s60 2.4 d 2004 chip
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 50
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo S80 V8
- Bydliště: Brandýs nad Labem
#26 s60 2.4 d 2004 chip
Já mám HW krabičku, která se napojí na kabeláž před řídící jednotku a změní načasování a nevim co všechno, což je ve výsledku vyšší výkon o cca 16 kW a krouťák o cca 100 Nm . Je to znát hlavně při akceleraci. Měl jsem ji původně na 2,4D 96kW->112kW, při prodeji jsem jí sundal a dal na D5 120kW->136kW. V roce 2004 stála lehce přes 5 tis. Letos jsem to samé kupoval na dodávku Nissan Interstar 2,5D a zaplatil kolem 8 tis. Kč včetně montáže. O žádném riziku nevím, pokud se chip pos..e, motor to neohrozí (okruh se nepřeruší, jen bude bez chipu), spotřeba lehce klesla (někde kolem 0,2-0,3l/100 km), a 2,4D s 96 kW je opravdu poddimenzovaná a má dostatečnou rezervu. Četl jsem i o čipu kolem 30 kw (viz BSR), ale to už je v jiné cenové hladině a o větší úpravě. Takže já mohu jen doporučit.
Naposledy upravil(a) Netolda dne 28 črc 2009 14:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#27 s60 2.4 d 2004 chip
Tomiga Ď za upřesnění
Já můžu jenom připsat, že na cestě z Roudnice po dálnici se Tomigova 136kW D5 držela zuby nehty mojí 147kW. Už tam taky trochu hrál roli i krouťák...takže to bylo vesměs stejné a jelo mu to jako prase. Ale to bylo za hranicema všedních dnů okolo 200km/h tacho.
Já můžu jenom připsat, že na cestě z Roudnice po dálnici se Tomigova 136kW D5 držela zuby nehty mojí 147kW. Už tam taky trochu hrál roli i krouťák...takže to bylo vesměs stejné a jelo mu to jako prase. Ale to bylo za hranicema všedních dnů okolo 200km/h tacho.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#28 s60 2.4 d 2004 chip
a kdo je výrbcem této kouzelné krabičky? resp. kde se dá sehnat? začíná se mi to líbit...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 50
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo S80 V8
- Bydliště: Brandýs nad Labem
#29 s60 2.4 d 2004 chip
Ehm, výrobce nevim, pokusim se zjistit. Sehnat se dá ve Staré Boleslavi i s montáží - je to servis, takže určitě bude k sehnání i blíže k tvému bydlišti...hayney píše:a kdo je výrbcem této kouzelné krabičky? resp. kde se dá sehnat? začíná se mi to líbit...
_________________
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#30 s60 2.4 d 2004 chip
a co mám shánět? takovou tu krabičku na volvo jak se dává před řídící jednotku co zvyšuje výkon?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 50
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo S80 V8
- Bydliště: Brandýs nad Labem
#31 s60 2.4 d 2004 chip
Jo to je přesně ona!!!hayney píše:a co mám shánět? takovou tu krabičku na volvo jak se dává před řídící jednotku co zvyšuje výkon?
Tak jsem se optal, mám tam krabičku zvanou Racingbox. Dnes už je zase malinko jiná než mám, a úpravy vypadají takto:
Výkon : 96 kW (130 PS) / 280 Nm
Po úpravě : cca 115 kW (156 PS) / 336 Nm
Výkon : 120 kW (163 PS) / 340 Nm
Po úpravě : cca 144 kW (196 PS) / 408 Nm
Výkon : 136 kW (185 PS) / 400 Nm
Po úpravě : cca 163 kW (222 PS) / 480 Nm
Cena je 8400 Kč, záruka 36 měsíců a krytí škody do 5.000.000 Kč.
Tak směle do toho!
_________________
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 98
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: volvo s60 2.4D
- Bydliště: praha
#32 s60 2.4 d 2004 chip
tak po tve rade sem kouk na tohle a bricim a touzim po tom ale cena me zabije
http://produkty.bsrczech.cz/t1414/
tomuhle rikam narust vykonu
http://produkty.bsrczech.cz/t1414/
tomuhle rikam narust vykonu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 98
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: volvo s60 2.4D
- Bydliště: praha
#33 s60 2.4 d 2004 chip
a kolik ma najeto vas motoro kdyz jste nechavali delat chip?
a celkove vase zaveery nici to motor nebo se nemusim bat? ikdyz mam hoodne najeto
a celkove vase zaveery nici to motor nebo se nemusim bat? ikdyz mam hoodne najeto
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#34 s60 2.4 d 2004 chip
jj to uz je pecka,ale jak uz tady padlo,byl bych s tim vopatrnej.Jinak ja jdu do Autochipu,protoze to nejsou zadni garazovi chipkari a ucel splni stejne jako BSR,jen cena je min jak polovicni,coz je pro me dost rozhodujicismeloch píše:tak po tve rade sem kouk na tohle a brecim a touzim po tom ale cena me zabije
http://produkty.bsrczech.cz/t1414/
tomuhle rikam narust vykonu
kouzelny krabicky: taky jsem o ni premyslel,ale po procteni spousty clanku jdu do upravy ridici jednotky myslim,ze je to lepsi.U nas v Koline maji tu kouzelnou krabicku na vsechny auta neco mezi 4-5K
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 98
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: volvo s60 2.4D
- Bydliště: praha
#35 s60 2.4 d 2004 chip
ty si z kolina??? tak to si o deme 10 min
jj to mas pravdu ale vis ja mam hodne najeto jezdim skoro dene 200 km a uz mam skoro 200 tis. najeto a proste se toho chipu i vtomhle hledisku bojim mas icq?
nemam love na to si koupit dalsi auto kdyby se tohle vysralo a bojim se ze kdyz se to nepovede ze se mi treba vysere motoro co pak mhd ? no to ani nahodou ale fakt bych ten chip chtel
jj to mas pravdu ale vis ja mam hodne najeto jezdim skoro dene 200 km a uz mam skoro 200 tis. najeto a proste se toho chipu i vtomhle hledisku bojim mas icq?
nemam love na to si koupit dalsi auto kdyby se tohle vysralo a bojim se ze kdyz se to nepovede ze se mi treba vysere motoro co pak mhd ? no to ani nahodou ale fakt bych ten chip chtel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 98
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: volvo s60 2.4D
- Bydliště: praha
#36 s60 2.4 d 2004 chip
a nekdo ste tu psal ze kdyz mam 2.4 d a je to stejne jako 2.4 d5 a ze to prehrani softweru delaj i ve volvu tak by to na tu d5 nemel bejt zadnej problem ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#37 s60 2.4 d 2004 chip
Ze jsem z kolina mam v podpisu ,ale ty tam mas Prahu,takze me hlava nebere,ze to mas do Kolina 10min. ,nebo jezdis pekelne rychlesmeloch píše:ty si z kolina??? tak to si o deme 10 min
jj to mas pravdu ale vis ja mam hodne najeto jezdim skoro dene 200 km a uz mam skoro 200 tis. najeto a proste se toho chipu i vtomhle hledisku bojim mas icq?
nemam love na to si koupit dalsi auto kdyby se tohle vysralo a bojim se ze kdyz se to nepovede ze se mi treba vysere motoro co pak mhd ? no to ani nahodou ale fakt bych ten chip chtel
Pro ostatni je to cca 60km
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
#38 s60 2.4 d 2004 chip
BSR je švédská firma a tam bych nepochyboval, že 100% dobře vědí, co dělají. Navíc si tam člověk nekoupí jen "krabičku", ale i možnost aktualizace SW toho auta (přes internet) po dobu 2 let. Osobně jsem nasadil BSR na své 2.5T (210HP) a jede to lépe než T5, zvláště krouťák je skvělý Je to drahé (20t Kč), ale jsem spokojen. Jako jedni z mála netuní formou "tedy posuneme toto, tady toto, ono to něco udělá", ale skutečně ta auta mají, dávají je na brzdu, mají nejnovější SW od výrobce, atd.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 98
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: volvo s60 2.4D
- Bydliště: praha
#39 s60 2.4 d 2004 chip
v praze sem kazdej den ale jinak bydlim v peckach a to je snad kolem 10 min
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 98
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: volvo s60 2.4D
- Bydliště: praha
#40 s60 2.4 d 2004 chip
no ale ja mam uz najeto skoro 200 tis bojim se o motorVulva píše:BSR je švédská firma a tam bych nepochyboval, že 100% dobře vědí, co dělají. Navíc si tam člověk nekoupí jen "krabičku", ale i možnost aktualizace SW toho auta (přes internet) po dobu 2 let. Osobně jsem nasadil BSR na své 2.5T (210HP) a jede to lépe než T5, zvláště krouťák je skvělý Je to drahé (20t Kč), ale jsem spokojen. Jako jedni z mála netuní formou "tedy posuneme toto, tady toto, ono to něco udělá", ale skutečně ta auta mají, dávají je na brzdu, mají nejnovější SW od výrobce, atd.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#41 s60 2.4 d 2004 chip
Neboj neboj, pokud dostával co měl a někdo se k němu choval jak měl, tak 200t je v poho. A jestli ne, tak vidíš že downgrade na origo lze kdykoli.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 98
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: volvo s60 2.4D
- Bydliště: praha
#42 s60 2.4 d 2004 chip
uvidim ale prijde mi to u toho bsr strase moc to nemuze ten motor unest ne? se trbe to turbo roztrhne
co si myslis?
co je teda to nej a nejjistejsi?
co si myslis?
co je teda to nej a nejjistejsi?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
#43 s60 2.4 d 2004 chip
Bloky motoru budou stejné, jestli je to 210HP 2.5T nebo 300HP "R". Bude asi jiné vstřikování u "R"ka, hadice turba nebude plastová, ale zvýšit výkon z 210HP na 252HP je zcela v pohodě. Mezi 2.5T a T5 má být rozdíl je v software řídící jednotky... Podobně jako u různých verzí dieselů...
Navíc ten mod od BSR ten motor nezatěžuje více, pokud nejedeš stabilně na 5.000rpm a 220km/h Pokud nevyužiješ výkonu navíc, je to naopak mírně efektivnější.
Navíc ten mod od BSR ten motor nezatěžuje více, pokud nejedeš stabilně na 5.000rpm a 220km/h Pokud nevyužiješ výkonu navíc, je to naopak mírně efektivnější.
Naposledy upravil(a) Vulva dne 28 črc 2009 21:30, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#44 s60 2.4 d 2004 chip
BSR je jasně nej a nejjistější, zároveň nejdražší. Nicméně při lazení vemou v potaz stav Tvého motoru a to konkrétně přímo Tvého. Změří si ho na brzdě, podle toho odladí SW, nahrajou a změří znovu. Podle toho co z toho vyleze Ti případně SW doladí a znovu změří. To je jistota.
O krapet menší -> horší je varianta třeba toho Eurochipu z Běchovic. Tam mají SW odlazený, pro lepší pochopení řeknu - vezmou 10 aut, načipujou na brzdě, odladí SW a pak už do budoucna předpokládají, že všechna auta tohoto typu budou v obdobném stavu a kondici. Nic tedy neladí na míru, ale jednou to nahrubo odlazené bylo. Zde mluví za nízká cena ( už jenom proto, že nemusí na brzdu ).
Nejhorší jsou joudové co něco nakoupí a pak to jenom přeprodávají, ani neví co a ono si to nějak sedne. Tzv. garážoví čiptuneři.
Musíš si najít kompromis toho co od toho čekáš a co do toho chceš dát. Osobně bych se vydal buď cestou Běchovic, případně bych se snažil najít vícero lidí kteří mají "stejný problém". Potom co jsem tu pochytil ( kdyžtak najdu link na vlákno ) se dá u kvalitní firmy ( na mysli BSR, čímž nesnižuju kvality Běchovic... ) domluvit více než zajímavá sleva.
O krapet menší -> horší je varianta třeba toho Eurochipu z Běchovic. Tam mají SW odlazený, pro lepší pochopení řeknu - vezmou 10 aut, načipujou na brzdě, odladí SW a pak už do budoucna předpokládají, že všechna auta tohoto typu budou v obdobném stavu a kondici. Nic tedy neladí na míru, ale jednou to nahrubo odlazené bylo. Zde mluví za nízká cena ( už jenom proto, že nemusí na brzdu ).
Nejhorší jsou joudové co něco nakoupí a pak to jenom přeprodávají, ani neví co a ono si to nějak sedne. Tzv. garážoví čiptuneři.
Musíš si najít kompromis toho co od toho čekáš a co do toho chceš dát. Osobně bych se vydal buď cestou Běchovic, případně bych se snažil najít vícero lidí kteří mají "stejný problém". Potom co jsem tu pochytil ( kdyžtak najdu link na vlákno ) se dá u kvalitní firmy ( na mysli BSR, čímž nesnižuju kvality Běchovic... ) domluvit více než zajímavá sleva.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
#45 s60 2.4 d 2004 chip
Ta výhoda BSR je hlavně v tom, že je to (a) odladěné na tisících aut, (b) neustále ve vývoji - prý je nový software tak 6x ročně, takže se neustále drobně optimalizuje. Navíc tou krabičkou si tu programuješ sám, a sám si tam můžeš vrátit i originální software.
Nevýhoda je cena, já mám najeto 75t km za ty (necelé) 4 roky, a zde BSR smysl má.
Tady je originál: http://en.bsr.se/
U nás jim dělá zastoupení Adusum: http://www.bsrczech.cz/
Nevýhoda je cena, já mám najeto 75t km za ty (necelé) 4 roky, a zde BSR smysl má.
Tady je originál: http://en.bsr.se/
U nás jim dělá zastoupení Adusum: http://www.bsrczech.cz/
Naposledy upravil(a) Vulva dne 28 črc 2009 21:34, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#46 s60 2.4 d 2004 chip
Právě že bloky stejné nejsou. Čím silnější, tím menší objem a větší "masa železa" ve válcích. Proto je bezturba 2.5, s nízkotlakým turbem 2.4, T5 a R 2.3. ( nemluvím o Tvém motoru 2.5 LPT - tyto starší uvádím pro příklad, tam to tak funguje ).Vulva píše:Bloky motoru budou stejné, jestli je to 210HP 2.5T nebo 300HP "R". Bude asi jiné vstřikování u "R"ka, hadice turba nebude plastová, ale zvýšit výkon z 210HP na 252HP je zcela v pohodě. Mezi 2.5T a T5 má být rozdíl je v software řídící jednotky... Podobně jako u různých verzí dieselů...
Navíc ten mod od BSR ten motor nezatěžuje více, pokud nejedeš stabilně na 5.000rpm a 220km/h Pokud nevyužiješ výkonu navíc, je to naopak mírně efektivnější.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#47 s60 2.4 d 2004 chip
Každopádně s tímhle souhlas...jenom ta vataVulva píše:Ta výhoda BSR je hlavně v tom, že je to (a) odladěné na tisících aut, (b) neustále ve vývoji - prý je nový software tak 6x ročně, takže se neustále drobně optimalizuje. Navíc tou krabičkou si tu programuješ sám, a sám si tam můžeš vrátit i originální software.
Nevýhoda je cena, já mám najeto 75t km za ty (necelé) 4 roky, a zde BSR smysl má.
Tady je originál: http://en.bsr.se/
U nás jim dělá zastoupení Adusum: http://www.bsrczech.cz/
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
#48 s60 2.4 d 2004 chip
No, V70 R je 2.5l, V70 2.5T je také 2.5l. T5 je 2.4l, ale to není zásadní rozdíl (směšné 4%). Beru modelový rok 2006. Volvo je relativně malé na to, aby "R" měla úplně jiný blok motoru, ne?
Rád se ale nechám opravit
Rád se ale nechám opravit
Naposledy upravil(a) Vulva dne 28 črc 2009 21:41, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#49 s60 2.4 d 2004 chip
Jo voni jinak jsou samozřejmě to samý, akorát ten objem...a to myslím že platí. Nevím jak V70R, vycházím z 850 kde právě toto pravidlo platí...nicméně tak jako tak uvedeno pouze pro zajímavost.
A klidně je i možné že 2.5 je normál vše neoturbené, 2,4 je T5 a 2.3 je R...
A klidně je i možné že 2.5 je normál vše neoturbené, 2,4 je T5 a 2.3 je R...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
#50 s60 2.4 d 2004 chip
Mimochodem, vůbec nerozumím tomu proč V70 III nepoužívá už tyto benzínové pětiválce s turbem, jsou skvělé, mají božský zvuk a mám je prostě rád.. Ale to je do jiného tématu
// edit: jinak jsem se bavil s autorizovaným (!) Volvo servisem o tom, že to nechám upravit z 210HP na cca 260HP a prý to je zcela v pohodě, ty motory jsou na to stavěné Vůbec mi to nerozmlouval, naopak..
// edit: jinak jsem se bavil s autorizovaným (!) Volvo servisem o tom, že to nechám upravit z 210HP na cca 260HP a prý to je zcela v pohodě, ty motory jsou na to stavěné Vůbec mi to nerozmlouval, naopak..
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek