k tomu mi to teda nehazi zadnou hlasku. Na druhou stranu ta hlaska Thimyho muze byt uplne neco jineho a nemusi to mit nic spolecneho s nizkym kompresnim tlakem ve valcich...

Zajimala by mne cena ty opravy...na kolik by to zhruba tak vyslo....zaokrouhlene na petitisice :-)
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#47 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Takze jsem se do toho dal znovu..
vytocil jsem svicky, dal merak, tocil motorem s nohou na plynu...tlaky mezi 7,7 az 8 (kruta bida), ale co se nestalo...natocim svicky zpatky, nandam fajfky (spravne poradi), natocim motori a hned vybehne hlaska, ze chyba motoru a motor se tak nejak hada...jakoby jeden valec vynechaval.
tak jsem to znovu vsechno udleal znovu, jeste odpojil a zapojil baterku, ale prd platny....stale oranzova hlaska chyba motoru a motor jak se hada....
cyhtne to hned, ale nepravidelny chod.
Tak si rikam, ze budto jsem tam nekde skripnul nejakej dratek k fajfce nebo jsem to nejak vice pokurvil. ted jsem od toho prisel...auto mam tak 2 km od bytu na zahrade u baraku, pac u panelaku udelam hovno....
Nemuvle o tom, ze jsme dneska udelali kratky vylet do lesa na houby druhym autem Landroverem a kdyz jsem zastavil, tak jsem zjistil, ze mi chcije totalne servo, takze jsem s tim dojel taky na zahradu a rekl jsem si, ze kouknu na to volvo...takze rano jezdily jeste obe auta a ted uz jsou nepojidny...
JSem totalne nasranej.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#48 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Tod2 »

Často při manipulaci popraskají cívky, jak se sundávají ze svíček. Nastartuj a vždy jednu cívku sundej a uvidíš, která to je.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#49 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

jojo, neco podobneho udelam zitra...
odstrojuju landrovera, pak prijede pritelkyne se synem (9 mesicu) s volvem na zahradu, tak si rikam, ze je pul 6, tak premerim ty tlaky...tak se do otho pusitm...to v po 6 hodine jsem hotovej, pak jsme jeste sli probrat vzor dlazby do nove koupelny, pak uz pritelkyne se synem nasedla do auta a ja jsem jeste poklidil zahradu a ze jako pojedeme...syn musi tak v 7 byt v posteli....uz to tak ma. No tak ja poklidim a jdu nastartovat a tohle...takze pritelkyne vynda kocar a trada ty dva km pesky a ja to tam jeste jedno rozebral a dal dohroamdy a stejne prd...takze totalne nasranej s celovkou na hlave
Ta civka je jakoze na te fajfce? Snad to pujde nejak promerit...ze bych vytahnul tu fajfku....jakoze ji rozpojil, jak je tam ta pruzinka, kterou asi ma prochazet eletkrika do svicky, tak jsem si riak, ze bych to nejak promeril...uvidim zitra az na to uvidim...ted uz skoro taky nevidim, protoze jsem do sebe musel kopnout par frtanu...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12978
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#50 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od raolsa »

Stačí při nastartovaném motoru odpojit konektor co vede do cívky, jestli se chod motoru nezmění tak máš viníka. Cívky jsou celkem spotřebák.
Mimochodem tohle je cívka: http://bazar.automedik.cz/AMD0290078596/volvo/xc90
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“