Chiptuning D5244t Skúsenosti
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#1 Chiptuning D5244t Skúsenosti
Ahojte máte tu niekto nachipované volvo s motorom D5244t D5 120kw ? Oplatí sa chipovat? Ako sa zmení priebeh spotreba atd? Dakujem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 69
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
#2 Chiptuning D5244t Skúsenosti
Já mám tzv stage 2 - 147kw. Očekával jsem získání na spodku, to se bohužel nekonalo.
Auto to velmi příjemně nakopne až od 2000-2500ot/min, pak to jede slušně.
Spotřeba cca 7litrů.
Auto to velmi příjemně nakopne až od 2000-2500ot/min, pak to jede slušně.
Spotřeba cca 7litrů.
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3 Chiptuning D5244t Skúsenosti
spotřeba se mi nezměnila, auto jede citelně lépe. Měl jsem stage 2 - 147 kw, auto táhne ve vyšších otáčkách lépe, ale průběh je takový nevyrovnaný - nic, nic a pak kopanec. Poslední dobou jezdím na stage 1 - 136 kw a průběh je vyrovnanější a proti sérii citelně vyšší výkon. Řekl bych, že stejný rozdíl je mezi 120 kw, 136 kw a 147 kw. Jinak chip mám cca 40 000 km.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Chiptuning D5244t Skúsenosti
Mam totéž co Haben, jen z 93kW, je tam cca 60tkm, ale výkon se nevyužívá téměř vůbec, jen občas vyženu pavouky na chvíli na dálnici, protože se výfuk couračkama zanáší.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#5 Chiptuning D5244t Skúsenosti
No priebeh D5 motoru mi vyhovuje , ked ho porovnám napr. s tdi pd ktore kopne od spodku a potom nic , tak sa mi viac paci d5 s väčším spektrom využitelných otáčok . No nepríde mi to žiadny trhač asfaltu preto rozmýšlam nad chipom , jedna vec čoho sa bojím je zmena spotreby pri normálnej jazde je to 5st manual a po dialnici točí dost vysoko , bežne mavam 3000rpm ,a za dalšie auto ma 300 000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#6 Chiptuning D5244t Skúsenosti
A co toto ?
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#7 Chiptuning D5244t Skúsenosti
za 45 tkm žádný problém. IC drží.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Chiptuning D5244t Skúsenosti
njn, občas se stane, že se IC nafoukne a popraská. Na druhou stranu, 10 a víc let starej na to může mít nárok a výměna neni cenově nic dramatickýho, pokud to teda nenecháš dělat v autorizáku. Občas to lidi vyztuží/omotají drátem, aby se nenafukoval.
A nebo řešení navždy.
A nebo řešení navždy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
#9 Chiptuning D5244t Skúsenosti
Já to měl v xc90 a jede to trochu líp, vliv na spotřebu žádný. Poruchy žádné. Najeto s tím cca 60000km
V lehčím autě bych to asi neřešil a nechipoval.
V lehčím autě bych to asi neřešil a nechipoval.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#10 Chiptuning D5244t Skúsenosti
toho sa nebojím , stým treba rátat, no myslím že aj +40ps je prijatelné na 2.4l 5valec , však tolko koní sa pridáva bežne na 1.9 4 valci a drží toDrak3n píše:A co toto ?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek