D5252t TCV (N75) - WG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#26 D5252t TCV (N75) - WG
Podľa tej schémy vidno, že všetky solenoidy v motorovom priestore sú medzi sebou spojené a pripojené cez poistku na + 12V a spínané ECM na kostru. Z toho, čo si napísal usudzujem, ak som Ťa správne pochopil, že si pletieš polarity.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 69
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bardejov
- Vůz: S80 2,5 TDI 00'
#27 D5252t TCV (N75) - WG
No a ty to tak nemáš ? Že zelený kábel GN (ktorý by mal byť mínus) ti ide do TCV na plusový pin ? To práve som aj riešil, aj som to prepinoval, lebo mi to nesedelo a nemal som si to s kým porovnať, v okolí nepoznám nikoho s týmto motorom.
Preto som aj chcel od teba pomerať ten kábel s kostrou, že v ktorom máš napätie a aké veľké.
Preto som aj chcel od teba pomerať ten kábel s kostrou, že v ktorom máš napätie a aké veľké.
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#28 D5252t TCV (N75) - WG
Za mě na to nejdeš uplně dobře, když ti to hodí tu chybu, je nějaká změna v chování? začal bych změřením tlaku normálním budíkem, když zatím nemáš diag
/hint - u kamaráda na tdi jsme chybu s vysokým plnícím tlakem, která vyskakovala nad 130km/h, vyřešili vyčištěním vývodu na hadičku na levé straně sání/
/hint - u kamaráda na tdi jsme chybu s vysokým plnícím tlakem, která vyskakovala nad 130km/h, vyřešili vyčištěním vývodu na hadičku na levé straně sání/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 69
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bardejov
- Vůz: S80 2,5 TDI 00'
#29 D5252t TCV (N75) - WG
Mám taký pocit akoby motoru dochádzal dych a vtedy to hodí. Rado alias "Jasko" tuto z fora mi to meral na Vide a tlaky boli ok.
Ked som mal minule zapojene TCV naopak, ze pri vypnutom TCV mi namiesto podtlaku isiel na WG pretlak, tak nudzak hodilo uz pri miernom dlhsom stupani na 50-tke.
btw. ten vyvod na MAP cistim furt a komplet hadice mam nove.. priemyselny Semperit TU 40, ziadne silikonove blato.
Podľa mňa to bude robiť WG, deravá membrána, alebo upchatá ta kovova trubicka. Len sa musim k tomu dokopat, zatial aspon chcem vyriesit ten TCV a jeho napajanie, bo tie kable su nejako cele naopak som zvedavy jak to ma Igor.
Ked som mal minule zapojene TCV naopak, ze pri vypnutom TCV mi namiesto podtlaku isiel na WG pretlak, tak nudzak hodilo uz pri miernom dlhsom stupani na 50-tke.
btw. ten vyvod na MAP cistim furt a komplet hadice mam nove.. priemyselny Semperit TU 40, ziadne silikonove blato.
Podľa mňa to bude robiť WG, deravá membrána, alebo upchatá ta kovova trubicka. Len sa musim k tomu dokopat, zatial aspon chcem vyriesit ten TCV a jeho napajanie, bo tie kable su nejako cele naopak som zvedavy jak to ma Igor.
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#30 D5252t TCV (N75) - WG
Prečisti si kovovú rúrku na turbe
- Přílohy
-
- Kovová rúrka
- Screenshot 2017-05-17 21.25.44.png (132.2 KiB) Zobrazeno 436 x
-
- TCV = Turbo Control Valve
- Screenshot 2017-05-17 21.22.18.png (156.84 KiB) Zobrazeno 436 x
-
- WG = Waste Gate
- Screenshot 2017-05-17 21.22.03.png (239.91 KiB) Zobrazeno 436 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 6
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: Volvo 850 TDI
#31 D5252t TCV (N75) - WG
Tak na mém autě se asi někdo pěkně vyřádil, výstup z toho TCV ventilu který má být připojený na WG je zaslepený a WG je připojený na ventil který má ovládat egr ventil. Navíc je v té baňce toho WG zřejmě protržená membrána protože když jsem přivedl stlačený vzduch do toho vstupu kam je připojená ta trubička z dmychadla tak kolem dříku toho ventilu a z té trubičky na vrchu vyfoukly saze a vzduch tudy uniká. A tak mě napadlo než shánět nový WG který se mi zdá u tohoto turba poměrně nešťastně řešený jednak z hlediska tepelného namáhání ale hlavně z hlediska proudění výfukových plynů tím kanálem přes ten WG, že bych zkusil někde sehnat ten litinový housing viz foto například z iveca daily, který by tam měl pasovat (akorát by se musel upravit výfuk) a který má ten obtok řešený klasicky klapkou od čehož bych si sliboval lepší proudění těch výfukových plynů. Co si o tom myslíte, má to smysl?
- Přílohy
-
- turbo-53149707016-53149887016-466974-0007-466974-7-99462375-2.jpg (18.37 KiB) Zobrazeno 163 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 6
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: Volvo 850 TDI
#32 D5252t TCV (N75) - WG
Tak jsem tu baňku rozebral a membrána byla skutečně protržená, tak jsem ji nahradil milimetrovou silikonovou pryží, baňku opět složil, namontoval zpět, připojil tam kam má být správně připojená a podle manometru připojeného do sání se zdá že ta regulace konečně chodí správně, ale ještě to zkontroluju na diagnostice, protože i přes to motor začíná táhnout až od nějakých 2200 ot/min ale tam budou na vině asi už špatné vstřiky, auto je cítit nespálenou naftou a spotřebu mám nějakých 7,5L.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek