Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3676 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Rozpočet je to již solidní a dá se koupit auto za polovinu rozpočtu a zbytek zainvestovat a opravit vše včetně prevence.
U XC90 počítej s díly dražšími jak u V70 a častěji odcházejícími - vyšší hmotnost.
Je otázkou, zda potřebuješ XC90 a nebo ti stačí pro kočárek, manželku děti a psa V70. U XC90 budeš mít v 99ˇvždy AWD a to je potenciální zdroj závad. V70 budeš mít v 80% jako FWD. Potřebuješ tedy AWD?
Jinak velikostně bude kufr V70 (485 litrů) a XC90 (530 l) velmi podobný. Viz. http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=2821&ids%5B1%5D=2869
Motor 120 kw bez DPF, do MY2005 bude bez DPF a swirl klapek - zase o možný problém méně. Ten je sehnatelný jak v XC90 tak ve V70.
Ve finále i 136 kw s DPF a swirl klapkami je ok, když se staráš.
Za mne je pohodlnější V70, neboť XC90, pokud není naložená, je kostitřas. U obou aut počítej s mizerným rejdem.
Pokud převodovku automatickou, tak 6 kvalt a s doložitelným servisem a výměnou olejů nebo pak už raději manuál - 5 stupňů.
U facelift modelů tedy MY05 odchází hydraulické řízení - pocukává na kruháči, v táhlých zatáčkách.
Výběr vozu udělej s originální diagnostikou VIDA a nejlépe s někým, kdo ty auta zná.
U XC90 počítej s díly dražšími jak u V70 a častěji odcházejícími - vyšší hmotnost.
Je otázkou, zda potřebuješ XC90 a nebo ti stačí pro kočárek, manželku děti a psa V70. U XC90 budeš mít v 99ˇvždy AWD a to je potenciální zdroj závad. V70 budeš mít v 80% jako FWD. Potřebuješ tedy AWD?
Jinak velikostně bude kufr V70 (485 litrů) a XC90 (530 l) velmi podobný. Viz. http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=2821&ids%5B1%5D=2869
Motor 120 kw bez DPF, do MY2005 bude bez DPF a swirl klapek - zase o možný problém méně. Ten je sehnatelný jak v XC90 tak ve V70.
Ve finále i 136 kw s DPF a swirl klapkami je ok, když se staráš.
Za mne je pohodlnější V70, neboť XC90, pokud není naložená, je kostitřas. U obou aut počítej s mizerným rejdem.
Pokud převodovku automatickou, tak 6 kvalt a s doložitelným servisem a výměnou olejů nebo pak už raději manuál - 5 stupňů.
U facelift modelů tedy MY05 odchází hydraulické řízení - pocukává na kruháči, v táhlých zatáčkách.
Výběr vozu udělej s originální diagnostikou VIDA a nejlépe s někým, kdo ty auta zná.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#3677 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, super, díky moc! To sou pro mě všechno nový věci. Co se týče automatu a výměny olejů - jsem zvyklej, máme doma v automatu všechno. Co příklad tohle - ale jen příklad, v AAA bych nekoupil ani zmrzlinu, ale cena, typ, nájezd, výbava - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18472284?goFrom=listHaben píše:Rozpočet je to již solidní a dá se koupit auto za polovinu rozpočtu a zbytek zainvestovat a opravit vše včetně prevence.
U XC90 počítej s díly dražšími jak u V70 a častěji odcházejícími - vyšší hmotnost.
Je otázkou, zda potřebuješ XC90 a nebo ti stačí pro kočárek, manželku děti a psa V70. U XC90 budeš mít v 99ˇvždy AWD a to je potenciální zdroj závad. V70 budeš mít v 80% jako FWD. Potřebuješ tedy AWD?
Jinak velikostně bude kufr V70 (485 litrů) a XC90 (530 l) velmi podobný. Viz. http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=2821&ids%5B1%5D=2869
Motor 120 kw bez DPF, do MY2005 bude bez DPF a swirl klapek - zase o možný problém méně. Ten je sehnatelný jak v XC90 tak ve V70.
Ve finále i 136 kw s DPF a swirl klapkami je ok, když se staráš.
Za mne je pohodlnější V70, neboť XC90, pokud není naložená, je kostitřas. U obou aut počítej s mizerným rejdem.
Pokud převodovku automatickou, tak 6 kvalt a s doložitelným servisem a výměnou olejů nebo pak už raději manuál - 5 stupňů.
