Oprava přístrojové desky V70 2001
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
#1 Oprava přístrojové desky V70 2001
Ahoj, cca před 3mi roky začala otci blbnout přístrojovka na V70 r.2001. Řešil to nesmyslně přes autorizák koupí nové za brutální cenu cca 18k. Teď jí má cca 3 roky a je zas v prdeli. Klasická diskotéka, po nastartování buď nefunguje, nebo různě bliká, točí hodinami, rafičky lítají, atd. Málokdy funguje.
Po první poruše než koupil novou jsem četl pár vláken, kde se řešily opravy, ale nemůžu to už najít..... Dělá to tady spolehlivě někdo? To auto je 15 let starý a už takový spíš pracovní, nemá smysl do toho investovat...tak bych byl rád kdyby to někdo uměl pořešit jinak než autorizák. Díky
Po první poruše než koupil novou jsem četl pár vláken, kde se řešily opravy, ale nemůžu to už najít..... Dělá to tady spolehlivě někdo? To auto je 15 let starý a už takový spíš pracovní, nemá smysl do toho investovat...tak bych byl rád kdyby to někdo uměl pořešit jinak než autorizák. Díky
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 496
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#2 Oprava přístrojové desky V70 2001
Vím, že to dělával jeden šikovný uživatel jou81. Zkus se obrátit na něj.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3 Oprava přístrojové desky V70 2001
Předpokládám, že modelově to bude rok 02.
Divné je, že ta "nová" vydržela jen 3 roky. Jednak jako novější dávaly v novější verzi (s LEDkama), které se tolik nekazily. A druhak - 3 roky jsou fakt málo.
DIMku můžeme zrepasovat s doživotní zárukou, případně i výměnným způsobem (poštou). A můžeme k tomu přibalit i češtinu
Pavel
Divné je, že ta "nová" vydržela jen 3 roky. Jednak jako novější dávaly v novější verzi (s LEDkama), které se tolik nekazily. A druhak - 3 roky jsou fakt málo.
DIMku můžeme zrepasovat s doživotní zárukou, případně i výměnným způsobem (poštou). A můžeme k tomu přibalit i češtinu
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
#4 Oprava přístrojové desky V70 2001
Jo nejsou to asi ani 3 roky co jí tam dávali, 18k snad ještě bez daně, mám jí teď vyndanou připravenou někam poslat. Jestli LEDkama myslíš žárovičky co tam jsou, tak tahle je nemá, jsou to klasický malý žárovičky. Podle teček a značek na plastu byla vyrobená v Thajsku někdy mezi 2002-2003 hádám. Původní si nechali v servisu, jestli jí repasovali a prodali někomu dalšímu za 18 to si nedovolím hádat
A ještě se zeptám, je normální, že při vyndané přístrojové desce, nestahují okýnka, nefunguje centrál, stěrače, ostřikovače a další elektronika ? Nebo se dá čekat problém ještě někde jinde? Na to se ptám jestli třeba není v prdeli něco jinýho než přístrojovka a neprojevuje se to právě třeba na přístrojovce....
Napiš mi prosím kontakt ideálně telefon na marianuv@gmail.com ať se můžem domluvit.
A ještě se zeptám, je normální, že při vyndané přístrojové desce, nestahují okýnka, nefunguje centrál, stěrače, ostřikovače a další elektronika ? Nebo se dá čekat problém ještě někde jinde? Na to se ptám jestli třeba není v prdeli něco jinýho než přístrojovka a neprojevuje se to právě třeba na přístrojovce....
Napiš mi prosím kontakt ideálně telefon na marianuv@gmail.com ať se můžem domluvit.
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#5 Oprava přístrojové desky V70 2001
Taky nefungují blinkry. Se vším ostatním je celkem jezdit dá, bez blinkrů je to nic moc. Jestli chceš jezdit s autem dál, koukni na ten zelený konektor jsou tam dva páry zkroucených drátů (vždy zelený a bílý v páru). Když spojíš bílý s bílým a zelený se zeleným, tak "vrátíš" do auta takto jinak odpojené moduly a všechno ostatní zase bude fungovat.
Pavel
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#6 Oprava přístrojové desky V70 2001
Hlásím, přístrojovka je opravena, vyčištěná, svítí jako za mlada
Ta "nová" nebyla nová, ale použítá-opravovaná (a špatně).
Ta "nová" nebyla nová, ale použítá-opravovaná (a špatně).
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 Oprava přístrojové desky V70 2001
Tvl. a za 18 kKč.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#8 Oprava přístrojové desky V70 2001
Jít a návrat jim to do řitě.......
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9885
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 Oprava přístrojové desky V70 2001
Kterýpak autorizák takhle kradl?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
#10 Oprava přístrojové desky V70 2001
Oprava na jedničku, rychlost, cena, super přístup. Takže Jou81 moc díky .
Teď je na řadě návštěva autorizáku. Pak sem napíšu, kterej to byl a jak se k tomu postavili. Chci jim dát šanci se vyjádřit, nicméně už teď je jasný, že jsou to zloději.
Teď je na řadě návštěva autorizáku. Pak sem napíšu, kterej to byl a jak se k tomu postavili. Chci jim dát šanci se vyjádřit, nicméně už teď je jasný, že jsou to zloději.
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#11 Oprava přístrojové desky V70 2001
Bych se neudrzel, toto zjistit. Doufam, ze to nebudou mit sikovne osetrene ve smlouve
#12 Oprava přístrojové desky V70 2001
čistě hypoteticky,co když si bude autorizák stát za svým,že palubku novou dali a někdo ji vyměnil?Doporučoval bych vyčíst S/N palubky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#13 Oprava přístrojové desky V70 2001
Rozhodně se nechci nikoho zastávat, ale novou přístrojovku si koupíš pouze s novým autem. Každá ostatní samostatně kupovaná už bude s největší pravděpodobností repasovaná, byť fabricky, ale stále pouze repasovaná. I když stojí 18t. Pokud se ta první měnila v autorizáku, tak tu starou úplně původní vraceli zpět do Volva, kde proběhl její repas a prodali ji zpět do oběhu, případně, pokud byla poškozená moc, tak z ní použili pouze některé části.
Stejně tak se děje u motorů, převodovek, poloos, alternátorů, haldexů, brzdičů, atd. Pokud by to autorizák nevrátil, přišel by o poměrně dost bodů = dost €.
Stejně tak se děje u motorů, převodovek, poloos, alternátorů, haldexů, brzdičů, atd. Pokud by to autorizák nevrátil, přišel by o poměrně dost bodů = dost €.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#14 Oprava přístrojové desky V70 2001
I kdyby platila tato teorie, tak je to spatne. Umet v autorizaku opravit vec je na 3 roky, kdyz pred tim fungovala 15 neni oprava ale fusarina
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#15 Oprava přístrojové desky V70 2001
1) to není teorie, to je fakt, věř mi, živím se tím
2) se zbytkem tvého příspěvku souhlasím, taky jsem psal, že se nechci nikoho zastávat a ani netvrdím, že tu přístrojovku, která vydržela 3 roky opravovali ve Volvu. Netvrdím to, protože to nevím.
3) nepleť si opravu v autorizáku vs. repas ve Volvu. Autorizák posílá všechny vratné díly do Švédska. Tam už si to řeší automobilka sama podle toho, kdo je výrobcem toho kterého dílu. Takže něco repasuje Volvo samo, něco např. Bosch, něco VDO, atd.
Mimochodem, když už jsme u těch přístrojovek, tak za "novou" zaplatíš ty jako koncový zákazník cca 19.200,-. Pokud bys nevrátil tu starou, tak by Volvo naúčtovalo tomu dealerovi, který ti ji prodal v přepočtu 8.000,-. Takže prodejce by po tobě chtěl ne 19.200,- ale 27.200,-.
2) se zbytkem tvého příspěvku souhlasím, taky jsem psal, že se nechci nikoho zastávat a ani netvrdím, že tu přístrojovku, která vydržela 3 roky opravovali ve Volvu. Netvrdím to, protože to nevím.
3) nepleť si opravu v autorizáku vs. repas ve Volvu. Autorizák posílá všechny vratné díly do Švédska. Tam už si to řeší automobilka sama podle toho, kdo je výrobcem toho kterého dílu. Takže něco repasuje Volvo samo, něco např. Bosch, něco VDO, atd.
Mimochodem, když už jsme u těch přístrojovek, tak za "novou" zaplatíš ty jako koncový zákazník cca 19.200,-. Pokud bys nevrátil tu starou, tak by Volvo naúčtovalo tomu dealerovi, který ti ji prodal v přepočtu 8.000,-. Takže prodejce by po tobě chtěl ne 19.200,- ale 27.200,-.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#16 Oprava přístrojové desky V70 2001
Přidám se troškou do mlýna:
- DIMky 2002-2003 (s žárovkami) se při výměně ve Volvu měnily za inovované verze s LED (a stříbrnými rámečky kolem budíků). Vzadu stejný zelený konektor, jiný SW. Jinak je DIM elektricky stejná jako ta z MY04-, liší se jen tím konektorem.
Pochybuji, že se původní DIMky 02-03 někde ve Volvu repasovaly.
Na druhou stranu: i ty první ledkové se začínají kazit. Třeba je to stejný případ.
Mohl bys tu špatnou vyfotit nebo aspoň opsat čísla?
Pavel
- DIMky 2002-2003 (s žárovkami) se při výměně ve Volvu měnily za inovované verze s LED (a stříbrnými rámečky kolem budíků). Vzadu stejný zelený konektor, jiný SW. Jinak je DIM elektricky stejná jako ta z MY04-, liší se jen tím konektorem.
Pochybuji, že se původní DIMky 02-03 někde ve Volvu repasovaly.
Na druhou stranu: i ty první ledkové se začínají kazit. Třeba je to stejný případ.
Mohl bys tu špatnou vyfotit nebo aspoň opsat čísla?
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#17 Oprava přístrojové desky V70 2001
V duchu "pokazit se může všechno" můžu řít, že se opravdu kazí všechno. Posledních pár přístrojovek jsem měl i z S40 99' - prostě z úplně jiného soudku. Mezitím přiběhne někdo s BCM z XC90 z 2009 a pak už člověk nevěří ničemu.
Takto to vypadalo po rozdělání. Očividně nevěděl co spravovat, spravil co neměl a nespravil co měl, a takto nevyjela z fabriky - očividně otřený prach na desce.
[img]https://s16.postimg.org/ey842al35/IMG_0041.jpg[/img]
Takto to vypadalo po rozdělání. Očividně nevěděl co spravovat, spravil co neměl a nespravil co měl, a takto nevyjela z fabriky - očividně otřený prach na desce.
[img]https://s16.postimg.org/ey842al35/IMG_0041.jpg[/img]
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#18 Oprava přístrojové desky V70 2001
Že by za to mohlo bezolovo, které se prostě uklepe? Vím jak na to ve firmě co osazují desky na zakázku apod. nadávají. Blbě se to pájí, samé problémy s tím.
K té opravě, v novém mazlíkovi V70 2002 zlobí informační displej (někdy chvilku jde, pak sypaný čaj nebo se vůbec nezapne), je někde tady odkaz co vše se má přepájet? Případně na kolik vyjde repas od zkušených borců zde (klidně SZ)? A kdyby přitom byla čeština, tím lépe, přeci jen mi němčina trvá déle, než pochopím co ve slabé chvilce, když displej jde, auto říká
Minimálně přístup k palubce ale vypadá jednodušší než tomu bylo u 850, alespoň demontáž, ale i s tou jsem si nakonec poradil
K té opravě, v novém mazlíkovi V70 2002 zlobí informační displej (někdy chvilku jde, pak sypaný čaj nebo se vůbec nezapne), je někde tady odkaz co vše se má přepájet? Případně na kolik vyjde repas od zkušených borců zde (klidně SZ)? A kdyby přitom byla čeština, tím lépe, přeci jen mi němčina trvá déle, než pochopím co ve slabé chvilce, když displej jde, auto říká
Minimálně přístup k palubce ale vypadá jednodušší než tomu bylo u 850, alespoň demontáž, ale i s tou jsem si nakonec poradil
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#19 Oprava přístrojové desky V70 2001
Může za to:
1. bezolovo, které křehne a spoje se časem rozpadají
2. mraky teplotních cyklů - "nad" procesorem je přišroubován hliníkový chladič, který se s teplotou roztahuje a "tahá" za plošný spoj a postupně vývody utrhne
3. můžou za to také stáčeči km amatéři, kteří do desky jdou s pájkou kopytem a ty škody tam napáchané jsou strašné
4. ale bezkonkurenčně nejhorší jsou amatéři opraváři. Už bych z toho měl slušnou galerii, ale nějak jsem to zapomněl fotit. To jsou místy katastrofální hrůzy a kreace, které "šikovní" kutilové dokážou vymyslet.
Záleží, kterou cestu chceš zvolit. Umíme nabídnout opravu "poštou", kdy auto nejezdí asi jen 10 minut. Pokud dokážeš DIMku v autě vyměnit - pošlu repasovanou - "bezkilometrovou", případně vč. češtiny poštou, ty si ji vyměníš a vadnou pošleš zpět. Jediné, co potřebuji vědět, je VIN auta. Dávám na to doživotní záruku.
Kilometry si taková DIM načte z auta, jediné, co musíš udělat, je zresetovat servisní interval (to jde tlačítky na DIM). Případně smazat chyby SRS airbagů (pokud už naskočily) a to lze pouze diagnostikou, ne nutně originální.
Pavel
1. bezolovo, které křehne a spoje se časem rozpadají
2. mraky teplotních cyklů - "nad" procesorem je přišroubován hliníkový chladič, který se s teplotou roztahuje a "tahá" za plošný spoj a postupně vývody utrhne
3. můžou za to také stáčeči km amatéři, kteří do desky jdou s pájkou kopytem a ty škody tam napáchané jsou strašné
4. ale bezkonkurenčně nejhorší jsou amatéři opraváři. Už bych z toho měl slušnou galerii, ale nějak jsem to zapomněl fotit. To jsou místy katastrofální hrůzy a kreace, které "šikovní" kutilové dokážou vymyslet.
Záleží, kterou cestu chceš zvolit. Umíme nabídnout opravu "poštou", kdy auto nejezdí asi jen 10 minut. Pokud dokážeš DIMku v autě vyměnit - pošlu repasovanou - "bezkilometrovou", případně vč. češtiny poštou, ty si ji vyměníš a vadnou pošleš zpět. Jediné, co potřebuji vědět, je VIN auta. Dávám na to doživotní záruku.
Kilometry si taková DIM načte z auta, jediné, co musíš udělat, je zresetovat servisní interval (to jde tlačítky na DIM). Případně smazat chyby SRS airbagů (pokud už naskočily) a to lze pouze diagnostikou, ne nutně originální.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#20 Oprava přístrojové desky V70 2001
Jojo, v autoprůmyslu jsou holt jiné podmínky než jinde a dostává to naprdel. A pak stačí nedomyšlený návrh či kurvítko a jde to někam.
S těmi stáčeči a amatéry mne to poňouká podívat se dovnitř, zda to náhodou už někým nebylo napadeno...
Sám bych si to neopravoval, ale sestra mi už opravila notebook, kde předělávali grafiku BGA na BGA ve starém Lenovo NTB který běhá doteď, jsou to profíci Ale chápu tu poznámku i jako varování abych se do toho nepouštěl sám
S těmi stáčeči a amatéry mne to poňouká podívat se dovnitř, zda to náhodou už někým nebylo napadeno...
Sám bych si to neopravoval, ale sestra mi už opravila notebook, kde předělávali grafiku BGA na BGA ve starém Lenovo NTB který běhá doteď, jsou to profíci Ale chápu tu poznámku i jako varování abych se do toho nepouštěl sám
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 51
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: S80 2.4 D5 2002
#21 Oprava přístrojové desky V70 2001
Já se stím neustále trápil a bojoval,nakonec jsem to nechal profíkovi z @d5t5.com v Novým Boru a ten vyměnil kompletní panel v budíku a přidal Češtinu.Tedˇ100% spokojenost.Opravou se vyřešilo i několik příznaků závady,který způsoboval nakonec špatně fungující budík.Ukazatel paliva,nezávislé topení,atd.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#22 Oprava přístrojové desky V70 2001
Jojo, chápu. Já mám možnost tohle řešit přes sestru, která mimojiné opravy desek v práci také dělá, takže už mám displej fungující. Sranda byla, že když tam desku přinesla, tak kolegové hned áááá, další Volvo, tam se musí přepájet tohle Takže to pro někoho dělali a desek jem prošlo rukama už několik. Nevím zda pro Dekom nebo i pro někoho jiného. Ale chtít za to 18 tis. jako oficiální dealer je masakr....
Ale rozborka byla zajímavá, možná sem někam hodím odkaz na hlavní zdroj informací kde jsem čerpal + zkušenosti s rozborkou. Pokud tu už takové vlákno je, odkažte mne na něj, já ho zatím bohužel nenašel.
Zatím tedy bez češtiny ale s funujícím displejem, to uvidím jak moc mne bude němčina štvát a zda rovnou nezkusím sehnat věci k tempomatu a nepořeším mírný upgrade V70 až budou trošku zbývat peníze.
Ale rozborka byla zajímavá, možná sem někam hodím odkaz na hlavní zdroj informací kde jsem čerpal + zkušenosti s rozborkou. Pokud tu už takové vlákno je, odkažte mne na něj, já ho zatím bohužel nenašel.
Zatím tedy bez češtiny ale s funujícím displejem, to uvidím jak moc mne bude němčina štvát a zda rovnou nezkusím sehnat věci k tempomatu a nepořeším mírný upgrade V70 až budou trošku zbývat peníze.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
#23 Oprava přístrojové desky V70 2001
Když ses o tom zmínil - Co je potřeba ke zprovoznění tempomatu, když ho ve výbavě nemám?
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#24 Oprava přístrojové desky V70 2001
Poznámka: za 18tis. od dealera dostanete novou desku, která je už LEDková. Až na výjimky je většina dílů u dealera nových, jen tak lze zajistit stoprocentní záruku. Všechny naše repase jsou vždy s limited warranty = jsou to pořád přeci jen staré díly. Na DIMky však dávám lifetime warranty, tedy doživotní záruku - bo už jsme repase vychytali.
Další možností je rovnou upgradovat na ty LEDkové palubky se stříbrnými rámečky - tam se liší konektor (dá se postavit předchodka) anebo sehnat tu správnou LEDkovou se zeleným konektorem (což je ten replacement za 18tis.)
Třetí možností je ten nejposlednější design (zvaný WatchDial), ten vybavit přechodkou a potřebným SW. A ten poslat do 2002-2003 (resp. i 2004) auta: Tento jeden kousek jsme zde již inzeroval, stále leží na poličce, musím provést jarní úklid a někomu tuhle skutečnou parádu nadělit (t.č. pouze 1ks a pouze nafta).
---
Co se tempomatu a jiných změn týká, tam se jedná (kromě "železa", je-li nutné) vždy o úpravu (přeprogamování) centrální jednotky CEM. V případě tempomatu je to tohle + tlačítka na volant. Zbytek (snímače pedálů) zatím vždycky v autě byly.
Pavel
Další možností je rovnou upgradovat na ty LEDkové palubky se stříbrnými rámečky - tam se liší konektor (dá se postavit předchodka) anebo sehnat tu správnou LEDkovou se zeleným konektorem (což je ten replacement za 18tis.)
Třetí možností je ten nejposlednější design (zvaný WatchDial), ten vybavit přechodkou a potřebným SW. A ten poslat do 2002-2003 (resp. i 2004) auta: Tento jeden kousek jsme zde již inzeroval, stále leží na poličce, musím provést jarní úklid a někomu tuhle skutečnou parádu nadělit (t.č. pouze 1ks a pouze nafta).
---
Co se tempomatu a jiných změn týká, tam se jedná (kromě "železa", je-li nutné) vždy o úpravu (přeprogamování) centrální jednotky CEM. V případě tempomatu je to tohle + tlačítka na volant. Zbytek (snímače pedálů) zatím vždycky v autě byly.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#25 Oprava přístrojové desky V70 2001
Aha, tak to jsem špatně pochopil tuším na začátku vlákna zde nebo jinde, že si dealer bere původní DIMku zpět, proto že to je jen za 18tis, že by to prý bylo jinak ještě dražší. A ledky na podsvícení je určitě pěkné, no já jestli, tak zkusím levnější cestu
Ad 100% záruka, stejně ji dávají jen na dva roky ne? A i na tyhle původní byla záruka a jak dopadly-dopadnou...Holt výrobní vada. A chápu,že za ty roky už máte vychytané repase že si můžete dovolit také doživotní záruku. Já nemít možnost nechat to profesinálně opravit určitě bych se v tom nevrtal se svou pájecí stanicí sám a využil bych vaší nabídku.
Takže za mne super služby od vás, jak repase, čeština, úpravy
Tak ať nám ty káry slouží co nejdéle
Ad 100% záruka, stejně ji dávají jen na dva roky ne? A i na tyhle původní byla záruka a jak dopadly-dopadnou...Holt výrobní vada. A chápu,že za ty roky už máte vychytané repase že si můžete dovolit také doživotní záruku. Já nemít možnost nechat to profesinálně opravit určitě bych se v tom nevrtal se svou pájecí stanicí sám a využil bych vaší nabídku.
Takže za mne super služby od vás, jak repase, čeština, úpravy
Tak ať nám ty káry slouží co nejdéle
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 119 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 2 Odpovědi
- 267 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Davidian
-
- 18 Odpovědi
- 1057 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ejdou Rotacak
-
- 8 Odpovědi
- 362 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 11 Odpovědi
- 1247 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko