To vypadá jako dobrá volba...ok2ucx píše:Poznámka: za 18tis. od dealera dostanete novou desku, která je už LEDková. Až na výjimky je většina dílů u dealera nových, jen tak lze zajistit stoprocentní záruku. Všechny naše repase jsou vždy s limited warranty = jsou to pořád přeci jen staré díly. Na DIMky však dávám lifetime warranty, tedy doživotní záruku - bo už jsme repase vychytali.
Další možností je rovnou upgradovat na ty LEDkové palubky se stříbrnými rámečky - tam se liší konektor (dá se postavit předchodka) anebo sehnat tu správnou LEDkovou se zeleným konektorem (což je ten replacement za 18tis.)
Třetí možností je ten nejposlednější design (zvaný WatchDial), ten vybavit přechodkou a potřebným SW. A ten poslat do 2002-2003 (resp. i 2004) auta: Tento jeden kousek jsme zde již inzeroval, stále leží na poličce, musím provést jarní úklid a někomu tuhle skutečnou parádu nadělit (t.č. pouze 1ks a pouze nafta).
---
Co se tempomatu a jiných změn týká, tam se jedná (kromě "železa", je-li nutné) vždy o úpravu (přeprogamování) centrální jednotky CEM. V případě tempomatu je to tohle + tlačítka na volant. Zbytek (snímače pedálů) zatím vždycky v autě byly.
Pavel
Oprava přístrojové desky V70 2001
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 57
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 2,4 D5 AWD, V70 2,4 D5 XC70 2,4 D5
#26 Oprava přístrojové desky V70 2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 392
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#27 Oprava přístrojové desky V70 2001
OT: Jen by mě zajímalo, když vidim tu vyfocenou přístrojovku a na ní ukazatel paliva uplně doprava...mě to ukazuje i plnou jen do 3/4. Ručička výš nevyleze. Je to fakt plná nádrž. Muže to být v té přístrojovce? Nebo je to plovák?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#28 Oprava přístrojové desky V70 2001
když máš prázdnou nádrž, klesne ručička jakoby do mínusu (pod nulu)? pokud jo o stejné množství co chybí doplna po natankování, pak máš posunutou ručičku. pokud je normálně na "0", pak zlobí plovák. to by se dalo zjistit i přes diagnostiku. když natankuješ plnou, ale přes diagnostiku si bude myslet, že je tam např. jen 50l, tak je plovák jasný.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
#29 Oprava přístrojové desky V70 2001
Vymyslet prechodku, aby tohle slo do moji 00 my 01 a uz pro to bezimok2ucx píše:Poznámka: za 18tis. od dealera dostanete novou desku, která je už LEDková. Až na výjimky je většina dílů u dealera nových, jen tak lze zajistit stoprocentní záruku. Všechny naše repase jsou vždy s limited warranty = jsou to pořád přeci jen staré díly. Na DIMky však dávám lifetime warranty, tedy doživotní záruku - bo už jsme repase vychytali.
Další možností je rovnou upgradovat na ty LEDkové palubky se stříbrnými rámečky - tam se liší konektor (dá se postavit předchodka) anebo sehnat tu správnou LEDkovou se zeleným konektorem (což je ten replacement za 18tis.)
Třetí možností je ten nejposlednější design (zvaný WatchDial), ten vybavit přechodkou a potřebným SW. A ten poslat do 2002-2003 (resp. i 2004) auta: Tento jeden kousek jsme zde již inzeroval, stále leží na poličce, musím provést jarní úklid a někomu tuhle skutečnou parádu nadělit (t.č. pouze 1ks a pouze nafta).
---
Co se tempomatu a jiných změn týká, tam se jedná (kromě "železa", je-li nutné) vždy o úpravu (přeprogamování) centrální jednotky CEM. V případě tempomatu je to tohle + tlačítka na volant. Zbytek (snímače pedálů) zatím vždycky v autě byly.
Pavel
Mimochodem nahodou zkusenost s takovymhle prehozenim budiku nemate?
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?405561-R-Design-Retro-Fit-Gauges#/topics/405561?page=1
Ty moje budiky jsou totiz hrozne nudny a dobastlit na ne bud ty s rameckem (nechci dokupovat ty neorigo kde z toho pak cumi 3 mm ven) nebo primo tyhle watchdial, tak bych asi skakal dost vysoko radosti.
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#30 Oprava přístrojové desky V70 2001
Pro omlazení palubek (DIM) jsou pro různé modelové roky různé možnosti a podmínky:
- WatchDial (případně R-design - stejný systém, jiné plasty) lze použít pouze s konektorovou přechodkou a jiným SW do aut MY03-MY04. V tomto případě se ještě musí "sáhnout" do CEM a nakonfigurovat korektní verzi DIM
- výšeuvedený model DIM lze ještě retrofitovat do MY02 - tam je ale nutné provést malý hardwarový hack pro to, aby ty horní osvětlovací LED svítily
- pro cokoli -MY01 už neexistuje adekvátní SW, který by v těchto vozech fungoval
- pro všechny DIM (MY99-MY03) se dají z fabriky pořídit originál nerezové kroužky, které oživí design DIM na úroveň MY04. Tyhle nerezy nevystupují žádné 3mm, naopak vypadají skoro úplně stejně jako v první LED sérii MY04. EDIT: tady jsou k objednání: https://www.ebay.com/itm/Original-Tachozierringe-fur-alle-Volvo-Modelle-S60-V70-II-S80-bis-Bj-2002/380721371566?epid=1817036888&hash=item58a4c319ae:g:T~gAAOxy-j9SOryA - stejný prodejce, jako když jsem to před 4 roky kupoval. Případně tady: https://www.ebay.de/itm/Volvo-Zierringe-Tachozierringe-Neu-OVP/292473864035?hash=item4418ccff63:g:XaMAAOSw0vBUbkG-
- jo a aby to nebylo jednoduché - DIM pro XC90 je jiná než pro ostatní P2 auta
/PL
P.S. Za týden se budu hrabat na největším Volvo vrakáči mimo Švédsko - zkusím tam nějaké Watchdial nebo R-design ulovit. Ovšem po minulé zkušenosti (ulovil jsem naftu WatchDial, neXC90 - dodnes mi leží v regále a práší se na ni) budu asi ještě opatrnější - budu lovit "na objednávku" - hlaste se.
- WatchDial (případně R-design - stejný systém, jiné plasty) lze použít pouze s konektorovou přechodkou a jiným SW do aut MY03-MY04. V tomto případě se ještě musí "sáhnout" do CEM a nakonfigurovat korektní verzi DIM
- výšeuvedený model DIM lze ještě retrofitovat do MY02 - tam je ale nutné provést malý hardwarový hack pro to, aby ty horní osvětlovací LED svítily
- pro cokoli -MY01 už neexistuje adekvátní SW, který by v těchto vozech fungoval
- pro všechny DIM (MY99-MY03) se dají z fabriky pořídit originál nerezové kroužky, které oživí design DIM na úroveň MY04. Tyhle nerezy nevystupují žádné 3mm, naopak vypadají skoro úplně stejně jako v první LED sérii MY04. EDIT: tady jsou k objednání: https://www.ebay.com/itm/Original-Tachozierringe-fur-alle-Volvo-Modelle-S60-V70-II-S80-bis-Bj-2002/380721371566?epid=1817036888&hash=item58a4c319ae:g:T~gAAOxy-j9SOryA - stejný prodejce, jako když jsem to před 4 roky kupoval. Případně tady: https://www.ebay.de/itm/Volvo-Zierringe-Tachozierringe-Neu-OVP/292473864035?hash=item4418ccff63:g:XaMAAOSw0vBUbkG-
- jo a aby to nebylo jednoduché - DIM pro XC90 je jiná než pro ostatní P2 auta
/PL
P.S. Za týden se budu hrabat na největším Volvo vrakáči mimo Švédsko - zkusím tam nějaké Watchdial nebo R-design ulovit. Ovšem po minulé zkušenosti (ulovil jsem naftu WatchDial, neXC90 - dodnes mi leží v regále a práší se na ni) budu asi ještě opatrnější - budu lovit "na objednávku" - hlaste se.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
#31 Oprava přístrojové desky V70 2001
Herdek cekal jsem odpoved ve stylu " neni problem prehodit, je to jen plastova placicka"ok2ucx píše:Pro omlazení palubek (DIM) jsou pro různé modelové roky různé možnosti a podmínky:
- WatchDial (případně R-design - stejný systém, jiné plasty) lze použít pouze s konektorovou přechodkou a jiným SW do aut MY03-MY04. V tomto případě se ještě musí "sáhnout" do CEM a nakonfigurovat korektní verzi DIM
- výšeuvedený model DIM lze ještě retrofitovat do MY02 - tam je ale nutné provést malý hardwarový hack pro to, aby ty horní osvětlovací LED svítily
- pro cokoli -MY01 už neexistuje adekvátní SW, který by v těchto vozech fungoval
