s60 2.4 d 2004 chip

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 50
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo S80 V8
Bydliště: Brandýs nad Labem

#26 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Netolda »

Já mám HW krabičku, která se napojí na kabeláž před řídící jednotku a změní načasování a nevim co všechno, což je ve výsledku vyšší výkon o cca 16 kW a krouťák o cca 100 Nm . Je to znát hlavně při akceleraci. Měl jsem ji původně na 2,4D 96kW->112kW, při prodeji jsem jí sundal a dal na D5 120kW->136kW. V roce 2004 stála lehce přes 5 tis. Letos jsem to samé kupoval na dodávku Nissan Interstar 2,5D a zaplatil kolem 8 tis. Kč včetně montáže. O žádném riziku nevím, pokud se chip pos..e, motor to neohrozí (okruh se nepřeruší, jen bude bez chipu), spotřeba lehce klesla (někde kolem 0,2-0,3l/100 km), a 2,4D s 96 kW je opravdu poddimenzovaná a má dostatečnou rezervu. Četl jsem i o čipu kolem 30 kw (viz BSR), ale to už je v jiné cenové hladině a o větší úpravě. Takže já mohu jen doporučit.
Naposledy upravil(a) Netolda dne 28 črc 2009 14:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#27 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

Tomiga Ď za upřesnění :wink:
Já můžu jenom připsat, že na cestě z Roudnice po dálnici se Tomigova 136kW D5 držela zuby nehty mojí 147kW. Už tam taky trochu hrál roli i krouťák...takže to bylo vesměs stejné a jelo mu to jako prase. Ale to bylo za hranicema všedních dnů okolo 200km/h tacho.
_________________
V60 D4

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#28 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od hajnej »

a kdo je výrbcem této kouzelné krabičky? resp. kde se dá sehnat? začíná se mi to líbit...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 50
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo S80 V8
Bydliště: Brandýs nad Labem

#29 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Netolda »

hayney píše:a kdo je výrbcem této kouzelné krabičky? resp. kde se dá sehnat? začíná se mi to líbit...
Ehm, výrobce nevim, pokusim se zjistit. Sehnat se dá ve Staré Boleslavi i s montáží - je to servis, takže určitě bude k sehnání i blíže k tvému bydlišti...
_________________
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#30 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od hajnej »

a co mám shánět? takovou tu krabičku na volvo jak se dává před řídící jednotku co zvyšuje výkon? :D
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 50
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo S80 V8
Bydliště: Brandýs nad Labem

#31 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Netolda »

hayney píše:a co mám shánět? takovou tu krabičku na volvo jak se dává před řídící jednotku co zvyšuje výkon? :D
Jo to je přesně ona!!! :Search:

Tak jsem se optal, mám tam krabičku zvanou Racingbox. Dnes už je zase malinko jiná než mám, a úpravy vypadají takto:
Výkon : 96 kW (130 PS) / 280 Nm
Po úpravě : cca 115 kW (156 PS) / 336 Nm
Výkon : 120 kW (163 PS) / 340 Nm
Po úpravě : cca 144 kW (196 PS) / 408 Nm
Výkon : 136 kW (185 PS) / 400 Nm
Po úpravě : cca 163 kW (222 PS) / 480 Nm


Cena je 8400 Kč, záruka 36 měsíců a krytí škody do 5.000.000 Kč.

Tak směle do toho! :jaj:
_________________
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003

Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 98
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: volvo s60 2.4D
Bydliště: praha

#32 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od smeloch »

tak po tve rade sem kouk na tohle a bricim a touzim po tom ale cena me zabije :(
http://produkty.bsrczech.cz/t1414/



tomuhle rikam narust vykonu
_________________
volvo S60 2,4 D 420Nm Black line - heico
David Smělý http://www.stretch.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 98
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: volvo s60 2.4D
Bydliště: praha

#33 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od smeloch »

a kolik ma najeto vas motoro kdyz jste nechavali delat chip?
a celkove vase zaveery nici to motor nebo se nemusim bat? ikdyz mam hoodne najeto
_________________
volvo S60 2,4 D 420Nm Black line - heico
David Smělý http://www.stretch.cz

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 549
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#34 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Pavluňa »

smeloch píše:tak po tve rade sem kouk na tohle a brecim a touzim po tom ale cena me zabije :(
http://produkty.bsrczech.cz/t1414/
tomuhle rikam narust vykonu
jj to uz je pecka,ale jak uz tady padlo,byl bych s tim vopatrnej.Jinak ja jdu do Autochipu,protoze to nejsou zadni garazovi chipkari :) a ucel splni stejne jako BSR,jen cena je min jak polovicni,coz je pro me dost rozhodujici :wink:

kouzelny krabicky: taky jsem o ni premyslel,ale po procteni spousty clanku jdu do upravy ridici jednotky myslim,ze je to lepsi.U nas v Koline maji tu kouzelnou krabicku na vsechny auta neco mezi 4-5K :shock: :wink:
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 98
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: volvo s60 2.4D
Bydliště: praha

#35 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od smeloch »

ty si z kolina??? tak to si o deme 10 min :D
jj to mas pravdu ale vis ja mam hodne najeto jezdim skoro dene 200 km a uz mam skoro 200 tis. najeto a proste se toho chipu i vtomhle hledisku bojim :( mas icq?
nemam love na to si koupit dalsi auto kdyby se tohle vysralo a bojim se ze kdyz se to nepovede ze se mi treba vysere motoro co pak mhd ? no to ani nahodou :( ale fakt bych ten chip chtel
_________________
volvo S60 2,4 D 420Nm Black line - heico
David Smělý http://www.stretch.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 98
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: volvo s60 2.4D
Bydliště: praha

#36 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od smeloch »

a nekdo ste tu psal ze kdyz mam 2.4 d a je to stejne jako 2.4 d5 a ze to prehrani softweru delaj i ve volvu tak by to na tu d5 nemel bejt zadnej problem ne?
_________________
volvo S60 2,4 D 420Nm Black line - heico
David Smělý http://www.stretch.cz

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 549
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#37 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Pavluňa »

smeloch píše:ty si z kolina??? tak to si o deme 10 min :D
jj to mas pravdu ale vis ja mam hodne najeto jezdim skoro dene 200 km a uz mam skoro 200 tis. najeto a proste se toho chipu i vtomhle hledisku bojim :( mas icq?
nemam love na to si koupit dalsi auto kdyby se tohle vysralo a bojim se ze kdyz se to nepovede ze se mi treba vysere motoro co pak mhd ? no to ani nahodou :( ale fakt bych ten chip chtel
Ze jsem z kolina mam v podpisu :D ,ale ty tam mas Prahu,takze me hlava nebere,ze to mas do Kolina 10min. :shock: ,nebo jezdis pekelne rychle :%)

Pro ostatni je to cca 60km :D
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 148
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: S80 D5 MY2010
Bydliště: Praha

#38 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Vulva »

BSR je švédská firma a tam bych nepochyboval, že 100% dobře vědí, co dělají. Navíc si tam člověk nekoupí jen "krabičku", ale i možnost aktualizace SW toho auta (přes internet) po dobu 2 let. Osobně jsem nasadil BSR na své 2.5T (210HP) a jede to lépe než T5, zvláště krouťák je skvělý :-) Je to drahé (20t Kč), ale jsem spokojen. Jako jedni z mála netuní formou "tedy posuneme toto, tady toto, ono to něco udělá", ale skutečně ta auta mají, dávají je na brzdu, mají nejnovější SW od výrobce, atd.

Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 98
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: volvo s60 2.4D
Bydliště: praha

#39 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od smeloch »

v praze sem kazdej den ale jinak bydlim v peckach a to je snad kolem 10 min
_________________
volvo S60 2,4 D 420Nm Black line - heico
David Smělý http://www.stretch.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 98
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: volvo s60 2.4D
Bydliště: praha

#40 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od smeloch »

Vulva píše:BSR je švédská firma a tam bych nepochyboval, že 100% dobře vědí, co dělají. Navíc si tam člověk nekoupí jen "krabičku", ale i možnost aktualizace SW toho auta (přes internet) po dobu 2 let. Osobně jsem nasadil BSR na své 2.5T (210HP) a jede to lépe než T5, zvláště krouťák je skvělý :-) Je to drahé (20t Kč), ale jsem spokojen. Jako jedni z mála netuní formou "tedy posuneme toto, tady toto, ono to něco udělá", ale skutečně ta auta mají, dávají je na brzdu, mají nejnovější SW od výrobce, atd.

Obrázek
no ale ja mam uz najeto skoro 200 tis bojim se o motor :(
_________________
volvo S60 2,4 D 420Nm Black line - heico
David Smělý http://www.stretch.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#41 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

Neboj neboj, pokud dostával co měl a někdo se k němu choval jak měl, tak 200t je v poho. A jestli ne, tak vidíš že downgrade na origo lze kdykoli.
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 98
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: volvo s60 2.4D
Bydliště: praha

#42 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od smeloch »

uvidim ale prijde mi to u toho bsr strase moc to nemuze ten motor unest ne? se trbe to turbo roztrhne :(
co si myslis?
co je teda to nej a nejjistejsi?
_________________
volvo S60 2,4 D 420Nm Black line - heico
David Smělý http://www.stretch.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 148
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: S80 D5 MY2010
Bydliště: Praha

#43 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Vulva »

Bloky motoru budou stejné, jestli je to 210HP 2.5T nebo 300HP "R". Bude asi jiné vstřikování u "R"ka, hadice turba nebude plastová, ale zvýšit výkon z 210HP na 252HP je zcela v pohodě. Mezi 2.5T a T5 má být rozdíl je v software řídící jednotky... Podobně jako u různých verzí dieselů...

Navíc ten mod od BSR ten motor nezatěžuje více, pokud nejedeš stabilně na 5.000rpm a 220km/h :) Pokud nevyužiješ výkonu navíc, je to naopak mírně efektivnější.
Naposledy upravil(a) Vulva dne 28 črc 2009 21:30, celkem upraveno 1 x.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#44 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

BSR je jasně nej a nejjistější, zároveň nejdražší. Nicméně při lazení vemou v potaz stav Tvého motoru a to konkrétně přímo Tvého. Změří si ho na brzdě, podle toho odladí SW, nahrajou a změří znovu. Podle toho co z toho vyleze Ti případně SW doladí a znovu změří. To je jistota.
O krapet menší -> horší je varianta třeba toho Eurochipu z Běchovic. Tam mají SW odlazený, pro lepší pochopení řeknu - vezmou 10 aut, načipujou na brzdě, odladí SW a pak už do budoucna předpokládají, že všechna auta tohoto typu budou v obdobném stavu a kondici. Nic tedy neladí na míru, ale jednou to nahrubo odlazené bylo. Zde mluví za nízká cena ( už jenom proto, že nemusí na brzdu ).
Nejhorší jsou joudové co něco nakoupí a pak to jenom přeprodávají, ani neví co a ono si to nějak sedne. Tzv. garážoví čiptuneři.

Musíš si najít kompromis toho co od toho čekáš a co do toho chceš dát. Osobně bych se vydal buď cestou Běchovic, případně bych se snažil najít vícero lidí kteří mají "stejný problém". Potom co jsem tu pochytil ( kdyžtak najdu link na vlákno ) se dá u kvalitní firmy ( na mysli BSR, čímž nesnižuju kvality Běchovic... ) domluvit více než zajímavá sleva.
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 148
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: S80 D5 MY2010
Bydliště: Praha

#45 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Vulva »

Ta výhoda BSR je hlavně v tom, že je to (a) odladěné na tisících aut, (b) neustále ve vývoji - prý je nový software tak 6x ročně, takže se neustále drobně optimalizuje. Navíc tou krabičkou si tu programuješ sám, a sám si tam můžeš vrátit i originální software.

Nevýhoda je cena, já mám najeto 75t km za ty (necelé) 4 roky, a zde BSR smysl má.

Tady je originál: http://en.bsr.se/

U nás jim dělá zastoupení Adusum: http://www.bsrczech.cz/
Naposledy upravil(a) Vulva dne 28 črc 2009 21:34, celkem upraveno 1 x.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#46 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

Vulva píše:Bloky motoru budou stejné, jestli je to 210HP 2.5T nebo 300HP "R". Bude asi jiné vstřikování u "R"ka, hadice turba nebude plastová, ale zvýšit výkon z 210HP na 252HP je zcela v pohodě. Mezi 2.5T a T5 má být rozdíl je v software řídící jednotky... Podobně jako u různých verzí dieselů...

Navíc ten mod od BSR ten motor nezatěžuje více, pokud nejedeš stabilně na 5.000rpm a 220km/h :) Pokud nevyužiješ výkonu navíc, je to naopak mírně efektivnější.
Právě že bloky stejné nejsou. Čím silnější, tím menší objem a větší "masa železa" ve válcích. Proto je bezturba 2.5, s nízkotlakým turbem 2.4, T5 a R 2.3. ( nemluvím o Tvém motoru 2.5 LPT - tyto starší uvádím pro příklad, tam to tak funguje ).
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#47 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

Vulva píše:Ta výhoda BSR je hlavně v tom, že je to (a) odladěné na tisících aut, (b) neustále ve vývoji - prý je nový software tak 6x ročně, takže se neustále drobně optimalizuje. Navíc tou krabičkou si tu programuješ sám, a sám si tam můžeš vrátit i originální software.

Nevýhoda je cena, já mám najeto 75t km za ty (necelé) 4 roky, a zde BSR smysl má.

Tady je originál: http://en.bsr.se/

U nás jim dělá zastoupení Adusum: http://www.bsrczech.cz/
Každopádně s tímhle souhlas...jenom ta vata :green:
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 148
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: S80 D5 MY2010
Bydliště: Praha

#48 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Vulva »

No, V70 R je 2.5l, V70 2.5T je také 2.5l. T5 je 2.4l, ale to není zásadní rozdíl (směšné 4%). Beru modelový rok 2006. Volvo je relativně malé na to, aby "R" měla úplně jiný blok motoru, ne?

Rád se ale nechám opravit :)
Naposledy upravil(a) Vulva dne 28 črc 2009 21:41, celkem upraveno 1 x.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#49 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

Jo voni jinak jsou samozřejmě to samý, akorát ten objem...a to myslím že platí. Nevím jak V70R, vycházím z 850 kde právě toto pravidlo platí...nicméně tak jako tak uvedeno pouze pro zajímavost.
A klidně je i možné že 2.5 je normál vše neoturbené, 2,4 je T5 a 2.3 je R...
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 148
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: S80 D5 MY2010
Bydliště: Praha

#50 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Vulva »

Mimochodem, vůbec nerozumím tomu proč V70 III nepoužívá už tyto benzínové pětiválce s turbem, jsou skvělé, mají božský zvuk a mám je prostě rád.. Ale to je do jiného tématu :)

// edit: jinak jsem se bavil s autorizovaným (!) Volvo servisem o tom, že to nechám upravit z 210HP na cca 260HP a prý to je zcela v pohodě, ty motory jsou na to stavěné :) Vůbec mi to nerozmlouval, naopak..
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“