S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volantu

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Le Marin, Martinique
Vůz: S60 2002 2,3l, 103kW, B5244S2, M56

#1 S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volantu

Příspěvek od mysacek »

Ahoj,
umřely mi řidičovi dveře. Neotevřou a nezavřou se dálkou, nefunguje žádný switch - okna, dveře, nastavení zrcátek.... Taky přestalo jít ovládání na volantu, ale to s tím možná nesouvisí.
Vzhledem k tomu, že ho mám týden a bez manuálu, byl jsem schopný si jen zkontrolovat pojistky, takže tam to není :D
Co s tím? Asi je to rozbité. 8)
_________________
S60 2,4 benzin 103 kW rocnik 2002, 103kW

GDPR_user

#2 S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volan

Příspěvek od GDPR_user »

a co si vyplnit podpis,nebo alespoň bližší info o autě

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Le Marin, Martinique
Vůz: S60 2002 2,3l, 103kW, B5244S2, M56

#3 S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volan

Příspěvek od mysacek »

A co alespon pozdravit? Nadavat dokaze kazdy b*b, poradit jen nekdo. Auto napsane mam, doplnim rocnik, abys mel vse potrebne pro tve rady (je to 2002), teda pokud chces radit a ne trolit...
Volant se nejako probral, nebo jsem nekde neco zmackul... Manual jsem si dnes stahnul v anglictine, tak uz se seznamuju.
Nicmene zpet k problemu. To, ze umrelo vse, a to vcetne dalky (dalka otevre/zavre vsechny dvere, krome ridicovych), je zajimave. Napada mne konektor v tom multispinaci ve dverich, kabelovy svazek, nebo konektor na opacne strane toho kabeloveho svazku, ktery by mohl jit do komfortni jednotky, pokud Volvo neco takoveho pouziva. Ze by jenom pro dvere bylo jedno rele si nemyslim, ale odzkouset vsechna rele je chvilka...
Diky za napady.
Pavel
_________________
S60 2,4 benzin 103 kW rocnik 2002, 103kW

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#4 S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volan

Příspěvek od Jean »

Teď zrovna Martin vůbec nemachroval. Zato od Tebe to nevyznělo moc přívětivě. Volvo není koncern a proto žádnou komfortní jednotku nemá. Zkoušet relé nemá smysl. Je potřeba to nejdříve připojit na diagnostiku a pak teprve postupovat dál.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Le Marin, Martinique
Vůz: S60 2002 2,3l, 103kW, B5244S2, M56

#5 S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volan

Příspěvek od mysacek »

To, co napsal, je pro mne hodne za hranici slusnosti... A na to jsem upozornil a netvrdim, ze privetive, konec koncu to ani nebylo umyslem, stejne jako on evidentne nechtel radit.
Ale jelikoz se toto forum tyka automobilu Volvo, chtel bych to dodrzovat.
Byl jsem v servisu, nic co by mne potesilo. Rezult je pravdepodobne zavada DDM modulu. To jsou ty spinace v ridicovych dverich. Novy DDM modul plus naprogramovani se slevou cca 8t. Kc.
Promerili kabelaz, ta je O.K. ( toho jsem se bal nejvic), po smontovani to fungovalo, po vypnuti zapalovani zase mrtve. Diagnostika ukazuje DTC chybu DDM modulu. Na to, abych z vrakace sehnal nahradu bych musel pry mit stesti, pry nejlepe ten samy rocnik, sama motorizace a sama vybava.
Chtel jsem sice auto, do ktereho nebude treba moc investovat, ale tohle se neda, ted jsem s tim najel skoro ctyri tisice kilometru a mam vyklobenou ruku, jak na kazde mytne brane zalamuju ruku s kreditkou do proklate male sterbiny. Ale pokud by to slo levneji, byl bych samozrejme radsi.
Da se ten SW prehrat v starsim modulu?
Diky za pripadne rady.
Jinak s autem spokojenost, na dalnici pohodlny, ve meste to neni zadny prerostly monstrum a spotreba mne prijemne prekvapila. Ale je fakt, ze s tim nejezdim po Praze.
Pavel
_________________
S60 2,4 benzin 103 kW rocnik 2002, 103kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volan

Příspěvek od Urvanej »

Dále již pouze qěci a prosím trpělivost na všech stranách, díky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 60
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: na kopcu
Vůz: bylo ledaco, teď saxo 1.1

#7 S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volan

Příspěvek od Jirinka »

Dobrý den,
dovoluji si nabídnout řešení - zavolejte na telefon 775148152 panu Kohoutovi, popište mu závadu a domluvte se, kdy byste mohl přijet.
(A nejdříve si nezapomeňte vytáhnout hlavu z...no však víte.)
Doufám, že je to trpělivě a k věci.

GDPR_user

#8 S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volan

Příspěvek od GDPR_user »

Zdravím.koukám,že jsi z Pardubic,zrovna včera jsem přes Pardubice projížděl.Mohl jsem vzít DDM,diagnostiku vozím sebou,vercajk taky,mohli jsme to prohodit a naklonovat.Základem však je vyčíst,co vlastn je špatně a to se dalo pořešit.No tak snad jedině přijet.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Le Marin, Martinique
Vůz: S60 2002 2,3l, 103kW, B5244S2, M56

#9 S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volan

Příspěvek od mysacek »

Ahoj,
omlouvam se Martinovi, mylil jsem se.
Dekuji Jirince za radu, stejne jak nekomu, kdo mi poskytl radu prostrednictvim SZ.
Bohuzel bydlim mimo Evropu, auto jsem si poridil pouze pro kazdorocni presun mezi CR a Franci v obdobi dovolene. Abych zarazil vasne zavistivcu, bydlim sice v Karibiku, na francouzskem ostrove Martinik, ale mam male decko a zenu francouzsku s deckem doma, takze zijeme z jednoho platu a neni to zadna slava. Treba letos jsem do posledni chvile nevedel, jestli na cestu do Evropy bude, nebo ne. Malej ma dva a pul roku, takze vlastni letenka a tak dal....
Jak jsem psal, omlouvam se a nemam problem se omluvit jeste jednou, proste mi prvni odpoved prisla jako povinna sprska novackovi a tak jsem vypenil. Mel jsem oply, mel jsem volkswagny, mel jsem jednu suzuki a teprve se seznamuji s odlisnostmi Volviku.
Auto je ted zaparkovane u tchana ve Francii, pokud se opravdu neda problem vyresit jednoduseji, musim holt zkousnout napresrok jeste cestu zpet bez moznosti otevrit okno, coz je fakt docela nepohodlny pri placeni dalnice.
Budu zkouset hledat, jestli bych nenasel ten samy kus z toho sameho auta, problem je v tom, ze z VIN nezjistim ani kod motoru, ani kod prevodovky, ani vybavu. To jsem googloval nekolik VIN dekoderu.
Pokud tedy opravdu bez diagnostiky neni mozne reseni, asi holt budu muset rok pockat.
Diky
Mysak
_________________
S60 2,4 benzin 103 kW rocnik 2002, 103kW

GDPR_user

#10 S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volan

Příspěvek od GDPR_user »

Obávám se,že bez diag nic nezjistíš.Preventivně můžeš zkontrolovat pojistky a kabeláž ve dveřích,ale to je asi tak vše.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Le Marin, Martinique
Vůz: S60 2002 2,3l, 103kW, B5244S2, M56

#11 S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volan

Příspěvek od mysacek »

Na diagnostice jsem byl, co tam psali poslu rano, ale jeste jedna vec tam je a to asi bude spolecny... Samozrejme se mi nenaklanely zpetny zrcatka. Osobne bych predpokladal, ze si nasteluju sedacku, zrcatka a dam to do pameti. A potom jenom pridu a pokud predtim ridila zena, jenom si zmacknu tlacitko pameti a presune se mi sedacka a zpetny zrcatka. Jenomze me jdou ty pitomy zpetny zrcatka dolu a jako k vzteku ne vzdycky, takove to nahodne chovani, cez je tedy zavada dost na nic. Tak proc tohle obcas funguje a obcas ne. Ja to osobne spius typoval na ten kabelovej svazek, protoze ten dostane za tech 230t. kilometru, co tam je natoceno, docela zabrad...
Mysak
_________________
S60 2,4 benzin 103 kW rocnik 2002, 103kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 11
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Poběžovice
Vůz: V70 2.5Tdi 103kW r.v.2000

#12 S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volan

Příspěvek od Irčan »

Ahoj chlapi, s dovolením bych si zde přihřál vlastní gulášovku ;-).
Mám V70, 103kW, Tdi, r.v.2000, a potýkám se s podobným problémem jako myšák. Totiž jakmile klesne venkovní teplota k nule nebo pod, tak veškerá elektrika ve dveřích řidiče je čerstvě po mrtvici. Ráno přijdu k autu, centrálem otevřu všechny dveře ale na ovládání nefunguje lautr nic, včetně podsvícení. Když za takového stavu znechucen vystoupím, tak centrálem už nezamknu. A pozor, teď to přijde!
Po ujetí cca 40-50 kilometrů se ovládání rozsvítí a vše funguje normálně. Pokud venku nemrzne, tak se to chová způsobně a všechno funguje.
Dík za každou dobrou radu!

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#13 S60 - mrtvé ovládání dveří řidiče a multifunkčního volan

Příspěvek od IgorS »

Podľa popisu je to tepelne závislá porucha. Zlé kontakty v konektoroch, vadné kabeláže, studené spoje na plošákoch atp... Ale počiatočný postup by mal byť ako temer pri všetkom. Totiž napojiť to na diagnostiku a zistiť, ktoré moduly vykázali aké chyby alebo ktoré medzi sebou nekomunikujú keď je zima. Lebo takto je ťažko niekde začať. Jedine tak ísť kábel po kábli a konektor po konektore, čo sa dá odpojiť, kontakty prečistiť a takto nejako.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“