Spolehlivý servis Liberec
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 37
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Frýdlant
- Vůz: Volvo XC90
#26 Spolehlivý servis Liberec
pro kluky z Lbc co nechtějí nikam dojíždět jako já tak Volvo Federal cars Liberec dělá výměnu diferenciálu i úhlovky zatím spokojenost
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#27 Spolehlivý servis Liberec
Zrovna jsem potkal týpka, co tam měl na servis XC70 v manuálu a že se prej v manuálu olej nemění. Tak nevím, co si o tomto servisu myslet.carlitos13 píše:U pana Formánka jsem byl před cca14 dny,domluvený čas a den a vše vpohodě(olej v převodovce,ale je fakt že většinu si dělá sám)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#28 Spolehlivý servis Liberec
U šestikvaltu nebo pětikvaltu? Ono obecně u manuálu většina lidí ten olej nemění a od Volva to stejně jako u automatu myslím předepsáno není. Akorát aspoň pětikvalty manuály vydrží i bez výměn opravdu hodně, jak jsou na tom šestikvalty netušim.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#29 Spolehlivý servis Liberec
Není to vesměs jedno? V tomto případě šestlikvalt. Hlavní je informace, že pan Formánek vypustí z úst takovou blbost. Přitom ten olej i výměna je za pár korun a převodovce to jen prospěje.simons93 píše:U šestikvaltu nebo pětikvaltu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#30 Spolehlivý servis Liberec
S tím souhlasím, výměna tomu vždycky může jenom prospět a moc peněz to nestojí.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#31 Spolehlivý servis Liberec
Když o tom tak přemýšlím, žádný servis mi sám od sebe preventivní výměnu oleje v manuálu nikdy nenabídnul. Vždy jsem musel vyžádat já, nebo jsem si vyměnil sám.simons93 píše:S tím souhlasím, výměna tomu vždycky může jenom prospět a moc peněz to nestojí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#32 Spolehlivý servis Liberec
Já si myslím, že zrovna u manuálu to většina lidí včetně servismanů (obecně, nejen Volvo) považuje za zbytečnost. Sice ty výměny jsou ku prospěchu, na druhou stranu naprostá většina (ale výjimky se najdou) manuálních převodovek je schopná fungovat bez problémů s “doživotní” náplní po celou životnost auta. Proto jsem se i ptal na pětikvalt vs šestikvalt, jestli u tý M66 není pravidelná výměna vyloženě potřeba. Já osobně jsem měl třeba do roku 2013 Peugeota rv 1988, olej v převodovce nikdy neměněn a naprosto bez problémů.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#33 Spolehlivý servis Liberec
Zrovna o 6ti kvaltu se traduje, že prý odchází a výměna oleje mu prospěje. Proto se divím takovému rozhodnutí právě takovému rozhodnutí. A nebo je to těch 6ti kvaltech jen fáma.simons93 píše:Já si myslím, že zrovna u manuálu to většina lidí včetně servismanů (obecně, nejen Volvo) považuje za zbytečnost. Sice ty výměny jsou ku prospěchu, na druhou stranu naprostá většina (ale výjimky se najdou) manuálních převodovek je schopná fungovat bez problémů s “doživotní” náplní po celou životnost auta. Proto jsem se i ptal na pětikvalt vs šestikvalt, jestli u tý M66 není pravidelná výměna vyloženě potřeba. Já osobně jsem měl třeba do roku 2013 Peugeota rv 1988, olej v převodovce nikdy neměněn a naprosto bez problémů.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 1517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mudrlant
-
- 37 Odpovědi
- 2041 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 19 Odpovědi
- 346 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od python.p
-
- 1 Odpovědi
- 77 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 6 Odpovědi
- 1056 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od haveljir