- pro všechny DIM (MY99-MY03) se dají z fabriky pořídit originál nerezové kroužky, které oživí design DIM na úroveň MY04. Tyhle nerezy nevystupují žádné 3mm, naopak vypadají skoro úplně stejně jako v první LED sérii MY04. EDIT: tady jsou k objednání: https://www.ebay.com/itm/Original-Tachozierringe-fur-alle-Volvo-Modelle-S60-V70-II-S80-bis-Bj-2002/380721371566?epid=1817036888&hash=item58a4c319ae:g:T~gAAOxy-j9SOryA - stejný prodejce, jako když jsem to před 4 roky kupoval. Případně tady: https://www.ebay.de/itm/Volvo-Zierringe-Tachozierringe-Neu-OVP/292473864035?hash=item4418ccff63:g:XaMAAOSw0vBUbkG-
- jo a aby to nebylo jednoduché - DIM pro XC90 je jiná než pro ostatní P2 auta
/PL
P.S. Za týden se budu hrabat na největším Volvo vrakáči mimo Švédsko - zkusím tam nějaké Watchdial nebo R-design ulovit. Ovšem po minulé zkušenosti (ulovil jsem naftu WatchDial, neXC90 - dodnes mi leží v regále a práší se na ni) budu asi ještě opatrnější - budu lovit "na objednávku" - hlaste se.
Kazdopadne diky aspon za ten tip na ty krouzky.
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#32 Oprava přístrojové desky V70 2001
No
-- některé věci byly (hlavně na začátku P2) poněkud overengineered - třeba to, že se typ budíků musí kódovat do CEM pro to, aby ty horní LED svítily.
-- druhá věc je to, že LED DIMka (MY04) je komplet jiné železo = t.j. ani do MY02-03 by SW neexistoval, pokud by se toto železo nepoužívalo na ofiko "opravy" vadných žárovkových DIM MY02-03 výměnou -> t.j. do novějšího LED MY04 železa ještě Volvo nechalo retrofitovat SW tak, aby to v MY02-03 chodilo.
/PL
-- některé věci byly (hlavně na začátku P2) poněkud overengineered - třeba to, že se typ budíků musí kódovat do CEM pro to, aby ty horní LED svítily.
-- druhá věc je to, že LED DIMka (MY04) je komplet jiné železo = t.j. ani do MY02-03 by SW neexistoval, pokud by se toto železo nepoužívalo na ofiko "opravy" vadných žárovkových DIM MY02-03 výměnou -> t.j. do novějšího LED MY04 železa ještě Volvo nechalo retrofitovat SW tak, aby to v MY02-03 chodilo.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#33 Oprava přístrojové desky V70 2001
Pavle, Na kolik vyjde ta naftova z police co se na ni prasi?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#34 Oprava přístrojové desky V70 2001
Na kolik ta výměna přístrojovky nebo vylepšení tak asi přijde, mě se moc líbí ty modré budíky mám XC90 rok 2003. Taky jsem si původně myslel, že bude stačit přehodit jen ty černé plasty za modré.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#35 Oprava přístrojové desky V70 2001
Vyměnit ty plasty je krok č. 1.
WatchDial i R-design mají ale ještě nahoře bílé LED (tuším 4) a ty teprve osvětlují (nikoli prosvětlují) ze zcela jiného úhlu ty ciferníky - a teprve pak vzniká ten zajímavý světelný efekt. Při troše modelařiny to lze "dolepit" i do té první LED generace. Ale já bych se do toho nepouštěl - jednodušší sehnat rovnou originály, myslím.
/PL
WatchDial i R-design mají ale ještě nahoře bílé LED (tuším 4) a ty teprve osvětlují (nikoli prosvětlují) ze zcela jiného úhlu ty ciferníky - a teprve pak vzniká ten zajímavý světelný efekt. Při troše modelařiny to lze "dolepit" i do té první LED generace. Ale já bych se do toho nepouštěl - jednodušší sehnat rovnou originály, myslím.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#36 Oprava přístrojové desky V70 2001
A kdybych dal jen ty modré ciferníky to původní osvětlení je nenasvítí jak ty původní ?, že by tam nebyl ten světelný efekt? Co by zhruba stály ty originály?
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 117 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 2 Odpovědi
- 267 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Davidian
-
- 18 Odpovědi
- 1056 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ejdou Rotacak
-
- 8 Odpovědi
- 362 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 11 Odpovědi
- 1247 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko