s60 2.4 d 2004 chip

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 148
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: S80 D5 MY2010
Bydliště: Praha

#51 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Vulva »

Tak jsem k tomu něco našel: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V70
K "R" se píše: " Engine used stronger internal components."

Tak se pletu a minimálně "R" asi nebude stejný blok jako zbytek produkce.. Otázka je, co přesně myslí slovem "motor"... Chtělo by to nějaký technický dokument.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#52 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

Já jsem pochytil do 300 koní jak jsou, pak už začíná být problém se vším, takže už je nutná výměna základních a podstatných prvků v motoru ( typu klika, písty, vačice, jasněže by chtělo turbo, vstřiky atd. ). Nicméně z hlediska životnosti je potřeba začít prvně zmiňovanými. Ale to už je pak mazec...okolo 550 koní, to by byl můj sen. Vlk v rouše beránčím, ale myslím že tenhle typ síly tady žereme všichni :jaj:
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#53 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

Na to co píšeš by tedy pasovalo, že má menší objem -> stronger materiál válce. Co dalšího do toho ještě spadá, kdoví ať napoví.
Nicméně i přesto si myslím, že ten blok je stejnej...akorát vložky jinak.
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 98
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: volvo s60 2.4D
Bydliště: praha

#54 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od smeloch »

Vulva píše:Ta výhoda BSR je hlavně v tom, že je to (a) odladěné na tisících aut, (b) neustále ve vývoji - prý je nový software tak 6x ročně, takže se neustále drobně optimalizuje. Navíc tou krabičkou si tu programuješ sám, a sám si tam můžeš vrátit i originální software.

Nevýhoda je cena, já mám najeto 75t km za ty (necelé) 4 roky, a zde BSR smysl má.

Tady je originál: http://en.bsr.se/

U nás jim dělá zastoupení Adusum: http://www.bsrczech.cz/
pockej takze myslis ze kdyz mam najeto skoro 200 tak to nemam delat???
_________________
volvo S60 2,4 D 420Nm Black line - heico
David Smělý http://www.stretch.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#55 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

Myslí tím, si myslím, že do toho klidně jdi :D
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 148
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: S80 D5 MY2010
Bydliště: Praha

#56 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Vulva »

smeloch píše:pockej takze myslis ze kdyz mam najeto skoro 200 tak to nemam delat???
Ale jo, pokud ti není líto peněz. Nic lepšího než BSR nebo Heico asi neseženeš :) Já jsem preferoval BSR, protože je nově v ČR a moc se mi líbí ta možnost aktualizace po 2 roky a snadný návrat zpět, kdyby cokoliv..

BSR chápu jako jakousi "záruku", otázkou je, jestli za toto při najetých 200t km chceš platit 2-3x vyšší cenu. To je na tobě. Já to beru tak, že u mě příplatek za BSR oproti "noname" tuningu dělá tak 2-3% z tržní ceny auta, a to je ok :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 98
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: volvo s60 2.4D
Bydliště: praha

#57 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od smeloch »

takze se o auto nemam bat a rikas ze je to fakt zaruka? jo a rikal si ze ses ptal v autorizovanem servisu mam tam treba taky zajit nebo co myslis? ptam se jak blbec ale nekteri lidi kdyz jsem jim rek ze mi zvednou z 280 nm na 440 tak se mi smejou a rikaj ze je to blbost nebo ze kdyz pojedu do kopce tak roztrhnu turbo atd atd :( tak co je pravda? jde mi hlavne o to ze chci zvednout vykon ale nechci znicit auto na jine bych uz nemel ale kdyz uz chip tak jen se stoprocentni zarukou !!!! ikdyz ta cena je fakt moc kdyby se naslo neco s takovou zarukou ale treba mensi narust vykonu tak bych taky bral doufam ze mi rozumis
_________________
volvo S60 2,4 D 420Nm Black line - heico
David Smělý http://www.stretch.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 98
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: volvo s60 2.4D
Bydliště: praha

#58 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od smeloch »

jo a ty mas rok 06 ja 04 mam tolik najeto protoze mraky jezdim vis :(
_________________
volvo S60 2,4 D 420Nm Black line - heico
David Smělý http://www.stretch.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#59 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

Za 1) turbo s tím nemá mnoho společného. Jestli se mu SW nějak zvedá plnící tlak, budiž, ale určitě to nedojde do stavu, že se Ti roztrhne při jízdě do kopce. Btw i kdyby šlo kakat, tak je to záležitost cca 15 000Kč a máš na dalších 200t minimálně bez starostí.
To co je podstatně horší a namáhanější jsou díly za motorem. Ono přenést přes 400Nm je už trochu nářez, takže spojka, převodovka, poloosy, pak se to týká také brzd - jezdíš rychleji. Prostě je to všechno dohromady.
Nicméně neboj se toho. BSR jasně. A o ten výkon jde proto, že Volvo montuje to nejlepší dimenzované na 136kW ( opět opakuju, spojka, poloosy, brzdy atd. ) do všech aut. Pak jim akorát čipne buď 96kW 290Nm nebo 120kW anebo 136kW. Tím pádem víš, že až sem si můžeš dovolit jít bez sebemenšího strachu. Jo a origo D5 se 136kW Má 400Nm, takže když se po čipu dostaneš někam k podobným hodnotám, budeš za vodou a to myslím i z hlediska životnosti.

Pročti si taky co co znamená třeba zde http://www.bsrczech.cz/faq/
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 98
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: volvo s60 2.4D
Bydliště: praha

#60 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od smeloch »

Dural8 píše:Za 1) turbo s tím nemá mnoho společného. Jestli se mu SW nějak zvedá plnící tlak, budiž, ale určitě to nedojde do stavu, že se Ti roztrhne při jízdě do kopce. Btw i kdyby šlo kakat, tak je to záležitost cca 15 000Kč a máš na dalších 200t minimálně bez starostí.
To co je podstatně horší a namáhanější jsou díly za motorem. Ono přenést přes 400Nm je už trochu nářez, takže spojka, převodovka, poloosy, pak se to týká také brzd - jezdíš rychleji. Prostě je to všechno dohromady.
Nicméně neboj se toho. BSR jasně. A o ten výkon jde proto, že Volvo montuje to nejlepší dimenzované na 136kW ( opět opakuju, spojka, poloosy, brzdy atd. ) do všech aut. Pak jim akorát čipne buď 96kW 290Nm nebo 120kW anebo 136kW. Tím pádem víš, že až sem si můžeš dovolit jít bez sebemenšího strachu. Jo a origo D5 se 136kW Má 400Nm, takže když se po čipu dostaneš někam k podobným hodnotám, budeš za vodou a to myslím i z hlediska životnosti.

Pročti si taky co co znamená třeba zde http://www.bsrczech.cz/faq/
prosimte do jakeho teda muzu ji vykonu abych si byl jistej ze to bude ok?
mam 2.4 d 96 kw 280 nm 130 hp
a v bsr mi rekli ze budu mit 440 nm a 196 hp nebo priblizne tyto castky
_________________
volvo S60 2,4 D 420Nm Black line - heico
David Smělý http://www.stretch.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#61 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

Jj, taky jsem koukal, že tohle BSR nabízí. Tedy přesněji ze 130 koní a 280Nm na 197 koní a 470Nm. ( http://produkty.bsrczech.cz/t813/ ).
Do toho, pokud Tě nezaskočí cena :green: můžeš klíďo píďo jít.
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#62 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

Vulva píše:Tak jsem k tomu něco našel: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V70
K "R" se píše: " Engine used stronger internal components."

Tak se pletu a minimálně "R" asi nebude stejný blok jako zbytek produkce.. Otázka je, co přesně myslí slovem "motor"... Chtělo by to nějaký technický dokument.
Tak jsem koukal a S60 jsou 2.5T = 2521ccm, T5 = 2319ccm a ostatní benzíny bez turba a s LPT 2.4 = 2435ccm.
Ale asi se to nedá nijak moralizovat, protože jak jsi napsal V70R II je též 2521ccm, stará V70R je ale jenom 2435ccm. No je v tom maglajz a počítám že to fakt nemá nějakou logiku :unknown:
_________________
V60 D4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#63 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od dali »

Kucí, máte trošku bramboračku v těch naftových motorech... stejná je vždycky jen dvojice výkonových variant plnící příslušnou euronormu....takže Euro3 96kW je stejná s Euro3 120kW a Euro4 120kW je shodná s Euro4 136kW, ale v žádným případě Euro3 120kW nerovná se Euro 4 120kW :wink: Přičemž Euro 4 93kW už je okleštěná i hardawarově.
Pavluna píše: jj to uz je pecka,ale jak uz tady padlo,byl bych s tim vopatrnej.Jinak ja jdu do Autochipu,protoze to nejsou zadni garazovi chipkari :) a ucel splni stejne jako BSR,jen cena je min jak polovicni,coz je pro me dost rozhodujici :wink:
V tomhle tě Pavluno trochu nechápu, že máš strach z BSR a nemáš strach z Autochipu :roll: Jediný o co bys moh mít strach v případě BSR je jak moc ti to zatočí rozpočtem :green: Ale věř tomu, že v BSR budou mít zrovna Volvo určitě zmáklý líp.
A k těm nacvakávacím krabičkám: dávat 5000 za něco, na co si návod při troše hledání najdete na internetu a vyrobíte to tak do pětikila :roll: a pak tomu svěřit řízení tak drahý a choulostivý věci, jako je commonrail.... no každýho boj.... ale než oblbovat řídící jednotku simulovaným signálem z nějakýho čidla je vždycky lepší přepsat kompletně soft, i když je to dražší.... Když to nedělá jouda, výsledek bude při stejným nebo vyšším výkonu určitě k autu i okolí šetrnější.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#64 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

Dali : dobré vědět, konečně víme že je to kleštění i HW a jak to rozlišit. Ď ;-)
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 98
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: volvo s60 2.4D
Bydliště: praha

#65 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od smeloch »

Dural8 píše:Jj, taky jsem koukal, že tohle BSR nabízí. Tedy přesněji ze 130 koní a 280Nm na 197 koní a 470Nm. ( http://produkty.bsrczech.cz/t813/ ).
Do toho, pokud Tě nezaskočí cena :green: můžeš klíďo píďo jít.
kamo a neni to divny ze ostatni chipi skoro ani ne z pulky zvetsujou vykon a to bsr to zvedne jako krava to auto bude letatlo ale mam hroznou hruzu z toho aby se mi neposral motor ma uz prece neco najeto....
ale kdyz kouknes na ty udaje tak je to strasne moc to jak chce jit petuulka tak tam to navisujou z 280 na 340 nm a u bsr na 440
hele a neni tento chip na hranici unosnosti radeji bych mensi zvetseni ale jistotu chapes mam to auto moc rad nez abych ho znicil
_________________
volvo S60 2,4 D 420Nm Black line - heico
David Smělý http://www.stretch.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 148
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: S80 D5 MY2010
Bydliště: Praha

#66 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Vulva »

smeloch píše:takze se o auto nemam bat a rikas ze je to fakt zaruka? jo a rikal si ze ses ptal v autorizovanem servisu mam tam treba taky zajit nebo co myslis?
No, já se ptal mechaniků v autorizovaném Volvo servise, zda bude mít nějaký vliv úprava software 210HP -> 252HP na životnost či spolehlivost motoru, turba, Geartronic převodovky nebo AWD, a bylo mi řečeno, že to je úplně v pohodě, že ty komponenty jsou stejné jako u T5, co s tímto HP jezdí normálně a ať do toho klidně jdu (a že nebudu rozhodně první) :) Problém prý je až s 300HP a více, tam jsou jiné komponenty...

To mě docela uklidnilo, a nakonec jsem zvolil BSR, protože s tím mají nejvíce zkušeností.

Až budu měnit výfuk, tak jej vezmu taky od BSR, protože za 10t Kč stojí +/- to samé co Volvo originál, ale je "sportovní" :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#67 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

Vulva píše: No, já se ptal mechaniků v autorizovaném Volvo servise, zda bude mít nějaký vliv úprava software 210HP -> 252HP na životnost či spolehlivost motoru, turba, Geartronic převodovky nebo AWD, a bylo mi řečeno, že to je úplně v pohodě, že ty komponenty jsou stejné jako u T5, co s tímto HP jezdí normálně a ať do toho klidně jdu (a že nebudu rozhodně první) :) Problém prý je až s 300HP a více, tam jsou jiné komponenty...

To mě docela uklidnilo, a nakonec jsem zvolil BSR, protože s tím mají nejvíce zkušeností.

Až budu měnit výfuk, tak jej vezmu taky od BSR, protože za 10t Kč stojí +/- to samé co Volvo originál, ale je "sportovní" :)
Toť :wink: :D
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 98
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: volvo s60 2.4D
Bydliště: praha

#68 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od smeloch »

Takže tam mám zajít a taky se jich zeptat co si se svim autem muzu dovolit jo?? Protože já mám 2.4d a všichni říkají ze je to stejně jako 2.4d5 ale ten chip od vše mi přidá odost víc než by měla d5 mám 130 hp a podle bsr bych měl 196
_________________
volvo S60 2,4 D 420Nm Black line - heico
David Smělý http://www.stretch.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#69 s60 2.4 d 2004 chip

Příspěvek od Dural8 »

V autorizáku se na nic neptej, jestli si myslíš, že chceš méně tak si zavolej přímo do BSR a domluv se tam s nima, co bys chtěl a na základě čeho oni tvrdí, že Tvůj motor 2.4D 130 koní vydrží přečipování přes nejsilnější D5 a to až na 197 koní...až Ti to vysvětleji ( jakože vysvětleji perfektně a myslím že na profi úrovni ), tak do toho jdi :Bravo: :D
_________________
V60 D4
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“