Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#3776 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Brej den. Nepodelil by se nekdo o Svedsky stranky autobazaru? Nebo jine inzerce s autama?
Porad nemuzu dohledat nejaky zajimavy.
Porad nemuzu dohledat nejaky zajimavy.
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3777 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#3778 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Diky moc
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 39
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Summum
#3779 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
za tuhle cenu jsme koupili před dvěma lety nejlevnější XC90 136kw na trhu, sice stočenou, ale jinak celkem pěknou,max vybavenou a opravdu najeli jsme 50 tis a krom olejů a filtrů se neřešilo nic.
kupovalo se to s tím že auta za 200tis kč měla možná i víc chyb a podstatně hůř řadila ale měla najeto do 300tis tak stály víc. Tohle se kupovalo s tím že v motoru občas klepe a holt se uvidí co stím případně se to opraví. Nyní tedy s řešením první závady (prasklé sání) to klepalo už furt, tak jsem vyměnil hydra a pořád klepe, tak jsem dal otestovat vstřiky (všech 5 neprošlo) a vzhledem k tomu že jsou původní, dáme nové a snad to přestane a nějaký km ještě najede. Když vidím co lidi nacpou do mnohem mladších a drazších aut, u levnýho auta je aspoň nějaká rezerva. Ale pokud tomu nerozumíš a nikdy si volvo neměla, tak si můžeš naběhnout opravdu dost. Já vše kromě převodovek zvládnu sám, tak se i ty opravy dají řešit nějak rozumně
#3780 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Také poprosím o radu. Musím se rozmyslet do zítra. Co na to říkáte ? Holt 3 děti, tak V70 začíná být na delší trasy malá.
https://www.aaaauto.cz/cz/volvo-xc90/car.html?id=352864783#make=130&model=1226
13.08.2020 STK Evidencní kontrola 333 630
17.06.2020 STK Pravidelná 332 415
16.06.2020 SME Pravidelná 332 415
25.04.2018 STK Pravidelná 320 113
25.04.2018 SME Pravidelná 320 112
02.06.2016 STK Evidencní kontrola 300 607
14.04.2016 STK Pravidelná 299 967
23.04.2014 STK Pravidelná 289 471
25.09.2012 STK Evidencní kontrola 276 572
14.05.2012 STK Pravidelná 261 534
14.05.2010 STK Pravidelná 160 754
https://www.aaaauto.cz/cz/volvo-xc90/car.html?id=352864783#make=130&model=1226
13.08.2020 STK Evidencní kontrola 333 630
17.06.2020 STK Pravidelná 332 415
16.06.2020 SME Pravidelná 332 415
25.04.2018 STK Pravidelná 320 113
25.04.2018 SME Pravidelná 320 112
02.06.2016 STK Evidencní kontrola 300 607
14.04.2016 STK Pravidelná 299 967
23.04.2014 STK Pravidelná 289 471
25.09.2012 STK Evidencní kontrola 276 572
14.05.2012 STK Pravidelná 261 534
14.05.2010 STK Pravidelná 160 754
_________________
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#3781 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Automat, AWD, dieselove starosti... pokud nenznas historii, muze to byt super kup nebo kasicka. Kdybych do toho chtel jit, tak si dam kilo stranou na servis..
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#3782 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Z aacek ani kafe z automatu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#3783 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vzhledem k tomu, že je to na áčka až podezřele levný, bych čekal spíš variantu kasička
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3784 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
však kafe z toho automatu nejspíš vyteče...
#3785 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dík ...já to vidím podobně.
Raději jsem zainvestoval do Cebie a jsou tam nějak podezřele motané kilometry a bylo to bouchlé na levý bok.
Hodim si poptávku sem na forum.
Raději jsem zainvestoval do Cebie a jsou tam nějak podezřele motané kilometry a bylo to bouchlé na levý bok.
Hodim si poptávku sem na forum.
Naposledy upravil(a) faktotum dne 01 zář 2020 15:42, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#3786 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Za mě - i v ESA/AAA se prakticky dá najít funkční a nestočené auto, ikdyž je to úkol hodný detektiva. V ESA jsem se nedávno byl podívat a ptal jsem se na teoretický nákup - zda je možné aplikovat reverzní postup jako dělají oni při výkupu a auto si nechat zvednout a ojet jejich měřákem na tloušťku laku. Odpověď byla ANO.
Co se týče stočenin. Stojím si za tím, že AAA auta samy aktivně stáčí - viz prokec zaměstnance v Olmiku 3roky nazpět.
Jinak byl by div, aby se i takovým hajzlíkům v tom objemu aut co točí nedostalo do ruky i normální auto.
Z mého okolí :
Škoda Octavia 1.8i 92Kw - koupená v AAA Olomouc, 10let jezdila jen na běžný servis
Honda Civic 8G 1.8i 103kw - opět AAA Olomouc, zatím po roce vše v pořádku
Škoda Fabia II 1.4i 63kw - koupená v ESA někde u Ústí nad Labem, zatím po 7měsících provozu vše v pořádku až na prasklý dráty vedoucí do pravých dveří (bolest modelu)
VW Passat B5.5 1.8T s LPG - koupený v AAA Zlín - stav auta jako celku naprosto OK, 6let pouze běžný servis, ale hned po nákupu bylo evidentní, že kupujícímu zatajili prasklý radiátor topení a k nápravě se něměli.
Nicméně je nutné brát v potaz, že toto všechno jsou relativně stará a jednoduchá auta. žádné 4x4, automaty atd...Nicméně třeba ten Passat B5.5 už je celkem zrádnej. Zlobí tam nápravy, zlobí tam klimatroniky atd a nic z toho se na té ojetině neobjevilo.
Závěrem ovšem radím - nekupovat tam ani kafe z automatu
Co se týče stočenin. Stojím si za tím, že AAA auta samy aktivně stáčí - viz prokec zaměstnance v Olmiku 3roky nazpět.
Jinak byl by div, aby se i takovým hajzlíkům v tom objemu aut co točí nedostalo do ruky i normální auto.
Z mého okolí :
Škoda Octavia 1.8i 92Kw - koupená v AAA Olomouc, 10let jezdila jen na běžný servis
Honda Civic 8G 1.8i 103kw - opět AAA Olomouc, zatím po roce vše v pořádku
Škoda Fabia II 1.4i 63kw - koupená v ESA někde u Ústí nad Labem, zatím po 7měsících provozu vše v pořádku až na prasklý dráty vedoucí do pravých dveří (bolest modelu)
VW Passat B5.5 1.8T s LPG - koupený v AAA Zlín - stav auta jako celku naprosto OK, 6let pouze běžný servis, ale hned po nákupu bylo evidentní, že kupujícímu zatajili prasklý radiátor topení a k nápravě se něměli.
Nicméně je nutné brát v potaz, že toto všechno jsou relativně stará a jednoduchá auta. žádné 4x4, automaty atd...Nicméně třeba ten Passat B5.5 už je celkem zrádnej. Zlobí tam nápravy, zlobí tam klimatroniky atd a nic z toho se na té ojetině neobjevilo.
Závěrem ovšem radím - nekupovat tam ani kafe z automatu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
#3787 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, řeším koupi XC70 a mám pár dotazů.
1) AWD, jedná se o 2002, což znamená visco. Četl jsem o zvedání zadní nápravy na STK atd. To znamená, že je AWD choulostivé? rychlé rozjezdy na semaforech atp. na suché silnici.. na to asi tento systém stavěný není.
Nevím jak zkontrolovat funkčnost, když nebude pršet a nepojedu na louku....
2) Těsnění pod hlavou. Měl jsem C70 T5 a tam kolem 250tis km těsnění odejde u každé. Je to stejné i u 2.4T nebo je motor míň namáhaný a je to OK?
3) Automat. Mám zatím malé zkušenosti. Auto řadí hezky, pocukává někdy při změně režimů a pak mi přišlo, že trochu cukne z 4 na 5.
Celkově mám z automatu bobky, ale zas neočekávám, že odejde ze dne na den. Nikde jsem se zatím nedočetl, zda třeba to cukání může vést k poničení další části převodovky (uvažuji nový olej s proplachem). To občasné cuknutí by mi nevadilo, ale nechtěl bych něco podcenit, co by se aktuálně dalo řešit třeba vyčištěním rozvaděče.
4) na co si dát dále pozor u xc70?
Díky zkušenějším za rady
1) AWD, jedná se o 2002, což znamená visco. Četl jsem o zvedání zadní nápravy na STK atd. To znamená, že je AWD choulostivé? rychlé rozjezdy na semaforech atp. na suché silnici.. na to asi tento systém stavěný není.
Nevím jak zkontrolovat funkčnost, když nebude pršet a nepojedu na louku....
2) Těsnění pod hlavou. Měl jsem C70 T5 a tam kolem 250tis km těsnění odejde u každé. Je to stejné i u 2.4T nebo je motor míň namáhaný a je to OK?
3) Automat. Mám zatím malé zkušenosti. Auto řadí hezky, pocukává někdy při změně režimů a pak mi přišlo, že trochu cukne z 4 na 5.
Celkově mám z automatu bobky, ale zas neočekávám, že odejde ze dne na den. Nikde jsem se zatím nedočetl, zda třeba to cukání může vést k poničení další části převodovky (uvažuji nový olej s proplachem). To občasné cuknutí by mi nevadilo, ale nechtěl bych něco podcenit, co by se aktuálně dalo řešit třeba vyčištěním rozvaděče.
4) na co si dát dále pozor u xc70?
Díky zkušenějším za rady
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: XC70 D5 MY06 Ocean Race
#3788 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Máte někdo zkušenost jak se vlezou 4 děti do 7-místné XC90? Nejsem si moc jistý jak se tam budou zapínat když je to auto tak vysoké nebo jestli tam jdou dozadu vůbec dát autosedačky.
Ještě mám jako alternativu Mercedes Benz R a tam jsem zjistil, že v pohodě a navíc jsou isofixy i v poslední řadě.
Ještě mám jako alternativu Mercedes Benz R a tam jsem zjistil, že v pohodě a navíc jsou isofixy i v poslední řadě.
_________________
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
#3789 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Detske sedacky dozadu dat jdou. Ale protoze druha rada se neprisklopi a neposune s detskyma sedackama, byva to orisek. Idealni je dozadu poslat deti dost velke, co nepotrebuji detskou sedacku a samy se pripnou, to potom v pohode prolezou i po jedne strane ve druhe rade. Kdyz se tam daji mensi, musi se tam za nima vlezt, jde to taky, neni to extra pohodlne.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: XC70 D5 MY06 Ocean Race
#3790 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky moc za informace. Až vláda otevře bazary, tak na to musím někam zajet mrknout
_________________
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#3791 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jako všechno se dá, ale pokud potřebuješ převážet 4ks pravidelně, doporučoval bych nějaké velké MPV typu Sharan nebo Galaxy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#3792 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj,
zvažuji koupi XC90. Roční nájezd mám cca 20-25 tisíc, denně v provozu, vzdálenosti cca 50-100km/den. Určitě chci automat. R.v. někde kolem 2005-2007 (do cca 200tis. kč). Zajímalo by mě, která motorizace (včetně AT) byla nejspolehlivější. Nepreferuji žádný typ paliva. Můžete poradit?
Děkuji
zvažuji koupi XC90. Roční nájezd mám cca 20-25 tisíc, denně v provozu, vzdálenosti cca 50-100km/den. Určitě chci automat. R.v. někde kolem 2005-2007 (do cca 200tis. kč). Zajímalo by mě, která motorizace (včetně AT) byla nejspolehlivější. Nepreferuji žádný typ paliva. Můžete poradit?
Děkuji
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#3794 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jenže sehnat V8 je jako vyhrát v loterii .
A vlastně ještě jednu podmínku mám - tmavý interiér. Bude to pracovní auto. V8 všechny, co jsem viděl, mají interiér světlý.
A vlastně ještě jednu podmínku mám - tmavý interiér. Bude to pracovní auto. V8 všechny, co jsem viděl, mají interiér světlý.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#3795 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já mám tmavý interiér. Jaký máš finanční limit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#3796 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak jsem psal - cca 200 tisíc.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#3797 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Promiň uteklo mi to. Jinak to bude řekl bych na zaservisovanou V8 málo. Pokud bych mol k automatů tak určitě 6 kvalt ten se dá vklidu repasovat i když se sypne. A je taky otázka jak na to spěcháš, já jsem hledal rok a půl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#3798 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vůbec na to nespěchám. Prostě až mě někdy nějaký cvrnkne do nosu. Jen je pro mě nejdůležitější ta spolehlivost. Jelikož je to pracovní auto, nemůžu si dovolit ho mít každý měsíc v servisu (i když teď mám starýho passata v naftě a tam si všechno, včetně rozvodů dělám sám). Raději vyšší spotřeba, ale bezporuchovost, než lítat za 5 litrů a neustále řešit nějakou svítící kontrolku apod.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#3799 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já bych hledal dál, oba nic moc výbava ani cena
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 69
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
#3800 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já jednu xc90 na prodej dávám... najezd 235800km ... problémy jsou praskly plast sedačky ridicovy sedačky , slabé pistky kapoty, a sem tam zabzuci homokinetak ... na oleji v
Automatu najeto 35tisic řadí celkem dobre ... Sice dovoz Ital bez vyhrevu sedaček ale stařík si vedl historii co kdy měnil ... Dělal zadní brzdy,Komplet rozvody, cistil egr a hlavně nechal udělat vířivé klapky i s motorem, trubkama a vstrikovaci rampu aspoň je to psané v servisce co jsem tak nějak přeložil přes překladač ... já pokračoval komplet přední náprava (geometrie plus nový celorocky) , komplet silentbloky motoru, přední brzdy 340mm Textar, zámek nadrze ... z motoru se dá žrát ... Chtěl jsem 195tisic ... nějaká kosmetika tam je jinak je v hodně slusnem stavu kdyžtak fotky dodám zítra ...
Automatu najeto 35tisic řadí celkem dobre ... Sice dovoz Ital bez vyhrevu sedaček ale stařík si vedl historii co kdy měnil ... Dělal zadní brzdy,Komplet rozvody, cistil egr a hlavně nechal udělat vířivé klapky i s motorem, trubkama a vstrikovaci rampu aspoň je to psané v servisce co jsem tak nějak přeložil přes překladač ... já pokračoval komplet přední náprava (geometrie plus nový celorocky) , komplet silentbloky motoru, přední brzdy 340mm Textar, zámek nadrze ... z motoru se dá žrát ... Chtěl jsem 195tisic ... nějaká kosmetika tam je jinak je v hodně slusnem stavu kdyžtak fotky dodám zítra ...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136432 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1272 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2939 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1570 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 693 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous