Vítej
Tak prvně si prostuduj toto https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=22561
je to dost čtení, ale je tam skoro všechno na č se ptáš.
XC90 lepsi drahe nebo levne a opravit
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 XC90 lepsi drahe nebo levne a opravit
Nejčastěji narazíš na 2.5T, případně 3,2. T6 nebrat.
Těch aut moc není a tak stejně bude záležet na stavu. Jen aby ty opravy u levnějšího nestály už zbytečně moc. Když se ti sejde oprava automatu a AWD tak v tom už lítáš víc jak za kilo a to jsi ještě nesáhla na podvozek. Na druhou stranu víš, že jsi na autě udělala věci, díky kterým bude třeba dalších 100tis km jezdit bez zásahu.
Těch aut moc není a tak stejně bude záležet na stavu. Jen aby ty opravy u levnějšího nestály už zbytečně moc. Když se ti sejde oprava automatu a AWD tak v tom už lítáš víc jak za kilo a to jsi ještě nesáhla na podvozek. Na druhou stranu víš, že jsi na autě udělala věci, díky kterým bude třeba dalších 100tis km jezdit bez zásahu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3 XC90 lepsi drahe nebo levne a opravit
Jednoznačně nejlepší motor je V8 (B8444S), k němu existuje tohle vlákno: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=53997 - ten XC90 jediný patřičně sluší.
Z benzínů pak existuje 3.2 6-válec (taky dobrý), pak 2.5T. No a nakonec T6 - to je sice dobrý motor, ale svázaný se nedobrou převodovkou (4q GM). Ten asi bude existovat často za levno. O tomto tu najdeš ságy.
Chtělo by to udat i celkový limit financí, to bude poměrně rozhodující, určí to věk i tvé možnosti.
Pavel
P.S. O jedné pěkné opečovávané 2.5T vím, když tak pošlu SZ.
Z benzínů pak existuje 3.2 6-válec (taky dobrý), pak 2.5T. No a nakonec T6 - to je sice dobrý motor, ale svázaný se nedobrou převodovkou (4q GM). Ten asi bude existovat často za levno. O tomto tu najdeš ságy.
Chtělo by to udat i celkový limit financí, to bude poměrně rozhodující, určí to věk i tvé možnosti.
Pavel
P.S. O jedné pěkné opečovávané 2.5T vím, když tak pošlu SZ.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek