Domácí repase automatu AW55-50

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12079
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#51 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Urvanej »

Já teda moc nechápu, čemu to může vadit? Změna toku oleje na jiný písty v měniči je snad bez problému, jedině ty lamely, který se potkaji s roztočenou hřídělí, ale když je to v minimálních otáčkách, tak tam taky nechápu, že by se nějak nadměrně opotřebovávaly. Fakt fyziku toho, čemu to vadí nevidim, ale rád bych pochopil. Ví někdo?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#52 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od michal_0077 »

taky se hlasim s prosbou o vysvetleni... Ridici nemeckych taxiku MB to maji primo narizene aby nevyrazovali na N... ta mala uspora paliva nevyvazi nadmerne opotrebeni prevodovky
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#53 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od sordo »

Uplně jednoduše řečeno. Automatická převodovka se opotřebovává převážně řazením. A proto se na N nevyřazuje, protože je to jaksi jedno zařazení navíc. A proč dělat něco, co je navíc. Vyjímkou může být dlouhé stání v koloně, protože přece jen se olej zahřívá trochu víc a lítko to taky nemá rádo, že ano. Ale jinak nevyřazovat.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 7492
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#54 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Petr Marek »

Sordo: 100% souhlas

Urvanej: Nechci se nijak přít, ale koukám na Tvůj vozový park a máme přece jenom rozdílné modely. V manuálu k mé V70 XC MY01 se nic o vhodnosti vyřazování na N v koloně opravdu nepíše.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12079
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#55 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Urvanej »

Nemluvil sem o svejch vozech :-) , ale někde je to tu propíráno v autech tvýho ročníku, leč to nemohu narychlo najít.
Chápu důvody pro vyřazení - nepřehřát olej. Utrpení lamel při řazení kvaltů asi bude tím důvodem, jak nepíše Sordo. Takže máš na výběr, buď smažit olej, nebo soustružit lamely :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#56 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od karelvolvo »

Kámoš má S80-ku s tím základním automatem rv. 2005 a vyřazuje stále na semaforu, při popojíždění před křižovatkou. Ten motor si hodně uleví když vyřadíš, nevím má to auto od nova teď je tam najeto kolem 100tkm a vyřazuje vždy
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 7492
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#57 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Petr Marek »

Urvanej píše:Nemluvil sem o svejch vozech :-) , ale někde je to tu propíráno v autech tvýho ročníku, leč to nemohu narychlo najít.
Chápu důvody pro vyřazení - nepřehřát olej. Utrpení lamel při řazení kvaltů asi bude tím důvodem, jak nepíše Sordo. Takže máš na výběr, buď smažit olej, nebo soustružit lamely :-)
Ok! :)
Já zvollil variantu A. Olej zodpovědně měním, naposledy při 250000km 14l oleje 3309. Ten olej, co z převodovky vytekl nebyl vůbec přepálenej tmavej humus, tak myslím, že mě můj Volvík neproklíná. :)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#58 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od David Patočka »

Čím víc byla převodovka ojetá a unavená, tak se doba opětovného zařazení D, z funkce neutral control, prodlužovala a prodlužovala.......no a nakonec to trvalo třeba 2.sec. než se po puštění brzdového pedálu, opět zařadila rychlost. Což mělo u nedočkavých uživatelů za následek zařvání motoru v křížovatce a následně raketový start vpřed, za mohutného kopance z převodovky.Kdo neví o čem mluvím, nechť zastaví vůz na místě, dá tam Neutral, vytočí motor do 4000 ot, a vrazí tam D :lol:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 27
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: P309 1992
Bydliště: Okres Kladno

#59 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od gabuliatko »

Kdo má rád svůj automat tak snad pozná kdy mu tam skočí rychlost. To je stejně jako když vidím kopec, tak přišlápnu plyn aby to podřadilo pod kopcem a ne až v momentě kdy už to nemůže.
_________________
je Peugeot 309, 1992, AT
bylo V70 MY01 2.4i B5244S2 AT HU-603, Ufinka

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 850
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#60 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od cuhan »

V AR mám převodovku Aisin 55-50 a diagnostika mě napsala vadný elektroventil doby zavření,auto řadí normálně plynule jen jednou za čas mě skočí převodovka do nouzáku a zůstane zařazená čtverka,po vypnutí motoru a opětovném nastartování zase vše v pořádku a převodovka řadí jako po másle,proto se ptám co to znamená,kde se tento ventil nachází a jak je to velký problém :(
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#61 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od sordo »

cuhan píše:V AR mám převodovku Aisin 55-50 a diagnostika mě napsala vadný elektroventil doby zavření,auto řadí normálně plynule jen jednou za čas mě skočí převodovka do nouzáku a zůstane zařazená čtverka,po vypnutí motoru a opětovném nastartování zase vše v pořádku a převodovka řadí jako po másle,proto se ptám co to znamená,kde se tento ventil nachází a jak je to velký problém :(
Tak chtělo by to znát anglickou verzi hlášky. Tahle česká mi nic neříká. Ale vzhledem k tomu že se ventily a komplet ovládání převodovky nachází v rozvaděči nebo na něm. A protože ventily uvnitř rozvaděče jsou mechanické tudíž nemůžou samy nahlásit závadu, tak to bude nejspíš jeden ze tři lineárních solenoidů nebo pak jeden z pěti on/off solenoidů.

Hod orignál hlášky, třeba najdu něco ve svých poznámkách k tomu.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#62 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od David Patočka »

Postup je jasný, diagnostika, zkušební jízda, kompletní vyčištění a proměření rozvaděče, výplach převodovky a adaptace.
Potom do městského provozu a testovat s diagnostikou, dokud se olej v převodovce řádně nepřehřeje.
Pak se dá teprve usuzovat, zda se operace zdařila.........

Pokud bude výsledek K.O. postupujeme dále podle kuchařky :D
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 850
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#63 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od cuhan »

Diagnstiu to prošlo a vypsalo doslova toto,vadný elektroventil doby zavření,tak se zeptám jinak,může tato hláška signalizovat špatný nebo málo oleje v převodovce?
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#64 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od David Patočka »

Ne, nemůže.....je to asi opravdu vadný ventil v rozvaděči. Je tam jeden hajzlík, kterej měl v počátku výroby potíže, a pak se měnil ještě v záruce.

A nebo je to blbě přeložená hláška: ventil Lock Up.....což znamená, že máš pravděpodobně potíže s měničem.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 850
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#65 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od cuhan »

Mě jen nejde do hlavy,že takhle už jezdím dva roky a za tu dobu to spadlo do nouzáku tak desetkrát,vypnu motor,zapnu motor a zase třeba dva měsíce v pohodě a co jsem takhle vypozoroval tak to udělá když je mokro,tak si říkám jestli se někde nedostane voda,kdybych to neprodávál tak to neřeším
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#66 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od David Patočka »

:)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#67 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od michal_0077 »

chlapy jakej je tmel na rozvadeci u tohodle automatu... Ja tam mam cervenej a prijde mi ze to neni original... Od predchoziho majitele vim ze se jednou menil olej nic jineho na automatu nedelal, nebo zamlcel :)

kdy byla ta svolavacka?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

M14
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 33
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw

#68 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od M14 »

petr_p píše: Mohu se zeptat jaké symptomy měla převodovka před repasí. Mě blbě řadí především 3-4/4-3 a teď se k tomu přidalo i 2-3. Vetšinou vyřadí, vylítnou otačky a pak buď s ránou nebo pozvolně(s prokluzem na lamelách zařadí následující stupeň. Někdy, ale řadí dobře. Dále mám problém s zařazením D nebo R. Prostě nic nic a pak "clump"... Někdy ale také zažadí dobře. Lamely spálené nemám. Olej je v pořádku. Měněn po 50t.
Petr
Cau, nechce se mi zakladot nove tema protoze mam obdobny problem prevodovka za studena radi krasne az za tepla z 2'na 3 a 3 na 4 to proklouzne a pak zaradi budto hladce nebo s ranou. Diagnostika meho kamarada mi ukazuje chybu " nespravny prevodovy pomer" jelikoz je to z delphi tak nevim zda to neukazuje blbost.
A ma otazka zni protoze nechci rozdelavat skrin zda lze toto znejvetsi pravdepodobnosti opravyt vymenou silenoidu ktere bych koupil asi repasovane nechce se mi to delat radeji doma, anebo je potreba to nejak slozite rozdelavat?
Dik za nazory
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 7492
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#69 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Petr Marek »

M14 píše:jelikoz je to z delphi tak nevim zda to neukazuje blbost.
Na Volvo platí pouze origo diagnostika VIDA.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1311
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#70 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Arkaz »

nejsom si isty ale neni smykajuca prevodovka zvycajne chyba hydromenica?

M14
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 33
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw

#71 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od M14 »

Petr Marek píše:
M14 píše:jelikoz je to z delphi tak nevim zda to neukazuje blbost.
Na Volvo platí pouze origo diagnostika VIDA.
Ja vim ale nemam ted moc casu to nekam dat do servisu az tak za 14 dni
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#72 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Zajsoft »

M14 píše: Cau, nechce se mi zakladot nove tema protoze mam obdobny problem prevodovka za studena radi krasne az za tepla z 2'na 3 a 3 na 4 to proklouzne a pak zaradi budto hladce nebo s ranou. Diagnostika meho kamarada mi ukazuje chybu " nespravny prevodovy pomer" jelikoz je to z delphi tak nevim zda to neukazuje blbost.
A ma otazka zni protoze nechci rozdelavat skrin zda lze toto znejvetsi pravdepodobnosti opravyt vymenou silenoidu ktere bych koupil asi repasovane nechce se mi to delat radeji doma, anebo je potreba to nejak slozite rozdelavat?
Dik za nazory
BG 106, minimalne na 30min, ale radeji tak na 2h, nebo i vic(osobne se s tim neseru a jezdim s tim...)
Pak 12L JWS-3309 (original od Volva, nebo treba opet Mobil 1), udelat vymenu proplachem.
Nakonec pridat BG 310.
Navod jak to fyzicky provest, tu najdes asi tak kvadrilionkrat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

M14
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 33
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw

#73 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od M14 »

Zajsoft píše:
M14 píše: Cau, nechce se mi zakladot nove tema protoze mam obdobny problem prevodovka za studena radi krasne az za tepla z 2'na 3 a 3 na 4 to proklouzne a pak zaradi budto hladce nebo s ranou. Diagnostika meho kamarada mi ukazuje chybu " nespravny prevodovy pomer" jelikoz je to z delphi tak nevim zda to neukazuje blbost.
A ma otazka zni protoze nechci rozdelavat skrin zda lze toto znejvetsi pravdepodobnosti opravyt vymenou silenoidu ktere bych koupil asi repasovane nechce se mi to delat radeji doma, anebo je potreba to nejak slozite rozdelavat?
Dik za nazory
BG 106, minimalne na 30min, ale radeji tak na 2h, nebo i vic(osobne se s tim neseru a jezdim s tim...)
Pak 12L JWS-3309 (original od Volva, nebo treba opet Mobil 1), udelat vymenu proplachem.
Nakonec pridat BG 310.
Navod jak to fyzicky provest, tu najdes asi tak kvadrilionkrat...
Takze staci vymena oleje ?
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#74 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od Zajsoft »

M14 píše:Takze staci vymena oleje ?
Muze pomoct, treba je to jen zajebany, aneb sance je, ale kristalove koule dosly...
Aneb je to moznost, ale zadne zaruky Ti nikdo neda, ale uz to obcas rozhejbalo i prevodovky,
ktere vypadaly, ze jsou pred/po smrti...

A samozrejme pak udelat na novo adaptaci prevodovky...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

M14
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 33
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw

#75 Domácí repase automatu AW55-50

Příspěvek od M14 »

Zajsoft píše:
M14 píše:Takze staci vymena oleje ?
Muze pomoct, treba je to jen zajebany, aneb sance je, ale kristalove koule dosly...
Aneb je to moznost, ale zadne zaruky Ti nikdo neda, ale uz to obcas rozhejbalo i prevodovky,
ktere vypadaly, ze jsou pred/po smrti...

A samozrejme pak udelat na novo adaptaci prevodovky...
Ok, tu adaptaci delaj jen ve volvu nebo to muze udelat napriklad i t6r
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“