Díl II - volvjehně a jeho čísla z budíků?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: s60T5 01 B234T3 aut.+ V70 I 98 B5254Tman
- Bydliště: Praha 4
#1 Díl II - volvjehně a jeho čísla z budíků?
Tak jsem jel dneska z večera po D1 z P do Kroměříže a protože jsem měl vzadu 3 sviště tak jsem musel jet civilně (žádný závody a ani sound nedrnčel tabulkami) a dost jsem se nudil tak jsem si říkal, že udělám pár snímku pro analýzu zkušených...
Nejsem žádný mechanik ani motorista pouze kroutím volantem a leju benzín do nádrže a tak cokoliv mi řeknete zajímavého tak pro mně bude novum ...
Předně protože mám automat tak nejsem schopen poznat na jaký kvalt jsem jel (je na to nějaký návod?)
takže jsem pouze amatérsky mobilem vyfotil budíky při rychlosti 100, 140 a 160 km (o moc více jsem kvůli bezpečnosti svištů nešel...)
a protože jsem opravdu laik tak se ptám jě něco nestandardního na těch tom co auto ukazuje ?
mně se zdá, že při 140 3T a při 160 3,3T otáček je nějak málo ,ale ať jsem dělal co jsem dělal tak jsem to přes 4 T nevytočil ...(v rámci rychlosti do cca 180 km , al eto jsem už nefotil, protože jsem si nelajzl držet volant 1 rukou a druhou fotit....)
nakonec jsem si na vide i nahrál zrychlení z 100 na 160 km a podle videa to bylo cca za 9,3 sec bohužel ale +- autobus protože mobil šel dost zprava a díky D1 se to dost třese (stejně tak fotky jsou rozmazané neb Samsung ještě nevyrábí mobil s foťákem typu D1 (se stabilizací ...)
Nejsem žádný mechanik ani motorista pouze kroutím volantem a leju benzín do nádrže a tak cokoliv mi řeknete zajímavého tak pro mně bude novum ...
Předně protože mám automat tak nejsem schopen poznat na jaký kvalt jsem jel (je na to nějaký návod?)
takže jsem pouze amatérsky mobilem vyfotil budíky při rychlosti 100, 140 a 160 km (o moc více jsem kvůli bezpečnosti svištů nešel...)
a protože jsem opravdu laik tak se ptám jě něco nestandardního na těch tom co auto ukazuje ?
mně se zdá, že při 140 3T a při 160 3,3T otáček je nějak málo ,ale ať jsem dělal co jsem dělal tak jsem to přes 4 T nevytočil ...(v rámci rychlosti do cca 180 km , al eto jsem už nefotil, protože jsem si nelajzl držet volant 1 rukou a druhou fotit....)
nakonec jsem si na vide i nahrál zrychlení z 100 na 160 km a podle videa to bylo cca za 9,3 sec bohužel ale +- autobus protože mobil šel dost zprava a díky D1 se to dost třese (stejně tak fotky jsou rozmazané neb Samsung ještě nevyrábí mobil s foťákem typu D1 (se stabilizací ...)
- Přílohy
-
- 160km.jpg (25.34 KiB) Zobrazeno 2528 x
-
- 140 km.jpg (25.2 KiB) Zobrazeno 2528 x
-
- 100km.jpg (25.99 KiB) Zobrazeno 2528 x
Naposledy upravil(a) Oodon dne 07 kvě 2013 15:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#2 Co sdělí staří Volví kozlíci volvjehněti k číslům z budí
Já myslím že otáčky jsou OK, a co se týče kvaltů, tak ty nezjistíš na displeji.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
#3 Co sdělí staří Volví kozlíci volvjehněti k číslům z budí
Vyměň si termostat auto je studené a zbytečně pak žere.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: s60T5 01 B234T3 aut.+ V70 I 98 B5254Tman
- Bydliště: Praha 4
#4 Co sdělí staří Volví kozlíci volvjehněti k číslům z budí
no vida tak přece jen mělo smysl dělat ty fotky...díkymartinopel píše:Vyměň si termostat auto je studené a zbytečně pak žere.
Na kolik to výjde, je nutný fungl nový nebo stačí nějaký např. od Ondry...
A co výměna zvládnu sám nebo třeba zajet k Marrovi ? Případně dneska zajet do Lichnova na masážku ?? (když už jsem na tom východě tak třeba na Thajskou ...
o kolik může spotřeba klesnout ?
_________________
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
#5 Co sdělí staří Volví kozlíci volvjehněti k číslům z budí
Klidně přijeď ,spotřeba může jét dolů o půl litru,nebo taky třebas o dva.Oodon píše:no vida tak přece jen mělo smysl dělat ty fotky...díkymartinopel píše:Vyměň si termostat auto je studené a zbytečně pak žere.
Na kolik to výjde, je nutný fungl nový nebo stačí nějaký např. od Ondry...
A co výměna zvládnu sám nebo třeba zajet k Marrovi ? Případně dneska zajet do Lichnova na masážku ?? (když už jsem na tom východě tak třeba na Thajskou ...
o kolik může spotřeba klesnout ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: s60T5 01 B234T3 aut.+ V70 I 98 B5254Tman
- Bydliště: Praha 4
#6 Co sdělí staří Volví kozlíci volvjehněti k číslům z budí
martinopel píše:Oodon píše:Vyměň si termostat auto je studené a zbytečně pak žere.
no vida tak přece jen mělo smysl dělat ty fotky...díky
Na kolik to výjde, je nutný fungl nový nebo stačí nějaký např. od Ondry...
A co výměna zvládnu sám nebo třeba zajet k Marrovi ? Případně dneska zajet do Lichnova na masážku ?? (když už jsem na tom východě tak třeba na Thajskou ...
o kolik může spotřeba klesnout ?
Klidně přijeď ,spotřeba může jét dolů o půl litru,nebo taky třebas o dva.
no v Ostravě budu končit kolem 15.00 tak pokud se to nějak nevymastí tak to nevezmu rovnou do Svinova na D1, ale dám si výlet k Radhošti ...
fungujete v pátek po 16-tý ??
Zároveň jak jsem psal v jiným linku mohu něco měnšího odvést do Prahy (v neděli to tam bude...)
_________________
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
#7 Co sdělí staří Volví kozlíci volvjehněti k číslům z budí
jj měl bych být doma,když tak předem zavolej na 775148152Oodon píše:
no v Ostravě budu končit kolem 15.00 tak pokud se to nějak nevymastí tak to nevezmu rovnou do Svinova na D1, ale dám si výlet k Radhošti ...
fungujete v pátek po 16-tý ??
Zároveň jak jsem psal v jiným linku mohu něco měnšího odvést do Prahy (v neděli to tam bude...)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 417
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#8 Co sdělí staří Volví kozlíci volvjehněti k číslům z budí
Nejsem servisman, mám to jen "načtený": Součástí automat. převodovky je hydrodynamický měnič, který má nějakou násobnost a s otáčkami plynule mění převodový poměr mezi stálými převody (např rozjezd, akcelerace). Takže u automatu není přímá úměra mezi otáčkami, rychlostním stupněm a rychlostí. Jiná konstrukce je u novějších dvouspojek (volvo je tuším nepoužívá) tam asi měnič není.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#9 Co sdělí staří Volví kozlíci volvjehněti k číslům z budí
s těma dvouspojkama si nejsem jistý - nedávají ho do auktuálních generací k Forďáckým motorům?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#10 Co sdělí staří Volví kozlíci volvjehněti k číslům z budí
To je pravda ale jen částečně. Dnešní automaty (a i ten v S60) má měnič s lockup spojkout. Tzn. že od nějakých 80km/h je poměr otáček mezi motorem a převodovkou 1:1 a auto se chová jako manuál.Macek2 píše:Nejsem servisman, mám to jen "načtený": Součástí automat. převodovky je hydrodynamický měnič, který má nějakou násobnost a s otáčkami plynule mění převodový poměr mezi stálými převody (např rozjezd, akcelerace). Takže u automatu není přímá úměra mezi otáčkami, rychlostním stupněm a rychlostí. Jiná konstrukce je u novějších dvouspojek (volvo je tuším nepoužívá) tam asi měnič není.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#11 Co sdělí staří Volví kozlíci volvjehněti k číslům z budí
vsechny fotky jsou na 5. rychlosti.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: s60T5 01 B234T3 aut.+ V70 I 98 B5254Tman
- Bydliště: Praha 4
#12 Co sdělí staří Volví kozlíci volvjehněti k číslům z budí
Tak jsem se u Martina stavil a nezklamalOodon píše:Vyměň si termostat auto je studené a zbytečně pak žere.
no vida tak přece jen mělo smysl dělat ty fotky...díky
................
o kolik může spotřeba klesnout ?
Klidně přijeď ,spotřeba může jét dolů o půl litru,nebo taky třebas o dva
první co udělal bylo, že otevřel víčko u motoru a řekl:
Ajaj to jezdilo na Castro l co ??? a já na to no nevím 298 000 to měl první majitel a ten s tím jezdil do Svencaru a tam nevím co do toho lejou ... Poslední olej dělal Marra a tak ted tam je Mobil ...
Načetl diagnostiku (potvrdil se ten termostat) tak jsem se domluvili na výměně, to udělal, dal mi zbytek coolantu do petky (cca 3 dcl) a říkal, že zítra mi to asi bude hlásit, že ji mám málo tak at so to tam doleju...
Víc času jsem bohužel neměli, protože přede mnou tam byla nějaká C70 a po mně už tam najížděla nějaká V50 (obě asi tak o 8 let mladší než muj Zlaťák...)
Spotřeba mi klesla podle tech 350 km co jsem mezitím najel o cca 0,5 l/100km...(ručička je jak přibitá uprostřed budíku a auto taky najednou začalo i lépe topit (při letošním jaru taky dobrý..)
a ráno mi to po nastartování napsalo STOP ASAP LEVEL COOLANT LOW...... takže Martinovi
Vylil jsem tam tu petku a tradáá do Prahy.
P.S:
zkoušel jsem ještě rychlosti 180, 200 a 220 km (když jsem od Martina jel sólo ) a stejně jsem ty otáčky přes 4 T ...
Jo a taky jsem zjistil, že když jedu na automat a přepnu řadící páku na manual režim tak se mi na budíku objeví číslo kvaltu (ale to je taky k ničemu protože od 80 nahoru tam vždycky byla 5....
Naposledy upravil(a) Oodon dne 08 dub 2013 00:40, celkem upraveno 1 x.
_________________
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
#13 Co sdělí staří Volví kozlíci volvjehněti k číslům z budí
mrzí mne,že bohužel se toho sešlo hodně najednou,takže nebylo více času,tak snad příště.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: s60T5 01 B234T3 aut.+ V70 I 98 B5254Tman
- Bydliště: Praha 4
#14 Díl II - volvjehně a jeho čísla z budíků?
Díl druhý - Žabák
Tak zase z večera po D1 z P do Kroměříže zase vzadu 3 svišti a protože jsem na první delší výlet vzal Žabáka (abych si také ujasnil jestli půjde z domu či nikoliv ....) tak jsem jel civilně a bo jsem se zase na D1 dost nudil, tož jsem zrobil pár snímku pro analýzu zkušených...
Nejsem žádný mechanik ani motorista pouze kroutím volantem a leju benzín do nádrže a tak cokoliv mi řeknete zajímavého tak pro mně bude novum ...
Žabák nemá automat a já nějak nejsem schopen poznat na jaký kvalt jsem jel (přijde mi, že 3 a 5 jsou tak vedle sebe, že nevím co tam mám jinak než podle otáček - soudím, že tam byla 5...)
zase jsem amatérsky mobilem vyfotil budíky při rychlosti 100, 120 a 140 km (pak už jsem raději držel volant oběma rukam při 200 to už dost hrkalo takže jsem to jen liznul a opakovat to nemusím ...)
A zase jako minule se mi zdá, že to má málo otáček (respektive nedostal jsem to přes 4 T i když jsem jel rychleji (je to maximum 4T v pohodě ??? neměl bych to nějak posunout dál ???
Motor je to 2.4T V70 I atd...
u S60 jste mi vychytali podle fotek termostat (tady je OK tak co to bude tentokrát ?
Tak zase z večera po D1 z P do Kroměříže zase vzadu 3 svišti a protože jsem na první delší výlet vzal Žabáka (abych si také ujasnil jestli půjde z domu či nikoliv ....) tak jsem jel civilně a bo jsem se zase na D1 dost nudil, tož jsem zrobil pár snímku pro analýzu zkušených...
Nejsem žádný mechanik ani motorista pouze kroutím volantem a leju benzín do nádrže a tak cokoliv mi řeknete zajímavého tak pro mně bude novum ...
Žabák nemá automat a já nějak nejsem schopen poznat na jaký kvalt jsem jel (přijde mi, že 3 a 5 jsou tak vedle sebe, že nevím co tam mám jinak než podle otáček - soudím, že tam byla 5...)
zase jsem amatérsky mobilem vyfotil budíky při rychlosti 100, 120 a 140 km (pak už jsem raději držel volant oběma rukam při 200 to už dost hrkalo takže jsem to jen liznul a opakovat to nemusím ...)
A zase jako minule se mi zdá, že to má málo otáček (respektive nedostal jsem to přes 4 T i když jsem jel rychleji (je to maximum 4T v pohodě ??? neměl bych to nějak posunout dál ???
Motor je to 2.4T V70 I atd...
u S60 jste mi vychytali podle fotek termostat (tady je OK tak co to bude tentokrát ?
Naposledy upravil(a) Oodon dne 07 kvě 2013 17:24, celkem upraveno 3 x.
_________________
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#15 Díl II - volvjehně a jeho čísla z budíků?
a snímky jsou kde?:-D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: s60T5 01 B234T3 aut.+ V70 I 98 B5254Tman
- Bydliště: Praha 4
#16 Díl II - volvjehně a jeho čísla z budíků?
Jsem já to, ale oodon nejapný....
Opravím to (napsalo mi to cosi, ze jsou moc Velké, ale do toho svišti a poté co jsem je zpacifikoval tak jsem jen klik odeslat... Vrrrr)
Opravím to (napsalo mi to cosi, ze jsou moc Velké, ale do toho svišti a poté co jsem je zpacifikoval tak jsem jen klik odeslat... Vrrrr)
_________________
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#17 Díl II - volvjehně a jeho čísla z budíků?
ked sa neviš dostat vic jak na 4 tisíce, tak chyba je v medzikuse, alebo v otáčkomeri.
A na prvej ti odhalili špatný termostat, tu máš špatný čas už je 19:53
A na prvej ti odhalili špatný termostat, tu máš špatný čas už je 19:53
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#18 Díl II - volvjehně a jeho čísla z budíků?
na druhý a třetí fotce ti to ukazuje blbou spotřebu, asi tam máš TDI
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 281 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Felbabson
-
- 3 Odpovědi
- 203 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz
-
- 5 Odpovědi
- 764 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Colombo 14
-
- 3 Odpovědi
- 609 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 19 Odpovědi
- 736 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2