V70 II před a po facelift

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 16
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Není důležité

#1 V70 II před a po facelift

Příspěvek od tezkac »

ahoj, můžete mi prosím vysvětlit, jaké jsou hlavní rozdíly V70 II před a po faceliftu, kdy byl, atd
tké by mě zajímalo jaké verze motorů D5 a převodovek byli v této řadě používány
díky

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 V70 II před a po facelift

Příspěvek od hajnej »

přerod roku 2005
exterier přední a zadní lampy - přední lampy plexisklo - občas popraskává při prudší změně teplot
převodovka 6st. místo 5st.
přidán filtr pevných částic
interier prakticky beze změn (pár drobností jako středový tunel)
motory před facelift 2,4D 96kw, D5 120kw - po facelift: 2,4D 120kw, D5 136kw - motor konstrukčně stále stejný
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1665
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#3 V70 II před a po facelift

Příspěvek od Lukaso »

Si teda myslím, že toho bylo víc :))

exterier:

čirá světla
jiná zpětná zrcátka
jiná přední maska
lakované lišty kolem dokola
v zadních lampách ledky
jiné stěrače

interier:

jiný středový tunel
jiné budíky
jiný rám kolem střeového tunelu
jiný volant ( airbag)

určitě na něco zapomínám ještě :)
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 V70 II před a po facelift

Příspěvek od hajnej »

ty seš ale detailista, jde vidět, že pár jedinců má ty auta fakt nastudovaný
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#5 V70 II před a po facelift

Příspěvek od Jean »

hayney píše:přerod roku 2005
exterier přední a zadní lampy - přední lampy plexisklo - občas popraskává při prudší změně teplot
převodovka 6st. místo 5st.
přidán filtr pevných částic
interier prakticky beze změn (pár drobností jako středový tunel)
motory před facelift 2,4D 96kw, D5 120kw - po facelift: 2,4D 120kw, D5 136kw - motor konstrukčně stále stejný
Facelift je od modelu 2005. Ale to byly pořád motory 120 kW bez DPF a manuály 5 stupňů. Technika se měnila až modelem 2006, tj. motor 136 kW s DPF a jeho odvozeniny. Automaty měly pořád 5 stupňů. 6-ti kvalty měly až ty úplně poslední. Ale tím si nejsem 100% jistý. Nejsem teď u počítače s VIDOU. Zítra na to kouknu přesně. V každém případě je 2005 facelift pouze optický. Technika se měnila až o rok později.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#6 V70 II před a po facelift

Příspěvek od tiktak »

Mám "bazmeka" 2005/11, takže většina věci po faceliftu - čirá světla, jiný rám středového panelu, LEDky v zadních lampách (jen obrysové parkovací), jiná maska/kapota, 6ti kvalt manuál, filtr DPF, D5 136 kw.
Nemám jiné budíky (asi - nezjistil jsem změny)), nemám zrcátka s integrovanými blinkry, nemám jinej volant.
Nevím - lišty (kde a jaké), nevím zda mám jiné stěrače.

Takže auto z přelomu roku 2005/2006 může být stejná složenina věcí před i po faceliftu.

Respektivě považuji ho spíše za pofacelift, ale něco z něj mi ještě chybí (určitě zrcátka s blinkry, "trojúhelníkovej" volant)
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 16
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Není důležité

#7 V70 II před a po facelift

Příspěvek od tezkac »

a rozdíl meiz motory 2,4D 120kw, D5 136kw je jaký?

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#8 V70 II před a po facelift

Příspěvek od Jean »

Tak 6 rychlostí automat i manuál opravdu od roku 2006, ale jen pro diesel. A 11/2005 je model 2006, takže žádná složenina, ale věci odpovídající danému modelovému ročníku.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#9 V70 II před a po facelift

Příspěvek od tiktak »

tezkac: prakticky jen výkon (nastavení řídící jednotky), i 2.4D už má filtr DPF. Možná nějaké drobnosti o kterých nevím, ale obě verze už jsou dostatečně výkonné i úsporné.

Jean: já taky chápu, že auto 2005/11 je model 2006, ale jak říkám - určité věci z úplného faceliftu modelu 2006 mi tam chybí, takže jen upozorňuju, že auto z přelomu 2005/2006 nemusej bejt tak "faceliftovany", jak se u modelu 2006 píše :)
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1665
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#10 V70 II před a po facelift

Příspěvek od Lukaso »

tiktak:

koukni se na V70 třeba z 2002 a hned ti všechno nevím bude jasný :)
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#11 V70 II před a po facelift

Příspěvek od tiktak »

Lukaso píše:tiktak:

koukni se na V70 třeba z 2002 a hned ti všechno nevím bude jasný :)
Nebude, schvalne jsem koukal na fotky V70 2002 (nekolika) a listy nevim, ktere mas na mysli, rozdily v budikach nevidim lautr zadny, a sterace nikdo moc v detailu nefoti, takze ty fakt nevim :)


Jean: no prave, ze se uvadi, ze modelove rocniky 2006 maji blinkry v zrcatkach a sam je nemam a videl jsem i dalsi auta (dokonce myslim unor 2006 a ta jej rovnez nemela) "trojuhelnikovej volant jsem videl jen u aut model 2007 a taky ne u vsech (kdyz jsem si vybiral auto, prosel jsem D5tek opravdu dost :)

Takze si o tom myslim svoje a to ze facelift 2005/2006 a 2006/2007 mohl v nekterych prvcich vybavy prichazet postupne a i kdyz zakladni veci jako cira svetla, jina kapota, zadni svetla s LED atd. jsou asi u vsech aut, zrcatka, volanty a podobne veci mohou v aute z prelomu techto rocniku byt ci nebyt... :)

Edit: schvalne jsem si ted projel fotky na Tipcars.cz jak 2002 modelu, tak rocniky 2005, 2006, 2007 a zrcatka s blinkrem ma rocniku 2006 minimalne, az modely 2007 je maj, volant jsem nevidel jinej ani u nekolika 2007 rocniku, takze tak :)
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#12 V70 II před a po facelift

Příspěvek od doktor »

136kw má vodou chlazené turbo.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#13 V70 II před a po facelift

Příspěvek od tiktak »

doktor píše:136kw má vodou chlazené turbo.
To je fakt. A nemá vodou chlazené i ta "novejsi" 2.4D 120 kw?
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#14 V70 II před a po facelift

Příspěvek od Drak3n »

rozdielov je tam znacne mnozstvo , ci uz design alebo technika . pofacelift bude mat vychytane vsetky mozne neduhy .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#15 V70 II před a po facelift

Příspěvek od tiktak »

Drak3n píše:rozdielov je tam znacne mnozstvo , ci uz design alebo technika . pofacelift bude mat vychytane vsetky mozne neduhy .
To je rovnez pravdou, vyrobce samozrejme postupem casu vychytava obvykle problemy a tak cim novejsi auto stejneho modelu (jako ze se V70 II dela a liftuje od 2000 do 2007), tim by melo byt mene problematicke.

Samozrejme to neni 100% pravidlo (viz treba problemy s DPF atd.), ale melo by to tak obvykle byt :)
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#16 V70 II před a po facelift

Příspěvek od Drak3n »

tak s DPF ma problemy snad kazda automobilka , ale zas na druhu stranu , ak ta nafta jazdi tam kde ma - dialnice , tak sa to az tak kazit nemoze . je jasne , ze v meste sa to rozpadne . inac mensi facelift nastal uz v roku 2003 , 2005/6 uz posunuli auto o rad vyssie .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 102
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2016 Superb Style 2.0TDi 110kW AUT

#17 V70 II před a po facelift

Příspěvek od tom!s »

Vlastní zkušenosti mi praví, že pokud se o FAP (či DPF) staráš, není se o co bát... tzn. pravidelné čištění, dolévání kapaliny atp. atp.
_________________
2009 Volvo XC60 AWD D5 136kW Summum (3.6.2012 - 13.9.2014)
2002 Volvo S60 D5 120kW Momentum (21.6.2011 - 3.6.2012)
2003 Peugeot 307 SW 2.0 HDI 79kW (11/2010 - 05/2011)
2005 Citroën C5 1.6 HDI 80kW (08/2010 - 04/2011)
1998 Daewoo Nubira 2.0 98kW (08/2009 - ?)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#18 V70 II před a po facelift

Příspěvek od tiktak »

tom!s píše:Vlastní zkušenosti mi praví, že pokud se o FAP (či DPF) staráš, není se o co bát... tzn. pravidelné čištění, dolévání kapaliny atp. atp.
V70IItka má snad uzavřený systém - nedolejvá se tam kapalina jako u V50, Peugeotů 307 a 407 atd.
Takže moje čištění spočívá jen v tom, že jezdím občas dálnice a že při každé delší jízdě si nechám i nějakej úsek, kde místo 6tky řadím chvilku 5tku či 4ku a točím přes 3000 otáček. Nicméně kopjútr si myslím vyhodnocuje sám, kdy dá příkaz k "profuku" DPF.

Větší problém s tím maj myslím právě "dolejvací" typy motorů. Zase u některých D5tek je problém s "přibýváním" oleje (vody) do mazacího systému a někomu to nevyřešili ani nejnovější softwary přímo z fabriky pro konkrétní auto.

Nic prostě není úplně bezproblémové, ale jako celek je V70II jak před tak po faceliftu myslím poměrně spolehlivé auto :)
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 102
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2016 Superb Style 2.0TDi 110kW AUT

#19 V70 II před a po facelift

Příspěvek od tom!s »

tiktak píše:
tom!s píše:Vlastní zkušenosti mi praví, že pokud se o FAP (či DPF) staráš, není se o co bát... tzn. pravidelné čištění, dolévání kapaliny atp. atp.
V70IItka má snad uzavřený systém - nedolejvá se tam kapalina jako u V50, Peugeotů 307 a 407 atd.
Takže moje čištění spočívá jen v tom, že jezdím občas dálnice a že při každé delší jízdě si nechám i nějakej úsek, kde místo 6tky řadím chvilku 5tku či 4ku a točím přes 3000 otáček. Nicméně kopjútr si myslím vyhodnocuje sám, kdy dá příkaz k "profuku" DPF.

Větší problém s tím maj myslím právě "dolejvací" typy motorů. Zase u některých D5tek je problém s "přibýváním" oleje (vody) do mazacího systému a někomu to nevyřešili ani nejnovější softwary přímo z fabriky pro konkrétní auto.

Nic prostě není úplně bezproblémové, ale jako celek je V70II jak před tak po faceliftu myslím poměrně spolehlivé auto :)

Hádat se nebudu, tím lépe ;-) alespoň vím, že nemusím z toho mít do budoucna takový strach...
_________________
2009 Volvo XC60 AWD D5 136kW Summum (3.6.2012 - 13.9.2014)
2002 Volvo S60 D5 120kW Momentum (21.6.2011 - 3.6.2012)
2003 Peugeot 307 SW 2.0 HDI 79kW (11/2010 - 05/2011)
2005 Citroën C5 1.6 HDI 80kW (08/2010 - 04/2011)
1998 Daewoo Nubira 2.0 98kW (08/2009 - ?)

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3216
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#20 V70 II před a po facelift

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Trochu oživim mrtvej topic. Přivezl jsem V70 2.5T 154kw, AWD, MY 2007 ze Švýcarska a všiml jsem si, že pravej, zadní blatník je trochu odřenej. Což, to by nevadilo, je to sotva centrimetr, ale je tam REZ. Jak je to možný? :-O U druhý V70 MY2000 jsem za ty roky na karoserii nikdy žádnou rez nezaznamenal.Žil jsem v tom, že Volva prostě nereznou.

To přivežený Volvo je vyrobený v Belgii (VIN je YV1SW595372630970). Je možný, že v rámci faceliftu začali šidit i slitiny? Pocitově mi přijde ten zvuk, když poklepu na různý
díly karoserie, u starý V70 2000 a "nový" V70 2007 pocitově i po sluchu taky jinej.

EDIT: Jinak taky mám to auto trochu "slepený". Zpětný zrcátka sice už mám vč. blinkrů, ale třeba volant je klasickej (ne do trojuhelniku), jen s novym logem místo staršího nápisu.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2998
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#21 V70 II před a po facelift

Příspěvek od 3m3 »

A nebyl uz lakovanej?
Ad volanty,ke konci vyroby tam kolikrat bylo co padlo klukovi pod ruku v tovarne...A nebo uz bag letel a tak dal nekdo jiny volant.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#22 V70 II před a po facelift

Příspěvek od Honza »

Ejdou Rotacak píše:Trochu oživim mrtvej topic. Přivezl jsem V70 2.5T 154kw, AWD, MY 2007 ze Švýcarska a všiml jsem si, že pravej, zadní blatník je trochu odřenej. Což, to by nevadilo, je to sotva centrimetr, ale je tam REZ. Jak je to možný? :-O U druhý V70 MY2000 jsem za ty roky na karoserii nikdy žádnou rez nezaznamenal.Žil jsem v tom, že Volva prostě nereznou.
Pokud je odřenej i pozink tak na to má rez právo se tam živit.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3216
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#23 V70 II před a po facelift

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Díky za reakce

2 3m3

no, na čumák to asi šlo, protože jeden čirej světlomet je jak novej (levej) a pravej byl trochu osleplej, tak sem ho rozleštil Carex sadou. Navíc přední nárazník je předfaceliftovanej (s černym pruhem) - ale mě se to líbí mnohem víc, v kombinaci s černou maskou to vypadá super (karoserie je v barvě "Dark Navy Blue" - sakra taková důchodcovská barva :( :D). Tak asi vyletěl airbag u řidiče a pak tam dali, co měli po ruce.

Teď v týdnu to konečně přihlásim a pojedu s tím do servisu, ať konečně vim, co s autem zhruba je a neni.
Sice to bylo v tom Bernu přes známýho, ale chce to detailní prohlídku, než s tim začnu jezdit
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“