Motor 3.2 vs 4.4 V8

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#26 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od ok2ucx »

Pravdu dí, ten chlapec :-)

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#27 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od Roger »

nevim, volil bych T6, na to chip, pak je mrstnejsi nez V8, nemluve o moznosti dalsich divocejsich upgradu do maxima, co zvladne automat...vyzkouseno v provozu V70T6 AWD vs S80 V8 AWD
EDIT...ale co se tyka zvuku, tak V8...jednoznacne, jen T6 s r.v. pred 2008 nebrat, mely mene dimenzovane prevodovky, pak tam zacali montovat stejne jako do 3.2 a V8...ty vydrzi o neco vic kroutaku
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#28 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od Fíla »

Roger píše:nevim, volil bych T6, na to chip, pak je mrstnejsi nez V8, nemluve o moznosti dalsich divocejsich upgradu do maxima, co zvladne automat...vyzkouseno v provozu V70T6 AWD vs S80 V8 AWD
EDIT...ale co se tyka zvuku, tak V8...jednoznacne, jen T6 s r.v. pred 2008 nebrat, mely mene dimenzovane prevodovky, pak tam zacali montovat stejne jako do 3.2 a V8...ty vydrzi o neco vic kroutaku
Jenomže T6 se v XC90 montovaly jen do roku 2006 :green:
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#29 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od Roger »

Fíla píše:
Roger píše:nevim, volil bych T6, na to chip, pak je mrstnejsi nez V8, nemluve o moznosti dalsich divocejsich upgradu do maxima, co zvladne automat...vyzkouseno v provozu V70T6 AWD vs S80 V8 AWD
EDIT...ale co se tyka zvuku, tak V8...jednoznacne, jen T6 s r.v. pred 2008 nebrat, mely mene dimenzovane prevodovky, pak tam zacali montovat stejne jako do 3.2 a V8...ty vydrzi o neco vic kroutaku
Jenomže T6 se v XC90 montovaly jen do roku 2006 :green:
Tak pokud chce vylozene jen XC90..chapu , to uz neni na vyber a V8 je nasnade... XC70,V70 maji ale vetsi kufr:)
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#30 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od ok2ucx »

Urvanej píše:Ono číslo motoru je hezká věc, ale štítek na motoru už většinou uletěl a z vinka ho jako běžnej smrtelník nevysocháš.
Někde koluje i VINko, odkud je to 100% v pohodě, ty před tim musíš podle motoru. Každopádně MY07 už je bezpečný, MY06 máš tak fifty fifty.
Trošku jsem začal zkoumat, kde je ten bod zlomu.

Zatím všechny zdroje se shodují na zlomovém čísle motoru 6833. Ten ale nikde ve VINu není zakódován.

Našel jsem VINko s chassis number (posledních 6 číslic) 205525 a to má číslo motoru 6397 (= ještě problém).
A nejbližší další VIN, které jsem objevil, má chassis number 213187 a motor už dobrý 7988.

A všechno jsou to auta s MY05 (YV1CZxxyy5zchchch). Z toho vyvozuji, že MY06 už by také měl být komplet bezpečný (ale pozor, zhruba polovina aut s MY06 je vyrobena a často i do provozu uvedena v roce 2005, z toho mohou vycházet tyto nepřesnosti - vždy je třeba se orientovat podle MY - desátá cifra VINu).

Dalšími počty zatím docházím k tomu, že chassis 205961 je to nejvyšší ještě jisté, kde se problém bude stále vyskytovat.

Odhadem zlom bude někde kolem chassis 2075xx, t.j. někde mezi 13. a 16. týdnem 2005

Na druhé straně všechno nad chassis 212032 už bude mít motor v pořádku už z fabriky.

Pavel

P.S. Pak jsem zaznamenal čísla motorů začínající na 2mil. (např. 2000532) - z toho usuzuji, že by to mohly být vyměněné a repasované motory...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#31 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od hefaistos »

Nechci zakladat novou temu tak skusim tu :)

Nevite jak se u 3.2 cisluji valce? Rozsvitila se me kontrolka motoru a diagnostila ukazuje vynechavani valce 1 a 2.

Tak abych vedel kde mam zacat s vymenou civky...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#32 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od Arkaz »

Pri pohlade na auto z predu z lava do prava 123456

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1036
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#33 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od Tom0 »

Přesně tak. :)

A miro63, než začneš měnit cívky, nemáš to náhodou na LPG?
V případě že jo, kdy se ti rozsvítila chyba motoru? Při přepnutí.?
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#34 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od hefaistos »

Tom0 píše:Přesně tak. :)

A miro63, než začneš měnit cívky, nemáš to náhodou na LPG?
V případě že jo, kdy se ti rozsvítila chyba motoru? Při přepnutí.?
Mam :) No to si presne nepamatuju, ale myslim ze to bylo za jizdy. Jeste samozrejme skocim na origo diagnostiku, chyby sem vymazal sam (abych se presvedcil ci naskoci znovu - nenaskocila), ale origo by mela ukazat co se stalo. Pak az podle toho snad bude servis postupovat..

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1036
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#35 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od Tom0 »

Zde tě může origo diagnostika důkladně oklamat... Právě kvůli LPG.
Já to měl taky za jízdy, vždy za studena při prvním přepnutí na LPG.
Auto párkrát zacukalo a vyskočil check engine. A po napíchnutí na diag. z toho vypadlo tuším výpadky zapalování určitých válců.
A když jsem jel bez reakce dál, tak dokonce hláška s logem vysoké teploty a hláškou zpomalte nebo přeřaďte na vyšší rychlostní stupeň. (U auta s automatem a studeným motorem... :) )
No, ale se zapalováním to nemělo nic společného.
Byly načaté (přilepené) LPG vstřiky, po vyčištění či výměně již v pořádku.
Po přepnutí holt jednotka zjistila že ten určitý válec nespaluje a vyhodila chybu zapalování. a přitom tam nejde palivo. :)

A letos na jaře jsem zase řešil chybu příliš bohaté směsi...
Jelikož je tam LPG tak jsem automaticky začal štelovat bohatost směsi... (2 měsíce jsem ladil a nevyladil)
Pak mě napadlo vyměnit svíčky a je po chybě...
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#36 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od Urvanej »

Někdo odsud mi poradil, že se válce dycky číslují od rozvodů. Ale nevim kdo, abych mu přiznal kredit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#37 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od hefaistos »

Diky za pomoc :good:

Dnes, po nakopnuti studeneho auta sem sledoval co se bude dit, na benzin zadny problem, zadna kontrolka, po zahrati a automatickem prepnuti na lpg taky zadny problem :unknown:

Ale u 6-valce si mozna nepovsimnu vypadnuti 2 valcu. Nebo ano, bylo to az tak znat? Kazdopadne jdu na origo diag + nejdrive lpg servis. Ty zalepene vstriky na lpg by musela byt docela nahoda, protoze zatim mam nalitano na lpg celkem malo km..

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1036
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#38 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od Tom0 »

I jeden válec poznáš... Je to prostě skoro stejné jako když 4válec jede na tři.
Když ti vypadnou dva, tak už se skoro nedá jet.
Jinak zalepené vstřiky jsem měl 3.000km po montáži...
Ale v mém případě to je extrém, byl bordel v nádrži, který je dokonale zalepil.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#39 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od hefaistos »

No, tak v patek servis. Jinak nevsiml sem si zadnych velkych vibraci, dnes rano sem nakopnul motor (pri 7 stupnich) takze byl studeny, sel na benzin, a kontrolka se rozsvitila hned po startu.

Zatil skusim alespon prehodit civky na jine valce.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#40 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od tomasss »

Tom0 píše:Když ti vypadnou dva, tak už se skoro nedá jet.
Kdyz mi na sestivalci vypadly dva valce, jeste porad s tim slo predjizdet fabie :D ale jinak souhlas, poznas i jeden, natoz dva.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#41 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od Zajsoft »

63miro píše:No, tak v patek servis. Jinak nevsiml sem si zadnych velkych vibraci, dnes rano sem nakopnul motor (pri 7 stupnich) takze byl studeny, sel na benzin, a kontrolka se rozsvitila hned po startu.

Zatil skusim alespon prehodit civky na jine valce.
Zkus za chodu motoru postupne odpojit/pripojit po jedne civce, pokud nebude zadny rozdil, tak je pravdepodobne mrtva civka, a porovnej i jak se to odpojeni projevi, kdyz se projevi, dat se i tak odpozorovat, ze nejaka je jen nacata...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#42 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od hefaistos »

Jak spozoruju ze je nacata?

Btw, civky by se meli menit vsechny najednou nebo jen ty vadne? :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#43 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od hefaistos »

Mensi update, v lpg problem axi nebude, diagnostika (lpg) neukazuje nic.

Vsiml sem si, ze kontrolka se rozsvecuje jen pri studenem motoru, pri dosahnuti teploty cca 80st. kontrolka zhasne. Chyba je "chyba zapalovani" na valcich 1+2+3. Verim, ze origo diagnostika mozna ukaze vice.

Muze byt spusobeno civkami, ze za studena proste nepracuji jak maji?

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#44 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od Zajsoft »

63miro píše:Jak spozoruju ze je nacata?
Proste se pri jejim odpojeni projevi zmena jinak, nez u ostatnich, blbe se to popisuje :-D
63miro píše:Btw, civky by se meli menit vsechny najednou nebo jen ty vadne? :D
No pokud nevis co s penezma, tak je klidne vymen vsechny,
ale je to skoda, staci vymenit jen tu vadnou, sic je pravda, ze u brachy jsem onehda vymenil asi 3-4 v prubehu jednoho roku, vsechny jeste holt byly puvodni a tudiz stejne vyhrate/unavene...

63miro píše: Muze byt spusobeno civkami, ze za studena proste nepracuji jak maji?
Jo relativne muze, muze v ni bejt voda, nebo je v haji lak mezi zavitama a holt to pak dela bordel...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1036
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#45 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od Tom0 »

Zkus prohodit cívky 1,2,3 a 4,5,6.
Případně když by byla chyba pořad tam, tak zkusit k tomu prohodit i svíčky.
A ještě mě napadlo že když mas chybu na 1,2,3, tak tato trojice je obsluhována jednou dvojici lambda sond, tak jestli by taky nemohlo být něco s tím...
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#46 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od hefaistos »

Skusil sem jednu civku odpojit, to ze valec nebezi jsem spoznal, ale auto nevibruje ani nic hrozneho :)

Dneska rano pri nastartoani studeneho auta se kontrolka nerozsvitila a motor pekne bezel. Zastavil sem se u znameho na v neorigo servisu a rada - procistit kontakty nejdrive, pak se zamerit na civky, kabely, svicky. Civky asi objednam vsechny, na ebay jsou za dobre ceny...Pripadne se poptam v autorizaku na ceny.

S tou lambdou pravda byt muze, ale chybu lambdy by diagnostika urcite ukazala si myslim, zatim na kazdem aute mi diag. krasne ukazala chybu katu nebo lambdy, pokud byl problem tam...

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#47 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od Zajsoft »

63miro píše:Skusil sem jednu civku odpojit, to ze valec nebezi jsem spoznal, ale auto nevibruje ani nic hrozneho :)

Dneska rano pri nastartoani studeneho auta se kontrolka nerozsvitila a motor pekne bezel. Zastavil sem se u znameho na v neorigo servisu a rada - procistit kontakty nejdrive, pak se zamerit na civky, kabely, svicky. Civky asi objednam vsechny, na ebay jsou za dobre ceny...Pripadne se poptam v autorizaku na ceny.

S tou lambdou pravda byt muze, ale chybu lambdy by diagnostika urcite ukazala si myslim, zatim na kazdem aute mi diag. krasne ukazala chybu katu nebo lambdy, pokud byl problem tam...
Na volnobeh, odpoj jednu, pripoj, opoj dalsi, pripoj, hledej zda se nektera neprojevi vubec, nebo jinak...
Lamba pokud bude davat napeti v ocekavanem rozsahu(i kdyz bude kousla a poleze z ni furt ta sama hodnota, nebo pokud bude ten rozsah mensi [normalni je 0,2-0,8V] treba placnu 0,4-0,7V), tak diagnostika nema duvod zarvat...
Treba tady to mas popsany...

Civky se daj v CR sehnat za cca 900/ks.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#48 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od hefaistos »

Muj problem se na origo diagnostice neukazal, zacinam mit podezreni ze muze byt problem nekde v elektrice.

Totiz - motor rika co chce jak kdy. Jednou pry missing missfire, pak pise ze je bohata zmes, pak ze 1+2+3 valce nejsou, pak ze nejdou 2+4, pak vyskoci jedze oznamy ze je chyba alarmu a vypnuto DTSC. Jinak jezdi normalne, jen jednou me to hodilo do nouzoveho rezimu a po vypnuti+zapnuti klicku to zmizelo.

Nejaky schopny elektrikar? :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#49 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od hefaistos »

Problem nejaky zadahne vyresen, uz 4 dni neni s autem zadny problem. Fakt nevim, co ak muze blbnout.

Objednany preventivne civky, pomenim vsechny, kabelaz k civkam (ale tu asi vemu jen origo z volva, pry to neni palka), tlaky v norme....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 662
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#50 Motor 3.2 vs 4.4 V8

Příspěvek od Dony »

Urvanej: Stou lemrou línou 2.5T od spodu nemůžu uplně souhlasit....jezdí mi sem jedna na servis a je to hodně přijemný auto. Kdyby to mělo chip nebylo by si na co stěžovat...... Spíš sem nepochopil ty zadní sedačky v XC90 proč sou tak uzký? Face už to má lepší?
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“