Převodovka - doporučen servis

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)

#1 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od s.d.gotrek »

Ahoj, prosím o radu...
...dnes jsem s V70 II (MY06) 2.5T AWD pádil na hory, auto naložené po strop, a projíždějíce serpentiny nad Jáchymovem přeřadila převodovka se značným kopnutím a následovala hláška "převodovka doporučen servis". Od té chvíle bylo na displeji místo "D" pouze "-". Auto jelo na jednu rychlost, subjektivně bych tipoval trojku. Dojel jsem pár kiláků do cíle a po vyložení auta dojel zaparkovat. To už to normálně zobrazovalo a řadilo, chybová hláška zůstala. Vytáhl jsem z kastlíku příruční diagnostiku a našel:

P0811 - Excessive Clutch Slippage
P0700 - Transmission Control System Malfunction

Auto kdysi dovezl p.Formánek (Polarcars) od kterého ho měl předchozí majitel. Na filtrboxu, je poznámka že olej v převodovce byl měněn ve 196t.km (auto má momentálně najeto 240t.km). Autor poznámky i výměny - dle předchozího majitele - p.Formánek, a nemám důvod tomu nevěřit. Doposud jediné nepříjemnosti s převodovkou byly cukání při řazení po změně paliva (po dlouhém ježdění na LPG, když jsem nějakou dobu jezdil jen na benzín a naopak). Výjimečně, v pár případech, se stalo, že po dojezdu např. na křižovatku, auto cuklo jako by převodovka "pozdě vyřadila"..... Potřeboval bych vědět co tomu může být, a nakolik s tím můžu bezpečně dojet zpátky...

Díky SDG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: u JH
Vůz: XC90 D5 120kW automat 2004

#2 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od Honza_740 »

Podle mě ti proklouzl měnič, což bych při popisované zátěži chápal. Opatrně jezdit se s tím nějakou dobu dá. Otázka ale je, jak často se ten problém bude opakovat.
_________________
---------------------------------------------
XC90 D5 120kW automat 2004

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#3 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od Jean »

Dojet určitě můžeš. Ten měnič je skutečně asi nejpravděpodobnější. Ale chce to řešit. My začínáme vždy rozvaděčem. V těch kilometrech by už měl nárok a je příčinou většiny problémů. Měnič může klouznout i kvůli nízkému tlaku a nebo, pokud je problém v měniči, tak může být poškozený kvůli nesprávně fungujícímu rozvaděči. Navíc se jediný dá řešit bez demontáže převodovky. Dá se i otestovat, ale vzhledem k nájezdu to bude asi zbytečné. Pak samozřejmě zmiňovaný měnič. A poslední variantou je problém přímo v převodovce. V každém případě tato hláška vždy znamená dražší opravu a "na počkání " to nikdo nevyřeší.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#4 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od ok2ucx »

s.d.gotrek píše:P0811 - Excessive Clutch Slippage
P0700 - Transmission Control System Malfunction
Jen lehké přiblížení = konverze na Volvácké chyby:

Kód: Vybrat vše

P0811  TCM-002F  Lock-up function  Slipping or not engaged  
P0700  ECM-530D  Diagnostic trouble code (DTC) in another control module  
Z prvotního popisu (hlavně té chyby TCM-002F) to vypadá na nějaký problém s lock-up selenoidem, ale je to hodně kdyby. Šup s tím do servisu, hlavně někam, kde automatům skutečně rozumí.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#5 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od Ekky »

Hlavne NE! do ATS !!!
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)

#6 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od s.d.gotrek »

Ekky: jj... tvůj příběh jsem přečetl, budu se snažit nedopadnout obdobně

Jean: jenže k vám to mám z ruky... mimochodem LPG bylo přes léto vcelku v pohodě ale na zimu zas nějak zlobí. příležitostně se teda ozvu co s tím...

...jinak s autem jsem byl dnes na nutném nákupu, asi 10km tam a to samé zpět. Jediná věc která se udála, že v jednom kopci kde jsme museli zastavit se auto rozjíždělo neochotně jako kdyby u manuálu klouzala spojka...

GDPR_user

#7 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od GDPR_user »

s.d.gotrek píše:Ekky: jj... tvůj příběh jsem přečetl, budu se snažit nedopadnout obdobně

Jean: jenže k vám to mám z ruky... mimochodem LPG bylo přes léto vcelku v pohodě ale na zimu zas nějak zlobí. příležitostně se teda ozvu co s tím...

...jinak s autem jsem byl dnes na nutném nákupu, asi 10km tam a to samé zpět. Jediná věc která se udála, že v jednom kopci kde jsme museli zastavit se auto rozjíždělo neochotně jako kdyby u manuálu klouzala spojka...
Když si do podpisu vyplníš bydliště bude snazší Tě nasměrovat.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)

#8 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od s.d.gotrek »

martinopel: Doplněno ;o) ale jinak s Jeanem se známe skrz LPG takže ví, že to k němu mám lán světa ;o)

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#9 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od David Patočka »

Pokud se nemýlím, měla by tam být AW 55-51SN
Pokud se mýlím, a je tam TF80SC, tak pozdrav pánbů pane kolego
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)

#10 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od s.d.gotrek »

David Patočka píše:Pokud se nemýlím, měla by tam být AW 55-51SN
Pokud se mýlím, a je tam TF80SC, tak pozdrav pánbů pane kolego
A jak to poznám???

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#11 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Máš 6q nebo 5q?
Davide, co je na TF-80SC hrozného, že i ty jí máš už ve čtvrtém autě?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#12 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od Kuko28 »

MY06 by už měl mít 6ti kvalt jestli se nemýlím
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1053
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#13 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od travex »

..::Philip::.. píše:Máš 6q nebo 5q?
Davide, co je na TF-80SC hrozného, že i ty jí máš už ve čtvrtém autě?
muj nazor je: cim novejsi typ almary ve volvu tim vetsi prusvih... prehistoricke aisin a ZF v 7xx/9xx byly dokonalost sama, novejsi aisin ctyrkvalt se taky celkemn povedl, aisin petikvalt uz je peklo a sestikvalt? megapeklo....

Muzeme si tady spolecne zajasat, ze mame Davida a Richarda, kteri aisina pro volvo OPRAVDU umi....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7492
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#14 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od Petr Marek »

travex píše:aisin petikvalt uz je peklo
S tím nemůžu souhlasit. Mám najeto přes 300t km a řadí stále dobře. Nedělám si iluze, že je na věky, ale pokud se mění olej a řidič se k ní nechová jako prase, tak vydrží hodně.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1053
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#15 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od travex »

Je to o zachazeni a vymenach oleje - koukam ze mas 01 - takze ve tvem pripade jeste o stesti.... prevodovky rocniku 00-02 mely mensi prumer hridele a jine viko. Idealni je mit almaru 03 a vys v kombinaci s rozvadecem C.... ale stale to neni zadna slava.

Rozdil vidim v tom, ze k predchozimu ctyrkvaltu ses jako prase chovat mohl a na olej taky nebyla zrovna citliva, o vyslovene slabem miste typu hridel nebo zpusob rizeni (rozvadec) jako u petikvaltu uz vubec nemuze byt rec... pokrok nezastavis.

Mimochodem japonci zjevne nekde museli udelat chybu, staci srovnat konkurecnim ZF.. ne ze by nemeli mechanicke problemy a jejich prevodovky trpely predimenzovanosti, ale podobne sileny system rizeni nemci vymyslet (bohuzel/bohudik) nedokazali....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)

#16 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od s.d.gotrek »

Kuko28 píše:MY06 by už měl mít 6ti kvalt jestli se nemýlím
Je to MY06 vyrobený 2005, dopředu to má kvaltů 5...

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7492
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#17 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od Petr Marek »

travex píše:takze ve tvem pripade jeste o stesti....
Asi jo... 8)
A díky! :good:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#18 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od David Patočka »

Pokud máš nějakou chytrou kalkulačku, a ta umí vyčíst teplotu převodového oleje, tak to za jízdy čti.
Pokud se to stalo u Jáchymova v kopcích, a ta hláška znamená spíš měnič, funkce Lock Up spí, nebo je zničena,
tak se to vlivem opotřebeného měniče přehřívá a pak to začne kopat a nakonec Error a nouzák.
Pokud pojedeš v klidu, tak se to nestane, pokud to budeš rvát do táhlého kopce, tak se to stane.

Tak to zkus a uvidíš, každopádně lamelu v měniči nepřemluvíš, sice to lze oddálit, ale na dovolenou bych s tím do
Chorvatska nevyrážel :lol:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)

#19 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od s.d.gotrek »

David Patočka píše:Pokud máš nějakou chytrou kalkulačku, a ta umí vyčíst teplotu převodového oleje, tak to za jízdy čti.
Pokud se to stalo u Jáchymova v kopcích, a ta hláška znamená spíš měnič, funkce Lock Up spí, nebo je zničena,
tak se to vlivem opotřebeného měniče přehřívá a pak to začne kopat a nakonec Error a nouzák.
Pokud pojedeš v klidu, tak se to nestane, pokud to budeš rvát do táhlého kopce, tak se to stane.

Tak to zkus a uvidíš, každopádně lamelu v měniči nepřemluvíš, sice to lze oddálit, ale na dovolenou bych s tím do
Chorvatska nevyrážel :lol:
Zkusím to, dík za tip. Mám nějaký aplikace na telefonu a ELM327...
V jakých mezích by se měla ta teplota držet?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 76
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V60 D6

#20 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od beavis »

Pokud ti prevodovka kopne pri prerazeni je to tim ze lamely uz maji vytlacene drazky v kterych jezdi a pri velke zatezi se zasekavaji silneji nez kdyz prevodovce ulevis ubranim plynu. S tim se nic delat neda. Nedovedu si predstavit jak by hydromenic mohl zapricinit kopnuti. Kdyz se posere hydromenic auto bud nepojede vubec nebo nebude uzamikat coz je sjeta lamela a auto bude prokluzovat na vsechny rychlsoti. Pri kazdy chybe prevodovky se po nastartovani vzdy restartuje takze staci vypnou a zapnout a jet dal. Cuknuti by mozna mohla jeste zpusobit spatna funkce solenoidu co to prepinaji. Kdysy sem mel problem ze po dlouhe jizde kdyz se vse opravdu dobre prohralo zacla prokluzovat trojka. Vymenil jsem solenoidy (cena asi 3000 z ebay USA kupoval sem projistotu vsechny coz bylo myslim 4 nebo 5 kusu.) a od te doby mam klid. Menit mozek prevodovky nebo jak to tu lidi nazivaji je podle me absolutni zbytecnost. Je to kus zeleza ktery se jen tak sam neposere. Pokud chce nekdo za opravu prevodovky 70 tisic tak je to dobry byznis. Nekde u ostravy je firma na dily do prevodovek. Rekl bych ze maji uplne vse. V dilech vyjde repas tak kolem 20 tisic. Tech 50 je pak za praci plus zaruku ze se to nepo a mozna naky to knowhow.

Pokud budes nekde delat repas urcite si radeji priplat za zaruku a kvalitni praci. Kdysi mi jeden krasny repas asi za 45 tisic vydrzel presne tech 45 tisic km.
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015

GDPR_user

#21 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od GDPR_user »

beavis píše:Pokud ti prevodovka kopne pri prerazeni je to tim ze lamely uz maji vytlacene drazky v kterych jezdi a pri velke zatezi se zasekavaji silneji nez kdyz prevodovce ulevis ubranim plynu. S tim se nic delat neda. Nedovedu si predstavit jak by hydromenic mohl zapricinit kopnuti. Kdyz se posere hydromenic auto bud nepojede vubec nebo nebude uzamikat coz je sjeta lamela a auto bude prokluzovat na vsechny rychlsoti. Pri kazdy chybe prevodovky se po nastartovani vzdy restartuje takze staci vypnou a zapnout a jet dal. Cuknuti by mozna mohla jeste zpusobit spatna funkce solenoidu co to prepinaji. Kdysy sem mel problem ze po dlouhe jizde kdyz se vse opravdu dobre prohralo zacla prokluzovat trojka. Vymenil jsem solenoidy (cena asi 3000 z ebay USA kupoval sem projistotu vsechny coz bylo myslim 4 nebo 5 kusu.) a od te doby mam klid. Menit mozek prevodovky nebo jak to tu lidi nazivaji je podle me absolutni zbytecnost. Je to kus zeleza ktery se jen tak sam neposere. Pokud chce nekdo za opravu prevodovky 70 tisic tak je to dobry byznis. Nekde u ostravy je firma na dily do prevodovek. Rekl bych ze maji uplne vse. V dilech vyjde repas tak kolem 20 tisic. Tech 50 je pak za praci plus zaruku ze se to nepo a mozna naky to knowhow.

Pokud budes nekde delat repas urcite si radeji priplat za zaruku a kvalitni praci. Kdysi mi jeden krasny repas asi za 45 tisic vydrzel presne tech 45 tisic km.
Vůbec nevím co slušného k tomuto napsat.Nejslušnější co mne napadá asi snad jen "Ty jsi vůl"

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 76
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V60 D6

#22 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od beavis »

:Yahoo!: :lol: :lol: :D :D :Yahoo!:

nic jineho sem ani necekal

Tak az to bude opravene napiste co to bylo.

A co se tyce doporuceni bral bych naky servis na urovni http://www.zf-pakra.cz/
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#23 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od David Patočka »

JOOOO, to je pěkná firma, ta to bude dělat nejlevněji a nejlépe.
Škoda, že ve Volvu je Aisin a oni jsou výhradní zastoupení ZF :lol:
Jinak z profesionálního hlediska nemohu souhlasit, že cena dílů do této převodovky, je 20 000,- kč
Než něco veřejně vyzvracím, měl bych si o té firmě u Ostravy něco přečíst, ono totiž pokud mám na něco
dát záruku, musím to udělat pořádně a dát tam díly, které jsou nutné a patří tam.
Je rozdíl mezi: Re Prase a Repase, i když to slovo nesnáším.
Při repasi se všechno dostupné nahradí novým, raději bych používal slovo : opravený díl.
Klucí ve Volvu tomu dali název: Výměnný díl, to je opravená věc, výměnou za starou.
Zde si můžeš v katalogu vyškrtat všechno co ojebeš a pak urči počet dnů záruky 8)
Nezapomeň na hodinovou sazbu, práce dva dny a dph.
Sečteno, podtrženo ????


http://www.aupetshop.cz/index.php?akce=rubrika&idoddeleni=10899&id_hm=&id_sekce=4274&digi_detail=7954
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7492
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#24 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od Petr Marek »

David Patočka: :good:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 76
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V60 D6

#25 Převodovka - doporučen servis

Příspěvek od beavis »

Tak to se omlouvam to sem se seknul to ty dily vyjdou na 30t. :)

Zlata 4stupnova v T6. A jestli je pri kazdym rapasu nutny menit rozvadec tak si vyrobce na ty prevodovce dal opravdu zalezet.

Pokud by tu byl autorizak na tyhle prevodovky rekly by jasne co je potreba. Ani v ZF pakra nedoporucuji delat komlet repas, ale opravit co je spatne protoze to ze jedno tesneni nebo jeden senzor odesel neznamena ze vsechny ostatni dily jsou za zenitem. Drahy vubec nejsou. Cena na hodinu jako jakykoliv jiny servis. S tim ze na to maji vybavu. Takze vi co maji delat.

A ted me muzete dal kamenovat :beer:
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“