V plném rejdu xc90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#26 V plném rejdu xc90
Takovou tyčí jsem dělával sbíhavost na starých škodárnách, bylo to naprosto vyhovující.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#27 V plném rejdu xc90
Henté oný bazmek?masilkov píše:Ehm,klasickou tyci na sbihavost. Jestli si to nikdy nevidel,tak ti to vyfotim...
http://www.google.cz/search?q=p%C5%99%C3%ADpravek+na+m%C4%9B%C5%99en%C3%AD+sb%C3%ADhavosti&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi-waWO-bbWAhUBmBoKHflpD7wQ_AUICigB&biw=1910&bih=930
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 63
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Onsov
- Vůz: Xc90 2.4d 136kw
#28 V plném rejdu xc90
v podstatě je to jeden a ten samej aparát. Akorát ta nase se nechá víc nastavovat do všech stran,máme tam i stupnici. Torzo jsme si udělali sami a tu důležitější část nám dělal někdo z kluků strojařů. Hele máme to cca dvacet let...
Příští týden,když budu mít čas,tak vyměním jeden kulák na řízení. Je kapku volnější. A pak nastavím sbíhavost tři milimetry. Nerad bych kecal,ale ted si myslím,že mám možná i kapku rozbíhavost. Vím,že na některých autech byla dokonce i předepsaná.
Zkusím,pak se ozvu....
Příští týden,když budu mít čas,tak vyměním jeden kulák na řízení. Je kapku volnější. A pak nastavím sbíhavost tři milimetry. Nerad bych kecal,ale ted si myslím,že mám možná i kapku rozbíhavost. Vím,že na některých autech byla dokonce i předepsaná.
Zkusím,pak se ozvu....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#29 V plném rejdu xc90
rozbíhavost vpředu děláš, když máš zadokolku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#30 V plném rejdu xc90
Já bych řekl, že výměna silnetbloků je zbytečná a problém by v 80% případů vyřešilo i pouhé seřízení geometrie.
Ale pouze můj názor.
Ale pouze můj názor.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 63
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Onsov
- Vůz: Xc90 2.4d 136kw
#31 V plném rejdu xc90
Tak to s tebou souhlasim. Uz nikdy bych ty silentbloky nenamontoval. Strasna prasarna...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#33 V plném rejdu xc90
Super video!!!
Jen jsem si na začátku vide říkal, že máš první a tajný tří nápravové XC90
Jen jsem si na začátku vide říkal, že máš první a tajný tří nápravové XC90
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
#34 V plném rejdu xc90
Takže toto je príčina toho podskakovania pri plnom vytoceni a správania sa auta ako bez diferaku??
#35 V plném rejdu xc90
Nepomohlo by ty duté silentbloky vymáznout PUR lepidlem na okna jako tady https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=58743?
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#36 V plném rejdu xc90
Tak buď chceš motokáru, nebo pohodlný auto, to si musíš vybrat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#37 V plném rejdu xc90
Osobne preferuju pohodlnou motokaru, takze rozumne tuhej PUR to jisti a clovek ma svatej klid...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#38 V plném rejdu xc90
Mám dotaz - auto se mi hrne při plnym rejdu, plus se sjížděj vnější hrany pneu předních - což myslím že má stejnou příčinu. Je to tedy o uložení ramen? Rozhodně tam nechci žádný PUR, dělat z tohohle auta cokoli sportovního je nonsense
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#39 V plném rejdu xc90
Ono jde spíš o to, že nic jiného než pur pravděpodobně nebude fungovat, pořád to bude měkké.
A hrnutí nemusí zmizet ani s pur...
A hrnutí nemusí zmizet ani s pur...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#40 V plném rejdu xc90
Ono to hrnutí v rejdu je u všech P2 do jisté míry normální kvůli konstrukci podvozku. P2 má v rejdu nedostatečný lichoběžník řízení (Ackermannovu geometrii), proto to hrne.
Samozřejmě se to pak zhoršuje, pokud jsou vytahané silentbloky v ramenou. Pokud nechceš PU, dej originál Volvo díl.
A potom pořádně seřídit geometrii včetně odklonu. Samotný seřizování geometrie na vytahaných silentblocích nemá smysl.
Samozřejmě se to pak zhoršuje, pokud jsou vytahané silentbloky v ramenou. Pokud nechceš PU, dej originál Volvo díl.
A potom pořádně seřídit geometrii včetně odklonu. Samotný seřizování geometrie na vytahaných silentblocích nemá smysl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#41 V plném rejdu xc90
u té geometrie bude taky lehce problém, protože zrovna ten odklon má docela velké tolerance, takže to projde skoro vždy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#42 V plném rejdu xc90
Hlavně je potřeba nejdříve udělat geometrii zadní nápravy. Bohužel to spoustu lidí nedělá, neboť šrouby jsou v silentbloku zarezlé. Nicméně opravdu nic než PUR silentbloky nefunguje. Silentblok zadní nápravy musí být vždy plný!!! Zde fungují i originály.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#43 V plném rejdu xc90
Tod2: to jo, ono to chce dělat geometrii u někoho, kdo tomu trochu rozumí a vyhraje si s tím, aby byla na obou stranách stejná sbíhavost i odklon (nejlépe negativ). Bohužel většina provozoven s geometrií tomu nerozumí a neumí to, stačí jim, že jsou hodnoty zelené a hotovo, ale že je na jedné straně odklon do plusu a na druhé do mínusu, že je na každém kole jinak sbíhavost nebo že není rovně volant je vůbec nezajímá...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek