S 60 2,3l T5 - nestartuje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: S60 2,3 T5
#1 S 60 2,3l T5 - nestartuje
Ahoj všichni, potřeboval bych poradit , auto najednou přestalo startovat, starter točí , po cca 3-5 sek naskočí a pak hned zase zhasne, nevíte čím by to mohlo být ?
_________________
S60 2001, 2,3 l T5
S60 2001, 2,3 l T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#2 S 60 2,3l T5 - nestartuje
Váha ,klapka , imo, čerpadlo atd atd chce to diag
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3 S 60 2,3l T5 - nestartuje
oživim...
S autem jsem před 14 dny zaparkoval před domem s nádrží úplně na dně, už to neukazovalo ani dojezd. Auto stálo celou dobu čumákem dolů.
Mám zánět dásní a nechtělo se mi ráno do práce na kole, ale ejhle......už sem nenastartoval.
jel jsem pro 5,5litru benzinu do kanistru, ale stejně to nechytne. Startuje, ale pak chcípne kurvajs.....
Baterka ko? je tam původní z roku 2006 - s autem jsem pořád jezdil, teď poprve jsem ho na 14 dní odstavil.
Nebo bylo 5,5 litru málo a mám jet ještě pro další?
S autem jsem před 14 dny zaparkoval před domem s nádrží úplně na dně, už to neukazovalo ani dojezd. Auto stálo celou dobu čumákem dolů.
Mám zánět dásní a nechtělo se mi ráno do práce na kole, ale ejhle......už sem nenastartoval.
jel jsem pro 5,5litru benzinu do kanistru, ale stejně to nechytne. Startuje, ale pak chcípne kurvajs.....
Baterka ko? je tam původní z roku 2006 - s autem jsem pořád jezdil, teď poprve jsem ho na 14 dní odstavil.
Nebo bylo 5,5 litru málo a mám jet ještě pro další?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#4 S 60 2,3l T5 - nestartuje
tak baterka to neni, rádio hraje na plný kule, světla svítí......teď jsem to znova zkoušel, na pár vteřin se to chytlo, otáčky vyjely k 1 200ot/min., ale zas to hned
chcíplo samý sraní s timhle autem.....
chcíplo samý sraní s timhle autem.....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#5 S 60 2,3l T5 - nestartuje
Mojej žene minulý rok skapala takto S60 vo Vimperku: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=61147
Naliala tam ale 10 l benzínu, pretože na najbližšej pumpe 5 l kanister nemali. Pár krát to musela potočiť, na začiatku jej to aj po chvíli zdochlo ale nakoniec chytilo. Tiež stála z kopca. Za to, že tam naleješ ešte 5 l a vyskúšaš opäť veľa nedáš. Tak skús.
Naliala tam ale 10 l benzínu, pretože na najbližšej pumpe 5 l kanister nemali. Pár krát to musela potočiť, na začiatku jej to aj po chvíli zdochlo ale nakoniec chytilo. Tiež stála z kopca. Za to, že tam naleješ ešte 5 l a vyskúšaš opäť veľa nedáš. Tak skús.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#6 S 60 2,3l T5 - nestartuje
Ahoj Igore,
jo, vrtalo mi to v palici. Tak sem sedl v 9:00h znovu na kolo a jel ještě pro 5 litrů benzínu.....voala Volvík naskočil na první pokus.
Ta nádrž musela bejt úplně vyschlá. tak alespoň do budoucna vim, že pokud vyjedu celou nádrž a budu stát z kopce, tak mě 5,5l
benzínu nezachrání....takhle to auto znásilnit, hanba mi
Asi začnu jezdit do práce až po 9:00h......v práci sem byl za 15 minut, silnice i tunely ok. Jakmile sednu do auta v 7:30h, tak tu samou trasu jedu 60-90 minut
jo, vrtalo mi to v palici. Tak sem sedl v 9:00h znovu na kolo a jel ještě pro 5 litrů benzínu.....voala Volvík naskočil na první pokus.
Ta nádrž musela bejt úplně vyschlá. tak alespoň do budoucna vim, že pokud vyjedu celou nádrž a budu stát z kopce, tak mě 5,5l
benzínu nezachrání....takhle to auto znásilnit, hanba mi
Asi začnu jezdit do práce až po 9:00h......v práci sem byl za 15 minut, silnice i tunely ok. Jakmile sednu do auta v 7:30h, tak tu samou trasu jedu 60-90 minut
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#7 S 60 2,3l T5 - nestartuje
Ty jezdis takhle do sucha? Ja jsem mel posledne 0km dojezd, kdyz jsem byl u Romulusw a docela trapas. Jinak vzdy nad pulku. Ono to autum nedela moc dobre...
