leniva XC90 2,5 t
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#126 leniva XC90 2,5 t
Romulusw: dle VIDY urcite to tam nekde bude. Akorat kde...?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#127 leniva XC90 2,5 t
Připojíš diagnostiku na auto, zvolíš DIAGNOSTIC, karta VEHICLE COMMUNICATION, tam vybereš na schematu okénko ECM a dole si jej rozklikneš.
Tam vybereš položku např Fuel pressure a vpravo dole vybereš OPEN GRAFIC DISPLAY
Dáš start a uvidíš hodnoty v grafickém znázornění.
Můžeš si naráz vybrat 5 položek ke sledování.
Pak to s tou diagnostikou projedeš a vidíš co se tam děje.
Tam vybereš položku např Fuel pressure a vpravo dole vybereš OPEN GRAFIC DISPLAY
Dáš start a uvidíš hodnoty v grafickém znázornění.
Můžeš si naráz vybrat 5 položek ke sledování.
Pak to s tou diagnostikou projedeš a vidíš co se tam děje.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#128 leniva XC90 2,5 t
Tohle mě zajímá. Potom prosím dej info co jsi naměřil. Jaký máš vůbec systém LPG ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#129 leniva XC90 2,5 t
Jen tak na okraj - jaka ma byt komprese u 2,5T?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#130 leniva XC90 2,5 t
Kompresní poměr 9:1
Našťouchat by to mohlo tak 12 atm.
Našťouchat by to mohlo tak 12 atm.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#131 leniva XC90 2,5 t
ja mam na valcich od 8 do 9,5 ... merili mi to v servisu. I když jsou tlaky nizky, tak prece to nemůže jednou jet a jednou zase ne...ale to uz bych se opakoval
tady je ten graf...tam kde vystreli dolu ta cerna cara, tak to jsem prepnul z lpg na benzin
tady je ten graf...tam kde vystreli dolu ta cerna cara, tak to jsem prepnul z lpg na benzin
- Přílohy
-
- graf.jpg (79.23 KiB) Zobrazeno 876 x
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#132 leniva XC90 2,5 t
Ja dolejvam ca ani ne 1 l na 15 tis km, ale davam 5w50 mobil.
Je mi divny, ze obcas to jede a obcas ne (nezavisle na pocasi). To proste nemuzou byt dle meho nazoru krouzky nebo tak neco. Budto egr, vaha, lambda...
(ma to vubec egr?)
Pokud na to nekdo prijde, platim zlatem, protoze to auto, kdyz je ve forme, tak je to na svou vahu, vek, najezd, ... super!!!
Je mi divny, ze obcas to jede a obcas ne (nezavisle na pocasi). To proste nemuzou byt dle meho nazoru krouzky nebo tak neco. Budto egr, vaha, lambda...
(ma to vubec egr?)
Pokud na to nekdo prijde, platim zlatem, protoze to auto, kdyz je ve forme, tak je to na svou vahu, vek, najezd, ... super!!!
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#133 leniva XC90 2,5 t
EGR (tu nádhernou vymoženost) to nemá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#134 leniva XC90 2,5 t
Laická otázka... nikde sem se nedočetl kdo, a jakou značku svíček používá.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#135 leniva XC90 2,5 t
Momentálně (už asi 30 tis.)tohle https://www.autodily-cardo.cz/-5/zapalovaci-svicka-ngk-lpg-1/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#136 leniva XC90 2,5 t
Jak to občas jede a občas ne? Celou jízdu jede/ nejede, nebo v nějakejch intervalech ?
Na váhu ani lambdu bych nesázel, zato bych se mrknul na zoubek těm cívkám, který už tu jednou byly.
Na váhu ani lambdu bych nesázel, zato bych se mrknul na zoubek těm cívkám, který už tu jednou byly.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#137 leniva XC90 2,5 t
to jsem pozoroval v posledních měsících u své 2.5T AWD taky. Zároveň auto při studeném startu trochu "cvaká", jak kdyby měl motor
v háji hydroštely, ačkoli ten motor žádný hydroštely nemá. Po hloubkový analýze mi v T6R řekli, že je to umírající těsnění na svodech.
Komprese mám mezi 9,5-11 (s jednou anomálií, kdy bylo na 5. válci v AV naměřeno 5,9 - vyměnili cívky a svíčky)
Těsnění pod svody a 3"DP budou instalovat brzy, tak pak poreferuju, jestli ty výkyvy ve výkonu ustaly.
v háji hydroštely, ačkoli ten motor žádný hydroštely nemá. Po hloubkový analýze mi v T6R řekli, že je to umírající těsnění na svodech.
Komprese mám mezi 9,5-11 (s jednou anomálií, kdy bylo na 5. válci v AV naměřeno 5,9 - vyměnili cívky a svíčky)
Těsnění pod svody a 3"DP budou instalovat brzy, tak pak poreferuju, jestli ty výkyvy ve výkonu ustaly.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#138 leniva XC90 2,5 t
Tohle jsem psal drive viz nize...
...to auto to dela furt stejne od koupi. Vlastne jsem si myslel, ze ta lenivost je normalni a pak jsem si vsimnul, ze to chvilema jede fakt jinak...
"Jedu za rodicema ca 15 km...jede to v tom lenivem rezimu...to uz poznam ty rezimy.
U nasich jsem ca 2 hodky, pak sednu do auta...a auto jede jak ma. Nemusim tomu slapat, ale proste to poznam. A kdyz mi to neda, tak se jedu jeste projet, kde tomu slapnu...staci na petku dat nohu na podlahu (v manualnim rezimu) a vidim co to ma za zrychleni... pak se nekde otocim a pri ceste zpet udelam to same a uz jsem v lenivem rezimu. Zadny kopec, zadny protivitr, zadny stopar nabrany po ceste, proste je to nekde uvnitr motoru."
ty studene cvakajici starty jsou pry zcela normalni...po par vterinach to zmizi.
Ted me napada, ze mam za to ze ve Volvu mi rikali, ze to vypada, ze to profukuje u svodu...no tvl, ze by tohle bylo ono? Prijde mi to ale divny, ze by to jako nekdy neprofukovalo a jelo normalne?
...to auto to dela furt stejne od koupi. Vlastne jsem si myslel, ze ta lenivost je normalni a pak jsem si vsimnul, ze to chvilema jede fakt jinak...
"Jedu za rodicema ca 15 km...jede to v tom lenivem rezimu...to uz poznam ty rezimy.
U nasich jsem ca 2 hodky, pak sednu do auta...a auto jede jak ma. Nemusim tomu slapat, ale proste to poznam. A kdyz mi to neda, tak se jedu jeste projet, kde tomu slapnu...staci na petku dat nohu na podlahu (v manualnim rezimu) a vidim co to ma za zrychleni... pak se nekde otocim a pri ceste zpet udelam to same a uz jsem v lenivem rezimu. Zadny kopec, zadny protivitr, zadny stopar nabrany po ceste, proste je to nekde uvnitr motoru."
ty studene cvakajici starty jsou pry zcela normalni...po par vterinach to zmizi.
Ted me napada, ze mam za to ze ve Volvu mi rikali, ze to vypada, ze to profukuje u svodu...no tvl, ze by tohle bylo ono? Prijde mi to ale divny, ze by to jako nekdy neprofukovalo a jelo normalne?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: VOLVO XC90 2,5T
#139 leniva XC90 2,5 t
Jaký tlak ti dává turbo? Mám podobný problém s výkonem. Přidělal jsem si budík na měření tlaku turba a už vím, žeKrasty píše:Diky za radu...berzerker píše:Moja vestecka gula hovori preverit regulaciu turba, turbo kontrol ventil a hadice - to by nasvedcovalo, ze raz tlaci turbo normalne, inokedy malo.
da se tohle nejak zjistit pres VIDU. Ja ji mam, ale jsem zacatecnik. Tlak turba uz jsem teda nasel, ale neni to i o vaze vzduchu, lambde apod?
Nejaka rada jak tohle se pokusit pres diagnostiku najit nez zacit menit hadice apod?
DIky
výkon se mi odvozuje od toho kolik tlačí turbo. Když dává cca 1 bar, tak to letí slušně. Ale někdy, když sešlápnu plnej
plyn na ráz, tak to dává 0,5 bar a to je špatně i při vyšších otáčkách. Prostě, jak tomu přidám plynule, tak to jede líp.
Doporučuji si dát budík tlaku alespoň na zkoušku a budeš vědět na čem jsi...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 77
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
#140 leniva XC90 2,5 t
Hydroštely máEjdou Rotacak píše:to jsem pozoroval v posledních měsících u své 2.5T AWD taky. Zároveň auto při studeném startu trochu "cvaká", jak kdyby měl motor
v háji hydroštely, ačkoli ten motor žádný hydroštely nemá. Po hloubkový analýze mi v T6R řekli, že je to umírající těsnění na svodech.
Komprese mám mezi 9,5-11 (s jednou anomálií, kdy bylo na 5. válci v AV naměřeno 5,9 - vyměnili cívky a svíčky)
Těsnění pod svody a 3"DP budou instalovat brzy, tak pak poreferuju, jestli ty výkyvy ve výkonu ustaly.
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 77
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
#141 leniva XC90 2,5 t
a na tu regulaci turba si koukal protože mně na jedný v70 sice starší motor ale dělalo to to samý jak jsou tam ty podtlaky tak jeden ten trojcesťák byl na odchodu a chovalo se to podobně
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#142 leniva XC90 2,5 t
A to to řekl kdo?mikupe píše:Hydroštely má
Samozřejmě, že nemá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 77
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
#143 leniva XC90 2,5 t
tak se rád dozvím co se to nachází mezi uložením vačky
- Přílohy
-
- volvo-v70r-awd-zylinderkopf-s60r-8642545-004-25t-sw_6.jpg (40.35 KiB) Zobrazeno 397 x
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#144 leniva XC90 2,5 t
To jsou zdvihátka, ale normální kalíšky, které mají různou výšku, aby se dala nastavit ventilová vůle.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 77
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
#145 leniva XC90 2,5 t
zevnitř je klasický hydro ne?
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#146 leniva XC90 2,5 t
Nee, je tam pevný kalíšek a na něm přesně nabroušená destička. Tak ne, to bylo u fiata.
Tady je přesně nabroušený celý kalíšek, je to po dvou stovkách od 15,86 - 16,34
Tady je přesně nabroušený celý kalíšek, je to po dvou stovkách od 15,86 - 16,34
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: VOLVO XC90 2,5T
#147 leniva XC90 2,5 t
Tak u mě se toho sešlo víc. Regulace turba, jak jsem už psal. Potom zpětný ventil na hadici pod sáním občas propouštěl. A poslední váha vzduchu, ač se vypadala na diagnostice O.K. tak byla K.O. teď to po dlouhé době jede hezky. Doufám že na dlouho
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#148 leniva XC90 2,5 t
Prosim rozepis se vic. Stran regulace turba...sla ta spatna regulace zmerit na diagnostice (mimo tlak?)
Vahu vzduchu tedy zkusim taky....
Vahu vzduchu tedy zkusim taky....
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 89
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha - Modřany
- Vůz: V70 2.0T 132kW, 1997
#149 leniva XC90 2,5 t
Ahoj, čistě náhodou by někdo věděl č.dílu toho wastegate podtlak. regulátoru na tu 2,5T 154kW? Všude vidím pouze komplet turbo, ale já potřebuju jenom tu regulaci, páč za studena mi strašně drnčí ta pružina uvnitř - možná je ruplá. Díky!
_________________
Volvo V70 1997 2.0T aut.
Volvo XC90 2007 2.5T aut.
Volvo V70 1997 2.0T aut.
Volvo XC90 2007 2.5T aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#150 leniva XC90 2,5 t
Poslal by mi nekdo cisla diku tech podtlakovejch hadic? Fakt je to lenivy. Nekde zacit uz musim.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek