XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 10

#26 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od pavel.2 »

Ano, jezdím krátké vzdálenosti ve městě, třeba kilometr tam a odpoledne kilometr zpět, pak 4km tam, po hodině 4km zpět, někdy celý den auto stojí v garáži, takhle to jde v zimě týden po týdnu pokud nejedu na výlet nebo školení, v létě jezdím o mnoho víc. Určitě nebudu mít plnou kapacitu baterie,
Pak jsem musel nastartovat pomocí kabelů z jiného auta, ujedu 5km a nastartuji sám, za 5km se přeci baterie o tolik nenabije, nebo ano?
Baterii odpojit a nastartovat, myslíš jako že jí odpojím od auta a nastartuji z ní přes kabely?[/quote]
(bral jsem v úvahu problém kdy bat by byla dostatečně nabita dlouhou(častou) jízdou a auto po 20min napsalo slabá bat, ale tohle není tento připad) ale múžeš to zkusit nabij bat na 99% a dej do auta pak by mělo zkoušení zapnutého větráku a radia trvat několik hodin.


Pokud je to takhle provozováno tak baterie bude mít cca 20% kapacity tudíž nemá šanci udržet 12V a po chvilce padne na 10V a 5 km je fakt málo baterie ve vybitém stavu bere cca 15A ale po minutách proud spadne cca 5A , pokud auto bere cca 40mA a jede 40minut 3x za týden baterie to zvládá, ale jestli je větší odběr v klidu nemá moc šancí stíhat osobně bych zajistil dobíjení v garáži pokud je tam 220V nebo dát na střechu garáže solár panel.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#27 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od eLzyx »

Aktuálně taky najezdím úplný prd, tak to jednou za 14dní hodím na nabíječku (z Lidlu), abych pak nastartoval.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 302
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: ♥ Slovensko ♥

#28 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od zorg1 »

Odpajas nieco ked davas nabijacku z lidlu ? povolujes tie cuple na batterke ?
_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán

Honda Jazz, 1,2 cool

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#29 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od eLzyx »

jo baterku raději odpojuju. Už jen z toho důvodu, že auto má nějaký odběr i při vypnutém klíčku, tj. zkreslovalo by to nabíjecí charakteristiku.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12072
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#30 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od Urvanej »

Odpojování baterky má smysl u chytrejch nabíječek, která trvalý odběr vyhodnotí jako ztrátu v akumulátoru a vyhodí chybu, nicméně tohle udělá až když je baterka plně nabitá, takže bych se toho nebál a klidně nabíjel i připojenou.
Spíš bych se obával, kdyby ta nabíječka byla hodně hloupá, tzn. nabíjela vytrvale konstantnim proudem a nepřepínala na konstantní napětí, tak že by to mohlo v autě něco odpálit. (tohle dělaji hodně levný nebo ty co se dříve dělaly samodomo, tam se musí hlídat úroveň nabití a nabíječku odpojit manuálně)
Více o nabíjecích křivkách např. zde.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#31 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od eLzyx »

já mám právě tu "chytrou" :oops:
Navíc nechci riskovat elektroniku v autě. Kdo ví, co by to s tím udělalo.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 14
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov

#32 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od Martin Raha »

Pokud je to takhle provozováno tak baterie bude mít cca 20% kapacity tudíž nemá šanci udržet 12V a po chvilce padne na 10V a 5 km je fakt málo baterie ve vybitém stavu bere cca 15A ale po minutách proud spadne cca 5A , pokud auto bere cca 40mA a jede 40minut 3x za týden baterie to zvládá, ale jestli je větší odběr v klidu nemá moc šancí stíhat osobně bych zajistil dobíjení v garáži pokud je tam 220V nebo dát na střechu garáže solár panel.

Bohužel, jak píši výše, baterie byla den předtím přes noc nabíjená, po napojení na měřák to během těch 20 minut takhle klesalo, otázka je jak vypadá moje baterka při mých nabíjeních a vybíjeních během toho 3/4 roku používání. 220V v garáži mám, ale přišlo mi divné každý týden nabíjet, ale asi mi nic jiného nezbude, mimo zvýšení kapacity baterie. Zkrátka má předešlá auta byla v tomto směru zcela bezúdržbová.
_________________
XC90 3,2V6 AWD 179kW, r.v. 2007, AT 6st.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 14
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov

#33 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od Martin Raha »

eLzyx píše:já mám právě tu "chytrou" :oops:
Navíc nechci riskovat elektroniku v autě. Kdo ví, co by to s tím udělalo.
No když už musím nabíjet tak často (a asi budu muset ještě častěji), zjednodušil jsem si to tím, že nabíjím přes motorový prostor kde startuji kabely, baterii neodpojuji, kufr neotevírám-zde je baterie u XC90, garáž je větraná, nabíječka je chytrá, takže vážně může být problém? Ještě využiji dotazu, mám nabíječku 6A, na ní je napsáno pro 6-90Ah baterie, co když koupím baterii 100-110Ah, budu jí moct dále používat nebo si budu kupovat novou nejen baterii ale i nabíječku, současná je z 4/2011.
_________________
XC90 3,2V6 AWD 179kW, r.v. 2007, AT 6st.

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 10

#34 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od pavel.2 »

Martin Raha píše: Bohužel, jak píši výše, baterie byla den předtím přes noc nabíjená, po napojení na měřák to během těch 20 minut takhle klesalo, otázka je jak vypadá moje baterka při mých nabíjeních a vybíjeních během toho 3/4 roku používání. 220V v garáži mám, ale přišlo mi divné každý týden nabíjet, ale asi mi nic jiného nezbude, mimo zvýšení kapacity baterie. Zkrátka má předešlá auta byla v tomto směru zcela bezúdržbová.
Pardon to jsem nějak přehlídl, ale pak je to jasný jestli byla baterie přes noc nabíjená, pak je špatná baterie eventuálně dobíječka nebo auto záhadně šežralo 80% z baterie od skončení dobíjení k měření dávám 90% na vadnou baterku -- jeden článek bude špatný mě se to stalo u bat 72Ah po dvou letech pokud je bat cca 1/2roku stará dám ji na reklamaci.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#35 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od Hájčus »

Co kdybysme se na to spolecne mrkli Martine?
Vic hlav vic vi a relane zkouseni ve vicero lidech je lepsi, nez pouhe konzultace.. I kdyz..rada nad zlato..vim..
Kazdopadne Tvuj problem me zajima z titulu toho, ze autoelekrika je me hoby, mas pekne volvo, jsi mistni a jsme chomutovaci.. Co rikas?
Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#36 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od Hájčus »

eLzyx píše:Aktuálně taky najezdím úplný prd, tak to jednou za 14dní hodím na nabíječku (z Lidlu), abych pak nastartoval.
Tohle mi take nestimuje.. me stoji auto pred domem take treba dva tydny, ale proste prijdu a na prvni protoceni to naskoci...
Jednou jsem takhle nastartoval, i kdyz jsem nejezdil tri tydny a auto bylo zapadane snehem. Sam jsem se divil. (a do ted predpokladal, ze to je normalni..) OT. takze kdyz letim na 14 dni na dovolenou a necham auto na letisti, tak pak jako nenastartuju..?? to prece neni normalni!
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#37 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od eLzyx »

ne, spíš je to tak, že cukám kilák sem a kilák tam (vyklízím bordel z baráku, takže do sběrnýho dvora jezdím jen s tím, co se mi vejde do kufru :oops: Jde o tzv. dílčí úspěchy). Samozřejmě výhřevy, rádio atp. puštěný. Se ta baterka ani nenabije.
Když to jen tak stojí, tak se nic neděje.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 178
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

#38 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od Corek »

_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 14
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov

#39 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od Martin Raha »

