aké všetky motory sa montovali do s80??

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#1 aké všetky motory sa montovali do s80??

Příspěvek od wickey »

nikde neviem nájsť seriózny prehľad..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#2 aké všetky motory sa montovali do s80??

Příspěvek od Honza »

wickey píše:nikde neviem nájsť seriózny prehľad..
Podle ceníku modelovýho roku 2006:
2.4
2.4i
2.0T
2.5T
T6
D5
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4736
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3

Příspěvek od Ondra. »

kdysi dřív taky 2,5 TDi od VW gruppe
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#4

Příspěvek od wickey »

uhm, diq, zaujimaju ma hlavne starsie - od zaciatku vyroby - cca 98, 99 - znama rozmysla nad slusnym autom a S80 bola vzdy jej sen..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#5

Příspěvek od Honza »

wickey píše:uhm, diq, zaujimaju ma hlavne starsie - od zaciatku vyroby - cca 98, 99 - znama rozmysla nad slusnym autom a S80 bola vzdy jej sen..
Projeď inzaráty na mobil.de a podobně
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 64
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Žilina

#6

Příspěvek od ypsi »

Aky je rozdiel medzi 2,4 a 2,4i ??? (ze by karbec a striekacka :lol: ;) )
_________________
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D
Ex: Jeep Grand Cherokee WJ

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#7

Příspěvek od Schumi_01 »

ypsi píše:Aky je rozdiel medzi 2,4 a 2,4i ??? (ze by karbec a striekacka :lol: ;) )
to by mělo být 2,4i (170 PS) a 2,4T (200 PS) jestli mě mé znalosti neklamou :-D
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

loskut
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 131
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

#8

Příspěvek od loskut »

ypsi píše:Aky je rozdiel medzi 2,4 a 2,4i ??? (ze by karbec a striekacka :lol: ;) )
To je 2,4 103kW motor B5244S2, a 125kW motor B5244S. Rozdíl asi bude jenom v řídící jednotce.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#9

Příspěvek od Honza »

Schumi_01 píše:
ypsi píše:Aky je rozdiel medzi 2,4 a 2,4i ??? (ze by karbec a striekacka :lol: ;) )
to by mělo být 2,4i (170 PS) a 2,4T (200 PS) jestli mě mé znalosti neklamou :-D
Děláš ze mě blbce? Myslíš že neumim opsat pár čísel.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 5

#10

Příspěvek od bidak »

loskut píše:
ypsi píše:Aky je rozdiel medzi 2,4 a 2,4i ??? (ze by karbec a striekacka :lol: ;) )
To je 2,4 103kW motor B5244S2, a 125kW motor B5244S. Rozdíl asi bude jenom v řídící jednotce.
spis bych rekl ze B5252S a B5254S
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#11

Příspěvek od Schumi_01 »

Honza píše:
Schumi_01 píše: to by mělo být 2,4i (170 PS) a 2,4T (200 PS) jestli mě mé znalosti neklamou :-D
Děláš ze mě blbce? Myslíš že neumim opsat pár čísel.
Se hned ne...čerti :lol: Já nepředpokládal že pro vlajkovou lod budou mít i tenhle slaboučkej motor a 2,4T tam podle mě chybí...alespon ze začátku než se vyměnila za 2,5T. Jesti se opět nemýlim :-D
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

loskut
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 131
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

#12

Příspěvek od loskut »

bidak píše:
loskut píše: To je 2,4 103kW motor B5244S2, a 125kW motor B5244S. Rozdíl asi bude jenom v řídící jednotce.
spis bych rekl ze B5252S a B5254S
No řekl bych že ne. Motory pro atmosférický 2,4 se označují B5244. Možná nějaká mimoevropská verze - nevím. Ale spíš než čísílka bych vybíral alespoň od modelu 2000 výš.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

Anonymous

#13

Příspěvek od Anonymous »

loskut píše: Ale spíš než čísílka bych vybíral alespoň od modelu 2000 výš.
Proč?

loskut
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 131
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

#14

Příspěvek od loskut »

Roj píše:
loskut píše: Ale spíš než čísílka bych vybíral alespoň od modelu 2000 výš.
Proč?
Už třeba jen kvůli jiný konstrukci rozvodů do 1999 výměna do 120 tis.km od modelového roku 2000 kromě prvních výměna ve 150 tis.km.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 19 roků
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

#15

Příspěvek od black hawk »

loskut píše:
Roj píše: Proč?
Už třeba jen kvůli jiný konstrukci rozvodů do 1999 výměna do 120 tis.km od modelového roku 2000 kromě prvních výměna ve 150 tis.km.
konstrukce rozvodů je stejná jen protáhli interval.a oprvadu jsou to motory B5244 atmosférycké.jeden slabší a druhej silnější.jak už zde bylo napsáno.desetiventili už se nedělaj.ještě tam dávaj 2.9 atmosféra,2.4 plyn

loskut
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 131
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

#16

Příspěvek od loskut »

black hawk píše:
loskut píše: Už třeba jen kvůli jiný konstrukci rozvodů do 1999 výměna do 120 tis.km od modelového roku 2000 kromě prvních výměna ve 150 tis.km.
konstrukce rozvodů je stejná jen protáhli interval.a oprvadu jsou to motory B5244 atmosférycké.jeden slabší a druhej silnější.jak už zde bylo napsáno.desetiventili už se nedělaj.ještě tam dávaj 2.9 atmosféra,2.4 plyn
Hmm,jak mohli protáhnout interval bez změny konstrukce? :shock:
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 64
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Žilina

#17

Příspěvek od ypsi »

loskut píše:
black hawk píše:konstrukce rozvodů je stejná jen protáhli interval.a oprvadu jsou to motory B5244 atmosférycké.jeden slabší a druhej silnější.jak už zde bylo napsáno.desetiventili už se nedělaj.ještě tam dávaj 2.9 atmosféra,2.4 plyn
Hmm,jak mohli protáhnout interval bez změny konstrukce? :shock:
Ze by zbytocne predimenzovali konstrukciu rozvodov? ;)
Apropo: motor oznaceny T6 je vlastne aky?
_________________
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D
Ex: Jeep Grand Cherokee WJ

Anonymous

#18

Příspěvek od Anonymous »

ypsi píše:
loskut píše: Hmm,jak mohli protáhnout interval bez změny konstrukce? :shock:
Ze by zbytocne predimenzovali konstrukciu rozvodov? ;)
Apropo: motor oznaceny T6 je vlastne aky?
Sic moc nevim ale myslim že je to In-line 6ti vál s biturbem? Nechám informovanějším, ale myslím že 6ti vál a turbo tam je... :roll:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 19 roků
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

#19

Příspěvek od black hawk »

loskut píše:
black hawk píše:konstrukce rozvodů je stejná jen protáhli interval.a oprvadu jsou to motory B5244 atmosférycké.jeden slabší a druhej silnější.jak už zde bylo napsáno.desetiventili už se nedělaj.ještě tam dávaj 2.9 atmosféra,2.4 plyn
Hmm,jak mohli protáhnout interval bez změny konstrukce? :shock:
žádná zmněna tam neni.řemen stejnej,kladky taky,vodní pumpa taky.a jen pro tvoji informaci všechny benzíny od roku 99 maj intervali 150 nebo 160 000 nebo 165 000.podle typu.a dieseli D5 taky.jediný co se od roku 99 zmněnilo že maj variabilní časování rozvodů.tak jen tak pro srovnání.V40r.v.98 má řemen ve 120000 a V40 r.v.2000 ho má ve 150000,ale řemen je stejnej.jediný co je jiný tak 2000 má variabilní časování rozvodů

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 5

#20

Příspěvek od bidak »

loskut píše:
bidak píše:
spis bych rekl ze B5252S a B5254S
No řekl bych že ne. Motory pro atmosférický 2,4 se označují B5244. Možná nějaká mimoevropská verze - nevím. Ale spíš než čísílka bych vybíral alespoň od modelu 2000 výš.
omlouvam se, nevedel jsem, ze z 2,5 udelali 2,4 ;)
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

loskut
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 131
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

#21

Příspěvek od loskut »

black hawk píše:
loskut píše: Hmm,jak mohli protáhnout interval bez změny konstrukce? :shock:
žádná zmněna tam neni.řemen stejnej,kladky taky,vodní pumpa taky.a jen pro tvoji informaci všechny benzíny od roku 99 maj intervali 150 nebo 160 000 nebo 165 000.podle typu.a dieseli D5 taky.jediný co se od roku 99 zmněnilo že maj variabilní časování rozvodů.tak jen tak pro srovnání.V40r.v.98 má řemen ve 120000 a V40 r.v.2000 ho má ve 150000,ale řemen je stejnej.jediný co je jiný tak 2000 má variabilní časování rozvodů
Tak jsem koukal na díly rozvodů a máš pravdu, fakticky jsou stejný... To by mě zajímalo proč pak servisy trvají u modelu do 1999 na výměně ve 120 tkm, a nebo radši ani ne :roll: . Emeričani dokonce uvádí v maintenance schedule dokonce 168 tkm (105 tmil) pro všechny modely.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 19 roků
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

#22

Příspěvek od black hawk »

no protože je to předepsaný a když to neudělaj a pak se něco stane tak se vezou.a když se něco stane tak to většinou stojí dost peněz

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#23

Příspěvek od Jarda S40 »

Navíc tam snad taky platí druhá hranice výměny a to po 5ti letech, ne? A asi málokdo najede za 5 let víc.

loskut
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 131
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

#24

Příspěvek od loskut »

Jarda S40 píše:Navíc tam snad taky platí druhá hranice výměny a to po 5ti letech, ne? A asi málokdo najede za 5 let víc.
No je tam deset let ale to si myslím není až tak podstatný.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#25

Příspěvek od Jarda S40 »

Určitě deset let?
Zamčeno
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“