Ja jezdil z Letne na P4 a od urcite doby radsi brzy rano - nej pred/kolem 7h. Usetris mega casu
Ja jezdil z Letne na P4 a od urcite doby radsi brzy rano - nej pred/kolem 7h. Usetris mega casu
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#8 S 60 2,3l T5 - nestartuje
to máš jednoduchý
- v březnu mě vysálo T6R (18 000)
- v dubnu jsem nakoupil spoustu hadrů, boty, batoh, helmu na kolo atd. (dalších 15 000)
- v květnu sem nechal skoro 30 000 kč v AV dílech, o týden později dalších 17 000kč v BSR.
Do toho nějaká ta zábava, žrádlo, splátky v bance a když ti chodí na účet každej měsíc
cca 26 000kč, tak se rázem stane, že držíš v ruce "Emmu Destinovou" a než abych natankoval,
tak sem si radši nakoupil žrádlo a dojíždim do práce na kole
Za poslední rok jsem do obou Volv narval na svoje poměry (když zohlednim mzdu) prostě víc,
než sem si mohl dovolit.....ale já byl vždycky finančně negramotnej čurák. Dokud sem lítal na
kole, tak mi nedělalo problém koupit vidlici za x desítek tisíc, brzdy od HOPE za 12 000kč,
pitomou sedlovku třeba za 3 000kč.
U toho kola to ale pořád nějak šlo, i když sem do něj narval postupně asi 200 000kč (včetně výměny pár komponentů).
U auta ty prachy skáčou ještě mnohem rychleji.....vysypeš do servisů 100 000kč a stejně to nestačí, ještě že nejsem
ženatej a nemám zatím děti...... to bych se totiž nemohl chovat jako infantilní sobec, kterej neumí šetřit
- v březnu mě vysálo T6R (18 000)
- v dubnu jsem nakoupil spoustu hadrů, boty, batoh, helmu na kolo atd. (dalších 15 000)
- v květnu sem nechal skoro 30 000 kč v AV dílech, o týden později dalších 17 000kč v BSR.
Do toho nějaká ta zábava, žrádlo, splátky v bance a když ti chodí na účet každej měsíc
cca 26 000kč, tak se rázem stane, že držíš v ruce "Emmu Destinovou" a než abych natankoval,
tak sem si radši nakoupil žrádlo a dojíždim do práce na kole
Za poslední rok jsem do obou Volv narval na svoje poměry (když zohlednim mzdu) prostě víc,
než sem si mohl dovolit.....ale já byl vždycky finančně negramotnej čurák. Dokud sem lítal na
kole, tak mi nedělalo problém koupit vidlici za x desítek tisíc, brzdy od HOPE za 12 000kč,
pitomou sedlovku třeba za 3 000kč.
U toho kola to ale pořád nějak šlo, i když sem do něj narval postupně asi 200 000kč (včetně výměny pár komponentů).
U auta ty prachy skáčou ještě mnohem rychleji.....vysypeš do servisů 100 000kč a stejně to nestačí, ještě že nejsem
ženatej a nemám zatím děti...... to bych se totiž nemohl chovat jako infantilní sobec, kterej neumí šetřit
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 702
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#9 S 60 2,3l T5 - nestartuje
Taky pár příběhů.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=57543
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=57543
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#10 S 60 2,3l T5 - nestartuje
S60 v benzíne sú na svoj zvyšný obsah nádrže precitliveléEjdou Rotacak píše:Tak sem sedl v 9:00h znovu na kolo a jel ještě pro 5 litrů benzínu.....voala Volvík naskočil na první pokus.
To pri dízlovej S80, ledka svieti a displej hlási a človek si myslí, že už nedôjde ani na pumpu... a ono to, voľajako, stále ide a ide a ide... ako by jej to bolo jedno, že tam už nemá nič.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#11 S 60 2,3l T5 - nestartuje
Ejdou Rotacak: Kdyz me bylo 25 tak jsem to taky tak delal. Clovek se to casem nauci
Ja bych do auta taky mohl nalit mega penez. Mam rad vsechno v poradku, ale to by bylo na kompletni vymenu vsech sracek na podvozku, celolak, novy interier a vlastne asi i komplet GO motoru - ani jedno neni potreba protoze to vsechno tak na 95%+ funguje.
Ja bych do auta taky mohl nalit mega penez. Mam rad vsechno v poradku, ale to by bylo na kompletni vymenu vsech sracek na podvozku, celolak, novy interier a vlastne asi i komplet GO motoru - ani jedno neni potreba protoze to vsechno tak na 95%+ funguje.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek