Převodovka - doporučen servis
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)
#1 Převodovka - doporučen servis
Ahoj, prosím o radu...
...dnes jsem s V70 II (MY06) 2.5T AWD pádil na hory, auto naložené po strop, a projíždějíce serpentiny nad Jáchymovem přeřadila převodovka se značným kopnutím a následovala hláška "převodovka doporučen servis". Od té chvíle bylo na displeji místo "D" pouze "-". Auto jelo na jednu rychlost, subjektivně bych tipoval trojku. Dojel jsem pár kiláků do cíle a po vyložení auta dojel zaparkovat. To už to normálně zobrazovalo a řadilo, chybová hláška zůstala. Vytáhl jsem z kastlíku příruční diagnostiku a našel:
P0811 - Excessive Clutch Slippage
P0700 - Transmission Control System Malfunction
Auto kdysi dovezl p.Formánek (Polarcars) od kterého ho měl předchozí majitel. Na filtrboxu, je poznámka že olej v převodovce byl měněn ve 196t.km (auto má momentálně najeto 240t.km). Autor poznámky i výměny - dle předchozího majitele - p.Formánek, a nemám důvod tomu nevěřit. Doposud jediné nepříjemnosti s převodovkou byly cukání při řazení po změně paliva (po dlouhém ježdění na LPG, když jsem nějakou dobu jezdil jen na benzín a naopak). Výjimečně, v pár případech, se stalo, že po dojezdu např. na křižovatku, auto cuklo jako by převodovka "pozdě vyřadila"..... Potřeboval bych vědět co tomu může být, a nakolik s tím můžu bezpečně dojet zpátky...
Díky SDG
...dnes jsem s V70 II (MY06) 2.5T AWD pádil na hory, auto naložené po strop, a projíždějíce serpentiny nad Jáchymovem přeřadila převodovka se značným kopnutím a následovala hláška "převodovka doporučen servis". Od té chvíle bylo na displeji místo "D" pouze "-". Auto jelo na jednu rychlost, subjektivně bych tipoval trojku. Dojel jsem pár kiláků do cíle a po vyložení auta dojel zaparkovat. To už to normálně zobrazovalo a řadilo, chybová hláška zůstala. Vytáhl jsem z kastlíku příruční diagnostiku a našel:
P0811 - Excessive Clutch Slippage
P0700 - Transmission Control System Malfunction
Auto kdysi dovezl p.Formánek (Polarcars) od kterého ho měl předchozí majitel. Na filtrboxu, je poznámka že olej v převodovce byl měněn ve 196t.km (auto má momentálně najeto 240t.km). Autor poznámky i výměny - dle předchozího majitele - p.Formánek, a nemám důvod tomu nevěřit. Doposud jediné nepříjemnosti s převodovkou byly cukání při řazení po změně paliva (po dlouhém ježdění na LPG, když jsem nějakou dobu jezdil jen na benzín a naopak). Výjimečně, v pár případech, se stalo, že po dojezdu např. na křižovatku, auto cuklo jako by převodovka "pozdě vyřadila"..... Potřeboval bych vědět co tomu může být, a nakolik s tím můžu bezpečně dojet zpátky...
Díky SDG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 24
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: u JH
- Vůz: XC90 D5 120kW automat 2004
#2 Převodovka - doporučen servis
Podle mě ti proklouzl měnič, což bych při popisované zátěži chápal. Opatrně jezdit se s tím nějakou dobu dá. Otázka ale je, jak často se ten problém bude opakovat.
_________________
---------------------------------------------
XC90 D5 120kW automat 2004
---------------------------------------------
XC90 D5 120kW automat 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#3 Převodovka - doporučen servis
Dojet určitě můžeš. Ten měnič je skutečně asi nejpravděpodobnější. Ale chce to řešit. My začínáme vždy rozvaděčem. V těch kilometrech by už měl nárok a je příčinou většiny problémů. Měnič může klouznout i kvůli nízkému tlaku a nebo, pokud je problém v měniči, tak může být poškozený kvůli nesprávně fungujícímu rozvaděči. Navíc se jediný dá řešit bez demontáže převodovky. Dá se i otestovat, ale vzhledem k nájezdu to bude asi zbytečné. Pak samozřejmě zmiňovaný měnič. A poslední variantou je problém přímo v převodovce. V každém případě tato hláška vždy znamená dražší opravu a "na počkání " to nikdo nevyřeší.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#4 Převodovka - doporučen servis
Jen lehké přiblížení = konverze na Volvácké chyby:s.d.gotrek píše:P0811 - Excessive Clutch Slippage
P0700 - Transmission Control System Malfunction
Kód: Vybrat vše
P0811 TCM-002F Lock-up function Slipping or not engaged
P0700 ECM-530D Diagnostic trouble code (DTC) in another control module
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#5 Převodovka - doporučen servis
Hlavne NE! do ATS !!!
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)
#6 Převodovka - doporučen servis
Ekky: jj... tvůj příběh jsem přečetl, budu se snažit nedopadnout obdobně
Jean: jenže k vám to mám z ruky... mimochodem LPG bylo přes léto vcelku v pohodě ale na zimu zas nějak zlobí. příležitostně se teda ozvu co s tím...
...jinak s autem jsem byl dnes na nutném nákupu, asi 10km tam a to samé zpět. Jediná věc která se udála, že v jednom kopci kde jsme museli zastavit se auto rozjíždělo neochotně jako kdyby u manuálu klouzala spojka...
Jean: jenže k vám to mám z ruky... mimochodem LPG bylo přes léto vcelku v pohodě ale na zimu zas nějak zlobí. příležitostně se teda ozvu co s tím...
...jinak s autem jsem byl dnes na nutném nákupu, asi 10km tam a to samé zpět. Jediná věc která se udála, že v jednom kopci kde jsme museli zastavit se auto rozjíždělo neochotně jako kdyby u manuálu klouzala spojka...
#7 Převodovka - doporučen servis
Když si do podpisu vyplníš bydliště bude snazší Tě nasměrovat.s.d.gotrek píše:Ekky: jj... tvůj příběh jsem přečetl, budu se snažit nedopadnout obdobně
Jean: jenže k vám to mám z ruky... mimochodem LPG bylo přes léto vcelku v pohodě ale na zimu zas nějak zlobí. příležitostně se teda ozvu co s tím...
...jinak s autem jsem byl dnes na nutném nákupu, asi 10km tam a to samé zpět. Jediná věc která se udála, že v jednom kopci kde jsme museli zastavit se auto rozjíždělo neochotně jako kdyby u manuálu klouzala spojka...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)
#8 Převodovka - doporučen servis
martinopel: Doplněno ;o) ale jinak s Jeanem se známe skrz LPG takže ví, že to k němu mám lán světa ;o)
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#9 Převodovka - doporučen servis
Pokud se nemýlím, měla by tam být AW 55-51SN
Pokud se mýlím, a je tam TF80SC, tak pozdrav pánbů pane kolego
Pokud se mýlím, a je tam TF80SC, tak pozdrav pánbů pane kolego
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)
#10 Převodovka - doporučen servis
A jak to poznám???David Patočka píše:Pokud se nemýlím, měla by tam být AW 55-51SN
Pokud se mýlím, a je tam TF80SC, tak pozdrav pánbů pane kolego
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#11 Převodovka - doporučen servis
Máš 6q nebo 5q?
Davide, co je na TF-80SC hrozného, že i ty jí máš už ve čtvrtém autě?
Davide, co je na TF-80SC hrozného, že i ty jí máš už ve čtvrtém autě?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#12 Převodovka - doporučen servis
MY06 by už měl mít 6ti kvalt jestli se nemýlím
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#13 Převodovka - doporučen servis
muj nazor je: cim novejsi typ almary ve volvu tim vetsi prusvih... prehistoricke aisin a ZF v 7xx/9xx byly dokonalost sama, novejsi aisin ctyrkvalt se taky celkemn povedl, aisin petikvalt uz je peklo a sestikvalt? megapeklo......::Philip::.. píše:Máš 6q nebo 5q?
Davide, co je na TF-80SC hrozného, že i ty jí máš už ve čtvrtém autě?
Muzeme si tady spolecne zajasat, ze mame Davida a Richarda, kteri aisina pro volvo OPRAVDU umi....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7492
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#14 Převodovka - doporučen servis
S tím nemůžu souhlasit. Mám najeto přes 300t km a řadí stále dobře. Nedělám si iluze, že je na věky, ale pokud se mění olej a řidič se k ní nechová jako prase, tak vydrží hodně.travex píše:aisin petikvalt uz je peklo
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
#15 Převodovka - doporučen servis
Je to o zachazeni a vymenach oleje - koukam ze mas 01 - takze ve tvem pripade jeste o stesti.... prevodovky rocniku 00-02 mely mensi prumer hridele a jine viko. Idealni je mit almaru 03 a vys v kombinaci s rozvadecem C.... ale stale to neni zadna slava.
Rozdil vidim v tom, ze k predchozimu ctyrkvaltu ses jako prase chovat mohl a na olej taky nebyla zrovna citliva, o vyslovene slabem miste typu hridel nebo zpusob rizeni (rozvadec) jako u petikvaltu uz vubec nemuze byt rec... pokrok nezastavis.
Mimochodem japonci zjevne nekde museli udelat chybu, staci srovnat konkurecnim ZF.. ne ze by nemeli mechanicke problemy a jejich prevodovky trpely predimenzovanosti, ale podobne sileny system rizeni nemci vymyslet (bohuzel/bohudik) nedokazali....
Rozdil vidim v tom, ze k predchozimu ctyrkvaltu ses jako prase chovat mohl a na olej taky nebyla zrovna citliva, o vyslovene slabem miste typu hridel nebo zpusob rizeni (rozvadec) jako u petikvaltu uz vubec nemuze byt rec... pokrok nezastavis.
Mimochodem japonci zjevne nekde museli udelat chybu, staci srovnat konkurecnim ZF.. ne ze by nemeli mechanicke problemy a jejich prevodovky trpely predimenzovanosti, ale podobne sileny system rizeni nemci vymyslet (bohuzel/bohudik) nedokazali....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)
#16 Převodovka - doporučen servis
Je to MY06 vyrobený 2005, dopředu to má kvaltů 5...Kuko28 píše:MY06 by už měl mít 6ti kvalt jestli se nemýlím
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7492
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#17 Převodovka - doporučen servis
Asi jo...travex píše:takze ve tvem pripade jeste o stesti....
A díky!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#18 Převodovka - doporučen servis
Pokud máš nějakou chytrou kalkulačku, a ta umí vyčíst teplotu převodového oleje, tak to za jízdy čti.
Pokud se to stalo u Jáchymova v kopcích, a ta hláška znamená spíš měnič, funkce Lock Up spí, nebo je zničena,
tak se to vlivem opotřebeného měniče přehřívá a pak to začne kopat a nakonec Error a nouzák.
Pokud pojedeš v klidu, tak se to nestane, pokud to budeš rvát do táhlého kopce, tak se to stane.
Tak to zkus a uvidíš, každopádně lamelu v měniči nepřemluvíš, sice to lze oddálit, ale na dovolenou bych s tím do
Chorvatska nevyrážel
Pokud se to stalo u Jáchymova v kopcích, a ta hláška znamená spíš měnič, funkce Lock Up spí, nebo je zničena,
tak se to vlivem opotřebeného měniče přehřívá a pak to začne kopat a nakonec Error a nouzák.
Pokud pojedeš v klidu, tak se to nestane, pokud to budeš rvát do táhlého kopce, tak se to stane.
Tak to zkus a uvidíš, každopádně lamelu v měniči nepřemluvíš, sice to lze oddálit, ale na dovolenou bych s tím do
Chorvatska nevyrážel
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)
#19 Převodovka - doporučen servis
Zkusím to, dík za tip. Mám nějaký aplikace na telefonu a ELM327...David Patočka píše:Pokud máš nějakou chytrou kalkulačku, a ta umí vyčíst teplotu převodového oleje, tak to za jízdy čti.
Pokud se to stalo u Jáchymova v kopcích, a ta hláška znamená spíš měnič, funkce Lock Up spí, nebo je zničena,
tak se to vlivem opotřebeného měniče přehřívá a pak to začne kopat a nakonec Error a nouzák.
Pokud pojedeš v klidu, tak se to nestane, pokud to budeš rvát do táhlého kopce, tak se to stane.
Tak to zkus a uvidíš, každopádně lamelu v měniči nepřemluvíš, sice to lze oddálit, ale na dovolenou bych s tím do
Chorvatska nevyrážel
V jakých mezích by se měla ta teplota držet?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V60 D6
#20 Převodovka - doporučen servis
Pokud ti prevodovka kopne pri prerazeni je to tim ze lamely uz maji vytlacene drazky v kterych jezdi a pri velke zatezi se zasekavaji silneji nez kdyz prevodovce ulevis ubranim plynu. S tim se nic delat neda. Nedovedu si predstavit jak by hydromenic mohl zapricinit kopnuti. Kdyz se posere hydromenic auto bud nepojede vubec nebo nebude uzamikat coz je sjeta lamela a auto bude prokluzovat na vsechny rychlsoti. Pri kazdy chybe prevodovky se po nastartovani vzdy restartuje takze staci vypnou a zapnout a jet dal. Cuknuti by mozna mohla jeste zpusobit spatna funkce solenoidu co to prepinaji. Kdysy sem mel problem ze po dlouhe jizde kdyz se vse opravdu dobre prohralo zacla prokluzovat trojka. Vymenil jsem solenoidy (cena asi 3000 z ebay USA kupoval sem projistotu vsechny coz bylo myslim 4 nebo 5 kusu.) a od te doby mam klid. Menit mozek prevodovky nebo jak to tu lidi nazivaji je podle me absolutni zbytecnost. Je to kus zeleza ktery se jen tak sam neposere. Pokud chce nekdo za opravu prevodovky 70 tisic tak je to dobry byznis. Nekde u ostravy je firma na dily do prevodovek. Rekl bych ze maji uplne vse. V dilech vyjde repas tak kolem 20 tisic. Tech 50 je pak za praci plus zaruku ze se to nepo a mozna naky to knowhow.
Pokud budes nekde delat repas urcite si radeji priplat za zaruku a kvalitni praci. Kdysi mi jeden krasny repas asi za 45 tisic vydrzel presne tech 45 tisic km.
Pokud budes nekde delat repas urcite si radeji priplat za zaruku a kvalitni praci. Kdysi mi jeden krasny repas asi za 45 tisic vydrzel presne tech 45 tisic km.
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
#21 Převodovka - doporučen servis
Vůbec nevím co slušného k tomuto napsat.Nejslušnější co mne napadá asi snad jen "Ty jsi vůl"beavis píše:Pokud ti prevodovka kopne pri prerazeni je to tim ze lamely uz maji vytlacene drazky v kterych jezdi a pri velke zatezi se zasekavaji silneji nez kdyz prevodovce ulevis ubranim plynu. S tim se nic delat neda. Nedovedu si predstavit jak by hydromenic mohl zapricinit kopnuti. Kdyz se posere hydromenic auto bud nepojede vubec nebo nebude uzamikat coz je sjeta lamela a auto bude prokluzovat na vsechny rychlsoti. Pri kazdy chybe prevodovky se po nastartovani vzdy restartuje takze staci vypnou a zapnout a jet dal. Cuknuti by mozna mohla jeste zpusobit spatna funkce solenoidu co to prepinaji. Kdysy sem mel problem ze po dlouhe jizde kdyz se vse opravdu dobre prohralo zacla prokluzovat trojka. Vymenil jsem solenoidy (cena asi 3000 z ebay USA kupoval sem projistotu vsechny coz bylo myslim 4 nebo 5 kusu.) a od te doby mam klid. Menit mozek prevodovky nebo jak to tu lidi nazivaji je podle me absolutni zbytecnost. Je to kus zeleza ktery se jen tak sam neposere. Pokud chce nekdo za opravu prevodovky 70 tisic tak je to dobry byznis. Nekde u ostravy je firma na dily do prevodovek. Rekl bych ze maji uplne vse. V dilech vyjde repas tak kolem 20 tisic. Tech 50 je pak za praci plus zaruku ze se to nepo a mozna naky to knowhow.
Pokud budes nekde delat repas urcite si radeji priplat za zaruku a kvalitni praci. Kdysi mi jeden krasny repas asi za 45 tisic vydrzel presne tech 45 tisic km.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V60 D6
#22 Převodovka - doporučen servis
nic jineho sem ani necekal
Tak az to bude opravene napiste co to bylo.
A co se tyce doporuceni bral bych naky servis na urovni http://www.zf-pakra.cz/
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#23 Převodovka - doporučen servis
JOOOO, to je pěkná firma, ta to bude dělat nejlevněji a nejlépe.
Škoda, že ve Volvu je Aisin a oni jsou výhradní zastoupení ZF
Jinak z profesionálního hlediska nemohu souhlasit, že cena dílů do této převodovky, je 20 000,- kč
Než něco veřejně vyzvracím, měl bych si o té firmě u Ostravy něco přečíst, ono totiž pokud mám na něco
dát záruku, musím to udělat pořádně a dát tam díly, které jsou nutné a patří tam.
Je rozdíl mezi: Re Prase a Repase, i když to slovo nesnáším.
Při repasi se všechno dostupné nahradí novým, raději bych používal slovo : opravený díl.
Klucí ve Volvu tomu dali název: Výměnný díl, to je opravená věc, výměnou za starou.
Zde si můžeš v katalogu vyškrtat všechno co ojebeš a pak urči počet dnů záruky
Nezapomeň na hodinovou sazbu, práce dva dny a dph.
Sečteno, podtrženo ????
http://www.aupetshop.cz/index.php?akce=rubrika&idoddeleni=10899&id_hm=&id_sekce=4274&digi_detail=7954
Škoda, že ve Volvu je Aisin a oni jsou výhradní zastoupení ZF
Jinak z profesionálního hlediska nemohu souhlasit, že cena dílů do této převodovky, je 20 000,- kč
Než něco veřejně vyzvracím, měl bych si o té firmě u Ostravy něco přečíst, ono totiž pokud mám na něco
dát záruku, musím to udělat pořádně a dát tam díly, které jsou nutné a patří tam.
Je rozdíl mezi: Re Prase a Repase, i když to slovo nesnáším.
Při repasi se všechno dostupné nahradí novým, raději bych používal slovo : opravený díl.
Klucí ve Volvu tomu dali název: Výměnný díl, to je opravená věc, výměnou za starou.
Zde si můžeš v katalogu vyškrtat všechno co ojebeš a pak urči počet dnů záruky
Nezapomeň na hodinovou sazbu, práce dva dny a dph.
Sečteno, podtrženo ????
http://www.aupetshop.cz/index.php?akce=rubrika&idoddeleni=10899&id_hm=&id_sekce=4274&digi_detail=7954
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7492
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#24 Převodovka - doporučen servis
David Patočka:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V60 D6
#25 Převodovka - doporučen servis
Tak to se omlouvam to sem se seknul to ty dily vyjdou na 30t.
Zlata 4stupnova v T6. A jestli je pri kazdym rapasu nutny menit rozvadec tak si vyrobce na ty prevodovce dal opravdu zalezet.
Pokud by tu byl autorizak na tyhle prevodovky rekly by jasne co je potreba. Ani v ZF pakra nedoporucuji delat komlet repas, ale opravit co je spatne protoze to ze jedno tesneni nebo jeden senzor odesel neznamena ze vsechny ostatni dily jsou za zenitem. Drahy vubec nejsou. Cena na hodinu jako jakykoliv jiny servis. S tim ze na to maji vybavu. Takze vi co maji delat.
A ted me muzete dal kamenovat
Zlata 4stupnova v T6. A jestli je pri kazdym rapasu nutny menit rozvadec tak si vyrobce na ty prevodovce dal opravdu zalezet.
Pokud by tu byl autorizak na tyhle prevodovky rekly by jasne co je potreba. Ani v ZF pakra nedoporucuji delat komlet repas, ale opravit co je spatne protoze to ze jedno tesneni nebo jeden senzor odesel neznamena ze vsechny ostatni dily jsou za zenitem. Drahy vubec nejsou. Cena na hodinu jako jakykoliv jiny servis. S tim ze na to maji vybavu. Takze vi co maji delat.
A ted me muzete dal kamenovat
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 995 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 10 Odpovědi
- 712 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 10 Odpovědi
- 1046 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od *dědek*
-
- 25 Odpovědi
- 8749 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vizibable