Domácí repase automatu AW55-50

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
shaman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 895
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot

#76 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od shaman »

Zajsoft píše:
M14 píše:Takze staci vymena oleje ?
...................., ale uz to obcas rozhejbalo i prevodovky,
ktere vypadaly, ze jsou pred/po smrti...
..
Kde je takove stastne vlakno, at si hezky poctu?
_________________
postapo.cz

M14
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 33
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw

#77 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od M14 »

Takze kdyz ten olej vymení tak se to jeste zhorsi jo :D ? Je pravda ze jsem cetl ted clanky a par lidi slo pak rovnou na repas tak nwm no :(
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#78 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Zajsoft »

M14 píše:Ok, tu adaptaci delaj jen ve volvu nebo to muze udelat napriklad i t6r
Kdokoliv kdo ma DICE(origo Volvi diagnostika), ale mozna by to i zvladla nejaka BOSH/DELPHI diagnostika...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#79 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Zajsoft »

shaman píše:Kde je takove stastne vlakno, at si hezky poctu?
Hledej Šmudlo...
Kazdopadne vychazim i ze svych vlastnich zkusenosti(nejen s Volvama),
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#80 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Jasko »

Keď je mechanicka závada tak to nerozchodiš pokial je to olejem čo je najčastejši problem tak ten preplach z použitim bgčiek vie tomu dosť pomocť tak či tak ten okruch potrebuješ vyčistiť ten olej kup radšej 17-20l zaleži od stavu oleja radšej ho potom vratiť ako to neurobiť do čista
Teraz testujem jednu mrtvu po preplachu je to rapidne lepšie a zlepšuje sa denne skusim možno ešte raz spraviť výplach

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#81 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Zajsoft »

Jasko píše:Keď je mechanicka závada tak to nerozchodiš pokial je to olejem čo je najčastejši problem tak ten preplach z použitim bgčiek vie tomu dosť pomocť tak či tak ten okruch potrebuješ vyčistiť ten olej kup radšej 17-20l zaleži od stavu oleja radšej ho potom vratiť ako to neurobiť do čista
Teraz testujem jednu mrtvu po preplachu je to rapidne lepšie a zlepšuje sa denne skusim možno ešte raz spraviť výplach
Jop presne, ale zas na celej proplach staci 14L a dle infa od Martinopel ma dlouhodobe overeny, ze v kombinaci s BG 106, staci 12L(3 baleni origo Volvo), samozrejme dalsi pripadnou vymena vymena by se normalne delala za 40-60kkm, takze to zkratit a nedyl za 40kkm znova, prece jen je vychozi/neznamy stav. Jinak sem uz proste videl pripady(napr. brachova ta sama co mas - u nej to vypadalo na menic a uz vesele jezdi dalsi 3roky), kdy to vypadalo, ze uz to ma Hydromenic, nebo lamely za sebou, poradne se proplachlo a je klid.
Samozrejme, vse ma sve hranice a nic neni samospasne....
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#82 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od kamov »

NO sakra, ked toto citam tak zlaty manual, mne by tie naklady na prevadzku nestali zato pohodlie. Som kupil V70 s automatom, radi pekne no hroza pomysliet ked sa to zacne drbat... Dik za motivaciu, poide prec a snubenka sa bude musiet naucit na manuale :D
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#83 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od travex »

Neni to tak strasny jak to vypada, nepropadej panice!. Mam uz davno zrepasovano - ono i manualni prevodovky maji svoje a cenove to neni zas tak vyznamny rozdil :-) Takze si klidne dal uzivej pohodli automaticky almary.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#84 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Zajsoft »

kamov píše:NO sakra, ked toto citam tak zlaty manual, mne by tie naklady na prevadzku nestali zato pohodlie. Som kupil V70 s automatom, radi pekne no hroza pomysliet ked sa to zacne drbat... Dik za motivaciu, poide prec a snubenka sa bude musiet naucit na manuale :D
Obecny komentar, tj. neni to mirene na Tebe, ale tohle tu tu kazdou chvili.

No ja Ti nevim, obcas mam pocit, ze vetsina lidi nechodila ani na ZS.
Spojka, dvouhmota, etc a jsi +/- na tom samem...
Nejsmutnejsi na tom je, kdyz lidi brecej, kvuli vymene oleje a podobne(rekneme cca 6k)
u auta, ktere stalo nove 1-2mil. Tak proc si neporidej nejakej trep(treba Skodovku), kterej stal novej zlomek a tomu odpovida cena dilu/udrzby.

Jinak samozrejme komfort neco stoji... (Stejny princip jako, ze sex doma, je vetsinou ten nejdrazsi...)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#85 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od travex »

Zajsoft píše: Nejsmutnejsi na tom je, kdyz lidi brecej, kvuli vymene oleje a podobne(rekneme cca 6k)
u auta, ktere stalo nove 1-2mil. Tak proc si neporidej nejakej trep(treba Skodovku), kterej stal novej zlomek a tomu odpovida cena dilu/udrzby.
Cena vymeny oleje je +/- stejna a je jedno jestli mas volvo nebo jiny auto. Rozdil je jen v druhu oleje a jeho mnozstvi... Takze lidovou skodovkou by si moc nepomohl :-) (mimochodem manualni prevodovka do octy je drazsi nez aisin do volva - brano cenou z autorizaku)....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#86 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Jasko »

Zajsoft píše:
Jasko píše:Keď je mechanicka závada tak to nerozchodiš pokial je to olejem čo je najčastejši problem tak ten preplach z použitim bgčiek vie tomu dosť pomocť tak či tak ten okruch potrebuješ vyčistiť ten olej kup radšej 17-20l zaleži od stavu oleja radšej ho potom vratiť ako to neurobiť do čista
Teraz testujem jednu mrtvu po preplachu je to rapidne lepšie a zlepšuje sa denne skusim možno ešte raz spraviť výplach
Jop presne, ale zas na celej proplach staci 14L a dle infa od Martinopel ma dlouhodobe overeny, ze v kombinaci s BG 106, staci 12L(3 baleni origo Volvo), samozrejme dalsi pripadnou vymena vymena by se normalne delala za 40-60kkm, takze to zkratit a nedyl za 40kkm znova, prece jen je vychozi/neznamy stav. Jinak sem uz proste videl pripady(napr. brachova ta sama co mas - u nej to vypadalo na menic a uz vesele jezdi dalsi 3roky), kdy to vypadalo, ze uz to ma Hydromenic, nebo lamely za sebou, poradne se proplachlo a je klid.
Samozrejme, vse ma sve hranice a nic neni samospasne....
No menil som už na viacerých aisinoch u volva P2 a zatial 14l stačilo iba pri dvoch ostne okolo 16-17l kým nešiel čistučky olej.

GDPR_user

#87 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od GDPR_user »

Jasko píše:[
No menil som už na viacerých aisinoch u volva P2 a zatial 14l stačilo iba pri dvoch ostne okolo 16-17l kým nešiel čistučky olej.
To proto,že nepoužíváš čistič.Vyměníš 16l oleje ale převodovka je uvnitř pořád zasraná.Také jsme takhle začínali. :wink: Dnes standardně na 12l s čističem a kondicionerem.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 315
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#88 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od papaya »

No já když byl naposledy na výměně oleje v automatu, tak padlo asi 16l, tekl z toho pořád ne úplně čistý olej a bylo mi řečeno, že víc to nemá smysl a že se příště udělá zkrácený interval na 40 tis. Km.
Nikoho nejmenuji.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

GDPR_user

#89 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od GDPR_user »

papaya píše:No já když byl naposledy na výměně oleje v automatu, tak padlo asi 16l, tekl z toho pořád ne úplně čistý olej a bylo mi řečeno, že víc to nemá smysl a že se příště udělá zkrácený interval na 40 tis. Km.
Nikoho nejmenuji.
Pak se nepoužil čistič.

M14
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 33
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw

#90 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od M14 »

Tak jsem koupil olej Ravenol se specifikaci JWS 3309 12l za cenu 2266,-. V pondeli koupim cistic a aditivum jeste a vrhnu se na vymenu tak snad to automat prezije :) .

Ale mam otazku kdyz ten cistic pouziji pote pruplachem vymenim olej stejne tam jeste trochu cistice zbyde ne ? A ten zbytek neznehodnoti nejak ten novy olej v prevodovce ?
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#91 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od jancho »

M14 píše:Ale mam otazku kdyz ten cistic pouziji pote pruplachem vymenim olej stejne tam jeste trochu cistice zbyde ne ? A ten zbytek neznehodnoti nejak ten novy olej v prevodovce ?
Dobrá otázka
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#92 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Jasko »

martinopel píše:
Jasko píše:[
No menil som už na viacerých aisinoch u volva P2 a zatial 14l stačilo iba pri dvoch ostne okolo 16-17l kým nešiel čistučky olej.
To proto,že nepoužíváš čistič.Vyměníš 16l oleje ale převodovka je uvnitř pořád zasraná.Také jsme takhle začínali. :wink: Dnes standardně na 12l s čističem a kondicionerem.
Martine ty maš na preplach stroj pumpu? Ja to robim vypuštanim dolievanim a samozrejme stale použivam čistič bg106 myslím a aditivum

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#93 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Zajsoft »

M14 píše:Tak jsem koupil olej Ravenol se specifikaci JWS 3309 12l za cenu 2266,-. V pondeli koupim cistic a aditivum jeste a vrhnu se na vymenu tak snad to automat prezije :) .

Ale mam otazku kdyz ten cistic pouziji pote pruplachem vymenim olej stejne tam jeste trochu cistice zbyde ne ? A ten zbytek neznehodnoti nejak ten novy olej v prevodovce ?
Ne neznehodnoti, mas to napsane primo popisu daneho cistice :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

M14
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 33
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw

#94 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od M14 »

Jo a jeste jedna vec tady na foru ctu jak vymenit ten olej ale nikdo pritom nepovoluje ten vypousteci sroub dole na prevodovce ale kdyz koukam na youtube tak tam to delaj vsichni jak je to mozne? Ma to nejakej vliv na vymenu ?
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#95 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od jancho »

M14 píše:Jo a jeste jedna vec tady na foru ctu jak vymenit ten olej ale nikdo pritom nepovoluje ten vypousteci sroub dole na prevodovce ale kdyz koukam na youtube tak tam to delaj vsichni jak je to mozne? Ma to nejakej vliv na vymenu ?
Co vím, tak Martin vypouští spodem a Marra taky.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

GDPR_user

#96 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od GDPR_user »

Jasko píše: Martine ty maš na preplach stroj pumpu? Ja to robim vypuštanim dolievanim a samozrejme stale použivam čistič bg106 myslím a aditivum
Na co pumpu?Na co stroj?A kde to vypouštíš??

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#97 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Jasko »

martinopel píše:
Jasko píše: Martine ty maš na preplach stroj pumpu? Ja to robim vypuštanim dolievanim a samozrejme stale použivam čistič bg106 myslím a aditivum
Na co pumpu?Na co stroj?A kde to vypouštíš??
Vypuštam zo spiatočky chladiča tak po 2,5l

M14
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 33
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw

#98 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od M14 »

Tak jsem provedl vymenu oleje v prevodovce, ale 12l oleje a cistic mi nepomohl aby byla kapalina cervena je stale cerna sice ma uz nadech cervene ale furt je to cerne takze budu muset jeste jednou asi. A jizdni vlastnosti se lehce zlepsili tak snad az se to vyplachne jeste jednou tak to bude dobre.
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011

GDPR_user

#99 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od GDPR_user »

M14 píše:Tak jsem provedl vymenu oleje v prevodovce, ale 12l oleje a cistic mi nepomohl aby byla kapalina cervena je stale cerna sice ma uz nadech cervene ale furt je to cerne takze budu muset jeste jednou asi. A jizdni vlastnosti se lehce zlepsili tak snad az se to vyplachne jeste jednou tak to bude dobre.
Můžeš popsat,přesný způsob,jak jsi postupoval?

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#100 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od kwiko »

To bude ta specialna do ktorej sa zmesti 16l napln :D
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“