Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#26 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Rumlik »

Jasný, chápu. Jen jsem myslel, že Bosch se nestal, Ikdyž je mi jasný, že by mohl, proč by ne.
Každopádně, dal jsem auto přezout, a udělal rovnou filtr paliva. Pár mechaniků řeklo, že pokud je tam roky letoucí, jezdil jsem "na výpary" mohl se přicpat. Tak či tak, by se měnit měl a vyměnit jsem ho v plánu měl, takže mi ho dneska vyměnili. Teď si ho jedu vyzvednout. Tak ho projedu a uvidí se.

Zajímalo by mě, zda někdo vyměni klapku treba ze svých zásob (repasy, vraky,...) a pokud by nepomohlo, vrátil by zpět původní. Nerad bych dal nemalé peníze za klapku, aby to nebylo klapkou.
Ví někdo o dobrém typu na Volvo servis? Třeba zda Marra? Nebo T6R nebo jiní, co by to udělali?
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 2011

#27 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od xjr1 »

Přesně tak, zajeď za marrou nebo do t6r, ve finále ušetříš. Čas i peníze.

Mimochodem, na předchozím autě mi špatná škrtící klapka dělala stejný problémy, jako popisuješ ty... Vyčištění nepomohlo, až repas.
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT
je:V70II, 2003, D5 120kW AT, XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#28 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Rumlik »

xjr1 píše:Přesně tak, zajeď za marrou nebo do t6r, ve finále ušetříš. Čas i peníze.

Mimochodem, na předchozím autě mi špatná škrtící klapka dělala stejný problémy, jako popisuješ ty... Vyčištění nepomohlo, až repas.
fakt? a repas vyšel cca na? (jen orientačně).


Tak jsem auto projel, vypadalo to ok. Dojel jsem do benzinky, natankoval plnou nadrž, vyjel z benzinky a cca po 300m mi to udelalo zas. Jenze tentokrát, uz jsem se 2h z mista nehnul a musel jsem se nechat odtáhnout.

Problém stejný, jako jsem popisoval. Zastavil jsem, sice nastartoval ale auto se opět klepalo a otačky 1300ot (1000-1300 litaly). Přidal jsem maličko plyn na 2000ot a držel konstatně a lítaly mi mezi 2000-4000, ařkoliv jsem plyn držel stejně. Pak jsem to vypl, pockal cca 15min a nastartoval a pedal nereaguje už vůbec. Chybové hlášky už nejde ani umazat. Pořád chyba pedálu (ale to už jsme probírali, pedal=klapka defakto) a maximalne při plnym pedalu na podlahu se hned ručička otaček o 100 (ano, jen 100) otáček. Motor se klepe tak či tak. Takže to je přesně to, co tu někdo psal ze začátku, pokud je to klapka, bude se to zhoršovat až do kaput zřejmě.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 2011

#29 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od xjr1 »

Netvrdím, že je u tebe na 100% špatná klapka, jen říkám, že mi to blblo se špatnou klapkou stejně jako tobě. Zas tak moc tomu nerozumím:-).

Pokud si dobře vzpomínám, repas vyšel kolem 6000,- trvalo to zhruba týden, klapka se posílala do německa.

Fakt zajeď za marrou vyplatí se to..
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT
je:V70II, 2003, D5 120kW AT, XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#30 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Rumlik »

Zdravím Volváky,
mám doma "novou" klapku. Chci se zeptat, než ji tam zkusím namontovat, teď mi na stavající klapku svítí chyba klapky už při otočením klíčku na ON (nenastartovaný motor) a ani nejde resetnou chyba. Smažu ji a do 0,5s tam hned zas skoci.

Co kdybych udělal hoooodně rychlý test a to, že bych vypojil stávající klapku od kabelu ale nechal ji na místě a zkusil kabel zapojit do "nové" klapky, která by nebyla v autě, ale auto bych nestartoval.
Nechal bych to maximálně na ON a elektroniku auta ji oťuknout, zda je ok. Teoreticky, když dám reset chyby a chyba zmizí, je jasný, že už je něco jinak že?

Můžu udělat takový test, kdy auto startovat nebudu a jen to jakoby obejdu pro rychlý test?
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#31 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Rumlik »

výměna klapky pomohlo. Konečně jsem nastartoval, chybové hlášky jsou pryč. Super... Jel jsem to projet a 10km vůbec nic (plný plyn, maximální vytočení, normální jizda, vše ok).... no, ale cca po 10 km to spadlo do nouzaku a už jsem se nehl z místa, motor se dusí (volnoběh se snaží držet) pedál skoro vůbec nereaguje a chybové hlášky jsou pořád stejné... Dělá to, ikdyž motor vypnu a klidně po 1h opět zkusím nastartovat.

Jak je možné, že výměna klapky pomohla a cca 30min byl klid? No, takže T6R, nic jiného mě nenapadá...
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#32 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od PINĎABC »

musíš nahrát soft ve volvu do té nové klapky :wink:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#33 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Rumlik »

PINĎABC píše:musíš nahrát soft ve volvu do té nové klapky :wink:
? jakto? je ze stejné motorizace. Navíc chyba auta je naprosto stejná, co byla s předešlou. To je divné ne?
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#34 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od PINĎABC »

Když v klapce není totožný soft z autem tak jako by byla špatná protože nekomunikuje. co vida píše špatnou komunikaci? Opravdu to chce řídit se podle origo diagnostiky a podrobně přeložit do češtiny tu závadu!

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#35 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Rumlik »

PINĎABC píše:Když v klapce není totožný soft z autem tak jako by byla špatná protože nekomunikuje. co vida píše špatnou komunikaci? Opravdu to chce řídit se podle origo diagnostiky a podrobně přeložit do češtiny tu závadu!
všude na netu píšou, že totožný software být nemusí. A jakto, že auto bez problému po výměně klapky jelo? Stálo 30min nastartované bez problému aby se zahrálo, pak bez problému 10-20km ujelo a to normální a i agresivní jízdy a najednou po cca 40min od nastartování to spadne do nouzáku? a motor se dusí a auto se defakto nehne z místa.. To nemůže být softwarem
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#36 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od PINĎABC »

je to kurec záhada :( to chování, proč to chvilku jelo v pohodě. co když se přes diagnostiku smažou chyby chová se to totožně nebo je chvilku klid.
nejsem odborník jen srovnávám svůj problém s klapkou která se po výměně nechovala nejlíp teprve po nahrání softu ve volvu cca. 1300,- začla sekat dobrotu. Prubni napsat jeanovi z kobylnic nebo mu zavolej mi opravdu pomohl.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#37 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Rumlik »

PINĎABC píše:je to kurec záhada :( to chování, proč to chvilku jelo v pohodě. co když se přes diagnostiku smažou chyby chová se to totožně nebo je chvilku klid.
nejsem odborník jen srovnávám svůj problém s klapkou která se po výměně nechovala nejlíp teprve po nahrání softu ve volvu cca. 1300,- začla sekat dobrotu. Prubni napsat jeanovi z kobylnic nebo mu zavolej mi opravdu pomohl.
Viď? Nikdo neví právě, co by to mohlo být a auto je úplně nepojízdné. Chybové hlášky smazat nejdou. Když otočím klíčkem na ON, vyskočí hned engine reduced performance a engine service required. Smažu a do 0,5s zas skočí zpět a to motor není ani nastarovaný.

-P0068: MAP/MAF - Throttle Position Correlation (Powertrain, Generic)
-P0123: Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit High (Powertrain, Generic)
-P0222: Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "B" Circuit Low (Powertrain, Generic)

To vypovídá o pedálu. Může poslat pedál NATOLIK šílené údaje, že jednotka vůbec neví, co má dělat a auto z toho šílí? :D Jde o to, že prvně problém začal tak, že jsem držel TŘEBA 30% pedalu a jel za nějakým autem a Z NIČEHO nic auto SAAAMO zrychlilo jako bych zmáčkl pedal a hned to spadlo do nouzáku a auto přestalo jet.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#38 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Rumlik »

Divné, tak jsem to zas rozebral, dal zpět svoji klapku, všecko pořádně vyčistil co šlo, utahl, kabel od klapky jsem přidělal stahovací paskou ke klapce (zdalo se mi, ze je kabel maličko volnější) a auto nastartovalo a 40min jsem jezdil sem a tam u nás v ulici pod různým stylem jízdy. Točil motor apod. A nic, jelo to normálně.

To je mi zahada fakt
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#39 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od ok2ucx »

ok2ucx píše:Pro začátek bych pročistil kontakty na konektorech klapky a pak by se vidělo. Případně zrevidovat dráty k ní jako takové.
V tvém případě bych se vrátil k výše uvedenému :-/

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#40 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Rumlik »

ok2ucx píše:
ok2ucx píše:Pro začátek bych pročistil kontakty na konektorech klapky a pak by se vidělo. Případně zrevidovat dráty k ní jako takové.
V tvém případě bych se vrátil k výše uvedenému :-/

P.
:-) já je fakt kontroloval. Uvidíme. Dneska podvečer to pojedu projet s druhým autem za zadkem, aby mě případně odtáhl a pojedeme nějakou delší trasu okolo bydliště. Tak se uvidí.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

GDPR_user

#41 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od GDPR_user »

Rumlik píše: Viď? Nikdo neví právě, co by to mohlo být a auto je úplně nepojízdné. Chybové hlášky smazat nejdou. Když otočím klíčkem na ON, vyskočí hned engine reduced performance a engine service required. Smažu a do 0,5s zas skočí zpět a to motor není ani nastarovaný.

-P0068: MAP/MAF - Throttle Position Correlation (Powertrain, Generic)
-P0123: Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit High (Powertrain, Generic)
-P0222: Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "B" Circuit Low (Powertrain, Generic)
Co tak zkusit začít napíchnutím na origo diag???Třebas taková DEM dovede s autem zázraky. :lol: :lol:

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#42 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od ok2ucx »

Ale: není nad ten sladký pocit, přijít si na to sám. Byť to stojí x-násobně více času i peněz :jaj:

Vážně: přemýšlím vlastně, jaký je rozdíl mezi origo diagnostikou a těmi univerzály - napadají mě jen dva, ale poměrně velké.

1.Neznám všechna neoriga, ale domnívám se, že ty vyčítají chyby jen z konkrétní jednotky. Kdežto origo vždy vysype celé auto a tady i chyby z ostatních jednotek mohou doplnit plný obraz chyby, která se v autě nachází (viz zde zmíněné DEMky, které umí zbořit celé auto).
2. A druhá věc je pak i interpretace chyb. Volvácké kódy ECM-xxxx se sice dají namapovat (a jsou namapované) na ty univerzální a standardizované Pxxxx OBD2 kódy. Ale zvláště u prvních modelů, které jsou tzv. kompatibilní s OBD2 mohou ty univerzální texty být přinejmenším zavádějící (viz celé toto téma). Viďácké texty jsou zkrátka ty nejlepší možné a dostupné.

Long story short: když už to auto necheš dávat někomu zkušenému opravit, zajeď si aspoň někam na originální diagnostiku. Vysypat všechny chyby z auta, pak třeba smazat, pojezdit, nechat chybu vyskytnout se a vyčíst znovu. Silně opomíjené jsou i doprovodné texty Fault trace ke každé chybě. Když se to přečte x-krát horem dolem, tak tam povětšinou přičina chyby je. Není to 100% všemocný nástroj (*), ale hodně může napovědět.

Pavel

(*) byl jsem svědkem XC90 D5 136kW, kde byla shozená hadice sání za váhou. Auto normálně vrčelo na volnoběh, váha však logicky ukazovala 0g/h. Ale diagnostika mlčela, autu to bylo celkem fuk. Chápu, že si jednotka může vzít jako náhradní (méně přesnou, ale lepší než nic) hodnotu množství vzduchu ze senzoru tlaku v sání. Ale chyba tam fakt nebyla žádná. Mno, chybička se vloudí...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#43 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Rumlik »

Ja bych na originální diagnostiku dojel rad, ale auto bylo 14 dni naprosto nepojízdné a nejbližší servis s orig. diagnostickou mam 50-60km. Odtah by mě stál nejméně 2000kč. Chtěl jsem se na to podívat sám, případně zkusit to opravit aspoň dočasně, abych tam dojel. Těch 2000kc v nejlepším případě může byt i cena opravy auta, tak proč zbytečně to platit někomu, kdo mi jen odveze auto.

Teď auto konecne jede. Ještě jsem pro jistotu zajistil kabel ke klapce stahovaci páskou, takze ho projedu jeste jednou a pak zajedu do T6R.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Stará Ves nad Ondřejnicí
Vůz: Bylo:Volvo S60 2,4 103 kw 01'

#44 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Hanys »

Rumlik píše:Ja bych na originální diagnostiku dojel rad, ale auto bylo 14 dni naprosto nepojízdné a nejbližší servis s orig. diagnostickou mam 50-60km. Odtah by mě stál nejméně 2000kč. Chtěl jsem se na to podívat sám, případně zkusit to opravit aspoň dočasně, abych tam dojel. Těch 2000kc v nejlepším případě může byt i cena opravy auta, tak proč zbytečně to platit někomu, kdo mi jen odveze auto.

Teď auto konecne jede. Ještě jsem pro jistotu zajistil kabel ke klapce stahovaci páskou, takze ho projedu jeste jednou a pak zajedu do T6R.

Zdravím, chtěl jsem se zeptat jak to nakonec dopadlo? Stačilo vyčištění kontaktů nebo jsi musel měnit celou klapku? Ptám se protože mám ten ten samý problém. Auto se chová podobně.

Jak prosím vás zjistím jakou mám klapku?

Díky.
_________________
Volvo S80 3.2 AWD 175 kW 2007
Bylo: Volvo S60 2.4 103 kW 2001

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 79
Registrován: 12 roků
Vůz: S60 2.4T AWD 02'
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#45 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Rumlik »

Hanys píše:
Rumlik píše:Ja bych na originální diagnostiku dojel rad, ale auto bylo 14 dni naprosto nepojízdné a nejbližší servis s orig. diagnostickou mam 50-60km. Odtah by mě stál nejméně 2000kč. Chtěl jsem se na to podívat sám, případně zkusit to opravit aspoň dočasně, abych tam dojel. Těch 2000kc v nejlepším případě může byt i cena opravy auta, tak proč zbytečně to platit někomu, kdo mi jen odveze auto.

Teď auto konecne jede. Ještě jsem pro jistotu zajistil kabel ke klapce stahovaci páskou, takze ho projedu jeste jednou a pak zajedu do T6R.

Zdravím, chtěl jsem se zeptat jak to nakonec dopadlo? Stačilo vyčištění kontaktů nebo jsi musel měnit celou klapku? Ptám se protože mám ten ten samý problém. Auto se chová podobně.

Jak prosím vás zjistím jakou mám klapku?

Díky.
Ahoj,
dopadlo to tak, že byla v prčicích svorka co držela kabel ke klapce. Klapka samotná byla celkem čistá. Ale raději jsem ji taky vyčistil. Ale vyčištění samotné nemohlo pomoc. Byl to fakt kabel.

Jak poznáš jakou máš asi dle roku, ale taky dle fotky. Stači vyfotit. Nejsem žádný mechanik, jsem IT programátor a i já jsem to dal :) věřím, že se k ni taky dostaneš :) trvalo to tak 30min
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 18
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Stará Ves nad Ondřejnicí
Vůz: Bylo:Volvo S60 2,4 103 kw 01'

#46 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Hanys »

Tak jsem se díval a mám klapku Magnetti... Klapka byla čistá. Zkoušel jsem sundat ten konektor držel na dvou šroubcích. Ty jsem vyšrouboval v domnění, že konektor vycvaknu. Konektor, ale držel pevně a oddělával se se spodním krytem klapky, který je po obvodu slepený jakýmsi lepidlem tak jsem toho radši nechal abych něco nezpackal.

Zajímavé je, že mi vždycky začne auto blbnout po odpojení baterie. Poprvé se vybila baterie, když žena vysávala auto. Prý neměla puštěné rádio a ni nesvítila, ale kdo ví. Ale to je celkem jedno. Baterie se dobila a auto asi po 30 km začalo škubat a jelo na 4 válce. Vyměnil jsem jednu cívku a auto se chovalo normálně.
Podruhé se mi baterie vybila, když jsem auto odstavil na 14 dní během dovolené. Znovu začali ty samé problémy. Vyměnil jsem všechny cívky, ale problém se nevyřešil. Jedu třeba 50 km a nic a zničeho nic auto spadne do nouzáku a otáčky se houpou nebo někdy drží mezi 2-3000 ot/min. Volal jsem do Svencaru, že se objednám na diagnostiku a tam mi pán řekl ať nejprve zkontroluji podtlakové hadičky. Všechny jsem vyměnil a nic se nevyřešilo. Auto se chová pořád stejně.
_________________
Volvo S80 3.2 AWD 175 kW 2007
Bylo: Volvo S60 2.4 103 kW 2001

GDPR_user

#47 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od GDPR_user »

Houpou otáčky,nebo má auto misfire?Co se zastavit?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 29
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Velké Albrechtice
Vůz: V70,2004 120 kW D5 AWD

#48 Ztráta výkonu (nouzák) u S60ky

Příspěvek od Vembloud »

zdravím, měl jsem podobný problém a po návštěvě několika servisů se na mne usmálo štěstí - auto jsme koupil "po opravě turba" trubo je smaozřejmě původní, pouze někod vyměnil řidicí ventil turba a po výměně nesešteloval buďto vůbec nebo špatně - pokud jednotka vyhodnotila chybu mezi požadovaným a skutečným nastavením turba, hodila auto do nouzáku.. v posledním servise poštelovali a už více než půl roku je klid.
diagnostika turba v autě nic nezjistila, a ven ho nedávali, bo je to moc práce a nestihli by další zákazníky..
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“