Oprava přístrojové desky V70 2001

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#1 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od bizon17 »

Ahoj, cca před 3mi roky začala otci blbnout přístrojovka na V70 r.2001. Řešil to nesmyslně přes autorizák koupí nové za brutální cenu cca 18k. Teď jí má cca 3 roky a je zas v prdeli. Klasická diskotéka, po nastartování buď nefunguje, nebo různě bliká, točí hodinami, rafičky lítají, atd. Málokdy funguje.

Po první poruše než koupil novou jsem četl pár vláken, kde se řešily opravy, ale nemůžu to už najít..... Dělá to tady spolehlivě někdo? To auto je 15 let starý a už takový spíš pracovní, nemá smysl do toho investovat...tak bych byl rád kdyby to někdo uměl pořešit jinak než autorizák. Díky
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#2 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od flaksy »

Vím, že to dělával jeden šikovný uživatel jou81. Zkus se obrátit na něj.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od ok2ucx »

Předpokládám, že modelově to bude rok 02.

Divné je, že ta "nová" vydržela jen 3 roky. Jednak jako novější dávaly v novější verzi (s LEDkama), které se tolik nekazily. A druhak - 3 roky jsou fakt málo.

DIMku můžeme zrepasovat s doživotní zárukou, případně i výměnným způsobem (poštou). A můžeme k tomu přibalit i češtinu :-)

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#4 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od bizon17 »

Jo nejsou to asi ani 3 roky co jí tam dávali, 18k snad ještě bez daně, mám jí teď vyndanou připravenou někam poslat. Jestli LEDkama myslíš žárovičky co tam jsou, tak tahle je nemá, jsou to klasický malý žárovičky. Podle teček a značek na plastu byla vyrobená v Thajsku někdy mezi 2002-2003 hádám. Původní si nechali v servisu, jestli jí repasovali a prodali někomu dalšímu za 18 to si nedovolím hádat :fool:

A ještě se zeptám, je normální, že při vyndané přístrojové desce, nestahují okýnka, nefunguje centrál, stěrače, ostřikovače a další elektronika ? Nebo se dá čekat problém ještě někde jinde? Na to se ptám jestli třeba není v prdeli něco jinýho než přístrojovka a neprojevuje se to právě třeba na přístrojovce....

Napiš mi prosím kontakt ideálně telefon na marianuv@gmail.com ať se můžem domluvit.
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#5 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od ok2ucx »

Taky nefungují blinkry. Se vším ostatním je celkem jezdit dá, bez blinkrů je to nic moc. Jestli chceš jezdit s autem dál, koukni na ten zelený konektor jsou tam dva páry zkroucených drátů (vždy zelený a bílý v páru). Když spojíš bílý s bílým a zelený se zeleným, tak "vrátíš" do auta takto jinak odpojené moduly a všechno ostatní zase bude fungovat.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#6 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od jou81 »

Hlásím, přístrojovka je opravena, vyčištěná, svítí jako za mlada :-)

Ta "nová" nebyla nová, ale použítá-opravovaná (a špatně).
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#7 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od raolsa »

Tvl. a za 18 kKč.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#8 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od Hary »

Jít a návrat jim to do řitě.......
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#9 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od hajnej »

Kterýpak autorizák takhle kradl?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#10 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od bizon17 »

Oprava na jedničku, rychlost, cena, super přístup. Takže Jou81 moc díky :good: .

Teď je na řadě návštěva autorizáku. Pak sem napíšu, kterej to byl a jak se k tomu postavili. Chci jim dát šanci se vyjádřit, nicméně už teď je jasný, že jsou to zloději.
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#11 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od Haben »

Bych se neudrzel, toto zjistit. Doufam, ze to nebudou mit sikovne osetrene ve smlouve
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

#12 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od GDPR_user »

čistě hypoteticky,co když si bude autorizák stát za svým,že palubku novou dali a někdo ji vyměnil?Doporučoval bych vyčíst S/N palubky.

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#13 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od Fíla »

Rozhodně se nechci nikoho zastávat, ale novou přístrojovku si koupíš pouze s novým autem. Každá ostatní samostatně kupovaná už bude s největší pravděpodobností repasovaná, byť fabricky, ale stále pouze repasovaná. I když stojí 18t. Pokud se ta první měnila v autorizáku, tak tu starou úplně původní vraceli zpět do Volva, kde proběhl její repas a prodali ji zpět do oběhu, případně, pokud byla poškozená moc, tak z ní použili pouze některé části.

Stejně tak se děje u motorů, převodovek, poloos, alternátorů, haldexů, brzdičů, atd. Pokud by to autorizák nevrátil, přišel by o poměrně dost bodů = dost €.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#14 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od Haben »

I kdyby platila tato teorie, tak je to spatne. Umet v autorizaku opravit vec je na 3 roky, kdyz pred tim fungovala 15 neni oprava ale fusarina
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#15 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od Fíla »

1) to není teorie, to je fakt, věř mi, živím se tím
2) se zbytkem tvého příspěvku souhlasím, taky jsem psal, že se nechci nikoho zastávat a ani netvrdím, že tu přístrojovku, která vydržela 3 roky opravovali ve Volvu. Netvrdím to, protože to nevím.
3) nepleť si opravu v autorizáku vs. repas ve Volvu. Autorizák posílá všechny vratné díly do Švédska. Tam už si to řeší automobilka sama podle toho, kdo je výrobcem toho kterého dílu. Takže něco repasuje Volvo samo, něco např. Bosch, něco VDO, atd.

Mimochodem, když už jsme u těch přístrojovek, tak za "novou" zaplatíš ty jako koncový zákazník cca 19.200,-. Pokud bys nevrátil tu starou, tak by Volvo naúčtovalo tomu dealerovi, který ti ji prodal v přepočtu 8.000,-. Takže prodejce by po tobě chtěl ne 19.200,- ale 27.200,-.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#16 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od ok2ucx »

Přidám se troškou do mlýna:

- DIMky 2002-2003 (s žárovkami) se při výměně ve Volvu měnily za inovované verze s LED (a stříbrnými rámečky kolem budíků). Vzadu stejný zelený konektor, jiný SW. Jinak je DIM elektricky stejná jako ta z MY04-, liší se jen tím konektorem.

Pochybuji, že se původní DIMky 02-03 někde ve Volvu repasovaly.

Na druhou stranu: i ty první ledkové se začínají kazit. Třeba je to stejný případ.

Mohl bys tu špatnou vyfotit nebo aspoň opsat čísla?

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#17 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od jou81 »

V duchu "pokazit se může všechno" můžu řít, že se opravdu kazí všechno. Posledních pár přístrojovek jsem měl i z S40 99' - prostě z úplně jiného soudku. Mezitím přiběhne někdo s BCM z XC90 z 2009 a pak už člověk nevěří ničemu.

Takto to vypadalo po rozdělání. Očividně nevěděl co spravovat, spravil co neměl a nespravil co měl, a takto nevyjela z fabriky - očividně otřený prach na desce.

[img]https://s16.postimg.org/ey842al35/IMG_0041.jpg[/img]
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#18 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od PeS »

Že by za to mohlo bezolovo, které se prostě uklepe? Vím jak na to ve firmě co osazují desky na zakázku apod. nadávají. Blbě se to pájí, samé problémy s tím.

K té opravě, v novém mazlíkovi V70 2002 zlobí informační displej (někdy chvilku jde, pak sypaný čaj nebo se vůbec nezapne), je někde tady odkaz co vše se má přepájet? Případně na kolik vyjde repas od zkušených borců zde (klidně SZ)? A kdyby přitom byla čeština, tím lépe, přeci jen mi němčina trvá déle, než pochopím co ve slabé chvilce, když displej jde, auto říká ;)

Minimálně přístup k palubce ale vypadá jednodušší než tomu bylo u 850, alespoň demontáž, ale i s tou jsem si nakonec poradil :)
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#19 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od ok2ucx »

Může za to:
1. bezolovo, které křehne a spoje se časem rozpadají
2. mraky teplotních cyklů - "nad" procesorem je přišroubován hliníkový chladič, který se s teplotou roztahuje a "tahá" za plošný spoj a postupně vývody utrhne
3. můžou za to také stáčeči km amatéři, kteří do desky jdou s pájkou kopytem a ty škody tam napáchané jsou strašné
4. ale bezkonkurenčně nejhorší jsou amatéři opraváři. Už bych z toho měl slušnou galerii, ale nějak jsem to zapomněl fotit. To jsou místy katastrofální hrůzy a kreace, které "šikovní" kutilové dokážou vymyslet.

Záleží, kterou cestu chceš zvolit. Umíme nabídnout opravu "poštou", kdy auto nejezdí asi jen 10 minut. Pokud dokážeš DIMku v autě vyměnit - pošlu repasovanou - "bezkilometrovou", případně vč. češtiny poštou, ty si ji vyměníš a vadnou pošleš zpět. Jediné, co potřebuji vědět, je VIN auta. Dávám na to doživotní záruku.

Kilometry si taková DIM načte z auta, jediné, co musíš udělat, je zresetovat servisní interval (to jde tlačítky na DIM). Případně smazat chyby SRS airbagů (pokud už naskočily) a to lze pouze diagnostikou, ne nutně originální.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#20 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od PeS »

Jojo, v autoprůmyslu jsou holt jiné podmínky než jinde a dostává to naprdel. A pak stačí nedomyšlený návrh či kurvítko a jde to někam.
S těmi stáčeči a amatéry mne to poňouká podívat se dovnitř, zda to náhodou už někým nebylo napadeno...
Sám bych si to neopravoval, ale sestra mi už opravila notebook, kde předělávali grafiku BGA na BGA ve starém Lenovo NTB který běhá doteď, jsou to profíci ;) Ale chápu tu poznámku i jako varování abych se do toho nepouštěl sám ;)
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 51
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: S80 2.4 D5 2002

#21 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od Joss »

Já se stím neustále trápil a bojoval,nakonec jsem to nechal profíkovi z @d5t5.com v Novým Boru a ten vyměnil kompletní panel v budíku a přidal Češtinu.Tedˇ100% spokojenost.Opravou se vyřešilo i několik příznaků závady,který způsoboval nakonec špatně fungující budík.Ukazatel paliva,nezávislé topení,atd.

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#22 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od PeS »

Jojo, chápu. Já mám možnost tohle řešit přes sestru, která mimojiné opravy desek v práci také dělá, takže už mám displej fungující. Sranda byla, že když tam desku přinesla, tak kolegové hned áááá, další Volvo, tam se musí přepájet tohle ;) Takže to pro někoho dělali a desek jem prošlo rukama už několik. Nevím zda pro Dekom nebo i pro někoho jiného. Ale chtít za to 18 tis. jako oficiální dealer je masakr....

Ale rozborka byla zajímavá, možná sem někam hodím odkaz na hlavní zdroj informací kde jsem čerpal + zkušenosti s rozborkou. Pokud tu už takové vlákno je, odkažte mne na něj, já ho zatím bohužel nenašel.

Zatím tedy bez češtiny ale s funujícím displejem, to uvidím jak moc mne bude němčina štvát a zda rovnou nezkusím sehnat věci k tempomatu a nepořeším mírný upgrade V70 až budou trošku zbývat peníze.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 399
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001

#23 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od Dopi »

Když ses o tom zmínil - Co je potřeba ke zprovoznění tempomatu, když ho ve výbavě nemám?
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#24 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od ok2ucx »

Poznámka: za 18tis. od dealera dostanete novou desku, která je už LEDková. Až na výjimky je většina dílů u dealera nových, jen tak lze zajistit stoprocentní záruku. Všechny naše repase jsou vždy s limited warranty = jsou to pořád přeci jen staré díly. Na DIMky však dávám lifetime warranty, tedy doživotní záruku - bo už jsme repase vychytali.

Další možností je rovnou upgradovat na ty LEDkové palubky se stříbrnými rámečky - tam se liší konektor (dá se postavit předchodka) anebo sehnat tu správnou LEDkovou se zeleným konektorem (což je ten replacement za 18tis.)

Třetí možností je ten nejposlednější design (zvaný WatchDial), ten vybavit přechodkou a potřebným SW. A ten poslat do 2002-2003 (resp. i 2004) auta:
wdial1.jpg
Tento jeden kousek jsme zde již inzeroval, stále leží na poličce, musím provést jarní úklid a někomu tuhle skutečnou parádu nadělit (t.č. pouze 1ks a pouze nafta).

---

Co se tempomatu a jiných změn týká, tam se jedná (kromě "železa", je-li nutné) vždy o úpravu (přeprogamování) centrální jednotky CEM. V případě tempomatu je to tohle + tlačítka na volant. Zbytek (snímače pedálů) zatím vždycky v autě byly.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#25 Oprava přístrojové desky V70 2001

Příspěvek od PeS »

Aha, tak to jsem špatně pochopil tuším na začátku vlákna zde nebo jinde, že si dealer bere původní DIMku zpět, proto že to je jen za 18tis, že by to prý bylo jinak ještě dražší. A ledky na podsvícení je určitě pěkné, no já jestli, tak zkusím levnější cestu ;)
Ad 100% záruka, stejně ji dávají jen na dva roky ne? A i na tyhle původní byla záruka a jak dopadly-dopadnou...Holt výrobní vada. A chápu,že za ty roky už máte vychytané repase že si můžete dovolit také doživotní záruku. Já nemít možnost nechat to profesinálně opravit určitě bych se v tom nevrtal se svou pájecí stanicí sám a využil bych vaší nabídku.

Takže za mne super služby od vás, jak repase, čeština, úpravy :good:

Tak ať nám ty káry slouží co nejdéle ;-)
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“