Děkuji všem za názory, nakonec je chyba u bypassu na dálkový start, kde mám dodané relé bez nějž to nefungovalo, po jeho vypojení je klidový odběr z baterie kolem 10mA a to i s přidaným Magicarem, nakonec to celé vyndám a budu v zimě škrábat jako většina ostatních co nemají bufík. K tomu jsem koupil novou Vartu silver 100Ah, tak doufám že už budu mít klid.
Poznámka - vůbec nejsem vzdělán kolem aut - starou baterii den po nabití jsem vyndal, změřil hustotu hustoměrem, není tam číselná hodnota hustoty ale na ukazateli v baňce na splávku jsem odečetl ihned nabít, splávek se div neutopil, tedy předpokládám že jsem natáhl jen vodu sporou kyseliny, přesto jsem s baterií týden jezdil, startoval...vůbec to nechápu a před výměnou za tu novou baterii jsem jí jen tak napíchl na také novou nabíječku CTEK MXS10 s komfort přípojkou kde je ukazatel nabití a svítilo to zeleně, tedy že baterie je v nejlepší kondici...no coment.
I přes vyřešení klidového odběru, přes výměnu baterie počítám s tím, že stejně jako píše VladoXC90 budu muset vždy s ukončením jízdy vypnout motor i s klíčkem do polohy "v kapse" , protože odběr v poloze I je takový, že během pár minut hlásí auto vybitá baterie, což jsem jak píši výše ověřil v praxi měřením s rychlým poklesem napětí na baterii, nějaká konstrukční chyba jednotlivého kusu vozu ???
Pro Corek - na to jsem myslet také, ale neznám funkčnost, natož v zimě ?, navíc včera jsem si jen tak spočítal, že když budu jízdou řádně nabíjet baterii, tedy jezdit alespoň 30km denně místo mých 10km (odmýšlím dlouhé trasy, jde teď o couračky), tak utratím za benzín mnohem více než za další novou baterii, takže u mě případně v budoucnu spotřebák.
Martin
_________________
XC90 3,2V6 AWD 179kW, r.v. 2007, AT 6st.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#40 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od tomasss »

Martin Raha píše:...nakonec je chyba u bypassu na dálkový start, kde mám dodané relé bez nějž to nefungovalo, po jeho vypojení je klidový odběr z baterie kolem 10mA a to i s přidaným Magicarem, nakonec to celé vyndám a budu v zimě škrábat jako většina ostatních co nemají bufík.
Nebylo by lepsi to vymyslet nejak inteligentneji, aby to pri zachovane funkci nezralo tolik? Nahod schema a na neco prijdem...;)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 14
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov

#41 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od Martin Raha »

Schema nemám, s montáží do Volva byl problém, nic nebylo tak jednoduché jak to na papíru vypadalo - jen propojit can bus a hotovo. Relé od bypassu tam je proto, že Magicar neregistroval (byť by měl přes can bus) nastartovaný motor a zhasl jej, přidáním relé, kdy toto dostalo impuls o 12V tak seplo a motor zůstal nastartovaný, jenže relé už se dále nevypíná a při vypnutí auta je klidový odběr těch 150-180mA, po odpojení relé je odběr do 10mA, ale nefunguje start. Přemýšlíme nyní jak Magicaru řící jinak, že má nastartováno. Lépe to asi nevysvětlím, jak píši výše nejsem ani automechanik ani autoelektrikář a na zapojení jsem si sjednal kamaráda.
_________________
XC90 3,2V6 AWD 179kW, r.v. 2007, AT 6st.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#42 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od tomasss »

Martin Raha píše:Relé od bypassu tam je proto, že Magicar neregistroval (byť by měl přes can bus) nastartovaný motor a zhasl jej, přidáním relé, kdy toto dostalo impuls o 12V tak seplo a motor zůstal nastartovaný, jenže relé už se dále nevypíná a při vypnutí auta je klidový odběr těch 150-180mA.
To asi nechapu - pokud rele dostava impuls pri nastartovani motoru, tak by to nemel byt problem v pripade zhasnuteho motoru, a v pripade beziciho motoru je to stejne jedno. Nebo to se jako to rele sepne pri prvnim startu a pak uz je naveky sepnuty? :green:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 14
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov

#43 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od Martin Raha »

To asi nechapu - pokud rele dostava impuls pri nastartovani motoru, tak by to nemel byt problem v pripade zhasnuteho motoru, a v pripade beziciho motoru je to stejne jedno. Nebo to se jako to rele sepne pri prvnim startu a pak uz je naveky sepnuty? :green:[/quote]

Já fakt nevím, prostě relé se již nevypne. Pokud jsme ho odpojili nefunguje start jak má, po zapojení relé seplo ale už se nevyplo. Také nevím, jestli relé samo může mít odběr proudu, předpokládám že ne, že je to jen nějaký přepínač/výhybka, takže ten klidový proud (150-180mA) se pak někde bere a asi drží relé ve stavu zapnutí, něco v alarmu je pak aktivní nebo fakt nevím. opravdu neznám přesnou funkci relé obecně, kdy zapne kdy vypne. Omlouvám se tedy všem autoelektrikářům kteří možná rostou...
_________________
XC90 3,2V6 AWD 179kW, r.v. 2007, AT 6st.

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 10

#44 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od pavel.2 »

To to je záležitost pro šikovného elektrikáře který je schopen změřit co kde je a pak rozhodnout co se odkud přepojí nebo jakým způsobem rozpojí i kdyby mělo být použito další relé které bude mít správnou funkci a nepoškodí stávajíci zapojení.

relé je součástka která má cívku a kontakty cívka vytvoří magnetické pole a to přitáhne a drží ty kontakty , civka bere cca 50 až 250mA dle velikosti relé.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#45 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od standa »

Možná by stačila jedna dioda a relé by se po vypnutí motoru rozeplo..., stačí změřit směr proudu protékajícího cívkou PŘI běhu motoru a PO vypnutí motoru.

Ad problém s padajícím napětím: Nabitou baterku nemůže půlhodinka s odběrem 10A ohrozit.
Jezdím denně 6km do práce a 6km zpět, k tomu couračky po Brně, jednou týdně mimo město. Dvakrát za den bufíkuju po 20 min (první dvě minuty 28,5A, pak 9A) a 60Ah baterku dobíjím pro klid v duši dvakrát za zimu. Už se mi vícekrát stalo, že jsem zapnul topení a nikam jsem nejel - topení topilo hodinu, motor zase zchládl, ale vždy jsem nastartoval. Mnohokrát jsem čekal v autě půlhodinu se zapnutým bufíkem a rádiem a taky to baterka ustála... Myslím, že máš v autě něco špatně.

P.S. Ale parkuju raději na kopci, abych někde nezůstal viset s "ubufíkovanou" baterkou :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 155
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#46 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od René »

_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 10

#47 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od pavel.2 »

Pokud bych chtěl mít na delší dobu klid pořídím Baterie - Optima 12V 55Ah 765A Yellow Top S-4.2 já ji mám od 1998 a denní používání bez problémů i zimní odstávku ve vybitém stavu přežila .http://www.nejlevnejsiautobaterie.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=262_324&products_id=6356
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: BA - SV

#48 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od sulostar »

tento problem som mal genialne vyrieseny na mojom starsom aute , mal som 2 autobaterie jedna zapojena non-stop a druha len ked boli zasvietene svetla (cez 80A rele) kedze sa mi na na volve zapinaju svetla az pri otoceni kluca startovat sa bude z oboch autobaterii naraz a ked opustim auto jedna autobateria sa "sama" odpoji aby sa nevybijala vnutornym odporom druhej baterie , a planujem si to tak spravit aj na s80-ke ktoru som kupil este len vcera + kapacitor 1F a 1500W zosik 8) aby malo co tu zbytocnu stavu aj ked chodim len na kratke trasy popapat
_________________
--------------------------------------------------------------
S80 2.9 1999 150KW 200HP 2922cm2 Benzín B6294S
Ford Puma 1.7 16V Zetec-S VCT 125HP

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#49 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od karelvolvo »

_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 155
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#50 XC90, autobaterie a vztah volty, ampéry a watty

Příspěvek od René »

karelvolvo píše:
Mám od května tuto a pohoda a to byla ještě o 200kč lacinější http://www.nejlevnejsiautobaterie.eu/autobaterie-loxa-12v-100ah-900a-12-100-p-2931.html

Co to je za výrobu? Není Varta nebo EXIDE kvalitnější ?
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“