volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 11
Registrován: 8 roků
Bydliště: Horažďovice
Vůz: Volvo v70 D5 120kw 2004

#1 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od marek1990 »

čau chlapi,rozhodl jsem se po letech přeskočit od škodovky k volvu ale jsem na vážkách co se týče spolehlivosti motoru.. vím že motor 2,5 tdi 103kw mě přežije ale nechce se mi kupovat auto z roku 2000. druhá varianta je 2,4 d5 120kw cca rok 04-05 nějaký upřímný názor? díky moc za rady
_________________
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001

fíkkr
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 60
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Vlašim
Vůz: Volvo V 70 2,5 TDI 1997

#2 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od fíkkr »

Můj názor je takový že každé auto i Volvo je poruchové,jen jsou na něj některé dražší díly oproti WV.Nevím jak moc se ti Volvo líbí,ale 2000 je uvnitř malinko pravěk stejně jako má 97,těžké rozhodování,neporadím ti,aby jsi nebyl pak naštvaný.Záleží co koupíš za vrak a kolik chceš do auta investovat...Kolik toho ujedeš,jakou převodovku,motor atd...To ti kluci poradí lépe,než já,každopádně budeš muset počítat s tím že do roka to ještě pár bankovek zbaští :(

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od Urvanej »

Obecně, co se tu tak nechá sesumarizovat, tak D5 je poměrně spolehlivý motor, na poměry nafty. Pokud toho nakroutíš hodně, tak by měl věrně sloužit.
Vzpomínám si na pár případů, které se objevily tu, ohledně hlavy, vaček a víc už nevim. Turbo umí vydržet půl míče, nebo taky umřít brzo, záleží jak se k tomu umíš chovat.
Nicméně nepočítej se spotřebou a levnym provozem jak u tdi, to už s těma emisníma limita prostě muselo zmizet.
Ale i tak je to 10let starý, takže to chce mít kliku na dobrej kus, nebo se nebát si připlatit za stav a péči předchozího majitele.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#4 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od danki »

Rada: chod sa najskur prevezt. Lebo neni to len o motore. V70I ma iba 2,5TDI a V70II ma aj 2,5TDI aj 2,4 D5.
V70I ma charakter, kde jak vodic si auto uzijes. Motor je sice traktorovejsi ale ma krasny zvuk na to ze to je diesel.
V70II je krasne plavne a pohodlne auto, urcene aj na vasu dalnicu :D . Uz je to menej ridicske auto, lebo secko tam ide az moc lahko.
Co sa tyka D5ky, tak ma si myslim dostatek vykonu, taha uz od 1500, je tichy, ale zvuk uz nema taky charakteristicky prejav. Spotreba je vyssi jak u TDI, ale aj vykon je vyssi. Pokad dobre kupis a budes sa starat, tak bych sa nebal ani ani. Este jedna vec. D5 bude urco nachylnejsi na qalitu nafty. A este jedna vec. Bacha na buduce predpisy ohladem euro do velkomesta
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 51
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 II 2.5TDI 2000
Bydliště: Stříbro

#5 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od David1 »

Rozhodně 2.5TD :)
_________________
Volvo V70 II 2.5D 2000, Honda CR-V 2.0i 2014, Subaru Impreza 2001

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Valašské Meziříčí
Vůz: V70 MY2004 D5244T

#6 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od beatle »

No, mam doma V70 II TDI 103kW, V70 II D5 120kW a XC70 II D5 136kW.

Co se tyce motoru, kazdy je jiny. Pokud je preference sila, tak je to jasne cisla hovori jasne.
Spotreba je TDI 6.2l/100km, 120kw 6.7l/100km, XC zere i listi kolem cesty :(

Charakter - TDI je pravoverne TDI, aje to takovy robustni brumla, projev je znamy z VW TDI, je to velmi podobne a rotackam v oktavkach. Zadna elektronika to do toho moc nekeca, odezva za plynem je takova vernejsi. Je tissi cca do 3000 otacek, hlasitejsi potom a za studena. Motor se necha hezky vytacet k 4000 otacek, celkem to jede

D5 120kW je uz elektronicky rizeny, trosku ma clovek pocit ze clovek neco zmackne na plynu a motor udela co chce on .. ale spis to je pocit. Vykon je samozrejme supr, s autem to hezky hybe.
Ma hezky zvuk, taha tak od 1850 - 4200 otacek. Jinde mrtva liska.

D5 136 je podobny 120kW verzi, jenom taha jeste vice

Spolehlivost : myslim ze oba motory TDI i D5 120kW jsou mimoradne spolehlive. Pri slusnem zachazeni najedou pul mega. D5 ma trochu vice veci ktere mohou priit na pretres s udrzbou - cerpadlo - rail - trysky - slozitejsi turbo. TDI jede furt dopryc - mozna trochu coudi jak jsou unavene vstriky a turbo.. ale porad brumla, porad brumla....

D5 136kW ... jaj tu zase pribylo kurvitek ... DPF, virive klapky ...

Mama 378tkm na TDI, 360tkm na D5 a 200tkm na XC a zatim (KLEP, KLEP) jsem zadne zavady MOTORU neresil. Umiraji veci kolem, ale samotny motor je OK.

Jeste jeden aspekt tady ale je. TDI je rv. 2000, D5 120kW je MY 2004, XC je 2006 ... na kazde generaci je videt vetsi a vetsi setreni .... bohuzel :(

Kvalita pouziteho kovu na plechy, srouby, vyfuky podvozku se s rv. zhorsuje, je to fakt ocividne... mnozstvi tlumicich materialu ...

Taky podvozkove se ty auta kupodivu lisi ... TDI (15 kola) ma mekci a houpavejsi podvozek. D5 120kW je jiz tvrdsi a 15tky kola nejdou osadit. XC je jina liga.

A zaver .. kupodivu stejny jako vzdycky .. asi je jedno co, musi to byt v rozumnem stavu, jinak to bude kasicka...

A ze je Volvo mene spolehlive nez VW ... tak to mozna platilo u Passatu z roku 1995 .. jinak se nenechte vysmat.

A ze je standartni udrzba drazsi ... ano je. S tim se smirte, nebo si poridte VW, precejenom je to auto 2x tak drazsi nez Passat.

R.

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#7 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od Hary »

beatle píše: No, mam doma V70 II TDI 103kW, V70 II D5 120kW a XC70 II D5 136kW.

Co se tyce motoru, kazdy je jiny. Pokud je preference sila, tak je to jasne cisla hovori jasne.
Spotreba je TDI 6.2l/100km, 120kw 6.7l/100km, XC zere i listi kolem cesty :(

Charakter - TDI je pravoverne TDI, aje to takovy robustni brumla, projev je znamy z VW TDI, je to velmi podobne a rotackam v oktavkach. Zadna elektronika to do toho moc nekeca, odezva za plynem je takova vernejsi. Je tissi cca do 3000 otacek, hlasitejsi potom a za studena. Motor se necha hezky vytacet k 4000 otacek, celkem to jede

D5 120kW je uz elektronicky rizeny, trosku ma clovek pocit ze clovek neco zmackne na plynu a motor udela co chce on .. ale spis to je pocit. Vykon je samozrejme supr, s autem to hezky hybe.
Ma hezky zvuk, taha tak od 1850 - 4200 otacek. Jinde mrtva liska.

D5 136 je podobny 120kW verzi, jenom taha jeste vice

Spolehlivost : myslim ze oba motory TDI i D5 120kW jsou mimoradne spolehlive. Pri slusnem zachazeni najedou pul mega. D5 ma trochu vice veci ktere mohou priit na pretres s udrzbou - cerpadlo - rail - trysky - slozitejsi turbo. TDI jede furt dopryc - mozna trochu coudi jak jsou unavene vstriky a turbo.. ale porad brumla, porad brumla....

D5 136kW ... jaj tu zase pribylo kurvitek ... DPF, virive klapky ...

Mama 378tkm na TDI, 360tkm na D5 a 200tkm na XC a zatim (KLEP, KLEP) jsem zadne zavady MOTORU neresil. Umiraji veci kolem, ale samotny motor je OK.

Jeste jeden aspekt tady ale je. TDI je rv. 2000, D5 120kW je MY 2004, XC je 2006 ... na kazde generaci je videt vetsi a vetsi setreni .... bohuzel :(

Kvalita pouziteho kovu na plechy, srouby, vyfuky podvozku se s rv. zhorsuje, je to fakt ocividne... mnozstvi tlumicich materialu ...

Taky podvozkove se ty auta kupodivu lisi ... TDI (15 kola) ma mekci a houpavejsi podvozek. D5 120kW je jiz tvrdsi a 15tky kola nejdou osadit. XC je jina liga.

A zaver .. kupodivu stejny jako vzdycky .. asi je jedno co, musi to byt v rozumnem stavu, jinak to bude kasicka...

A ze je Volvo mene spolehlive nez VW ... tak to mozna platilo u Passatu z roku 1995 .. jinak se nenechte vysmat.

A ze je standartni udrzba drazsi ... ano je. S tim se smirte, nebo si poridte VW, precejenom je to auto 2x tak drazsi nez Passat.

R.

Sorry za OT, ale tohle by se mělo zatraceně někam vytesat a vyvěsit trvale všem na oči :)
Skvělý příspěvek.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1355
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#8 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od f.e.e.t »

Včera jsem z ničeho nic měl slabší chvilku a hlavou se mi honila myšlenka, že TDI prodám a koupím D5. Tak hledám info, čtu a vstřebávám a říkám si, že rozum a peněženka mě drží u TDI. Jen si nejsem jistý jak dlouho mně to vydrží kvůli emisím (min. Do 1/2020). Ale co pak dál?

Rád bych ještě vyslechl další zkušenosti s D5 versus TDI. Najde se někdo kdo může objektivně vypsat svoje postřehy?

Haben? Pepa.Paur?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#9 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od kamov »

Mam oba motory, tdi 467 000 km a D5 120 kw 277 000 km.
Na D5 som najazdil 16 000 km a menil turbo, vstrek, musel ist dole automat a pretesnit zatku na bloku motora bo tiekol olej. Tiez jeden podtlakovy silentblok.
Na tdi 65 000 km a menil som tesnenie na cerpadle.

D5 nie je len iny motor, ale zlozitejsie auto na ktorom sa ma co pokazit, ak chces vyssiu bezpecnost tak si kup D5, ak chces setrit ostan pri TDI.
V70 p2 ma stala na servise za rok vyse 1500€ ( zla kupa po zlom gazdovi )
TDI spotrebak a neake drobnosti
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 889
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#10 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od pepa.paur »

Motor D5 jede perfektně, pokud bych vybíral diesel do V70II tak je to jasná volba. Se zbytkem auta už si tak jistý nejsem, mám V70II teprve rok, ale za ten rok jsem z něho nesundal ruce a konec nevidět, takže opatrně doporučuji zůstat u osvědčené a udržované V70I :)
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#11 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od Haben »

f.e.e.t mě požádal, abych se podělil o své zkušenosti s v70 v obou motorizacích.

Na úvod, V70 I s 2,5 tdi jsme měl 3 roky roku a ujel jsem s ním 37 000 km, najeto při prodeji 321 000 km. Poté jsem měl V70 II D5 AWD s chipem na 147 kw, vlastněno necelé 4 roky a ujeto 52 000 km, najeto při prodeji 281 000 km. Obojí manuál.

Bavíme se zde o motorizaci, tak budu řešit jen toto.

2,5 tdi mělo určitý svůj charakter, při vytáčení byl ten zvuk více jadrný, ale hlasitější. Od spodu se autu moc nechtělo, bylo potřeba tam mít cca 1 900 ot a pak to slušně jelo. Na 5. převodový stupeň to bylo zdechlé. Kór do mírného kopečka a v plné obsazenosti. Při plném plynu si auto zakouřilo. Na volnoběh to trošku tepe s autem, takový malý traktor. Ale jinak motorově ok. Kromě výměny váhy vzduchu jsem na motoru neřešil nic. Nechal jsem preventivně zaslepit EGR, pak občas svítila kontrolka. Jo a auto mělo již před mou koupí oddělaný katalyzátor. Co se týče spotřeby, tak byla nižší jak u D5 AWD. Město jsme jezdil za 8,5 - 9 l. Jedinkrát za 10,7, když byl velké mrazy. Mimo město šlo klidnou jízdou za 6 - 6,2, běžně 6,7 - 7,2. Jinak celkový průměr 7,4. Jinak můj servisák říkal, že na standardních 103 kw jede nějak moc dobře a přišlo mu, jako by bylo chiplé.

D5 AWD byla daleko více kutlivovaná, jak se zahřála, byl relativně klid. Na volnoběh to třepe s autem jen mírně. Zvuk to má již více utlumený, ale stále pěkný oproti 4 válcům. Jen ta jadrnost TDI se vytratila. Za mně jsme nechal opět EGR zaslepit a nic nesvítilo - potřeba vyřešit přes D5T5. Zátah byl o malinko lepší jak u TDI, hlavně se to zvedalo už někde kolem 1600 ot, ale opět, na 5. převodový stupeň do mírného kopce již žádná extra dynamika. Když jsem se loudal nebo jezdil město a pak jsem přidal, vyletěl černý dým, stačilo ale 2x takto zrychlit a z výfuku pak nic již neletělo. Více to samozřejmě hulilo s chipem na 147 kw, s chipem na 136 kw to bylo menší. Díky AWD byl ale chip nutností. Těch 120 kw na AWD bylo tragicky málo. To nejelo, zrychlení 100-160 bylo o 4 sec horší jak s TDI. Co se týče spotřeby, tak AWD si vzalo taky svoji daň. Město běžně 9,5 - 10, dálky v klidu 62 - 6,6. Běžně ale 6,8 - 7,5. Za cleou dobu kombinovaná 8,2. Z oprav na motoru nebylo třeba nic.

Pokud bych se nyní rozhodoval, co vzít, tak fakt nevím. Asi dle priorit. Pokud bych bydlel v Praze, šel bych určitě vzhledem k emisní normě do D5. Pokud bych chtěl dělníka, tak TDI a pokud máš rád jadrnost vytáčeného 5 válce, tak taky TDI. Pokud větší kultivovanost, lepší zátah, tak D5, ale bez AWD. AWD je super, byla s tím sranda, smál jsi se ostatním v zimě, ale dynamika a spotřeba část radosti bere. D5 bez AWD dokáže být jinak úspornější jak TDI, ale je tam více možných problémů (trubo s natáčecími lopatkami, common rail...)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2133
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#12 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od jirka87 »

Zakladateli : Nejsem ZDALEKA tak zkušený jako místní a bohužel už vůbec ne majitel Volva. Nicméně cca před půl rokem jsem hledal intenzivně V70 II ideálně s TDI 103kw...

Moje poznatky byly následující a nese se to bohužel celým motoristickým světem motorkami počínaje a nákladními auty konče.

Jakmile JEDNOU vejde v obecnou známost, že ten či onen motor/auto je držák, tak lidi často na údržbu skutečně velmi nedbají. Z toho vyplývalo to, že ty TDI 103kw prakticky všechny kouřily naprosto nadměrně (podle mě byla spojitost s nájezdem spíše menší), každému druhému silně klepala vývěva, lidi tam lijou kdejakou kejdu místo oleje a o naftě se ani nebavím.

Jízdní projev byl v porovnání s D5 120Kw neporovnatelný. Člověk si řekne..."Je to pár kilowatt rozdíl", jenže charakteristika toho motoru je úplně jinde.A hlavně hodnota kroutícího momentu...Za sebe musím říct, že mi přijde (a to jsem zvyklý ze Sharana 81kw), že ta V70 se 103kw TDI prostě nejede. Možná to byly zanedbané kusy, chtělo to udělat servis a pořádně je rozjezdit po dálnici a profouknout jim trubky, protože ty motory díky své traktoroidní charakteristice svádí k jízdě v nesmyslně nízkých otáčkách, ale se 103kw v tom stavu jak byly ty mnou projeté auta bych jezdit nechtěl.

A na druhé straně bariéry je poseroutky jako jsem já "obávaný" common rail, který mým známým jezdí už hrubě přes 400 000Km se spotřebou prd prd a závady vesměs NULA. Jednomu z nich akorát dělal jeden místní 2 vstřiky a čerpadlo (obojí starší díly) a vyšlo to na sranda peníze asi okolo 10 000Kč nebo tak něco....

ANO, pořád ve mě dříme to, že TDI 103Kw je nezmar..Jenže to by bylo nutné ho koupit ze Švýcarska ideálně...Já bych do toho už nešel.

ALE vím o člověku, který teď vlivem záděru na T4 koupil údajně motor po GO z Polska s fakturou a zárukou za 25K...Ale GO za 25K si nějak neumím představit...A tu vývěvu bych na tom taky nechtěl platit, nedejbože když dojde tak daleko, že rochne...

A navíc skutečně pěkná V70 ať už I nebo II se 103kw TDI se objeví asi tak jednou za půl roku a za půl dne max je prodaná. A nakonec jsem stejně V70 I nedejbože 850ku (pardon kluci...) zcela zavrhnul, protože ty auta byly všechny tak rozvrzané a interiér byl taková symfonie, že to bych nedal na psychiku :-D

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#13 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od IgorS »

Vákuová pumpa je spotrebný diel. Keď klepe, treba ju vymeniť. Na mojom som ju vymieňal pred 60.000 km za Pierburg a nebola to žiadna "veľká suma".

Znamená to, že len TDI zo švajčiarska bude ok, ale naproti tomu D5 bude ok už z hocikiaľ?
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#14 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od Boss »

Ja osobne by som kupoval D5, do V70 je to ideálny motor.
Na V70 II s D5 som najazdil 190 tis km, celkom 420 tis km, a s motorom žiadne problémy, ani s dvojhmotou a spojkou.
Na V70 s 2.5 TDI som najazdil 70 tis km, celkom 270 tis, a tiež neboli s motorom žiadne problémy.

Ak by som mal zhodnotiť, tak každý motor má svoje čaro a aj karosérie.
Obidva motory sú podľa mňa trvalky, ktoré Volvu môže závidieť mnoho značiek.

Výhody tu už boli rozpitvané.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2133
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#15 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od jirka87 »

Igore tak jsem to nemyslel. Ano, "pytlíkuju" neboli zobecňuji informace, kde jak všichni víme nikdy žádné tvrzení neplatí na 100%. Jedná se o náhled člověka, který si ty bazarové a jiné auta prošel a zjistil, že to není u těch TDI tak růžové a D5 se zdály být obecně nehledě na malinko mladší ročník v lepším stavu. Co se Švajcu týče - tak z toho co vidím, jsou ta auta vlivem trošku jiné mentality toho národu obecně v lepším stavu, než ojetiny z jiných zemí řekněme. A například Holadnskou ojetinu (import) bych v CZ nekoupil. Stačí být trochu informovaný a zjistit si při jakých stavech Km Holanďani ty auta prodávají. Tam není vyjímka 600 000Km a hle v CZ to má najednou 250 000Km a to auto na to i vypadá. To se tady nedá rozpitvat ani za 5 příspěvků. To je tak na večer u piva. Ale nikomu svůj názor nenutím pochopitelně.

Buď ten můj náhled maličko pomohl, nebo nepomohl. Doufám, že rozhodně neuškodil.

A diskutovat s tebou o tom, že měnit vakuovku není problém nehodlám :-D Protože ty ji vyměníš v momentě, kdy ji 75% jiných lidí ještě ani neslyší klepkat :-) Co máš z toho, já když už do servisu musím, tak popisuju co tomu autu je a oni že to neslyší apod...Co si neuděláš sám, to nemáš a to ty osobně znáš asi velmi dobře :-) Navíc tě to i baví.

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#16 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od IgorS »

Medzi TDI a D5 je generačný odstup. Z toho vyplývajú pozitíva aj negatíva, plusy aj mínusy.

Počul som už zvukovo niekoľko D5, ktoré mali horší zvuk ako môj TDI keď je zohriaty. To keď sme hľadali auto pre ženu a pôvodne som myslel, že by pre ňu bola V70II s D5 dobrá voľba. Tých pár kusov po bazároch a u súkromníkov, ktoré sme si v nedostatku času prešli, ma nijak zvukovo motorovo a zásadne oproti TDI nepresvedčili. Nebol to, okrem vibrácií, nejaký mega rozdiel. Naviac mám TDI čipnuté. Samozrejme som to všetko porovnával s referenciou TDI, lebo tú som mal odjazdenú a je nesporný fakt a veľké plus, že autá s D5 vibrujú dooosť menej, napriek tomu, že na TDI budú všetky silentbloky úplne ok a nové. Je to proste vlastnosť a nič sa s tým nedá robiť. Od V70 sme ale upustili potom, čo mi žena povedala, že nebude prevážať m3 vzduchu v aute a nechce si pripadať ako zásobovačka z obchodu, že pre ňu to auto nemá štýl.

Bez zbytočnej skromnosti si dovolím tvrdiť, že na našej ulici je niekoľko o polovicu mladších áut s Common Rail motormi iných značiek a s polovičným nájazdom, ktoré hulia, klepú a vrčia viac než moje TDI, keď je už motor teplý.

Do V70 treba motor dobrý. Či už to bude dobrý TDI, menej náročný na palivo, údržbu atď... alebo generačne novší a kultivovanejší D5, je v konečnom dôsledku jedno, ak kupujúci nebude mať šťastnú ruku a pokazí, či kaziť sa mu bude stále niečo. Takže kľudne D5 v dobrom stave a z dobrých rúk, či úmyslov.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2133
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#17 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od jirka87 »

A navíc....Marku (zakladatel)....Což takhle dát si benzín ? Já osobně pokukuju sem tam z nudy po 2.4i 103Kw...Vyhovují mi jednodušší věci a závodník nejsem. Spotřeba..Ano.. :( Ale při mém nájezdu...To je skoro jedno.

P.S : Dnes jsem prošel inzerci V70 na bazosi, sbazaru apod..a je to bída přátelé. Já osobně bych si asi nevybral. Když už je pěkná, ta je to automat a nebo už je to 136ka s DPF...atd....Případně krásný kus za přijatelné peníze, ovšem úplně bez výbavy...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#18 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od paconni »

Ja vam nevim - resit jaky motor brat (TDI nebo D5) me prijde trosku mimo... Myslim, ze u techto starych aut zalezi nejvic na tom, na jaky kus narazis - kdo a jak se o to auto staral apod.

Ja mel D5, 120kw MY 2002. Auto fungovalo dobre - elekrika OK, rez zadna, podvozek chtel akorat horni ulozeni prednich tlumicu. Na motoru se delal klasickej servis a pak to prislo - klasika vsech CR motoru - vstriky. Ty jsou relativne drahy. Po vymene za jety kusy jezdilo auto zase perfektne. Motor je relativne tichej (srovnavam diesly) a tahne vcelku dobre. Obcas chce poradne protahnout aby se "procistily trubky". Zalezi ale co ocekavas...

Za sebe asi tolik - od te doby, co mam benzina, bych diesel uz nechtel - je tissi, na servis levnejsi, muzes hodit do plynu a neresis vsechny ty EURO normy.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#19 volvo v70 2,5tdi 103kw nebo 2,4 d5 120kw?

Příspěvek od IgorS »

Ešte by som chcel uviesť jednu výhodu TDI, ktorá môže byť pre niekoho zásadná a je aj pre mňa:
TDI je veľmi imúnny voči mestskej prevádzke a prevádzke na krátke trasy.

A inak toto, si napísal veľmi pekne:
paconni píše:Za sebe asi tolik - od te doby, co mam benzina, bych diesel uz nechtel - je tissi, na servis levnejsi, muzes hodit do plynu a neresis vsechny ty EURO normy.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“