Právě je 19 srp 2018 23:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 171 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27 bře 2015 07:43 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 831
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II
martinopel píše:
Zeptat se můžeš,ale silně pochybuji,že Ti někdo dá odpověď.Teda odpovědi se Ti určitě dostane,ale nemyslím,že bude vypovídající,leda že by to byl někdo z FBI,CIA nebo podobné organizace.



Na tohle je docela jednoducha odpoved ani nemusis byt agent. original volvo olej stacen pouze v 4/5L balenich... Jinak ve fabrice a asi i volvo servisu stoji sud na kterem je logo vyrobce oleje se kterym je sepsana smlouva. A myslim ze je temer jiste ze to je Castrol... Zaprve kdyz automobilka napise ze doporucuje castrol tak je za tim pro automobilku hodne vyhodna smlouva ohledne ceny oleje. Zadruge 2/3 novejch aut vyrabenych v evrope maji prvonapln Castrol...

_________________
V70 II 2,5T + LPG
V70 II 2,5T AT5 + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 zář 2015 21:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1268
Bydliště: Praha západ
Bydliště: Praha západ
Vůz: Prodavam: V70I 1999 2.5 TDI
Tak zas o jednu zkušenost víc. Asi před rokem a půl, nebo kdy, jsem měnil olej v M56 za Castrol Syntrans. Řazení se zhoršilo, nejdřív jsem myslel, že je to kulisou (až na to, že tam žádná není), takže jsem vyměnil šaltrpáku. Nezlepšilo se to, začal jsem podezírat olej. Bylo to až tak špatný, že jsem řadil míň a u každýho přeřazování jsem měl blbej pocit a přemejšlel, jestli to tam padne nebo ne.
Před týdnem jsem se rozhodl pro další výměnu. Šel tam origo olej (1200 Kč). Není to jak nožem do másla, ale řadí pěkně, lehce, kvalt tam vždycky padne, nic mu nebrání. Takže doporučuju origo, i když vyjde na asi dvojnásobek.

_________________
Prodej: Pohřebák V70I 1999 2.5TDI 103kW man, diag.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 dub 2016 11:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 335
Bydliště: Kolín
Vůz: VOLVO
Ahoj ještě to otevřu.
Vida mi píše dle origo čísel na xc (první v podpisu) je to M66.
Do převodovky ta co řadí 75W GL-4
Do uhlové ta malá za ní 75W 90 GL-5

Není to nějak zmatený. není to naopak 75W je tak do favorita co si pamatuju.
já to mám do Volva 100km ale posílaji i poštou, proto bych rád věděl jestli je to takhle opravdu dobře.

Dik za radu zkušených.

_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 dub 2016 13:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 345
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Obrázek

Dnes jsem otřel do kapesníku převodový olej, to už není moc oká barvička což? :-)

_________________
XC90(rok 2003) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 dub 2016 13:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13785
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Slušnej výkon na manuál :oops:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 dub 2016 13:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 345
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Sorry to je automat

_________________
XC90(rok 2003) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2016 07:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10493
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Zdar. Nechal jsem vyměnit olej v M66 a ražení jde krásně hladce. Rozdíl je znát.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2016 16:45 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 831
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II
to muzu jen potvrdit, po vymene oleje po 200 000km by kazdy mel citit rozdil :)

_________________
V70 II 2,5T + LPG
V70 II 2,5T AT5 + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2016 22:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 335
Bydliště: Kolín
Vůz: VOLVO
hajnej píše:
Zdar. Nechal jsem vyměnit olej v M66 a ražení jde krásně hladce. Rozdíl je znát.


A jakej tam máš??

_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2016 07:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10493
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
vlado82 píše:
hajnej píše:
Zdar. Nechal jsem vyměnit olej v M66 a ražení jde krásně hladce. Rozdíl je znát.


A jakej tam máš??


Nechal jsem to dělat v AV dílech. Počítám, že originál.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2016 13:35 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 3145
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Jestli je to opravdu tak markantní rozdíl, tak ten olej asi měl dost a není divu, když tedy někomu v převodovce odejde nějaký ten lágr, protože na tom najezdí 300 a více. Takže to vůbec nemusí být nějaká konstrukční vada, nebo chyba převodovky, ale jen zanedbaná údržba pod taktovkou hesla - doživotní náplň.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2016 13:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10493
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Romulusw píše:
Jestli je to opravdu tak markantní rozdíl, tak ten olej asi měl dost a není divu, když tedy někomu v převodovce odejde nějaký ten lágr, protože na tom najezdí 300 a více. Takže to vůbec nemusí být nějaká konstrukční vada, nebo chyba převodovky, ale jen zanedbaná údržba pod taktovkou hesla - doživotní náplň.


Podle informací a papírů je tam převodovka nová a má najeto cca 60tis km. Každopádně se slučuji s Tvoji teorií.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 pro 2017 23:44 
Offline

Registrován: prosinec 2017
Příspěvky: 1
Bydliště: Střitež nad Bečvou
Vůz: V70 d5
Zdravim,měnil sem před par dny převodovy olej v V70 2.4d5 rok 04.Zvednul sem levou předni stranu.Sundal plastovy kryt zespodu a sundal leve předni kolo.Na převodovce je vypustny šroub ze spoda na 24klič a z boku nalevaci a zaroven kontrolni šroub take na 24klič.Napln je psana na 2.1litru.Koupil jsem 2l za 600kč.Rozdil je docela znatelny,myslim,že to přede mnou nikdo neměnil.


Přílohy:
CIMG1489.JPG
CIMG1489.JPG [ 235.5 KiB | Zobrazeno 1035 krát ]
CIMG1488.JPG
CIMG1488.JPG [ 314.23 KiB | Zobrazeno 1035 krát ]
CIMG1487.JPG
CIMG1487.JPG [ 177.11 KiB | Zobrazeno 1035 krát ]
CIMG1486.JPG
CIMG1486.JPG [ 137.03 KiB | Zobrazeno 1035 krát ]
CIMG1485.JPG
CIMG1485.JPG [ 129.33 KiB | Zobrazeno 1035 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2018 13:49 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1496
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 2011 manuál
Měnit, kdo nemění, jednou dořadí, když si vzpomenu, dám sem fotky právě rozebrané M66.
Vždy je lepší vycházet z toho, co tam doporučuje výrobce, resp. použít orig.olej.
Jsou tam 2, někde 2,5 Litru a to nikoho nepoloží, i při ceně originál oleje 541,- vč.dph za litr.
Číslo orig.oleje 31280771
Kdo se nebojí, může s klidem použít Mogul, nebo Febi 75W, splňující specifikaci API GL-4
Oba jsou vyzkoušené a řadí hezky i za studena.
Vzhledem k tomu, že se M56 a M66 konstruovali již v dávné minulosti, tak tyto dnešní oleje danné požadavky
výrobcem, již v pohodě převyšují.

_________________
XC60 151 kw D5+ARD
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner,
opravy úhlových převodovek a servořízení.
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2018 13:52 
Offline

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 94
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: V70 D5 AWD chip
našly by se nějaké ty fotky převodovky?

_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip volvocesky ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2018 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 34
Bydliště: Vysočina
Vůz: V70II 2.5T 2006
Ahoj, díky návodu zde ve vláknu jsem i já vyměnil olej v M56. Takto vypadá po 240000km. Vypustil jsem, pokud jsem dobře počítal 2.2 litrů (norma je 2.1litrů), proč tam bylo víc, to už nezjistím. Když jsem naléval nový olej, při cca 1.8 litrech už začal téct z kontrolního otvoru (respektive napouštěcího). Abych tam natlačil zbylých 0.3 litrů, musel jsem nazvednout zadek auta do takové výšky, aby hladina v napouštěcím otvoru klesla, a poté dolít zbytek. Zajímavé, ale nikdo z těch, co už také měnili, toto úskalí zde ani neuvedli. :pardon:


Přílohy:
IMG_6286b.jpg
IMG_6286b.jpg [ 104.1 KiB | Zobrazeno 215 krát ]
IMG_6287b.jpg
IMG_6287b.jpg [ 75.48 KiB | Zobrazeno 215 krát ]

_________________
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2018 21:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 930
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Ono idealne si mel nejdriv udelat vyplach BGckem, a novou napln dat s aditivama od BG. Ja sem teda rozhodne zadek zvedat nemusel... Prepokladam, ze bud si nevypustil uplne vse a byla fest prelita, nebo si tam mel dat co se vejde, zavrit, nastartovat, pres kvalt nechat zatocit a dolejt...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2018 21:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 34
Bydliště: Vysočina
Vůz: V70II 2.5T 2006
Tak pardon :) na 4. stránce píše michal_0077 ze take dolil 1.7litru a pote mu to uz také teklo, pote stacilo protocit motor. Ok beru zpět, priste zadné zvedání :D

_________________
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 srp 2018 09:47 
Offline

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 94
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: V70 D5 AWD chip
no a nemáš tam teď zase moc oleje?
moc oleje tomu taky nedělá vůbec dobře přece

_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip volvocesky ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 srp 2018 11:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 930
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Miskoboss píše:
no a nemáš tam teď zase moc oleje?
moc oleje tomu taky nedělá vůbec dobře přece

No zrovna MT by to melo bejt vicemene jedno... Ma odvetrani, takze to max. vyleze ven(jasne prasarna, ale reaguju na to, ze ji to nedela dobe...).

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 srp 2018 12:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 79
Bydliště: SK -BA/LV
Vůz: Volvo S60 2,4i B5244S, 2003
Menil som aj ja, bez zdvihania auta. Nalial čo vosko, naštartoval a opäť dolial...objemovo to bolo tuším 1,9 litra


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

_________________
S60 D3 AT6 Summum, 04/12, 166 000 km, Mobil FE 0W-30 - ja
XC60 D3 FWD AT8 Dynamic, 04/2017, 25 000 km - mamka
EX-S60 2,4i B5244S, FWD, MT,Mistral green pearl, 11/2003, BA/LV, 202 000 km, Mobil 5W-50 - tatko
EX-Audi A3 8L 1,8 20V, Brillantgelb, 11/1997, 259 000 km


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 171 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.097s | 24 Queries | GZIP : Off ]