D5 120kW - chyby 2503 a 2505 - fuel pressure too low
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 106
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#1 D5 120kW - chyby 2503 a 2505 - fuel pressure too low
Nesetkal se nekdo s kombinaci techto chyb?
Auto funguje standardne. Startuje, jede, tahne. Nafta od Eurooilu (bez bio) + VIF. Najeto 460t km.
Chyba se projevuje nasledovne: nafty v nadrzi cca 3/4, motor je zahraty, stojim na volnobeh (treba na semaforu) a pri normalnim pozvolnem rozjezdu se objevi zluty trojuhlenik a hlaska "motor wartung dringend". Jednou to dokonce i chciplo a to jsem se fakt lekl... Staci vypnout/zapnout a jede se dal.
Je mi jasny ze to muze byt cokoli v palivove soustave. Filtr byl menen na podzim. Na zahranicnich forech se mluvi o vstricich, vysokotlakem cerpadle i cerpadle v nadrzi, cidle na railu... Takze muj dotaz je, zda se treba nekdo setkal primo s kombinaci tech dvou chyb 2503 a 2505, pripadne jak co nejpresneji najit, v cem je problem.
diky
Auto funguje standardne. Startuje, jede, tahne. Nafta od Eurooilu (bez bio) + VIF. Najeto 460t km.
Chyba se projevuje nasledovne: nafty v nadrzi cca 3/4, motor je zahraty, stojim na volnobeh (treba na semaforu) a pri normalnim pozvolnem rozjezdu se objevi zluty trojuhlenik a hlaska "motor wartung dringend". Jednou to dokonce i chciplo a to jsem se fakt lekl... Staci vypnout/zapnout a jede se dal.
Je mi jasny ze to muze byt cokoli v palivove soustave. Filtr byl menen na podzim. Na zahranicnich forech se mluvi o vstricich, vysokotlakem cerpadle i cerpadle v nadrzi, cidle na railu... Takze muj dotaz je, zda se treba nekdo setkal primo s kombinaci tech dvou chyb 2503 a 2505, pripadne jak co nejpresneji najit, v cem je problem.
diky
Naposledy upravil(a) _geralt dne 17 bře 2017 11:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2 D5 120kW - chyby 2503 a 2505 - fuel pressurre too low
začal bych opětovnou výměnou filtru, kdoví, co se tam odkud dostalo...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 70
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
#3 D5 120kW - chyby 2503 a 2505 - fuel pressure too low
a dělá ti to i když máš v nádrži víc nafty než 1/3 ?
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 D5 120kW - chyby 2503 a 2505 - fuel pressure too low
V AV dílech se již měnilo podávací čerpadlo z nádrže za jiné, ale taky použité. Možná už může být také unavené, ale třeba to je něco jiného. Jen pro info.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#5 D5 120kW - chyby 2503 a 2505 - fuel pressure too low
Jak psáno, začni tím filtrem (třeba i jinou značku). Pak se uvidí, co dál.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#6 D5 120kW - chyby 2503 a 2505 - fuel pressure too low
Jezdím bez čerpadla a žádná chyba ale před rokem mně kleklo, asi po měsíci nouzák totální jízda ani ne na půl plynu ze Slovenska. ucpané sítko v nádrži po vyčištění jede jako z prakuhajnej píše:V AV dílech se již měnilo podávací čerpadlo z nádrže za jiné, ale taky použité. Možná už může být také unavené, ale třeba to je něco jiného. Jen pro info.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 261
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#7 D5 120kW - chyby 2503 a 2505 - fuel pressure too low
Mně to psalo v předešlé 80ce 103 kw taky, pořád sem měl podezreni na rozhozenej predvstrik a nakonec to bylo čidlo pedálu spojky.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 548
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#8 D5 120kW - chyby 2503 a 2505 - fuel pressure too low
Něco podobného mi dělalo taky. Po delším stání na volnoběh to při rozjezdu se stejnou chybou na palubáku chcíplo. Po nastartování vše OK. Od výměny paliváku uběhla chvilka - cca 2000km.
První co se provedlo byla jeho opětovná výměna a od té doby vše OK.
První co se provedlo byla jeho opětovná výměna a od té doby vše OK.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 106
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#9 D5 120kW - chyby 2503 a 2505 - fuel pressure too low
Diky moc za reakce chlapi.
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 106
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#10 D5 120kW - chyby 2503 a 2505 - fuel pressure too low
Takze nakonec to kluci v AV dilech odhalili a byl to regulator. Po delsim stani na volnobeh nebyl schopny dat vice paliva pri slapnuti na plyn. Treba to nekomu pomuze.
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Spišská Nová Ves
- Vůz: XC90, D5244T, M6, 2005
#11 D5 120kW - chyby 2503 a 2505 - fuel pressure too low
Zdravim,*dědek* píše:Mně to psalo v předešlé 80ce 103 kw taky, pořád sem měl podezreni na rozhozenej predvstrik a nakonec to bylo čidlo pedálu spojky.
to cidlo pedalu spojky je toto? 9472979
https://volvoem.com/group/EUR/1004/1191/1061/1035/1002/0/0/1/51/Clutch/0b00c8af836d2ce9/68676186
Mne to takisto hadze do nudzoveho rezimu pri akceleracii a diagnostika ukazuje stale chybu 930C.
Dik za info.
_________________
XC90, D5244T, M6, 2005
XC90, D5244T, M6, 2005
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek