Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3751 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nějak si nedovedu představit co znamená pojem "Svítí posilovač". Řízení nemá žádnou kontrolku ani hlášku a co se týče brzd, tak to může hlásit chybu, ale to může být milion věcí od prasklého kroužku na poloose, přes vadné nějaké čidlo, či kroužek pod volantem až po ABS jednotku. Všechno je to je opravitelné, ale holt to něco stojí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3752 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dne 16/11/2011 najeto 108.230kmOndra_HK píše: ↑16 čer 2020 08:34 Zdravím pánové, rád bych znal váš názor na auto v odkazu
https://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-0d-100kw-6-rychlosti-r-p-2009-984-s1846.html.
O auto bazaru v Pečkách už jsem ledacos slyšel/četl takže nějaký obrázek mám, nicméně auto vypadá minimálně na fotkách velice solidně a cena více než příjemná. Podařilo se mi z prodejce vytáhnout VINko YV1BW754191111984. Za jakoukoliv informaci budu vděčný. Díky
Dnes v roce 2020 pak krásných 172.000km.
Inu - kde chce kam, pomožme mu tam.
/PL
P.S. A V70ce s tímto motorem bych se fakt obloukem vyhnul. Resp. jsou daleko lepší motorizace.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#3753 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takže chtěl bych poděkovat za cenné rady, a jelikož mě serou lidi co se regnou na fórum, hledají moudra a nedají zpětnou vazbu, tak dnes jsem se byl na auto podívat a:
Z venku hroznej pelech, tu prasklá mřížka, tamhle nedovírá a nezamyká víčko nádrže, sedačka řidiče netopí, zrcátko nemá sklo, světla snad že už by nešli ani rozleštit, odlepený tapce na A sloupcích, rádio hraje jen zadek + kolečko volume si není moc jistý jestli chcete přidávat nebo ubírat
Uvnitř zachovalý, moc pěkný (oproti zbytku nabídky daného bazaru). V nabídce mají většinu aut v rozmezí 50-80k, stáří okolo 15let, ale skoro žádné nemá ani 200t km na tachometru, stavy typu 130k nejsou vyjimkou
Po mechanický stránce za mě v pořádku, automat řadí bez problému, motor přede jak mám, lpg funguje bez problému, podvozek dělaný a odvádí a dobře svojí práci. Takže nutné udělat klasiku, brzdy, olej, rozvody.
ALE
Hřeben řízení (nebo výše zmíněna hydro kostka) je opravdu asi po smrti, což se projevuje přesně tak jak popisoval někdo výše - volant v raidu při táhlých zatáčkách velmi cuká.
Overall mám z auta takový smíšený pocity, za ty prachy asi nebude úplná past, ale milion blbostí, který se mi nechce řešit - takže jsem odjel bez něj.
Třeba se to někomu bude hodit
BTW první zkušenost řízení Volva a příjemný pohodlný, ale naklápí se to v zatáčkách jako zaoceánský parník (což není hate, jen jsem to nečekal)
Z venku hroznej pelech, tu prasklá mřížka, tamhle nedovírá a nezamyká víčko nádrže, sedačka řidiče netopí, zrcátko nemá sklo, světla snad že už by nešli ani rozleštit, odlepený tapce na A sloupcích, rádio hraje jen zadek + kolečko volume si není moc jistý jestli chcete přidávat nebo ubírat
Uvnitř zachovalý, moc pěkný (oproti zbytku nabídky daného bazaru). V nabídce mají většinu aut v rozmezí 50-80k, stáří okolo 15let, ale skoro žádné nemá ani 200t km na tachometru, stavy typu 130k nejsou vyjimkou
Po mechanický stránce za mě v pořádku, automat řadí bez problému, motor přede jak mám, lpg funguje bez problému, podvozek dělaný a odvádí a dobře svojí práci. Takže nutné udělat klasiku, brzdy, olej, rozvody.
ALE
Hřeben řízení (nebo výše zmíněna hydro kostka) je opravdu asi po smrti, což se projevuje přesně tak jak popisoval někdo výše - volant v raidu při táhlých zatáčkách velmi cuká.
Overall mám z auta takový smíšený pocity, za ty prachy asi nebude úplná past, ale milion blbostí, který se mi nechce řešit - takže jsem odjel bez něj.
Třeba se to někomu bude hodit
BTW první zkušenost řízení Volva a příjemný pohodlný, ale naklápí se to v zatáčkách jako zaoceánský parník (což není hate, jen jsem to nečekal)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Skuteč
- Vůz: S80 2,5tdi
- Bydliště: Chrudim
#3754 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdar všem kolegům! nemáte někdo čirou náhodou nějaké informace o tomto voze?
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S-80-2.4-D5/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:25100_30_,prx:9000,ful:diesel,ger:manual_gear/pg:vipcar/295328210.html
Jelikož bych rád pěknou výbavu, silnější D5 a manuál převodovku moc takových kousků není. Je u tohoto auta nějaká výrazná slabina (DPF neřeším tomu už se nevyhnu)
je to od nás celkem z ruky a nejsem zas takový střelec abych si jen tak udělal výlet..
A druhý dotaz - našel by se tu nějaký odborník s diagnostikou na takový výlet do německa?
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S-80-2.4-D5/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,ms1:25100_30_,prx:9000,ful:diesel,ger:manual_gear/pg:vipcar/295328210.html
Jelikož bych rád pěknou výbavu, silnější D5 a manuál převodovku moc takových kousků není. Je u tohoto auta nějaká výrazná slabina (DPF neřeším tomu už se nevyhnu)
je to od nás celkem z ruky a nejsem zas takový střelec abych si jen tak udělal výlet..
A druhý dotaz - našel by se tu nějaký odborník s diagnostikou na takový výlet do německa?
_________________
VOLVO S80 2.5tdi 1999
VOLVO S80 2.5tdi 1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3755 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Prý praskající vložky válců a odcházející malé turbo. Pak klasické P3 závady jako servo nebo klimakompresor.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Vůz: V70 MY05 D5 136kW
#3756 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím pánové, v Náchodském r-speedu jsem si vyhlédl https://auto.bazos.cz/inzerat/123026454/volvo-v70-d5-136kw-my2005-manual.php Máte zkušenosti s prodejcem? Všiml jsem si pár příspěvků tady na fóru, což mu v mých očích zvyšuje kredit. Na auto se jedu podívat v týdnu, podle pana Rohana není potřeba v dohledné době žádný servis (což mi ale někteří bazarníci řekli u hrozných nevolvo vraků).
_________________
V70 II D5 136kW, 2005, manual
XC90 2.5T AWD 154kw summum, 2005, manual
V70 II D5 136kW, 2005, manual
XC90 2.5T AWD 154kw summum, 2005, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 128
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999
#3757 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
U r-speeda jsem si kupoval svou V70 minulý rok. Auto jsme prohlídli, projeli, všechno v pohodě, auto mi pak na podvalu dovezl 250km domů, takže za mě seriózní a slušný jednání.
_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 7
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Valkeřice
- Vůz: xc90
#3758 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ahojky vsem...jsem tu nováček.. doma mam xc70.. ale koukam po xc90, miluju velka auta. Rada bych D5 bud 120kw nebo 136kw, popravdě jsem pořádně nerozlustila ktere je lepší..
ale nyní jsem narazila na fesaka.. neznate ho nekdo? zda by byl ok?
https://kupsiauto.cz/nabidka-vozu/volvo-xc90-d5-136kw-summum-7-mist/
ale nyní jsem narazila na fesaka.. neznate ho nekdo? zda by byl ok?
https://kupsiauto.cz/nabidka-vozu/volvo-xc90-d5-136kw-summum-7-mist/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3759 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj,
Podle VIn auto nikdy nejezdilo v ČR. Někdo si pohrál a místo AWD to ma na prdeli napis DWA ( ? ) a ten vyfuk je na muj vkus dost černý, ale podle fotek těžko soudit.
Podle VIn auto nikdy nejezdilo v ČR. Někdo si pohrál a místo AWD to ma na prdeli napis DWA ( ? ) a ten vyfuk je na muj vkus dost černý, ale podle fotek těžko soudit.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#3760 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kosmetiky je tam dost - snad všechny tapecy ve dveřích dodrápaný. Co víc by mě trápilo je to urvané těsnění na řidičových dveřích :
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 425
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#3761 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A podľa označenia to je 60, nie XC90
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 7
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Valkeřice
- Vůz: xc90
#3762 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
vy jste skvělý, takových drobotin bych si nevsimla a pritom to dost napoví... moc dekuji za komenty
ja si byla nejista tema km a ta kosmetika mi to potvrdila ze to nebude onco.
ja si byla nejista tema km a ta kosmetika mi to potvrdila ze to nebude onco.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3763 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj. Jaký máš celkový rozpočet včetně vstupního servisu?Shagira píše: ↑18 srp 2020 12:44 ahojky vsem...jsem tu nováček.. doma mam xc70.. ale koukam po xc90, miluju velka auta. Rada bych D5 bud 120kw nebo 136kw, popravdě jsem pořádně nerozlustila ktere je lepší..
ale nyní jsem narazila na fesaka.. neznate ho nekdo? zda by byl ok?
https://kupsiauto.cz/nabidka-vozu/volvo-xc90-d5-136kw-summum-7-mist/
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 7
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Valkeřice
- Vůz: xc90
#3764 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
dejme tomu ze 140tis..vim neni to moc. kdyz jsem koukala do zahraničí, tak kupni ceny jsou prijatelne.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3765 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je docela odvážné na takové auto. Navíc když se díváš na dolní konec cenové hladiny nabídky vozů. Může to bejt docela drahej špás.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 7
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Valkeřice
- Vůz: xc90
#3766 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
říká se že vydrží pul mice ani nemrkne.. takze kdyz budu mit stesti a narazim na auto, o ktere bylo prubezne pecovano, tak v tom budu pokracovat dal. nebo se mejlim?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3767 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je asi tak stejná hláška jako "Japonec na konec". Jako když se někdo stará, tak ta auta půl milionu udělají - motorově k tomu mají předpoklady dobré. Ale taky můžeš u takového typu ojetiny řešit dost nemilé poruchy.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#3768 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A Jak na nej vzpominam ja?..hajnej píše:S60 2.4i + LPG jsem nějakou dobu měl. Olej to výrazně nezralo a dálky v tempu jsem jezdil za 10l LPG. Moc rád na to auto vzpomínám
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 7
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Valkeřice
- Vůz: xc90
#3769 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jeste by me zajimalo... nějak jsem nenasla nikde odpoved. jak je to se spotrebou 120kw a 136kw ?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3770 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tady doporučím zamyslet se nad realitou CZ trhu https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=73153
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3771 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Oboje mezi 9-10 litry.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 623
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#3772 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
nerad bych někomu bral iluze, ale na XC90 bych si na ponákupní servis připravil tak +- 80 tis. Kč. Jen základní servis motoru, převodovky a AWD vyjde na docela dost, pak třeba pneumatiky (auto, co jsi dávala odkaz je má sjeté na hadry), určitě bude chtít investice po těch letech a km podvozek, pak třeba i klima, bufík, uložení motoru a spousta dalších drobností. A to za předpokladu, že je auto prakticky bez větších závad, jinak ta částka potřebná k tomu z toho udělat funkční auto může být klidně dvojnásobná.
Zachovalé bezvadné servisované auto by bylo řešení, ale za 1) takové auto člověk spíš nebude mít důvod prodávat, za 2) bude stát určitě víc, jak 140, spíš tak skoro dvojnásobek...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3773 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je krásné shrnutí bez růžových brýlí. Na druhou stranu jsou lidi, co maximálně vymění olej a dál nic neřeší a jezdí dál dokud to jezdí. A někdo má štěstí, že to může ujet ještě dost dalších km s tímto přístupem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 7
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Valkeřice
- Vůz: xc90
#3774 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
moooc dekuji za koment, dobre napsane a pomohlo mi to. mam jeste cas do rijna popremysletjirkaTDI píše: ↑20 srp 2020 14:33nerad bych někomu bral iluze, ale na XC90 bych si na ponákupní servis připravil tak +- 80 tis. Kč. Jen základní servis motoru, převodovky a AWD vyjde na docela dost, pak třeba pneumatiky (auto, co jsi dávala odkaz je má sjeté na hadry), určitě bude chtít investice po těch letech a km podvozek, pak třeba i klima, bufík, uložení motoru a spousta dalších drobností. A to za předpokladu, že je auto prakticky bez větších závad, jinak ta částka potřebná k tomu z toho udělat funkční auto může být klidně dvojnásobná.
Zachovalé bezvadné servisované auto by bylo řešení, ale za 1) takové auto člověk spíš nebude mít důvod prodávat, za 2) bude stát určitě víc, jak 140, spíš tak skoro dvojnásobek...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3775 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ale je zajímavé, jak je v lidech tahle obecná "pravda" zakořeněná. Pak skočí po prvním autě v bazaru...Možná si to děláme sami, že ty auta občas veřejně glorifikujeme.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136187 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1203 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2936 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1561 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous