Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 164
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 D5
- Bydliště: Praha
#1 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
Možná už na tuhle otázku bude v hlubinách fora několik odpovědí, ale mě nezajímá ani tak průměrná spotřeba, jako meze, ve kterých se vám spotřeba pohybuje. Proto by mě zajímalo, co tankujete, za kolik jezdíte v průměru a hlavně jak se vám hýbe spotřeba nahoru a dolu v ideálních a neideálních podmínkách. Zní to komplikovaně, asi sem se blbě vyspal, tak začnu sebou.
Tankuju: Verva Diesel (a dolévám aditivum)
Průměrná spotřeba dlouhodobě: 6.1l / 100km
Průměrná spotřeba při větší zátěži: 6.3l / 100km
Průměrná spotřeba při jízdě na spotřebu: 5l / 100km
Proč se vůbec ptám: Přijde mi podivný, že když jezdim naprosto bez ohledu na spotřebu a šlapu tomu na krk, žere to jen o trochu víc, než když jezdim normálně. Minulej tejden jsem jel Praha - Plzen, Plzen - Brno, Brno - Praha a jelikož to bylo po večerech, šlapal jsem Volvu na krk. Jel jsem prakticky neustále 170, když mě nějakej srandista zpomalil, šel jsem při zrychlení na původní hodnoty skoro na podlahu s plynem, navíc jsem zkoušel na jednom rovnym úseku, kolik z toho dostanu (na 220ti jsem ještě nebyl v červenejch otáčkách, ale dál jsem jít nemohl). Jasně, jsou to všechno tachometrový hodoty, takže deset ubrat, ale stejně mi přijde, že motor dostával podstatně větší záhul, než když si bublá po jižní spojce nebo drncá centrem. Spotřebu hodně srážely omezení na D1čce, ale imo s ní nemohly cloumat zas tak moc.
Proto mě zajímá, jak to máte všichni ostatní? Jak moc se vám spotřeba hejbe. Protože já vlastně neustále jezdim mezi počítačovejma 5.5 a 5.8l/100km (palubák mi ukazuje půl litru mimo...nevim proč), a to at jezdim v klidu, nebo "v neklidu". Přijde mi to trochu jako sci-fi, zvlášt u tak velkýho auta. Přitom výkon tam nechybí. Na brzdě jsem ještě nebyl, ale zatim se mi nestalo, že by mi nějaký auto stejný třídy (párkrát ani vyšší) natrhlo prdel, takže moc koníků asi chybět nebude (navíc mám srovnání s jinejma S80kama, kterejma jsem jel ... a byly na tom hodně podobně)
Tankuju: Verva Diesel (a dolévám aditivum)
Průměrná spotřeba dlouhodobě: 6.1l / 100km
Průměrná spotřeba při větší zátěži: 6.3l / 100km
Průměrná spotřeba při jízdě na spotřebu: 5l / 100km
Proč se vůbec ptám: Přijde mi podivný, že když jezdim naprosto bez ohledu na spotřebu a šlapu tomu na krk, žere to jen o trochu víc, než když jezdim normálně. Minulej tejden jsem jel Praha - Plzen, Plzen - Brno, Brno - Praha a jelikož to bylo po večerech, šlapal jsem Volvu na krk. Jel jsem prakticky neustále 170, když mě nějakej srandista zpomalil, šel jsem při zrychlení na původní hodnoty skoro na podlahu s plynem, navíc jsem zkoušel na jednom rovnym úseku, kolik z toho dostanu (na 220ti jsem ještě nebyl v červenejch otáčkách, ale dál jsem jít nemohl). Jasně, jsou to všechno tachometrový hodoty, takže deset ubrat, ale stejně mi přijde, že motor dostával podstatně větší záhul, než když si bublá po jižní spojce nebo drncá centrem. Spotřebu hodně srážely omezení na D1čce, ale imo s ní nemohly cloumat zas tak moc.
Proto mě zajímá, jak to máte všichni ostatní? Jak moc se vám spotřeba hejbe. Protože já vlastně neustále jezdim mezi počítačovejma 5.5 a 5.8l/100km (palubák mi ukazuje půl litru mimo...nevim proč), a to at jezdim v klidu, nebo "v neklidu". Přijde mi to trochu jako sci-fi, zvlášt u tak velkýho auta. Přitom výkon tam nechybí. Na brzdě jsem ještě nebyl, ale zatim se mi nestalo, že by mi nějaký auto stejný třídy (párkrát ani vyšší) natrhlo prdel, takže moc koníků asi chybět nebude (navíc mám srovnání s jinejma S80kama, kterejma jsem jel ... a byly na tom hodně podobně)
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#2 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
další dechtař co naříká, že mu to málo papá
tak ono obecně nafťáky mají menší rozptyl mezi spotřebou na pohodu a na krev, takže bych to nehrotil. Když si to vezmeš z jiného pohledu, tak mezi 5l a 6,5l je stejně rozdíl asi 25%. U benziňáku to bude klidně třeba 50%.
až ti to začně brát 8l pak bych začal mít obavy, jinak jezdíš pořád za drobný
tak ono obecně nafťáky mají menší rozptyl mezi spotřebou na pohodu a na krev, takže bych to nehrotil. Když si to vezmeš z jiného pohledu, tak mezi 5l a 6,5l je stejně rozdíl asi 25%. U benziňáku to bude klidně třeba 50%.
až ti to začně brát 8l pak bych začal mít obavy, jinak jezdíš pořád za drobný
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#3 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
Mám teda o chlup víc koní na svy Polestar D5 ( 169 kW ), ale můžu ti potvrdit, že můžeš jezdit více méně jak chceš a spotřeba líta v rozptylu 1 litru. Moje pečlivé pozorování ustálilo hodnoty na následujících čislech :
čistě město : 8,3 ( prase mód 8,7 )
město 75%, dálnice 25% : 8,0 ( dálnice vyprasená 160 -180 )
město 50%, dálnice + okresky 50% : 7,1 - 7,5 ( klidny tempo jak dálnice tak okresky, tempomat )
Drtivou většinu jezdím Prahu, někdy klidně i 4000km než vyjedu mimo město. Když se člověk naučí nehrotit rozjezdy, což mu je v tom provozu stejně k prdu, tak jezdím stabilně těch 8,3 při 100% města. Věřím, že pokud bych jezdil 75% okresky, dostanu se na 6,5 možná i méně. Naopak pokud tam občas narvu S mód věřím, že hravě přelezu 10, s tím se, ale moc jezdit stejně nedá, tak možná v sobotu ráno na oblíbeny okresce nebo na okruhu
Naftu z 90% beru v Makru ( Průhonice ), nic dalšího neleju
Maximálku mě zatím strach pustil na 240 tacho ( D1 směr Brno před Měřínem, krásnej novej beton ) ,chutě zrychlovat tam bylo ještě dost, dlužno dodat je to lehce z kopce
čistě město : 8,3 ( prase mód 8,7 )
město 75%, dálnice 25% : 8,0 ( dálnice vyprasená 160 -180 )
město 50%, dálnice + okresky 50% : 7,1 - 7,5 ( klidny tempo jak dálnice tak okresky, tempomat )
Drtivou většinu jezdím Prahu, někdy klidně i 4000km než vyjedu mimo město. Když se člověk naučí nehrotit rozjezdy, což mu je v tom provozu stejně k prdu, tak jezdím stabilně těch 8,3 při 100% města. Věřím, že pokud bych jezdil 75% okresky, dostanu se na 6,5 možná i méně. Naopak pokud tam občas narvu S mód věřím, že hravě přelezu 10, s tím se, ale moc jezdit stejně nedá, tak možná v sobotu ráno na oblíbeny okresce nebo na okruhu
Naftu z 90% beru v Makru ( Průhonice ), nic dalšího neleju
Maximálku mě zatím strach pustil na 240 tacho ( D1 směr Brno před Měřínem, krásnej novej beton ) ,chutě zrychlovat tam bylo ještě dost, dlužno dodat je to lehce z kopce
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
#4 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
Máš DPF? Navíc, předpokládám, že tyhle hodnoty máš z palubáku?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 164
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 D5
- Bydliště: Praha
#5 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
To asi neni na me, zejomr1 píše:Máš DPF? Navíc, předpokládám, že tyhle hodnoty máš z palubáku?
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#6 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
Mé hodnoty jsou podobné jako tvoje stčko.
Mám vlastně stejný motor, akorát automat, takže spotřeba bude o malinko vyšší.
Tankuju obyčejný diesel u známého na benzince, který to bere přímo od ČEPRa
dlouhodobou spotřebu na palubáku mám 5,9. (70% dálnice, 30% Praha)
Podle vlastních propočtů jsem zjistil, že spotřeba se liší o 0,7 litru než je na počítači. Takže ve skutečnosti 6,6-6,7l/100
Spotřeba je nejvyšší jak je auto studené, to pak po Praze klidně za 14litrů. Ale to asi každé auto
Jezdím dost často úsek Praha-Břeclav a zpět (cca 580km), při 130tce mám na pc 5,7l, při 160tce 6,3 v cíli... Takže asi tak.
Mám vlastně stejný motor, akorát automat, takže spotřeba bude o malinko vyšší.
Tankuju obyčejný diesel u známého na benzince, který to bere přímo od ČEPRa
dlouhodobou spotřebu na palubáku mám 5,9. (70% dálnice, 30% Praha)
Podle vlastních propočtů jsem zjistil, že spotřeba se liší o 0,7 litru než je na počítači. Takže ve skutečnosti 6,6-6,7l/100
Spotřeba je nejvyšší jak je auto studené, to pak po Praze klidně za 14litrů. Ale to asi každé auto
Jezdím dost často úsek Praha-Břeclav a zpět (cca 580km), při 130tce mám na pc 5,7l, při 160tce 6,3 v cíli... Takže asi tak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#7 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
D5244t holt nezerie Cez 7L ma spotrebu iba v meste a to sa tiez musim iba tlacit v kolonach..Mimo mesto mam vzdy dojazd cez 1000km, dokonca aj po jazdeni v Nemecku ! Tam som tomu poriadne sliapal na krk,no aj napriek tomu bol dojazd 1100km na 72L premiovej nafty !! Kamos s 2.0t s60 len smuti nad spotrebou 10L v meste, taku spotrebu D5ka ani nemoze dosiahnut To je proste vyhoda naftaku, je tam maly rozdiel v spotrebe pri roznych jazdnych styloch. Samozrejme v tomto pripade je najpodstatnejsim faktom absencia DPF, s nim to uz nie je ziadna hitparada, ale aspon sa neznecistuje prostredie..
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
podle dotankování:
dlouhodobá průměrná 6,7 (opravdu dle TP)
úsporná jízda do Alp + výlety po kopcích 6,2
dlouhodobá průměrná 6,7 (opravdu dle TP)
úsporná jízda do Alp + výlety po kopcích 6,2
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 164
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 D5
- Bydliště: Praha
#9 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
Ty už máš DPF filtr, takže hlavně toho bych se být tebou zbavil. Pak možná chiptuning, ale to ti ubere tak desetinku litru.Kuca1 píše:Já jezdím s XC 70 D5,136kw automatická převodovka s spotřebou okolo 9litrů,pod 8,5ltr se nedostanu ikdybych jel max 90km/h a ještě s tempomatem
Auto má najeto 25 000km,což není mnoho ale nemyslím si že by to mělo ještě někdy klesnout.Takže"
Město 9.5ltr-10ltr
Mimo město 8,6-9ltr
Dálnice s pohodovou jízdou tempomat 130km/h 9-10ltr.
Nemohl by mě někdo poradit jestli by spotřeba mohla klesnout kdybych to nechal načipovat,nechám si poradit nerozumím tomu auto je to srašně těžké a nevohrabané tudíž nepočítám s nějakým rapidním rozdílem.Díky za odpověd.
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#10 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
Já myslím, že u XCčka je reálná spotřeba těch 8. Záleží kde jezdíš. Já když jezdím jen po městě tak je průměr 9l/100.st39.6 píše:Ty už máš DPF filtr, takže hlavně toho bych se být tebou zbavil. Pak možná chiptuning, ale to ti ubere tak desetinku litru.Kuca1 píše:Já jezdím s XC 70 D5,136kw automatická převodovka s spotřebou okolo 9litrů,pod 8,5ltr se nedostanu ikdybych jel max 90km/h a ještě s tempomatem
Auto má najeto 25 000km,což není mnoho ale nemyslím si že by to mělo ještě někdy klesnout.Takže"
Město 9.5ltr-10ltr
Mimo město 8,6-9ltr
Dálnice s pohodovou jízdou tempomat 130km/h 9-10ltr.
Nemohl by mě někdo poradit jestli by spotřeba mohla klesnout kdybych to nechal načipovat,nechám si poradit nerozumím tomu auto je to srašně těžké a nevohrabané tudíž nepočítám s nějakým rapidním rozdílem.Díky za odpověd.
Chip bych určitě nedělal dle vlastních zkušeností. Výkonu máš dost a pokud ti to nestačí, kup si jiný vůz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#11 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
Mám XC70 a DPF a žere to skutečně 7-7,5 l/100km (výpočtem dle tankování - celoroční spotřeba), palubák je ale optimističtější a nadlepšuje asi o 0,3 - 0,4 l/100 km.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#12 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
Do odstraňování filtru bych se nepouštěl. Nicméně ta spotřeba je teda divná. Zkus natankovat plnou, ujet 100km po okreskách a znovu dotankovat do plna a spočítat. Po těch okreskách by měl byt reál normálním tempem podle předpisu 6,5lKuca1 píše:Výkon neřeším jede to slušně,byl to jen dotaz na lidi tady na foru jestli by se s spotřebou dalo nějak hnout a předpokládal sem že né..Auto mám měsíc,dlouho jsem ho scháněl a nehodlám ho měnit:)
Filtr DPF to jistě má,když bych ho nechal odstranit nebude auto náhodou kouřit jako staré TDíčko od škodovky?
#13 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
XC+áftamat=hold kapinu vyšší spotřeba. Já bych se v tom moc nevrtal. Taky záleží na stylu jízdy každého soudruha. Jako jó, D5 žere +/- stejně, ale já třeba i bez XC a AP jezdím taky lehce kolem sedmičky. Ale docela dost lidí se mnou jezdí celkem nerado... spíš jenom v nutnosti.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 ll 136KW 2007 D5244T4
- Bydliště: Liptovsky Hradok
#14 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
tankujem OMV mam DPF manual jazdim 50/50 mesto dialnica a spotreba 7, 7,5 l pod 7l som sa nikdy nedostal a chodim aj lahkou nohou na plyne ale aj 230 na urcitom useku aspon vypalit dpf a mam 180 000km.Macek2 píše:Mám XC70 a DPF a žere to skutečně 7-7,5 l/100km (výpočtem dle tankování - celoroční spotřeba), palubák je ale optimističtější a nadlepšuje asi o 0,3 - 0,4 l/100 km.
_________________
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 164
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 D5
- Bydliště: Praha
#15 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
Kuca1 píše:Byl to jen dotaz,vrtat se v tom vážně nehodlám.Nebudu to ani chipovat ani odstranovat DPF nic takového.Díky za porovnání!!Původní majitel s tím jezdil pouze město cukačky 1km maximum a spotřeba byla okolo 13ltr.Což mě při koupi hodně překvapilo.
kdo si proboha koupi XC70ku na jednokilometrovy cukacky po meste
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#16 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
ten, kdo na to má
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 D5 MY07, XC70 D5 MY05
- Bydliště: Vysočina
#17 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
Mě žere xc70 7,5l a je jedno jestli po dálnici, město nebo okreska. Nikdy ne pod 7, ale nikdy přes 8.
S60 6,3l převážně dálnice. Při výletu do Německa a tempomat 200km/h 6,6l.
Maximální spokojenost!
S60 6,3l převážně dálnice. Při výletu do Německa a tempomat 200km/h 6,6l.
Maximální spokojenost!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 ll 136KW 2007 D5244T4
- Bydliště: Liptovsky Hradok
#18 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
napisal si to presne ako by to bolo moje auto 7,5l a 8l som tiez nikdy nemalMilan852 píše:Mě žere xc70 7,5l a je jedno jestli po dálnici, město nebo okreska. Nikdy ne pod 7, ale nikdy přes 8.
S60 6,3l převážně dálnice. Při výletu do Německa a tempomat 200km/h 6,6l.
Maximální spokojenost!
_________________
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 47
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Všetaty / Praha
- Vůz: V70II D5 AP, chip - D5T5.com
- Bydliště: Všetaty / Praha
#19 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
D5 120kW AP, dlouhodobý průměr 8,3 L (na nádrž 880km)
po výměně vstřiků (za použité dobré David Patočka) to spadlo na 6,7 L (na nádrž 1060km) ale couravou jízdou do 120-13km/h skoro jsem byl v provozu za brzdu
ted začalo dlouho startovat a jakoby nepravidelný chod, vyměním palivovýfiltr (měněn před rokem)
+ jeden vstřik asi protéká, je kolem něj nafta, dnes jsem ho vyndal, dotáhl holendr, tak uvidím.
Pokud jezdím ostře po Praze tak jde spotřeba skoro k 9L, což se mi zdá divné. Jasně že spotřeba s AP je o litr větší ale že to pujde až k 9L ....
- auto má najeto skoro 300tis, převodovka je po repasi při 260tis v Auto Průhonice, ted David Patočka vyměnil olej.
- dnes jsem začal vymontovávat "paznecht" na motoru vpravo pod čerpadlem, někde na youtube jsem viděl návod, už nemužu najit, poradíte pls ?
Díky
po výměně vstřiků (za použité dobré David Patočka) to spadlo na 6,7 L (na nádrž 1060km) ale couravou jízdou do 120-13km/h skoro jsem byl v provozu za brzdu
ted začalo dlouho startovat a jakoby nepravidelný chod, vyměním palivovýfiltr (měněn před rokem)
+ jeden vstřik asi protéká, je kolem něj nafta, dnes jsem ho vyndal, dotáhl holendr, tak uvidím.
Pokud jezdím ostře po Praze tak jde spotřeba skoro k 9L, což se mi zdá divné. Jasně že spotřeba s AP je o litr větší ale že to pujde až k 9L ....
- auto má najeto skoro 300tis, převodovka je po repasi při 260tis v Auto Průhonice, ted David Patočka vyměnil olej.
- dnes jsem začal vymontovávat "paznecht" na motoru vpravo pod čerpadlem, někde na youtube jsem viděl návod, už nemužu najit, poradíte pls ?
Díky
_________________
V70 D5 2002 AP, rodinný a pracovní vůz
S60 T5 103kW vozítko manželky, školkové přibližovadlo
Skoda 100, JAWA, CZ, Praga, ED250, enduro life Honda XRV 750 RD07 hard enduro.
V70 D5 2002 AP, rodinný a pracovní vůz
S60 T5 103kW vozítko manželky, školkové přibližovadlo
Skoda 100, JAWA, CZ, Praga, ED250, enduro life Honda XRV 750 RD07 hard enduro.
#20 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
S 60 D5, 2006, DPF, manual, spotreba 6,3 - 6,9. Palubni pocitac si vymysli v prumeru o 0,5 litru.
_________________
Volvo S 60 2,4 D5, 136 kW
Volvo S 60 2,4 D5, 136 kW
#21 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
XC70 2006, DPF, manual. Prumer 8.2, Dalky po Evrope 7.5 - palubni pocitac keca o 0.4-1 litr mene. Skoro vzdy Verva Diesel.
Nejvic jsem mel 11, kdyz jsem jel pres Nemecko hodne svizne a 4 MTB kola na plnym aute. Ve meste to taky jde rychle nahoru, protoze to auto je hodne tezky. S60 bez AWD na tom bude urcite lip, navic ma nizsi aerodynamicky odpor.
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/571234.html
Nejvic jsem mel 11, kdyz jsem jel pres Nemecko hodne svizne a 4 MTB kola na plnym aute. Ve meste to taky jde rychle nahoru, protoze to auto je hodne tezky. S60 bez AWD na tom bude urcite lip, navic ma nizsi aerodynamicky odpor.
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/571234.html
_________________
ex XC70 2006 D5 MT, ex Subaru Forester 2.5 XT 2006 MT
ex XC70 2006 D5 MT, ex Subaru Forester 2.5 XT 2006 MT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 27
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: XC90, D5 AWD 120kw, 2004 automat,Summum
- Bydliště: BB, Slovensko
#22 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
Tak aj ja prispejem trochou do mlyna:
XC90 2004, 120KW D5 AWD (momentalne nefunkcne), 5st. Automat
mesto 8.3 (palubak pise 7.5-7.6),
mimo mesta do 130 7.5 (podla palubaku 6.8-6.9)
na okreske 90 tak sa asi dostanem aj pod 7L. A to momentalne jazdim na zimnych pneu. Menil som pneu v strede augusta a uz som nechcel investovat do letnych a po 2 mesiacoch kupovat zase zimne.
Vsetko to su hodnoty s maximalne uspornym rezimom pri vyuzivani vsetkych prostriedkov na znizenie spotreby. Zajtra idem na cca 600km cestu dialnica/okreska 50/50 a budem sa musiet ponahlat,tak som zvedavy kolko to vypluje.
Kazdopadne som zatial velmi milo prekvapeny, cakal som hodnoty okolo 10L. Nema to DPF, tankujem OMV/AGIP/Shell ak musim, tak Slovnaft a vzdy pridavam aditivum (VIF).
Tiez mozno rypnem do ziveho...ma tu niekto chipnuty tento motor na XC90? tych 120KW je len tak nahrane,ked sme plni,tak to citit, takze tiez zvazujem nejaky chip. Mal som predtym chipnute Volve v50 2.0D, bez akykolvek problemov najadene cca 60t km, predane pri 219t KM bez nejakeho problemu.
Ide mi skor o urcitu vykonovu rezervu a tiez pri akceleracii v krizovatke a pod. kym sa auto rozkyve tak mu to dost trva. Auto prekvapivo vyborne taha az do 200+
XC90 2004, 120KW D5 AWD (momentalne nefunkcne), 5st. Automat
mesto 8.3 (palubak pise 7.5-7.6),
mimo mesta do 130 7.5 (podla palubaku 6.8-6.9)
na okreske 90 tak sa asi dostanem aj pod 7L. A to momentalne jazdim na zimnych pneu. Menil som pneu v strede augusta a uz som nechcel investovat do letnych a po 2 mesiacoch kupovat zase zimne.
Vsetko to su hodnoty s maximalne uspornym rezimom pri vyuzivani vsetkych prostriedkov na znizenie spotreby. Zajtra idem na cca 600km cestu dialnica/okreska 50/50 a budem sa musiet ponahlat,tak som zvedavy kolko to vypluje.
Kazdopadne som zatial velmi milo prekvapeny, cakal som hodnoty okolo 10L. Nema to DPF, tankujem OMV/AGIP/Shell ak musim, tak Slovnaft a vzdy pridavam aditivum (VIF).
Tiez mozno rypnem do ziveho...ma tu niekto chipnuty tento motor na XC90? tych 120KW je len tak nahrane,ked sme plni,tak to citit, takze tiez zvazujem nejaky chip. Mal som predtym chipnute Volve v50 2.0D, bez akykolvek problemov najadene cca 60t km, predane pri 219t KM bez nejakeho problemu.
Ide mi skor o urcitu vykonovu rezervu a tiez pri akceleracii v krizovatke a pod. kym sa auto rozkyve tak mu to dost trva. Auto prekvapivo vyborne taha az do 200+
#23 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
Jezdil jsem s XC90 na chipovanou od https://www.d5t5.com a je to opravdu hodně poznat.Motor jde do otáček hned od spodu a je takový docela dravější.Chce si na to trošku zvyknout,protože plyn je třeba ovládat citlivěli,ale pak se dá dostat dolů i se spotřebou.majcco1 píše: Tiez mozno rypnem do ziveho...ma tu niekto chipnuty tento motor na XC90? tych 120KW je len tak nahrane,ked sme plni,tak to citit, takze tiez zvazujem nejaky chip. Mal som predtym chipnute Volve v50 2.0D, bez akykolvek problemov najadene cca 60t km, predane pri 219t KM bez nejakeho problemu.
Ide mi skor o urcitu vykonovu rezervu a tiez pri akceleracii v krizovatke a pod. kym sa auto rozkyve tak mu to dost trva. Auto prekvapivo vyborne taha az do 200+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 ll 136KW 2007 D5244T4
- Bydliště: Liptovsky Hradok
#24 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
o kolko znizim zivotnost motora ked mu dam cip?zvysena davka paliva uholl vstreku paliva zvysena teplota pri plnom vykone ja sa cipu bojim pre trocha uspory nafty. Podla mna sa cipom zvysuje poruchovost a zivotnost motora .martinopel píše:Jezdil jsem s XC90 na chipovanou od https://www.d5t5.com a je to opravdu hodně poznat.Motor jde do otáček hned od spodu a je takový docela dravější.Chce si na to trošku zvyknout,protože plyn je třeba ovládat citlivěli,ale pak se dá dostat dolů i se spotřebou.majcco1 píše: Tiez mozno rypnem do ziveho...ma tu niekto chipnuty tento motor na XC90? tych 120KW je len tak nahrane,ked sme plni,tak to citit, takze tiez zvazujem nejaky chip. Mal som predtym chipnute Volve v50 2.0D, bez akykolvek problemov najadene cca 60t km, predane pri 219t KM bez nejakeho problemu.
Ide mi skor o urcitu vykonovu rezervu a tiez pri akceleracii v krizovatke a pod. kym sa auto rozkyve tak mu to dost trva. Auto prekvapivo vyborne taha az do 200+
_________________
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 27
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: XC90, D5 AWD 120kw, 2004 automat,Summum
- Bydliště: BB, Slovensko
#25 Jak se vám pohybuje spotřeba u D5 motorů?
Martinopel: Mozem sa spytat ci si s tym jazdil nejako dlhodobejsie? Som si vedomy vsetkych rizik pri chipe, ale tiez nie som ziadny agresivny sofer. Bohuzial tych 120KW je fakt malo. Dnes som pobehal po svk cca 550km a hlavne pri predbiehani kamionov na okreskach by to chcelo lepsie zrychlenie a to som bol sam v prazdnom aute. Na 2.1 tonove auto sa vo Volve velmi nepredviedli. Na druhej strane spotreba do 8L a to som dnes na spotrebu vobec nejazdil.volvo s80 píše:o kolko znizim zivotnost motora ked mu dam cip?zvysena davka paliva uholl vstreku paliva zvysena teplota pri plnom vykone ja sa cipu bojim pre trocha uspory nafty. Podla mna sa cipom zvysuje poruchovost a zivotnost motora .martinopel píše: Jezdil jsem s XC90 na chipovanou od https://www.d5t5.com a je to opravdu hodně poznat.Motor jde do otáček hned od spodu a je takový docela dravější.Chce si na to trošku zvyknout,protože plyn je třeba ovládat citlivěli,ale pak se dá dostat dolů i se spotřebou.
Myslim ze tych 200 koni je tak akurat aj pri plnsom aute. V mojom pripade je tam turbo chladene vzduchom, takze tam dam asi nejaky lepsi vzduchovy filter a castejsie menit.
Pozeral som tu stranku https://www.d5t5.com a chalani tam robia fakt paradne veci. Kto je tu od nich na fore, ak sa mozem spytat?
Volvo s80: Myslim ze to zalezi len na style jazdy. Ked s tym budes trhat asvalt na kazdom semafore a a vyuzivat maximum motora casto, tak je tam asi dost vysoka sanca na poskodenie motora. Aj ked toto sa ti stane asi aj bez chipu ak jazdis ako blazon. Pri obcasnom vyuziti by to nemalo nejako vazne znizit zivotnost. Aj ked zalezi o kolko KW je to chipnute a kto to robil a samozrejme starostlivost o auto. Problem je, ze ked sa nieco poskodi, tak ci by sa to stalo aj bez chipu alebo nie...a to sa asi nikdy nedozvies na 100%.
Takze vela stastia
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 699 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mike 121
-
- 8 Odpovědi
- 1904 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 5 Odpovědi
- 260 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ttoommaasseekk
-
- 9 Odpovědi
- 218 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Poljot
-
- 6 Odpovědi
- 1240 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi