V 70 II. z ČR nebo DE?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 35
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 I. chrochták
- Bydliště: Cheb
#1 V 70 II. z ČR nebo DE?
Zdravím lidi,
po opravdu dloooooouuuuuhém zvažování pro a proti, jsem se rozhodl, jako svůj další vůz pořídit
V 70 II 2.5D. Můj rozpočet značně limituje výběr, tak prosím o radu. Dovézt z němec, nebo hledat tady v rodné zemi?
Co třeba tyto za ČR
(km nevěřím) https://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/volvo/v70/6616556
https://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/volvo/v70/7365465/fotogalerie#carMenu
a ZA NĚMECKO
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=118387372&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=34&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxPrice=5001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber
Nebo poraďte. Škoda, že mi utekla ta krásná černá z T6R
Rozpočet 150tis. plus minus drobný.
Děkuji všem
po opravdu dloooooouuuuuhém zvažování pro a proti, jsem se rozhodl, jako svůj další vůz pořídit
V 70 II 2.5D. Můj rozpočet značně limituje výběr, tak prosím o radu. Dovézt z němec, nebo hledat tady v rodné zemi?
Co třeba tyto za ČR
(km nevěřím) https://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/volvo/v70/6616556
https://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/volvo/v70/7365465/fotogalerie#carMenu
a ZA NĚMECKO
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=118387372&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=34&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxPrice=5001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber
Nebo poraďte. Škoda, že mi utekla ta krásná černá z T6R
Rozpočet 150tis. plus minus drobný.
Děkuji všem
_________________
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 V 70 II. z ČR nebo DE?
ta tmavá z čr je pěkná. jestli nejsi čuník, tak bys mohl udržet i ten interier čistej.
to německo je zas podstatně levnější, škoda, že nejde vidět interier. zavolej si o fotky.
já jsem dovezl z D na vlastní pěst. žádná věda
to německo je zas podstatně levnější, škoda, že nejde vidět interier. zavolej si o fotky.
já jsem dovezl z D na vlastní pěst. žádná věda
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#3 V 70 II. z ČR nebo DE?
Obě z sauto nejsou D5, ale TDI.
Myslim si, že za 150 slušnou V70 D5 neseženeš...
Myslim si, že za 150 slušnou V70 D5 neseženeš...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 V 70 II. z ČR nebo DE?
4fly nepíše nic o tom, že by toužil po D5, myslím, že ví, co hledáZeb píše:Obě z sauto nejsou D5, ale TDI.
Myslim si, že za 150 slušnou V70 D5 neseženeš...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 35
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 I. chrochták
- Bydliště: Cheb
#5 V 70 II. z ČR nebo DE?
Hledám 2.5 Tdi, na tento motor slýchám opěvné písně a mám i reference od kamaráda, který měl V70 I.
Na vašem fóru jsem po dlouhém listování v příspěvcích, zjišťoval, na co je především třeba si dát pozor. (např. dvouhmotností setrvačník)
Pokud by jste byli ochotni, myslím, že by bylo absolutně skvělé, založit samostatné téma,
ve kterém by se shrnul kompletní návod pro koupi V70 II. generace.
Uvedl by se typ závady a hlavně návod, jak ji poznat.
Myslím, že spoustě lidiček, by to ušetřilo hodiny a hodiny u počítače.
Já sám, by jsem si pak takovýto seznam, vzal s sebou na prohlídku auta
Martin
Na vašem fóru jsem po dlouhém listování v příspěvcích, zjišťoval, na co je především třeba si dát pozor. (např. dvouhmotností setrvačník)
Pokud by jste byli ochotni, myslím, že by bylo absolutně skvělé, založit samostatné téma,
ve kterém by se shrnul kompletní návod pro koupi V70 II. generace.
Uvedl by se typ závady a hlavně návod, jak ji poznat.
Myslím, že spoustě lidiček, by to ušetřilo hodiny a hodiny u počítače.
Já sám, by jsem si pak takovýto seznam, vzal s sebou na prohlídku auta
Martin
_________________
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 V 70 II. z ČR nebo DE?
to by nebylo spravedlivý vůči těm, kteří ty hodiny u počítače strávili. třeba já
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
#7 V 70 II. z ČR nebo DE?
Dovoz Itálie a najeto 120t km za 8 let? Hehehehehehehehe
To bude na 99.9999% opravená a přetočená bouračka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 35
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 I. chrochták
- Bydliště: Cheb
#8 V 70 II. z ČR nebo DE?
Přetočený km budou určitě. Někde jsem četl statistiku, že průměrné volvo V70 najede za rok 50tis. nebo tak nějak. I když výjimky existují, ale to by ta cena byla poněkud jinde. Třeba kamarád kupoval nafťáka 6let starýho, který měl najeto 39tis.km To ale vlastnili dva důchodci, který s tím jeli jednou za čas na chalupu 10km. Najít Volvo V70 z roku 2000 s poctivými 120tis.km je spíš sci-fi.
_________________
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
#9 V 70 II. z ČR nebo DE?
Když kupuješ ojetinu tak je dobré vědět, že to co nezaplatíš nyní na ceně auta, zaplatíš většinou později na snížené životnosti a na různých opravách. 150t za slušnou V70 je málo, za 250t-300t už získáš auto, které bude mít -reálný- nájezd pod 100t km a nebude se na ně muset moc sahat. Je dobré to zvážit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 35
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 I. chrochták
- Bydliště: Cheb
#10 V 70 II. z ČR nebo DE?
Mít těch 250tis, nic moc neřeším. Za ty peníze už bude z čeho vybírat.
Bohužel peněz o moc víc nebude. Musím se tedy rozhodnout, zda zariskovat a koupit auto svých snů, nebo jako správný čech jezdit v Octavii f Tdíčku, f plný palbě (teda rádio a el. okýnka ) a na hlínách?
Jak se znám, tak to skončí průšvihem v podobě kasičky na peníze s nápisem volvo.
Ale třeba budu mít poprvé v životě na auto štěstí.
Bohužel peněz o moc víc nebude. Musím se tedy rozhodnout, zda zariskovat a koupit auto svých snů, nebo jako správný čech jezdit v Octavii f Tdíčku, f plný palbě (teda rádio a el. okýnka ) a na hlínách?
Jak se znám, tak to skončí průšvihem v podobě kasičky na peníze s nápisem volvo.
Ale třeba budu mít poprvé v životě na auto štěstí.
_________________
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 V 70 II. z ČR nebo DE?
ZARISKOVAT!!!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 50
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo S80 V8
- Bydliště: Brandýs nad Labem
#12 V 70 II. z ČR nebo DE?
Ta zelená krasavice vypadá dobře. A s těma km třeba budeš mít štěstí. Přeci jen se auto chlubí prvním majitelem a serviskou a ne každá 8 let stará V70 musí mít najeto přes 200 tis. (třeba já mám roční nájezd s Volvem 10-14 tis., hodně času trávim v dodávce a na dlouhé cesty si beru rodinného Espace.) Takže bych jel a zkouknul ho, pokud bude mít hodně najeto, po velké havárce atd. mělo by se to poznat...
_________________
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 35
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 I. chrochták
- Bydliště: Cheb
#13 V 70 II. z ČR nebo DE?
No za okouknutí by to určitě stálo, na netu je jen chvilku a pokud je opravdu tak pěkná, tak dlouho už nebude. Bohužel Já bydlím na opačný straně republiky a mám to do prostějova nějakejch 450km Moc si tedy netroufám, vás tady o to žádat, Ale nebydlíte někdo v okolí, kdo by jste byl ochoten se na ni jet podívat?
_________________
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 V 70 II. z ČR nebo DE?
jj. ta zelená je fakt pěkná.a vypadá i hodně čistě. takže by ty kiláky mohly ssedět.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 238
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#15 V 70 II. z ČR nebo DE?
Ja osobne som za dovoz z Nemecka.
Hladal som na nete asi 1/2 roka na slovensku,v česku,polsku,v nemecku.
Nakoniec zvíťazilo nemecko,hlavne kvôli tech. stavu ponúkaných áut.V nemecku sú lepšie cesty,kvalitnejšie autoumyvárne a hlavne,
stáčanie km je trestné.Treba sa vyhnúť turkom a pod.predajcom.
Ja som za 12 200 eur kúpil auto v podpise a k tomu navi,tel.,nezávislé kúrenie,DPF,cúvací senzor,alu,kožu,xenóny,klíma,vyhr. sedadiel a i.
V tejto cene by som dnes kúpil 2006 v tejto výbave.Z toho vyplýva,že sa netreba nikam ponáhlať,šporovať peniažky a sledovať net.
V cene bola aj odhláška a prevozné značky. Doma musíš rátať s cenou za prihlásenie,čo na slov. činí asi 500 eur.Je pravda,že hladáš
auto v inej cenovej hladine,ale aj tak podla mňa výťazí nemecko.
Takže pevné nervy a šťastnú ruku pri výbere!
Hladal som na nete asi 1/2 roka na slovensku,v česku,polsku,v nemecku.
Nakoniec zvíťazilo nemecko,hlavne kvôli tech. stavu ponúkaných áut.V nemecku sú lepšie cesty,kvalitnejšie autoumyvárne a hlavne,
stáčanie km je trestné.Treba sa vyhnúť turkom a pod.predajcom.
Ja som za 12 200 eur kúpil auto v podpise a k tomu navi,tel.,nezávislé kúrenie,DPF,cúvací senzor,alu,kožu,xenóny,klíma,vyhr. sedadiel a i.
V tejto cene by som dnes kúpil 2006 v tejto výbave.Z toho vyplýva,že sa netreba nikam ponáhlať,šporovať peniažky a sledovať net.
V cene bola aj odhláška a prevozné značky. Doma musíš rátať s cenou za prihlásenie,čo na slov. činí asi 500 eur.Je pravda,že hladáš
auto v inej cenovej hladine,ale aj tak podla mňa výťazí nemecko.
Takže pevné nervy a šťastnú ruku pri výbere!
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#16 V 70 II. z ČR nebo DE?
Asi bych taky šel do auta z DE (anebo do auta v CZ, ale zakoupeného v CZ).
Nicméně jsem mírně poupravil tvé hledání a např. našel tohle:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=118746177&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=34&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxPrice=6001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&maxMileage=200000&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
Zvláště hodnotím 1. majitele a nekuřáka, zřejmě prokazatelné výměny rozvodů (pro tebe aktuálně úspora) a zaznamenané servisní prohlídky (ačkoli servisku nezmiňuje). Bohatá výbava, řidičova židle vypadá zachovale. Dále je tam snad německé jméno majitele bazaru. Pokud to má prokazatelnou historii, je to v mých očích velmi výrazné plus. Podle VINu by se možná dalo zavolat na české Volvo. Mi ochotně pověděli leccos, ale to jsem jednal ohledně jiné záležitosti. Skutečných 200tkm tu experti říkají, že je to pěkně zajeté Volvo.
Nevím, zda-li by se dalo ještě něco smlouvat ohledně pojištění, které je tam uvedeno a asi jej nepoužiješ. No, každopádně smlouvat se dá vždy. Samotný dovoz se s minimálním jazykovým vybavením dá snadno vyřídit za 30 minut na německém úřadě.
Pavel
P.S. A z Chebu do máš do DE výrazněji blíže než my tu. Kamsi za Bonn to máš snad blíže než do Prostějova. Velké plus pro tebe, jsi blíže udržovanějším autům Jen se sebrat, neváhat a rychle vyrazit. Jako 4. auto domů bych tohle bral
Nicméně jsem mírně poupravil tvé hledání a např. našel tohle:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=118746177&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=34&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxPrice=6001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&maxMileage=200000&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
Zvláště hodnotím 1. majitele a nekuřáka, zřejmě prokazatelné výměny rozvodů (pro tebe aktuálně úspora) a zaznamenané servisní prohlídky (ačkoli servisku nezmiňuje). Bohatá výbava, řidičova židle vypadá zachovale. Dále je tam snad německé jméno majitele bazaru. Pokud to má prokazatelnou historii, je to v mých očích velmi výrazné plus. Podle VINu by se možná dalo zavolat na české Volvo. Mi ochotně pověděli leccos, ale to jsem jednal ohledně jiné záležitosti. Skutečných 200tkm tu experti říkají, že je to pěkně zajeté Volvo.
Nevím, zda-li by se dalo ještě něco smlouvat ohledně pojištění, které je tam uvedeno a asi jej nepoužiješ. No, každopádně smlouvat se dá vždy. Samotný dovoz se s minimálním jazykovým vybavením dá snadno vyřídit za 30 minut na německém úřadě.
Pavel
P.S. A z Chebu do máš do DE výrazněji blíže než my tu. Kamsi za Bonn to máš snad blíže než do Prostějova. Velké plus pro tebe, jsi blíže udržovanějším autům Jen se sebrat, neváhat a rychle vyrazit. Jako 4. auto domů bych tohle bral
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 35
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 I. chrochták
- Bydliště: Cheb
#17 V 70 II. z ČR nebo DE?
Díky za typ.
Zítra tam asi zavolám.
Já měl v záměru využít služeb pana Panhanzla, ale pro tenhle kousek bych zajel nejsíše sám s dvěma kamarády.
Jednoho zneužiju jako tlumočníka a druhého jako mechanika.
Držte palce, tahle nevypadá vůbec špatně.
Zítra tam asi zavolám.
Já měl v záměru využít služeb pana Panhanzla, ale pro tenhle kousek bych zajel nejsíše sám s dvěma kamarády.
Jednoho zneužiju jako tlumočníka a druhého jako mechanika.
Držte palce, tahle nevypadá vůbec špatně.
_________________
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 V 70 II. z ČR nebo DE?
držim palce. vypadá slušně. snad dobře pořídíš....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 35
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 I. chrochták
- Bydliště: Cheb
#19 V 70 II. z ČR nebo DE?
Včera jsem na ty fotky koukal snad hodinu. Zdálo se mi to v pohodě.
Ráno ale moudřejší večera a tak se ptám.
Nejsou vám podezřelé štítky na motoru, které vypadají jako nové?
Celý motor je na fotografii špinavý a štítky nějak září ne?
Co volant? Docela okatě obšitý. Nafotkce přístrojovky z dálky, je auto nastartováno a svítí kontrolka motoru (to asi nebude normální). No zbytek ale vypadá dobře, sedadlo, loketka, pedály.
Jestli bude mít servisku, není co řešit, jinak nevím, nevím.
Ráno ale moudřejší večera a tak se ptám.
Nejsou vám podezřelé štítky na motoru, které vypadají jako nové?
Celý motor je na fotografii špinavý a štítky nějak září ne?
Co volant? Docela okatě obšitý. Nafotkce přístrojovky z dálky, je auto nastartováno a svítí kontrolka motoru (to asi nebude normální). No zbytek ale vypadá dobře, sedadlo, loketka, pedály.
Jestli bude mít servisku, není co řešit, jinak nevím, nevím.
_________________
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#20 V 70 II. z ČR nebo DE?
Štítky sú vpohode. Tie, čo fotil, trochu vyčistil, aby bolo dobre vidno údaje s informáciami. A že nie je priestor motora vyčistený a "vyvoňaný" sa mi páči, tak to má byť.4fly píše:Včera jsem na ty fotky koukal snad hodinu. Zdálo se mi to v pohodě.
Ráno ale moudřejší večera a tak se ptám.
Nejsou vám podezřelé štítky na motoru, které vypadají jako nové?
Celý motor je na fotografii špinavý a štítky nějak září ne?
Co volant? Docela okatě obšitý. Nafotkce přístrojovky z dálky, je auto nastartováno a svítí kontrolka motoru (to asi nebude normální). No zbytek ale vypadá dobře, sedadlo, loketka, pedály.
Jestli bude mít servisku, není co řešit, jinak nevím, nevím.
Podľa mňa vyzerá ako že predajca je nemec ( môže byť ale aj turek a pod. ) a aj fotky sú tak robené . Píše aj o záruke, aj keď netreba veriť úplne všetkému a záruka býva za príplatok. Ale to nie je podstatné - štýl aj fotky mi ukazujú na nemca.
Takže zhrnutie - vyzerá dobre a za pozretie stojí. Ak nemá servisku, tak to je u mňa veľké mínus, konkrétne u tohto auta.
Držím palce pri rozhodovaní...
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 35
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 I. chrochták
- Bydliště: Cheb
#21 V 70 II. z ČR nebo DE?
Zdarec pánové,
na netu jsem teď našel toto Volvo a chci se poradit.
Má najeto 280tis.
Do autosalonu jsem volal, má to servisku a celou dobu bylo na prohlídkách u nich a je v dobrém stavu a nevyžaduje momentálně žádné investice.
V bazaru mi ale řekli, že auto mám předpokládanou životnost motoru 350tis a proto mi jej jako
soukromníkovi nedoporučují (protože je u nich nějaká zákoná záruka a tu by mi nemohli dát. Na mě jako cizince se stejně nevstahuje).
Má cenu kupovat auto s takovými kilometry? Já bych se v případě tohoto motoru tolik nebál.
Cena je 4450 eur je super. Bezva výbava, jen škrábnutý zadní dveře (to mě netrápí)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=120094771&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=34&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxPrice=5001&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=cz&pageNumber=1
na netu jsem teď našel toto Volvo a chci se poradit.
Má najeto 280tis.
Do autosalonu jsem volal, má to servisku a celou dobu bylo na prohlídkách u nich a je v dobrém stavu a nevyžaduje momentálně žádné investice.
V bazaru mi ale řekli, že auto mám předpokládanou životnost motoru 350tis a proto mi jej jako
soukromníkovi nedoporučují (protože je u nich nějaká zákoná záruka a tu by mi nemohli dát. Na mě jako cizince se stejně nevstahuje).
Má cenu kupovat auto s takovými kilometry? Já bych se v případě tohoto motoru tolik nebál.
Cena je 4450 eur je super. Bezva výbava, jen škrábnutý zadní dveře (to mě netrápí)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=120094771&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=34&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxPrice=5001&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=cz&pageNumber=1
_________________
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#22 V 70 II. z ČR nebo DE?
mysím, že ten motor vydrží víc. vyjed si schválně třeba audiny s timhle motorem, kolik maj najeto.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#23 V 70 II. z ČR nebo DE?
Ak to bolo riadne vyservisované a jazdili s tým normálni ľudia, tak 500tis musí nalietať bez problémov...
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 18
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: V70 II - D5
- Bydliště: Beroun
#24 V 70 II. z ČR nebo DE?
ja nevim, ja hledal a hledam v DE a Svecko atd atd, pak podle vypocty tak me vyhazelo skoro stejne v CR nebo ven.
Jenom slo o technicke stav, a to jsem nasel jeden a celkem spokojeny.
No proste jde o stesty a ze mas se dat baha.
Podle me (muj nazor) volvo rok stary max 2 roky se vyplati v zahranice.
V CR se da sehnat i dobry starany auta.
Jenom slo o technicke stav, a to jsem nasel jeden a celkem spokojeny.
No proste jde o stesty a ze mas se dat baha.
Podle me (muj nazor) volvo rok stary max 2 roky se vyplati v zahranice.
V CR se da sehnat i dobry starany auta.
_________________
V70 -II - D5 AWD - 2003
Audi A4
V70 -II - D5 AWD - 2003
Audi A4
#25 V 70 II. z ČR nebo DE?
Vzhledem k vzdálenosti a nabídce trhu bych volil jednoznačně Německo. Švédsko může být taky dobrý, ale je to dost daleko a tím pádem se hodně prodraží doprava.
V ČR rozhodně NE. U nás jsou auta buď PĚKNÁ A DRAHÁ nebo ZA NORMÁLNÍ CENU V DEZOLÁTNÍM STAVU. V Německu se nechá koupit za normální cenu ojetý udržovaný automobil anebo dražší, ale voňavka. Popřípadě hodně levný šrot. Sám jsem se na V70II D5 koukal a do 6500 Euro je tam celkem slušná nabídka. A navíc můžeš počítat, že ukecáš nějakou tu slevu (možná i těch 500 E). U nás koupit slušné auto je vyloženě náhoda a štěstí. V případě Volva, by to musel být někdo, kdo to má jako fanda, auto poctivě servisoval a nechce na něm zbohatnout (což je v ČR dost vražedná kombinace).
Dneska si dovézt auto z Německa dokáže i cvičená opice. Vůbec bych se toho nebál. Já jsem za poslední 2 roky jel jako řidič asi pro 5 aut a je to úplně v pohodě. Nákup vždy proběhl rychle, to co se psalo v inzerátech byla vždy pravda. Pokud se auto vezlo po ose, tak převozky vždy ochotně vyřídil bazar či servis. A nemusíš ani moc umět Německy. I když je dobrý ty základní fráze umět a vědět jak se zeptat na věci, které tě u nákupu auta zajímají. Popřípadě pokud umíš Anglicky, tak většina Němců s tím také nemá problém. A hlavně je se třeba podívat, jak vypadá většina Německých silnic a dálnic - tam podvozek vydrží mnohem déle, než na našich tankodromech.
V ČR rozhodně NE. U nás jsou auta buď PĚKNÁ A DRAHÁ nebo ZA NORMÁLNÍ CENU V DEZOLÁTNÍM STAVU. V Německu se nechá koupit za normální cenu ojetý udržovaný automobil anebo dražší, ale voňavka. Popřípadě hodně levný šrot. Sám jsem se na V70II D5 koukal a do 6500 Euro je tam celkem slušná nabídka. A navíc můžeš počítat, že ukecáš nějakou tu slevu (možná i těch 500 E). U nás koupit slušné auto je vyloženě náhoda a štěstí. V případě Volva, by to musel být někdo, kdo to má jako fanda, auto poctivě servisoval a nechce na něm zbohatnout (což je v ČR dost vražedná kombinace).
Dneska si dovézt auto z Německa dokáže i cvičená opice. Vůbec bych se toho nebál. Já jsem za poslední 2 roky jel jako řidič asi pro 5 aut a je to úplně v pohodě. Nákup vždy proběhl rychle, to co se psalo v inzerátech byla vždy pravda. Pokud se auto vezlo po ose, tak převozky vždy ochotně vyřídil bazar či servis. A nemusíš ani moc umět Německy. I když je dobrý ty základní fráze umět a vědět jak se zeptat na věci, které tě u nákupu auta zajímají. Popřípadě pokud umíš Anglicky, tak většina Němců s tím také nemá problém. A hlavně je se třeba podívat, jak vypadá většina Německých silnic a dálnic - tam podvozek vydrží mnohem déle, než na našich tankodromech.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši