Motor 3.2 vs 4.4 V8
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#26 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Pravdu dí, ten chlapec
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#27 Motor 3.2 vs 4.4 V8
nevim, volil bych T6, na to chip, pak je mrstnejsi nez V8, nemluve o moznosti dalsich divocejsich upgradu do maxima, co zvladne automat...vyzkouseno v provozu V70T6 AWD vs S80 V8 AWD
EDIT...ale co se tyka zvuku, tak V8...jednoznacne, jen T6 s r.v. pred 2008 nebrat, mely mene dimenzovane prevodovky, pak tam zacali montovat stejne jako do 3.2 a V8...ty vydrzi o neco vic kroutaku
EDIT...ale co se tyka zvuku, tak V8...jednoznacne, jen T6 s r.v. pred 2008 nebrat, mely mene dimenzovane prevodovky, pak tam zacali montovat stejne jako do 3.2 a V8...ty vydrzi o neco vic kroutaku
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#28 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Jenomže T6 se v XC90 montovaly jen do roku 2006Roger píše:nevim, volil bych T6, na to chip, pak je mrstnejsi nez V8, nemluve o moznosti dalsich divocejsich upgradu do maxima, co zvladne automat...vyzkouseno v provozu V70T6 AWD vs S80 V8 AWD
EDIT...ale co se tyka zvuku, tak V8...jednoznacne, jen T6 s r.v. pred 2008 nebrat, mely mene dimenzovane prevodovky, pak tam zacali montovat stejne jako do 3.2 a V8...ty vydrzi o neco vic kroutaku
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#29 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Tak pokud chce vylozene jen XC90..chapu , to uz neni na vyber a V8 je nasnade... XC70,V70 maji ale vetsi kufr:)Fíla píše:Jenomže T6 se v XC90 montovaly jen do roku 2006Roger píše:nevim, volil bych T6, na to chip, pak je mrstnejsi nez V8, nemluve o moznosti dalsich divocejsich upgradu do maxima, co zvladne automat...vyzkouseno v provozu V70T6 AWD vs S80 V8 AWD
EDIT...ale co se tyka zvuku, tak V8...jednoznacne, jen T6 s r.v. pred 2008 nebrat, mely mene dimenzovane prevodovky, pak tam zacali montovat stejne jako do 3.2 a V8...ty vydrzi o neco vic kroutaku
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#30 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Trošku jsem začal zkoumat, kde je ten bod zlomu.Urvanej píše:Ono číslo motoru je hezká věc, ale štítek na motoru už většinou uletěl a z vinka ho jako běžnej smrtelník nevysocháš.
Někde koluje i VINko, odkud je to 100% v pohodě, ty před tim musíš podle motoru. Každopádně MY07 už je bezpečný, MY06 máš tak fifty fifty.
Zatím všechny zdroje se shodují na zlomovém čísle motoru 6833. Ten ale nikde ve VINu není zakódován.
Našel jsem VINko s chassis number (posledních 6 číslic) 205525 a to má číslo motoru 6397 (= ještě problém).
A nejbližší další VIN, které jsem objevil, má chassis number 213187 a motor už dobrý 7988.
A všechno jsou to auta s MY05 (YV1CZxxyy5zchchch). Z toho vyvozuji, že MY06 už by také měl být komplet bezpečný (ale pozor, zhruba polovina aut s MY06 je vyrobena a často i do provozu uvedena v roce 2005, z toho mohou vycházet tyto nepřesnosti - vždy je třeba se orientovat podle MY - desátá cifra VINu).
Dalšími počty zatím docházím k tomu, že chassis 205961 je to nejvyšší ještě jisté, kde se problém bude stále vyskytovat.
Odhadem zlom bude někde kolem chassis 2075xx, t.j. někde mezi 13. a 16. týdnem 2005
Na druhé straně všechno nad chassis 212032 už bude mít motor v pořádku už z fabriky.
Pavel
P.S. Pak jsem zaznamenal čísla motorů začínající na 2mil. (např. 2000532) - z toho usuzuji, že by to mohly být vyměněné a repasované motory...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 590
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#31 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Nechci zakladat novou temu tak skusim tu
Nevite jak se u 3.2 cisluji valce? Rozsvitila se me kontrolka motoru a diagnostila ukazuje vynechavani valce 1 a 2.
Tak abych vedel kde mam zacat s vymenou civky...
Nevite jak se u 3.2 cisluji valce? Rozsvitila se me kontrolka motoru a diagnostila ukazuje vynechavani valce 1 a 2.
Tak abych vedel kde mam zacat s vymenou civky...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1310
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#32 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Pri pohlade na auto z predu z lava do prava 123456
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#33 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Přesně tak.
A miro63, než začneš měnit cívky, nemáš to náhodou na LPG?
V případě že jo, kdy se ti rozsvítila chyba motoru? Při přepnutí.?
A miro63, než začneš měnit cívky, nemáš to náhodou na LPG?
V případě že jo, kdy se ti rozsvítila chyba motoru? Při přepnutí.?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 590
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#34 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Mam No to si presne nepamatuju, ale myslim ze to bylo za jizdy. Jeste samozrejme skocim na origo diagnostiku, chyby sem vymazal sam (abych se presvedcil ci naskoci znovu - nenaskocila), ale origo by mela ukazat co se stalo. Pak az podle toho snad bude servis postupovat..Tom0 píše:Přesně tak.
A miro63, než začneš měnit cívky, nemáš to náhodou na LPG?
V případě že jo, kdy se ti rozsvítila chyba motoru? Při přepnutí.?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#35 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Zde tě může origo diagnostika důkladně oklamat... Právě kvůli LPG.
Já to měl taky za jízdy, vždy za studena při prvním přepnutí na LPG.
Auto párkrát zacukalo a vyskočil check engine. A po napíchnutí na diag. z toho vypadlo tuším výpadky zapalování určitých válců.
A když jsem jel bez reakce dál, tak dokonce hláška s logem vysoké teploty a hláškou zpomalte nebo přeřaďte na vyšší rychlostní stupeň. (U auta s automatem a studeným motorem... )
No, ale se zapalováním to nemělo nic společného.
Byly načaté (přilepené) LPG vstřiky, po vyčištění či výměně již v pořádku.
Po přepnutí holt jednotka zjistila že ten určitý válec nespaluje a vyhodila chybu zapalování. a přitom tam nejde palivo.
A letos na jaře jsem zase řešil chybu příliš bohaté směsi...
Jelikož je tam LPG tak jsem automaticky začal štelovat bohatost směsi... (2 měsíce jsem ladil a nevyladil)
Pak mě napadlo vyměnit svíčky a je po chybě...
Já to měl taky za jízdy, vždy za studena při prvním přepnutí na LPG.
Auto párkrát zacukalo a vyskočil check engine. A po napíchnutí na diag. z toho vypadlo tuším výpadky zapalování určitých válců.
A když jsem jel bez reakce dál, tak dokonce hláška s logem vysoké teploty a hláškou zpomalte nebo přeřaďte na vyšší rychlostní stupeň. (U auta s automatem a studeným motorem... )
No, ale se zapalováním to nemělo nic společného.
Byly načaté (přilepené) LPG vstřiky, po vyčištění či výměně již v pořádku.
Po přepnutí holt jednotka zjistila že ten určitý válec nespaluje a vyhodila chybu zapalování. a přitom tam nejde palivo.
A letos na jaře jsem zase řešil chybu příliš bohaté směsi...
Jelikož je tam LPG tak jsem automaticky začal štelovat bohatost směsi... (2 měsíce jsem ladil a nevyladil)
Pak mě napadlo vyměnit svíčky a je po chybě...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#36 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Někdo odsud mi poradil, že se válce dycky číslují od rozvodů. Ale nevim kdo, abych mu přiznal kredit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 590
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#37 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Diky za pomoc
Dnes, po nakopnuti studeneho auta sem sledoval co se bude dit, na benzin zadny problem, zadna kontrolka, po zahrati a automatickem prepnuti na lpg taky zadny problem
Ale u 6-valce si mozna nepovsimnu vypadnuti 2 valcu. Nebo ano, bylo to az tak znat? Kazdopadne jdu na origo diag + nejdrive lpg servis. Ty zalepene vstriky na lpg by musela byt docela nahoda, protoze zatim mam nalitano na lpg celkem malo km..
Dnes, po nakopnuti studeneho auta sem sledoval co se bude dit, na benzin zadny problem, zadna kontrolka, po zahrati a automatickem prepnuti na lpg taky zadny problem
Ale u 6-valce si mozna nepovsimnu vypadnuti 2 valcu. Nebo ano, bylo to az tak znat? Kazdopadne jdu na origo diag + nejdrive lpg servis. Ty zalepene vstriky na lpg by musela byt docela nahoda, protoze zatim mam nalitano na lpg celkem malo km..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#38 Motor 3.2 vs 4.4 V8
I jeden válec poznáš... Je to prostě skoro stejné jako když 4válec jede na tři.
Když ti vypadnou dva, tak už se skoro nedá jet.
Jinak zalepené vstřiky jsem měl 3.000km po montáži...
Ale v mém případě to je extrém, byl bordel v nádrži, který je dokonale zalepil.
Když ti vypadnou dva, tak už se skoro nedá jet.
Jinak zalepené vstřiky jsem měl 3.000km po montáži...
Ale v mém případě to je extrém, byl bordel v nádrži, který je dokonale zalepil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 590
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#39 Motor 3.2 vs 4.4 V8
No, tak v patek servis. Jinak nevsiml sem si zadnych velkych vibraci, dnes rano sem nakopnul motor (pri 7 stupnich) takze byl studeny, sel na benzin, a kontrolka se rozsvitila hned po startu.
Zatil skusim alespon prehodit civky na jine valce.
Zatil skusim alespon prehodit civky na jine valce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#40 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Kdyz mi na sestivalci vypadly dva valce, jeste porad s tim slo predjizdet fabie ale jinak souhlas, poznas i jeden, natoz dva.Tom0 píše:Když ti vypadnou dva, tak už se skoro nedá jet.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#41 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Zkus za chodu motoru postupne odpojit/pripojit po jedne civce, pokud nebude zadny rozdil, tak je pravdepodobne mrtva civka, a porovnej i jak se to odpojeni projevi, kdyz se projevi, dat se i tak odpozorovat, ze nejaka je jen nacata...63miro píše:No, tak v patek servis. Jinak nevsiml sem si zadnych velkych vibraci, dnes rano sem nakopnul motor (pri 7 stupnich) takze byl studeny, sel na benzin, a kontrolka se rozsvitila hned po startu.
Zatil skusim alespon prehodit civky na jine valce.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 590
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#42 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Jak spozoruju ze je nacata?
Btw, civky by se meli menit vsechny najednou nebo jen ty vadne?
Btw, civky by se meli menit vsechny najednou nebo jen ty vadne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 590
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#43 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Mensi update, v lpg problem axi nebude, diagnostika (lpg) neukazuje nic.
Vsiml sem si, ze kontrolka se rozsvecuje jen pri studenem motoru, pri dosahnuti teploty cca 80st. kontrolka zhasne. Chyba je "chyba zapalovani" na valcich 1+2+3. Verim, ze origo diagnostika mozna ukaze vice.
Muze byt spusobeno civkami, ze za studena proste nepracuji jak maji?
Vsiml sem si, ze kontrolka se rozsvecuje jen pri studenem motoru, pri dosahnuti teploty cca 80st. kontrolka zhasne. Chyba je "chyba zapalovani" na valcich 1+2+3. Verim, ze origo diagnostika mozna ukaze vice.
Muze byt spusobeno civkami, ze za studena proste nepracuji jak maji?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#44 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Proste se pri jejim odpojeni projevi zmena jinak, nez u ostatnich, blbe se to popisuje63miro píše:Jak spozoruju ze je nacata?
No pokud nevis co s penezma, tak je klidne vymen vsechny,63miro píše:Btw, civky by se meli menit vsechny najednou nebo jen ty vadne?
ale je to skoda, staci vymenit jen tu vadnou, sic je pravda, ze u brachy jsem onehda vymenil asi 3-4 v prubehu jednoho roku, vsechny jeste holt byly puvodni a tudiz stejne vyhrate/unavene...
Jo relativne muze, muze v ni bejt voda, nebo je v haji lak mezi zavitama a holt to pak dela bordel...63miro píše: Muze byt spusobeno civkami, ze za studena proste nepracuji jak maji?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#45 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Zkus prohodit cívky 1,2,3 a 4,5,6.
Případně když by byla chyba pořad tam, tak zkusit k tomu prohodit i svíčky.
A ještě mě napadlo že když mas chybu na 1,2,3, tak tato trojice je obsluhována jednou dvojici lambda sond, tak jestli by taky nemohlo být něco s tím...
Případně když by byla chyba pořad tam, tak zkusit k tomu prohodit i svíčky.
A ještě mě napadlo že když mas chybu na 1,2,3, tak tato trojice je obsluhována jednou dvojici lambda sond, tak jestli by taky nemohlo být něco s tím...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 590
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#46 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Skusil sem jednu civku odpojit, to ze valec nebezi jsem spoznal, ale auto nevibruje ani nic hrozneho
Dneska rano pri nastartoani studeneho auta se kontrolka nerozsvitila a motor pekne bezel. Zastavil sem se u znameho na v neorigo servisu a rada - procistit kontakty nejdrive, pak se zamerit na civky, kabely, svicky. Civky asi objednam vsechny, na ebay jsou za dobre ceny...Pripadne se poptam v autorizaku na ceny.
S tou lambdou pravda byt muze, ale chybu lambdy by diagnostika urcite ukazala si myslim, zatim na kazdem aute mi diag. krasne ukazala chybu katu nebo lambdy, pokud byl problem tam...
Dneska rano pri nastartoani studeneho auta se kontrolka nerozsvitila a motor pekne bezel. Zastavil sem se u znameho na v neorigo servisu a rada - procistit kontakty nejdrive, pak se zamerit na civky, kabely, svicky. Civky asi objednam vsechny, na ebay jsou za dobre ceny...Pripadne se poptam v autorizaku na ceny.
S tou lambdou pravda byt muze, ale chybu lambdy by diagnostika urcite ukazala si myslim, zatim na kazdem aute mi diag. krasne ukazala chybu katu nebo lambdy, pokud byl problem tam...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#47 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Na volnobeh, odpoj jednu, pripoj, opoj dalsi, pripoj, hledej zda se nektera neprojevi vubec, nebo jinak...63miro píše:Skusil sem jednu civku odpojit, to ze valec nebezi jsem spoznal, ale auto nevibruje ani nic hrozneho
Dneska rano pri nastartoani studeneho auta se kontrolka nerozsvitila a motor pekne bezel. Zastavil sem se u znameho na v neorigo servisu a rada - procistit kontakty nejdrive, pak se zamerit na civky, kabely, svicky. Civky asi objednam vsechny, na ebay jsou za dobre ceny...Pripadne se poptam v autorizaku na ceny.
S tou lambdou pravda byt muze, ale chybu lambdy by diagnostika urcite ukazala si myslim, zatim na kazdem aute mi diag. krasne ukazala chybu katu nebo lambdy, pokud byl problem tam...
Lamba pokud bude davat napeti v ocekavanem rozsahu(i kdyz bude kousla a poleze z ni furt ta sama hodnota, nebo pokud bude ten rozsah mensi [normalni je 0,2-0,8V] treba placnu 0,4-0,7V), tak diagnostika nema duvod zarvat...
Treba tady to mas popsany...
Civky se daj v CR sehnat za cca 900/ks.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 590
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#48 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Muj problem se na origo diagnostice neukazal, zacinam mit podezreni ze muze byt problem nekde v elektrice.
Totiz - motor rika co chce jak kdy. Jednou pry missing missfire, pak pise ze je bohata zmes, pak ze 1+2+3 valce nejsou, pak ze nejdou 2+4, pak vyskoci jedze oznamy ze je chyba alarmu a vypnuto DTSC. Jinak jezdi normalne, jen jednou me to hodilo do nouzoveho rezimu a po vypnuti+zapnuti klicku to zmizelo.
Nejaky schopny elektrikar?
Totiz - motor rika co chce jak kdy. Jednou pry missing missfire, pak pise ze je bohata zmes, pak ze 1+2+3 valce nejsou, pak ze nejdou 2+4, pak vyskoci jedze oznamy ze je chyba alarmu a vypnuto DTSC. Jinak jezdi normalne, jen jednou me to hodilo do nouzoveho rezimu a po vypnuti+zapnuti klicku to zmizelo.
Nejaky schopny elektrikar?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 590
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#49 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Problem nejaky zadahne vyresen, uz 4 dni neni s autem zadny problem. Fakt nevim, co ak muze blbnout.
Objednany preventivne civky, pomenim vsechny, kabelaz k civkam (ale tu asi vemu jen origo z volva, pry to neni palka), tlaky v norme....
Objednany preventivne civky, pomenim vsechny, kabelaz k civkam (ale tu asi vemu jen origo z volva, pry to neni palka), tlaky v norme....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 662
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#50 Motor 3.2 vs 4.4 V8
Urvanej: Stou lemrou línou 2.5T od spodu nemůžu uplně souhlasit....jezdí mi sem jedna na servis a je to hodně přijemný auto. Kdyby to mělo chip nebylo by si na co stěžovat...... Spíš sem nepochopil ty zadní sedačky v XC90 proč sou tak uzký? Face už to má lepší?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek