S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 392
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#1 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od JaSk »

Ahoj, jsem čerstvým majitelem černé S60 2.5T 2008. Mám hned z kraje pár dotazů.
1) Od určité rychlosti (cca 70) se ozývá konstantní hučivý tón (ne hluboký jako ložiska, ale zároveň to nepíská jak turbo) jakoby zepředu. Je slyšet jen, když jsou dole okýnka. Nesouvisí se zařazenou rychlostí, otáčkami motoru, zatáčením ani brzděním. Se zvyšující se rychlostí se zvuk zesiluje. Poradíte mi někdo? :)
2) Jak nastavim hodiny na budíkách? Nenašel sem na to tlačítko a zobrazují jen čtyři pomlčky :(
3) k čemu slouží tlačítko dole na středovém panelu vedle spínače parkovacích čidel - symbol auta s třemi vlnkami uvnitř :D
Děkuji předem za rady!

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#2 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od yoby »

A co začít tím, že si přečteš uživatelskou příručku :-) Jestli nemáš, tak pogooglit na netu :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 65
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'

#3 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od Mildas »

Hodiny jsou řízeny anténou, nedaj se nastavit, je možné že je zoxidovaný nějaký kontakt. Taky mi to nefunguje jak má, zatím sem to neřešil tak třeba někdo poradí.

Ten knoflík by měl být na vypnutí alarmu, třeba do kontejneru na loď, kvůli houpaní a tak.
_________________
Je: V70 III 2.4D 120kW '08', aut, stříbrná - Wolverin
Je: V40 1.9D 85kW '03', man, žlutá a stříbrná - Volvík (pracant)
Máma: S80 2.4i 125kW '99', man, stříbrná - Osmdesátka

Bylo: V70 2.4, 103kW, man., černá met. Budeš mi chybět Obrázek,
Bylo: V40 2.0, 103kW, man., tmavě modrá

JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 392
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#4 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od JaSk »

Ok, už to mám :)
Nicméně v příručce nic o tom hučení za jízdy není - nemá někdo podobný problém?
Děkuji :)

Pišta...
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 698
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Budějce
Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
Bydliště: Tam někde u Budějc.

#5 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od Pišta... »

JaSk píše:Ok, už to mám :)
Nicméně v příručce nic o tom hučení za jízdy není - nemá někdo podobný problém?
Děkuji :)
Já mám podobný problém je to ASI Omezovač... na dálnici hučí když jedu už 150Km/h a mimo 120km/h ozývá se to od spolujezdce, nejvíc je slyšet jsou zatažený okna. :ROFL:
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu

GDPR_user

#6 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od GDPR_user »

Pišta... píše: Já mám podobný problém je to ASI Omezovač... na dálnici hučí když jedu už 150Km/h a mimo 120km/h ozývá se to od spolujezdce, nejvíc je slyšet jsou zatažený okna. :ROFL:
Jo moje žena taky věčně hučí, že prý jedu rychle. Asi by bylo třeba nahrát nějaký mladší software.Nebo raději mladší hardware. :lol:
Pak je ještě druhá varianta, že u mladého hardware na místě spolujezdce může docházet k hučení na řidičově sedačce. :D

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#7 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od raolsa »

:ROFL: :ROFL: :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 392
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#8 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od JaSk »

Tak huceni dela geometrie :-)

Jeste jeden dotaz: Mam tu jeeny zanovni gumy, 215/45 R17. Asi by s nimi na S60 nemel byt problem, zejo?

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#9 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od Nosound89 »

Bude, protože dle TP máš mít 225/45 8) .
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2618
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#10 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od ok2ucx »

Mildas píše:Hodiny jsou řízeny anténou, nedaj se nastavit, je možné že je zoxidovaný nějaký kontakt. Taky mi to nefunguje jak má, zatím sem to neřešil tak třeba někdo poradí.
Anténou? Huh. No - už jsi to patrně našel, že čudlík nastavování času ne nemačká, ale jen pootočí jedním nebo druhým směrem.
Mildas píše:Ten knoflík by měl být na vypnutí alarmu, třeba do kontejneru na loď, kvůli houpaní a tak.
Tak - ale jen pokud je auto alarmem vybaveno (poznáš podle červené LED ve středu palubní desky =- chybí-li, alarm není). U bezalarmových aut tohle tlačítko vypne aktivaci deadlock-u po zamčení auta. Vhodné, když necháš v autě zamčenou tchýní, tak aby se z auta případně dostala i ven. S aktivním deadlock-em se odpojí vnitřní páčka a ven musíš pouze šutrem.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 65
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'

#11 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od Mildas »

ok2ucx píše:
Mildas píše:Hodiny jsou řízeny anténou, nedaj se nastavit, je možné že je zoxidovaný nějaký kontakt. Taky mi to nefunguje jak má, zatím sem to neřešil tak třeba někdo poradí.
Anténou? Huh. No - už jsi to patrně našel, že čudlík nastavování času ne nemačká, ale jen pootočí jedním nebo druhým směrem.
P.
Čeče nevím, ale mě teda nejde ani mačkat ani točit :D, asi sem levej no.
_________________
Je: V70 III 2.4D 120kW '08', aut, stříbrná - Wolverin
Je: V40 1.9D 85kW '03', man, žlutá a stříbrná - Volvík (pracant)
Máma: S80 2.4i 125kW '99', man, stříbrná - Osmdesátka

Bylo: V70 2.4, 103kW, man., černá met. Budeš mi chybět Obrázek,
Bylo: V40 2.0, 103kW, man., tmavě modrá

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#12 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od raolsa »

Jenom pootočit a držet.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 392
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#13 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od JaSk »

U mě to nic nedělá. Hodiny nejdou špatně, ale jsou tam jen 4 pomlčky - mužou být vadné?

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2618
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#14 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od ok2ucx »

Čudlík vlevo - u rychloměru - je (pouze) mačkací na reset denních km.
Čudlík vpravo - u otáčkoměru - se dá (pouze) pootočit nějakých +-30st., pak to cvakne a tím se nastavují hodiny.

Když to nefunguje, je něco špatně. Ale u 2008 tohle nebývá zvykem.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 392
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#15 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od JaSk »

Tak se všechno vyřešilo!
Hodiny stačilo rozhýbat ten čudlík a divný zvuk za jízdy způsoboval otvor proražený v blinkru v zrcátku (jakoby přes něj pískal vzduch) :D

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#16 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od raolsa »

No, a taková blbost, ale stát se může cokoliv. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 392
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#17 S60 2.5T 2008 Pár dotazů

Příspěvek od JaSk »

Zdravím, měl bych ještě pár dotazů ohledně mé S60 :)
1) Pokud nepoužiju originální hever, ale normální hydraulický - kam je vhodné ho dát? Abych něco neprohnul...
2) Oktávka, kterou jsem měl před Volvem měla ochranu proti vybití baterie - pokud něco svítilo a nebo třeba běželo rádio, tak auto po nějaké době tyhle věci odpojilo (závisle na kapacitě baterie?), aby zůstala energie na nastartování a nebo alespoň odemčení - je tu něco podobného?
3) Má benzínová 2.5 154kW nějaké věci, které jsou drahé a kazí se, jako třeba dvouhmotový setrvačník nebo EGR?
4) Jak lze dotáhnout ručku? Má první dva stupně uplně neúčinné.
5) Jde nějak vyřešit rozvrzanou loketku, potažmo středový panel?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“