Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3851 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Děkuji pánové, trochu jste to objasnili, něco jsem si ještě přečetl. Přiznám se, že mě zarazily některé problémy, které u stávajícího auta neznám (Subaru, ale to má zase svoje specifika a hlavně to nemá takovou antikorozní ochranu jako tento model). Ještě se zeptám - jak je na tom tato generace haldexu - funguje i na zpátečku? Někdo mi tvrdí, že ano, někdo ne.
A díky dpf u 136kw verze to je už emisní norma euro 4? Díky
A díky dpf u 136kw verze to je už emisní norma euro 4? Díky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3852 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Haldex funguje na oba směry. Jedním směrem - dopředu - funguje jenom viskospojka. Ta je u modelů do r.v. 2002
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3853 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co třeba?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3854 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
četl jsem jen trochu, možná to pletu s P3 - zámky, kardanky na řízení, řízení, kříže na pohonu, klasika pohon awd - tisícihran úhlové převodovky, problémy automatů (Subaru vysloveně nařizuje měnit po 60tis km vše a majitelé tuto povědomost mají. U jiných značek všude tvrdí, že náplň je doživotní. Což je pravda - než to klekne). Ale člověk si nesmí koupit Subaru v naftě , to je smutnej příběh.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3856 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pak je to visco bez volnoběžky.
Tisícihran je opravdu slabší článek (VW to má lépe pořešeno), automaty měly ze začátku "doživotní" náplň a že se s tím musí něco dělat, na to ve volvu přišli celkem nedávno, ale stejně záleží na uživateli a ti jsou také různí u všech značek.
V rodině jedno subaru bylo a velké problémy s mazáním motoru, ale hlouběji jsem to nezkoumal.
Ty drobnosti jsou u všech aut.Čibi píše: ↑25 úno 2021 23:39 četl jsem jen trochu, možná to pletu s P3 - zámky, kardanky na řízení, řízení, kříže na pohonu, klasika pohon awd - tisícihran úhlové převodovky, problémy automatů (Subaru vysloveně nařizuje měnit po 60tis km vše a majitelé tuto povědomost mají. U jiných značek všude tvrdí, že náplň je doživotní. Což je pravda - než to klekne). Ale člověk si nesmí koupit Subaru v naftě , to je smutnej příběh.
Tisícihran je opravdu slabší článek (VW to má lépe pořešeno), automaty měly ze začátku "doživotní" náplň a že se s tím musí něco dělat, na to ve volvu přišli celkem nedávno, ale stejně záleží na uživateli a ti jsou také různí u všech značek.
V rodině jedno subaru bylo a velké problémy s mazáním motoru, ale hlouběji jsem to nezkoumal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3857 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to Romulusw - jak prosím tě zvládá ta 2.5T, co máš v profilu, utáhnout XC90? Ne že by byla nějaká velká nabídka s touto motorizací, ale přišla by mi to zajímavá varianta - velké auto se čtyřkolkou.
jedno OT v reakci na předchozí koment a končím s cizí značkou v tomto tématu - ano, u subaru se musí hlídat olej, jak je motor ležatý boxer, tak je náchylný na přidření, pokud se zapomene kontrolovat hladina. Při ostré jízdě si něco vezme, obecně si vezme trochu oleje od výměny do výměny. Naftové nebrat ročníky 2008-2013, motory jsou nepovedené, praskají kliky (často po výměně spojky). Pak to nějak upravili.
jedno OT v reakci na předchozí koment a končím s cizí značkou v tomto tématu - ano, u subaru se musí hlídat olej, jak je motor ležatý boxer, tak je náchylný na přidření, pokud se zapomene kontrolovat hladina. Při ostré jízdě si něco vezme, obecně si vezme trochu oleje od výměny do výměny. Naftové nebrat ročníky 2008-2013, motory jsou nepovedené, praskají kliky (často po výměně spojky). Pak to nějak upravili.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3858 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zvládá to dobře, vezmi si poměr hmotnost/výkon.
Každé rozumné auto co jsem měl, mělo 10kg/koně, nebo méně. To je pro mě určující parametr.
Pro motorky to neplatí tam mám 3,75
Každé rozumné auto co jsem měl, mělo 10kg/koně, nebo méně. To je pro mě určující parametr.
Pro motorky to neplatí tam mám 3,75
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3860 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Proč vyřazovat?
Já už s ní jezdím 11 let (celkem 21 let) a funguje pořád.
Já už s ní jezdím 11 let (celkem 21 let) a funguje pořád.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3861 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Čibi, a proč nechceš devadesátku? Peníze?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3862 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ty zámky jsou P3. Doživotní náplně to je velkej přešlap...a nebo spíš kalkul. Řízení taky není zrovna výhra. Ale chtěl bych vědět, jaké chronické potíže mají konkurenti (teda krom Subaru, tam už to víme). Na druhou stranu Subaru nemají takové nájezdy jako Volva...třeba by se tam nějaké chyby taky časem projevily. S tím diesel boxerem to je velká škoda,protože takovej Outback je moc fajn vozítko a asi bych mu klidně udělal místo na parkovišti. Jenže potřebuju diesel a jak jsi říkal no....průser.Čibi píše: ↑25 úno 2021 23:39 četl jsem jen trochu, možná to pletu s P3 - zámky, kardanky na řízení, řízení, kříže na pohonu, klasika pohon awd - tisícihran úhlové převodovky, problémy automatů (Subaru vysloveně nařizuje měnit po 60tis km vše a majitelé tuto povědomost mají. U jiných značek všude tvrdí, že náplň je doživotní. Což je pravda - než to klekne). Ale člověk si nesmí koupit Subaru v naftě , to je smutnej příběh.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3863 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mě by třeba zajímalo, co se řeší třeba na Audi A6 Allroad jakože chronické potíže u aut s vyšším nájezdem. Případně Passat Alltrack.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3864 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Proč...neuvažoval jsem o ní, žena chce XC70tku. Ale když si tak vlastně zavzpomínám, tak kdysi chtěla 90tku, to je pravda, mě to přišlo moc velký... Jinak v nabídce moc 90tek s 2.5T motorem není. Mám radši benzín, než naftu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3865 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Máš pravdu, ty nájezdy u Volva jsou specifické. I když znám také dost Outbacků 2004-2008, co mají najeto k 500tis km /2.5 121kw/. Pokud majitel hlídá olej, ten motor moc nechce. Někdy foukne těsnění pod hlavou (kolem 200-250tis). Úplně staré motory 2.0 SOHC vydržely nesmysl, i na plyn, pokud člověk občas seřídil ventily. Bohužel tím, že 80% lidí si po roce 2008 koupilo subaru v naftě, tak není moc nabídka benzínových aut. Ale je spousta dílů, dárců z naftových je dost . Tím si benzínová drží dost cenu.hajnej píše: ↑26 úno 2021 15:23Ty zámky jsou P3. Doživotní náplně to je velkej přešlap...a nebo spíš kalkul. Řízení taky není zrovna výhra. Ale chtěl bych vědět, jaké chronické potíže mají konkurenti (teda krom Subaru, tam už to víme). Na druhou stranu Subaru nemají takové nájezdy jako Volva...třeba by se tam nějaké chyby taky časem projevily. S tím diesel boxerem to je velká škoda,protože takovej Outback je moc fajn vozítko a asi bych mu klidně udělal místo na parkovišti. Jenže potřebuju diesel a jak jsi říkal no....průser.Čibi píše: ↑25 úno 2021 23:39 četl jsem jen trochu, možná to pletu s P3 - zámky, kardanky na řízení, řízení, kříže na pohonu, klasika pohon awd - tisícihran úhlové převodovky, problémy automatů (Subaru vysloveně nařizuje měnit po 60tis km vše a majitelé tuto povědomost mají. U jiných značek všude tvrdí, že náplň je doživotní. Což je pravda - než to klekne). Ale člověk si nesmí koupit Subaru v naftě , to je smutnej příběh.
VW, Audi bych měl strach, že jednoho dne nenajdu na parkovišti. Starý Allroad A6 - problém s měchy, kompresorem, první modely dojížděly na longlife interval (110kw motory), odcházely mylsím vačky. Automaty díky "doživotní" náplni taky padaly.
Mám možnost jezdit občas s Q5tkou 3.0tdi a musím uznat, že to je pěkný svezení. Ale je to nový auto, nemá najeto ani 70tis km. A pořád ti cpou long life interval. Podle mě to je smrt pro motory, lidi tomu věří. Ono to najede 150tis, vysype se to po záruce, tak to automobilka neřeší. Mě dokonce Caddy najel na opravdu pečlivě dodržovaný long life servis 302tis. Pak vylétla ojnice blokem a z motoru se moc použít nedalo (koupil jsem ho v tomto rozbitém stavu). Tak vydřené ojniční ložiska jsem ještě neviděl, úplně vymletý kompozit.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3866 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Čibi - hoď sem pár inzerátů, co Tě zaujaly. Posoudíme.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3867 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám rozptyl cca 70-150tis.
nebráním se servisované naftě ani benzínu s lpg (dost lidí zde z fora na 2.5T na něj jezdí). Postupně je sem dám.
komunikuji s tímto pánem - https://www.sbazar.cz/s.maxik/detail/136080688-volvo-xc70-d5
poslal mi foto, šlo opravdu jen o prasklé světlo a nárazník. Nějaké záznamy ze servisky, on konkrtétně olej v převodovce neměnil, rozvody měněné. Ale úplně dodrbaná sedačka řidiče, ostatní pěkný, což mi přijde divný, co jsem viděl, tak sedačky vydrží celkem dost.
nebráním se servisované naftě ani benzínu s lpg (dost lidí zde z fora na 2.5T na něj jezdí). Postupně je sem dám.
komunikuji s tímto pánem - https://www.sbazar.cz/s.maxik/detail/136080688-volvo-xc70-d5
poslal mi foto, šlo opravdu jen o prasklé světlo a nárazník. Nějaké záznamy ze servisky, on konkrtétně olej v převodovce neměnil, rozvody měněné. Ale úplně dodrbaná sedačka řidiče, ostatní pěkný, což mi přijde divný, co jsem viděl, tak sedačky vydrží celkem dost.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3868 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Není to velký (proti 70ce) dvaapůlek je opravdu méně a s manuálem úplně nejmíň (nad 2006 nejsou vubec). Já na svojí čekal skoro rok a jel jsem pro ni až na francouzské hranice
V Německu jsou nyní dvě docela pěkné, ale stále jsou nad 150
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 269
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#3869 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ještě se mě Čibi ptal na tu mojí, ale nejsem úplně přesvědčený v prodej a myslím si že máme doma docela dobrý stav, nevím čím bych to nahradil (asi novější P3?) tak se držím blízko ceny 150.. ale nikde jsem neinzeroval pardon za spojlerČibi píše: ↑26 úno 2021 15:51 Mám rozptyl cca 70-150tis.
nebráním se servisované naftě ani benzínu s lpg (dost lidí zde z fora na 2.5T na něj jezdí). Postupně je sem dám.
komunikuji s tímto pánem - https://www.sbazar.cz/s.maxik/detail/136080688-volvo-xc70-d5
poslal mi foto, šlo opravdu jen o prasklé světlo a nárazník. Nějaké záznamy ze servisky, on konkrtétně olej v převodovce neměnil, rozvody měněné. Ale úplně dodrbaná sedačka řidiče, ostatní pěkný, což mi přijde divný, co jsem viděl, tak sedačky vydrží celkem dost.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3870 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud bys sis to nějak reálněji rozmyslel, tak bych se přijel podívat. Nespěchám na to, jezdit mám čím, rád bych ženě vyhověl, je hodná, zaslouží si to...(nechcete jí někdo poslat odkaz na vlákno ? )
Varianta XC90 by byla asi taky schůdná v případě, že by to mělo být hlavní rodinné vozidlo. To je teď Espace 2.0T 125kw, v super stavu, ale manuál. Měla s tím jezdit partnerka, ale ne že by neuměla řadit, to ona přeřadí, ale ten cit tam prostě není, takže bych za chvíli řešil spojku, dvouhmotu, převodovku. Takže mi vzala Outbacka, který je v automatu. Mě by se vrátil zpět, ona by byla spokojená a já se přiznám, že pohodlí Volva si rád užiji také, když bychom jeli celá rodina (je nás 5).
Varianta XC90 by byla asi taky schůdná v případě, že by to mělo být hlavní rodinné vozidlo. To je teď Espace 2.0T 125kw, v super stavu, ale manuál. Měla s tím jezdit partnerka, ale ne že by neuměla řadit, to ona přeřadí, ale ten cit tam prostě není, takže bych za chvíli řešil spojku, dvouhmotu, převodovku. Takže mi vzala Outbacka, který je v automatu. Mě by se vrátil zpět, ona by byla spokojená a já se přiznám, že pohodlí Volva si rád užiji také, když bychom jeli celá rodina (je nás 5).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3871 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ale ať se taky pobavíte - moje partnerka je dost ekologická - mýdla apod, každého broučka zachrání....ale prostě XC90 má sen
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3872 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zahrnu i 90tky
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16623787?goFrom=list
https://auto.bazos.cz/inzerat/132816216/volvo-xc70-awd-rv2004-24120kw.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/132827227/volvo-xc70-24-d5-136-kw-summum-2007-4x4.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/132132203/volvo-xc70-d5-awd-cross-c-automat-120-kw-rv-22005.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/132368298/volvo-xc-70-147kw-4x4-benzinlpg-automat.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/131923846/volvo-v70-xc-cross-country-ocean-race2002.php
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18794817?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18826921?goFrom=list
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3873 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Z XC70 mi přijde nejzajímavější ta z Písku.
Italy bez výhřevu bych úplně vyřadil.
No a otázka je, v jakém stavu budou ty 5st. Aisiny u zbytku aut. tzn. D5 do r.v. 2005 nebo ty benzíny.
Italy bez výhřevu bych úplně vyřadil.
No a otázka je, v jakém stavu budou ty 5st. Aisiny u zbytku aut. tzn. D5 do r.v. 2005 nebo ty benzíny.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3874 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ta černá XC90 vypadá velmi slušně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3875 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No jo, to že nemá výhřev sedaček, jsem přehlédl.
90tka má rezervu pod autem? Přiznám se, že benzín bych asi přestavěl na plyn.
90tka má rezervu pod autem? Přiznám se, že benzín bych asi přestavěl na plyn.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1541 Odpovědi
- 135376 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 14 Odpovědi
- 1166 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2899 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1555 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 689 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous