leniva XC90 2,5 t

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#1 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

kdo ma stejnou motorizaci 2,5 t (154 kw) na XC90, tak bych rad o nazor.
Jedu na rovine, zadny extra protivitr, silnice nova, jedu 90 kmh a necham tam manualem petku a seslapnu plyn. To auto se rozjizdi na 120 asi dvacet vterin...jak na benzin, tak i na LPG.
Vim, to auto ma pres dve tuny, vim, ze ten vykon nejde do kol, ze se ho kolem tretiny ztraci nez dojde do kol, ale stejne.
Takze klasika, vzduch.filtr, svicky, ale pak uz me nic nenapada.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Jaký to má rozsah otáček v rychlosti 90-120?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#3 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Myslim si, ze u 90 kmh je to neco malo nad 2000 otacek...ale zkouknu to a napisu presne...u 120 nevim.
Predpokladal jsem, kdyz jsem ten dotaz psal, ze vsechni petikvalty (automaty) toho typu z auta co mam ja, ze jsou zprevodovany stejne...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#4 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Tod2 »

2000 otáček je tak pro naftu, benzín bych tahal při akceleraci kolem 3000
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#5 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Tak pri 90kmh to ma neco malinko pod 2000 asi tak 1950.... pri 120 to ma 2600otacek.
To mi chcete rict, ze tomu mam davat vetsi knedlik? Vzdyt to prece neni vysokootackova Honda. Pri automatu to radi pri cca 2500 otackach.
Chapu, ze to neni naftak, ale myslel jsem, ze od tech 2000 otacek uz bude celkem tahat. Honda se mi teda od 2000 otacek rozjede dost svizne. Ono ani z tech 120 pri tech 2600 otackach to neni o nic lepsi... z 90 na 120 a tu petku to je za ca 18 vterin.
Ale asi to tak bude, neni to V8,takze tomu asi musim davat vic a nebo to nechat cipnout.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#6 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Vezmi si poměr hmotnost/koně. XC90 209 koní má majinko přes 10 kilo na koně. Kolik má ta honda?

Zítra ti to změřím s manuálem ve stejných otáčkách a pak od 3000 ot.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#7 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

no Honda ma 90 koni, ale pri asi 6500 otackach a vazi semnou asi 1050 kg. Takze je na tom vlastne hur, ale jasne, nema to 4x4, ma lepsi aerodynamiku atd, ale zase to je vysokootackovej motor, ale od tech 2000 otacek to zrychluje slusne. Klidne i z 1500 otacek se hrave na 5 rozjedu...s Volvem by to asi neslo, ale furt to auto poznavam, takze pokud je to normalni, tak ok. Ja jen jestli neni neco v haji.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#8 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

jo a hlavne diky!!!
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#9 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Já jezdil s ACCORDem 1990 2,0i 136k a tam to vycházelo taky na 10kg/k a ten jezdil fakt dobře (ještě jezdí :) ) ale bourat bych s ním nechtěl.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#10 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Tak jsem naměřil toto - od 2000 ot. na šestku se to na 120 rozjede za 11 vteřin, od 3000 na čtyřku za 7 vteřin. To tě asi moc nepotěšilo.

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#11 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Tod2 »

kdyby k těm automatům nedělali "manuální" mód, tak nad tím ani nebudeš špekulovat, protože si ten motor hodí sám otáčky podle požadovaného výkonu a hotovo :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#12 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

To mi chces rict, ze spekuluju, kdyz ten samej motor a auto udela na sestku z 2000 otacek ma 120 kmh za 11 vterin a ja na petku skoro za 20? To jako manual zprevodovali tak brutalne jinak nez automat? Tomu se mi nechce verit. Cekal bych, ze ten vykon pri stejnych otackach bude podobnej. Nemluve, ze ja mam petikvalt a Romul sestikvalt. Takze bych ja mel mit tu petku kratsi nez on sestku. Podle mne je neco spatne.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#13 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Romulusw píše:Tak jsem naměřil toto - od 2000 ot. na šestku se to na 120 rozjede za 11 vteřin, od 3000 na čtyřku za 7 vteřin. To tě asi moc nepotěšilo.
A kolik pri tech 2000 otackach na sestku jedes?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#14 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Tod2 »

No jo, já se v tom nějak ztratil.
Tak zkus ještě, za jak dlouho se to rozjede na čtverku, nebo prostě od 3000 otáček... :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#15 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

No jo, já to tam nenapsal, 2000 ot. šestka 90km/h - na 120 za 11 vteřin 2700ot.

Takže ta tvoje pětka je jako moje šestka, ale to zrychlení, by mělo být stejné. Jo a jel jsem na LPG, takže asi o 5 koní méně.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#16 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krystof P. »

Je to poměrně slabej turbobenzín na obrovskou hmotnost, myslim že měřit zrychlení na poslední kvalt při 2.000 otáčkách není správně. Chtělo by to minimálně hodnotu od stejnýho auta. Turbo se bude sbírat výrazně později. Jak to jezdí na ostatní kvalty ? Dáváš tomu někdy kotel ? Třeba by stačilo natankovat lepší benzín a chvíli to pohonit a naučit jednotku, že se nemá flákat.

A možná by taky nebylo od věci napsat, jestli tomu tvýmu poznatku něco předcházelo. Jestli už jsi to tak koupil, nebo se něco dělo a teď to nejede.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#17 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Krystof P. píše: Chtělo by to minimálně hodnotu od stejnýho auta.

No, a co tu celou tu dobu řešíme? Stejný auto a rozdílná akcelerace za stejných podmínek. Zřejmě má něco v nepořádku, když se mu to rozjíždí skoro 2x pomaleji.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#18 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od kwiko »

ma to pokazene, 2.5t zase az taka lemra nieje, vyssi KP, 2x VVT a objem robi ten tah v nizssich otackach (co je pre tazsie auto vyhodnejsie), sa treba kuknut ci nekde neunika vzduch... intercooler?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#19 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Ja prave vubec netusim kam kouknout, na co se zamerit.
Jak muzu proverit intercooler? Je na to potreba nejaky spesl nastroj nebo proste jen nastartovat a jit po hadicich?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#20 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Haben »

Podivej se zespod auta, budes muset asi sundat dekl motoru ci i naraznik, zda neni IC mokry. Nesyci ti to pri akceleraci?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#21 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

dekl mam dole furt :-)
kouknu, ale vim, ze to nesyci...

Asi proste navstivim servis...a nemyslim si, ze musim rovnou volvo...to nebude nejaka speicalita volva,a le proste benzinoveho motoru...treba vaha vzduchu me taky napadla, ale kupovat novou, kdyz nevim, to se mi nechce...

Romule, zkusil bys akceleraci z 0-100 kmh? nerikam, aby ti vyskocil motor z auta, ale tak nejak na trojku to kilo asi das, ne?

Diky
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#22 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Haben »

Na origo diagnostice jsi byl? Pokud ne, tak zajed nebo dojed pristi tyden na sraz do Drhlen. Tam diagnostika urcite u nekoho bude.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#23 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Romulusw »

Přesně jak píše haben, začít s diagnostikou u někoho kdo ví co a jak a má na to chvilku času.

Já mám dojem, že to kilo se dá udělat na dvojku lehce do červeného, občas to protáhnu, ale za jak dlouho to udělá si nepanmatuju. Až bude příležitost , zkusím.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 58
Příspěvky: 510
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T

#24 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od Krasty »

Na dvojku 100kmh? To asi ne...nebo na hodne v cervenym. Ja origo diagnostiku koupil, ale zapasim s instalaci, takze zitra pekne do Volva a alespon mi tam vysvetli vsechny ty chyby a snad i poradi. Na sraz bych rad zajel, ale pochybuju. Mam 8mi mesicniho syna, opravuju barak, tak nevim nevim. A hlavne ja bydlim na jihu Cech....jeste tak 40 km pod Budejcema.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#25 leniva XC90 2,5 t

Příspěvek od raolsa »

Já diagnostiku na sraz vezmu. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“