U facelift modelů tedy MY05 odchází hydraulické řízení - pocukává na kruháči, v táhlých zatáčkách.
Výběr vozu udělej s originální diagnostikou VIDA a nejlépe s někým, kdo ty auta zná.
Uplne nejraději bych koupil auto od "klubáka" samozřejmě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3678 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
no to je XC90 I více k tomu nedokážu říci.
Má ten 136 kw motor s DPF a swirl klapkami. Má 6 stupňový Aisin.
Já v XC90 se jen vezl a to ve verzi s benzínovou V8. Takže nic moc ti k ní neřeknu. Jen dokážu okomentovat stejné komponenty, co má i V70 II, kterou jsem měl. A také dát info k často probíraným věcem, které se na této platformě nejčastěji kazí.
Oproti BMW počítej s jízdními vlastnostmi, jak bych to řekl, neřidičskými, umí to jet rovně...
Doporučuji se potkat s někým z fóra, kdo XC90 má a projet se, popovídat si. Okolo Prahy bude lidí hodně... Ať víš, co vlastně nyní hledáš.
Má ten 136 kw motor s DPF a swirl klapkami. Má 6 stupňový Aisin.
Já v XC90 se jen vezl a to ve verzi s benzínovou V8. Takže nic moc ti k ní neřeknu. Jen dokážu okomentovat stejné komponenty, co má i V70 II, kterou jsem měl. A také dát info k často probíraným věcem, které se na této platformě nejčastěji kazí.
Oproti BMW počítej s jízdními vlastnostmi, jak bych to řekl, neřidičskými, umí to jet rovně...
Doporučuji se potkat s někým z fóra, kdo XC90 má a projet se, popovídat si. Okolo Prahy bude lidí hodně... Ať víš, co vlastně nyní hledáš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3679 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Určitě zkus "zainvestovat" pár stovek do času někoho, kdo těm autům rozumí a má volvo diagnostiku. Může ti ušetřit dost starostí.
Pro bazary platí vzít si sebou něco, co měří tloušťku laku.
Pro bazary platí vzít si sebou něco, co měří tloušťku laku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#3680 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já od Volva nečekám a nechci a nehledám, jízdní vlastnosti srovnatelné s BMW - každé auto je už historicky na něco jiného, takže v tom jsem při zemi:) Chci něco bezpečnýho, spolehlivýho a prostornýho pro ženu s dítětem, ideálně váhovej a výkonovej potenciál na tažný abych si mohl sem tam něco přivést do truhlárny:)Haben píše:no to je XC90 I více k tomu nedokážu říci.
Má ten 136 kw motor s DPF a swirl klapkami. Má 6 stupňový Aisin.
Já v XC90 se jen vezl a to ve verzi s benzínovou V8. Takže nic moc ti k ní neřeknu. Jen dokážu okomentovat stejné komponenty, co má i V70 II, kterou jsem měl. A také dát info k často probíraným věcem, které se na této platformě nejčastěji kazí.
Oproti BMW počítej s jízdními vlastnostmi, jak bych to řekl, neřidičskými, umí to jet rovně...
Doporučuji se potkat s někým z fóra, kdo XC90 má a projet se, popovídat si. Okolo Prahy bude lidí hodně... Ať víš, co vlastně nyní hledáš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#3681 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
S tím že to budu kupovat s někým kdo tomu rozumí, včetně přítomnosti diagno, naprosto počítám a bez toho bych to ani nikdy nekoupilRomulusw píše:Určitě zkus "zainvestovat" pár stovek do času někoho, kdo těm autům rozumí a má volvo diagnostiku. Může ti ušetřit dost starostí.
Pro bazary platí vzít si sebou něco, co měří tloušťku laku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3682 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vybral jsi dobře
Máš zprávu.
Máš zprávu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#3683 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díkes, už na to koukámRomulusw píše:Vybral jsi dobře
Máš zprávu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#3684 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ma smysl kupovat auto treba levnejsi s tim ze zbyde hafo na poradnej servis? Na co se zamerit primarne? Pro info, co by vam na tom treba vadilo? Resp co obnasi, cenove cccccca, udelat na takovym aute servis komplet oleju, rozvody atd?
Ptam se blbe ale snazim se si udelat obrazek pac tech aut je celkem mrak, i s hodne km natoceno, a ja jsem Volvo nikdy nemel.
Ptam se blbe ale snazim se si udelat obrazek pac tech aut je celkem mrak, i s hodne km natoceno, a ja jsem Volvo nikdy nemel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#3686 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je někdo kolem Mostu, kdo by se na to se mnou podíval? Samozřejmě že to nechci zadarmo:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3687 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zkus uživatele hajnej
Je z Dubí. Má diagnostiku, jezdí ve V70 II s D5 136 kw. Takže motor stejný.
Je z Dubí. Má diagnostiku, jezdí ve V70 II s D5 136 kw. Takže motor stejný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#3688 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj - super díkes, už jsem mu napsal A co jinak říkáš na tenhle kus, z toho co je na fotkách a v textu?Haben píše:Zkus uživatele hajnej
Je z Dubí. Má diagnostiku, jezdí ve V70 II s D5 136 kw. Takže motor stejný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3689 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Z fotek a popisu těžko soudit, vše napsané i vyfocené může být zavádějící.
Určitě bych si nechal doložit, kde, kdy a v kolika km proběhl servis AT a co vše se dělalo a kdo dělal to řízení. A nechal si sdělit důvody, co s tím bylo, že se obě věci dělaly.
Auto na diagnostiku před jízdou, vyčíst chyby, pořádně projet a znova na diagnostiku. Tzn., zahřát auto, vytočit několikrát k omezovači, zkusit ruční řazení, zkusit, jak auto podřazuje při dobržďování na křižovatku (zda nekopne, když tam dá 2 či 1). Ujel bych s tím alespoň 70 km a pak zkusil poskakovat jakože v koloně )při zahřáté převodovce může AT začít zlobit). Na kruháči či v táhlé zatáčce zkusit, zda nepulsuje volant. Zkontrolovat koncovku výfuku po jízdě, měla by být čistá, bez sazí.
Zkusit na trávě AWD - nejlépe si to natočit - ať vidíš, co se děje. AWD nesmí vydávat zvuky. Typicky může klepnout kardan či úhlovka nebo co, když jedeš dozadu, zastavíš, a rozjedeš se dopředu. nemusí jít slyšet zevnitř, ale jen zvenku.
Co je pozitivní, tak že má auto český palubní PC. S velmi vysokou pravděpodobností češtinu nahrávali kluci z D5T5 - můžou mít záznamy k autu. Hajnej tě na D5T5 nasměřuje.
Určitě bych si nechal doložit, kde, kdy a v kolika km proběhl servis AT a co vše se dělalo a kdo dělal to řízení. A nechal si sdělit důvody, co s tím bylo, že se obě věci dělaly.
Auto na diagnostiku před jízdou, vyčíst chyby, pořádně projet a znova na diagnostiku. Tzn., zahřát auto, vytočit několikrát k omezovači, zkusit ruční řazení, zkusit, jak auto podřazuje při dobržďování na křižovatku (zda nekopne, když tam dá 2 či 1). Ujel bych s tím alespoň 70 km a pak zkusil poskakovat jakože v koloně )při zahřáté převodovce může AT začít zlobit). Na kruháči či v táhlé zatáčce zkusit, zda nepulsuje volant. Zkontrolovat koncovku výfuku po jízdě, měla by být čistá, bez sazí.
Zkusit na trávě AWD - nejlépe si to natočit - ať vidíš, co se děje. AWD nesmí vydávat zvuky. Typicky může klepnout kardan či úhlovka nebo co, když jedeš dozadu, zastavíš, a rozjedeš se dopředu. nemusí jít slyšet zevnitř, ale jen zvenku.
Co je pozitivní, tak že má auto český palubní PC. S velmi vysokou pravděpodobností češtinu nahrávali kluci z D5T5 - můžou mít záznamy k autu. Hajnej tě na D5T5 nasměřuje.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#3690 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak hajnej bohuzel nemuze. Nebyl by nekdo dalsi s diagno od Mostu?:)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3691 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ale může, jen mi umřel notebook s VIDA. Zapomněl jsem ale na VDASH, tam se chyby taky spolehlivě ukážou.hrusaq píše:Tak hajnej bohuzel nemuze. Nebyl by nekdo dalsi s diagno od Mostu?:)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#3692 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Parada!:)hajnej píše:Ale může, jen mi umřel notebook s VIDA. Zapomněl jsem ale na VDASH, tam se chyby taky spolehlivě ukážou.hrusaq píše:Tak hajnej bohuzel nemuze. Nebyl by nekdo dalsi s diagno od Mostu?:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#3693 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jeste jednou diky Hajnymu, dneska probehla prohlidka, a v pondeli bude XC90 doma..
Jeste jednou diky!
Jeste jednou diky!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dukovany
- Vůz: VOLVO XC90,Opel Zafira,Renault Kangoo4x4
#3694 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vidím,hrusaq píše:Co říkáte na tohle? - https://www.rajaut.cz/202166-volvo-xc90-most
že má bajonetový tažný BOSAL. Pokud nemá ten bajonet, počítej s dokoupením bajonetu za cca 2200 Kč bez daně. Aktuálně to řeším s jejich obchodním zástupcem - já koupil auto s í let nesundaným bajonetem. Byl tak zaseklej, že se mě to nepodařilo bez poškození čepu sundat...
_________________
VOLVO XC90, D5 136kW automat, 09, OPEL Zafira A, 2,2 Dti, 03, RENAULT Kangoo 4x4, 1,9dCi, 03
VOLVO XC90, D5 136kW automat, 09, OPEL Zafira A, 2,2 Dti, 03, RENAULT Kangoo 4x4, 1,9dCi, 03
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dukovany
- Vůz: VOLVO XC90,Opel Zafira,Renault Kangoo4x4
#3695 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vítej v klubu . Loni v březnu jsem koupil hodně podobnýhrusaq píše:Tak jeste jednou diky Hajnymu, dneska probehla prohlidka, a v pondeli bude XC90 doma..
Jeste jednou diky!
_________________
VOLVO XC90, D5 136kW automat, 09, OPEL Zafira A, 2,2 Dti, 03, RENAULT Kangoo 4x4, 1,9dCi, 03
VOLVO XC90, D5 136kW automat, 09, OPEL Zafira A, 2,2 Dti, 03, RENAULT Kangoo 4x4, 1,9dCi, 03
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#3696 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bajonet je v kufru a je jak novej:)JindraKulík píše:Vidím,hrusaq píše:Co říkáte na tohle? - https://www.rajaut.cz/202166-volvo-xc90-most
že má bajonetový tažný BOSAL. Pokud nemá ten bajonet, počítej s dokoupením bajonetu za cca 2200 Kč bez daně. Aktuálně to řeším s jejich obchodním zástupcem - já koupil auto s í let nesundaným bajonetem. Byl tak zaseklej, že se mě to nepodařilo bez poškození čepu sundat...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Lukov u Zlína
- Vůz: V70II 2,4 D5 120 kW 2002
#3697 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím pánové, děkuji za přijetí! Po 16 letech s V850 chci koupit nějakého následovníka. Dnes jsem vybral konkrétní kus V70II 2,4D 136 Kw ročník 2001, reálných 310tis. z Itálie. Při projetí v pohodě, na zvedáku krása, na diagnostice taky vše OK, ale na cestě domů při překročení 3000 otáček najednou přestalo táhnout a šlo do nouzového režimu (aspoň si myslím) sice jede, ale tak 50-60 a prakticky nereaguje na plyn. Po zastavení, vypnutí motoru na několik minut motor v pohodě naskočil a jel bez problémů jako hodinky, ale když jsem ho kousek od domu zase zkusil vytočit, stalo se zase totéž. S majitelem jsem domluven, že jej příští týden můžu vrátit, ale celkem se mi líbí a kolem 45 tis jsem nic v lepším stavu nenašel. Díky, Mirek
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3698 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
2001 2,4 d a 136 kW? To je načipovaný?
To je D5 nebo tdi?
První rada, vyčistit EGR.
To je D5 nebo tdi?
První rada, vyčistit EGR.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Lukov u Zlína
- Vůz: V70II 2,4 D5 120 kW 2002
#3699 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak sorry 120kw, samozřejmě. On má ještě 2005 2,4D 136Kw 6tikvalt, (to jsem měl v merku) taky jsem ho projížděl a bude tam nejspíš nějaký trabl s turbem, protože vůbec netáhlo a překročit 100km/h prakticky nešlo. S tím jsem ale u servisáků nebyl, takže nevím.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3700 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A nebude jen ucpaná cesta za egrem jak se tady dokola řeší?jinotaj píše:Tak sorry 120kw, samozřejmě. On má ještě 2005 2,4D 136Kw 6tikvalt, (to jsem měl v merku) taky jsem ho projížděl a bude tam nejspíš nějaký trabl s turbem, protože vůbec netáhlo a překročit 100km/h prakticky nešlo. S tím jsem ale u servisáků nebyl, takže nevím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1541 Odpovědi
- 135372 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 14 Odpovědi
- 1165 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2899 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1555 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 689 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous